Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Katos kun on viikonloppu, mitä sitä kiirehtimään.50 000 rokotetta saapunut, alle 2 000 ihmistä raportoitu rokotetuiksi – miksi Suomi ei rokota nopeammin? - Kotimaa - Ilta-Sanomat
Outo homma, luulisi että hoitohenkilökunta ja riskiryhmät tuota tarvis.
– Kaikkialla rokotuksia ei ole aloitettu vielä täysmääräisinä johtuen näistä pyhistä
Ehkä sairaaloissa ja hoitolaitoksissa ei ole osaavaa henkilökuntaa tuikkaamaan piikkiä nahkaanKatos kun on viikonloppu, mitä sitä kiirehtimään.
Eiköhän ne tuikkaa pöntöstä alas kaikki rokotteet ja sitten mediassa huudetaan miten rokotteet loppui. Jos joku sairaalan sisältä kertoo totuuden, se on potkut.Sairaalahenkilökunta liian kiireistä odottaessaan koronapotilaiden vyöryä?
Ja on se nyt kumma jos kerran sairaalat on täynnä kuolevia potilaita, niin nää vaan joululomailee . Kyllä tää on semmoista farssia ja kansan vedätystä ettei mitään.Israel rokottaa 150 000 päivässä, Suomessa rokotuksia annettu yhteensä vajaat 2 000 – Monet ensimmäisistä rokotettavista ovat olleet joululomalla - Kotimaa | HS.fi
Kumma miten tärkeäksi asia rummutettu sitten toteutus aivan jotain muuta.
Briteissäkin on täysi korona paniikki päällänsä, ja median mukaan sairaaloiden henkilökunta romahduspisteessä....Ja on se nyt kumma jos kerran sairaalat on täynnä kuolevia potilaita,
Briteissäkin on täysi korona paniikki päällänsä, ja median mukaan sairaaloiden henkilökunta romahduspisteessä....
View: https://twitter.com/i/status/1344297371547672577
Olipa mukava uusvuos.
Raketteja katsomaan lähikoulunpihaan. Paljon ihmisiä. Normi meno. Ei naamareita pihalla kellään.
Extempore vierailu naapuriin. Muutama uusi tuttava. Käsipäivää. Vitun hienoa. Ei mitään panikointia. Talon emäntä hoitsuna kaupungin sairaalassa(HUS jälkeen suurin suomen sairaala). Kerto että keväällä oli häslikiä kun normaaleja hoitoja peruttiin Koronan pelossa. Kuulemma turhaan. Nyt ei ole ollut potilaita juuri yhtään. Ylimääräinen naamarin käyty kuulemma vituttaa... Että semmosta.
No ei, sulla on ainakin toistaiseksi suoja sitä vastaan koska viruksena ihan samanlainen kuin muutkin.Nyt kun olen koronasta parantunut niin tarvitseeko minun käyttää maskia enään? Omasta mielestä ei tarvitse.
Pitää käyttää, ehdottomasti.Nyt kun olen koronasta parantunut niin tarvitseeko minun käyttää maskia enään? Omasta mielestä ei tarvitse.
Mutaatioita tulee kokoajan, mikäli ei varsinainen sairastuminen anna suojaa niin aika epätodennäköistä että päivittämätön rokote sellaista antaisi.Pitää käyttää, ehdottomasti.
Koska jos pilkkua viilataan sulle voi tulla taudin eri muoto.
Otat myös rokotteen.
THL:n Nohynek muuten myös jo sairastanut koronan, mutta ei meinaa itse ottaa rokotetta koska kokee että vasta aineet ovat vielä veressä.
Virallisen suosituksen mukaan pitäis ottaa rokote vaikka sairastanut..
Kyllä ne psykoosit taitaa ihan siellä suunnalla olla, kun taas piti keksiä jotain mun sanomaksi jotain mitä en missään vaiheessa ole sanonut. Mut ei siinä, ei kai sitä kukaan kieltänyt ole.
En muistaakseni ole missään sanonut, että mitään haittavaikutuksia ei olis vaan päin vastoin että varmasti on.
Vai halusitko jatkaa tässä sitä kuukauden idiootti ketjua? Sulla jäi siellä pari kysymystä vastaamatta.