Koronavirus, COVID-19

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Deleted member 43228
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL

Rokotepassi?

• Kyllä

Votes: 88 27,4%
  • Ei

Votes: 233 72,6%

• Total voters
    321
Sairaalahenkilökunta liian kiireistä odottaessaan koronapotilaiden vyöryä?
Eiköhän ne tuikkaa pöntöstä alas kaikki rokotteet ja sitten mediassa huudetaan miten rokotteet loppui. Jos joku sairaalan sisältä kertoo totuuden, se on potkut.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Briteissäkin on täysi korona paniikki päällänsä, ja median mukaan sairaaloiden henkilökunta romahduspisteessä....

View: https://twitter.com/i/status/1344297371547672577

Ja uskomattominta tässä on se, että ne jotka tätä paniikkia lietsoo, eivät uskovaisten tapaan usko edes ilmiselviä faktoja, ei tilastoja, ei videoita. Ne pistää pään puskaan ja huutaa "korona tappaa". Vituttaa oikeasti ihmisten tyhmyys ja miten näinkin iso määrä Suomalaisia on niin saatanan aaseja, että uskoo kaiken mitä media puskee.

Ja ne eivät tähänkään vastaa, että joo, hieman on överiksi tainnut mennä. Ne kaivaa kiimassa jotain vitun paskalinkkejä jostain Kongon persereiästä jossa on 300 altistusta tapahtunut.

Olipa mukava uusvuos.

Raketteja katsomaan lähikoulunpihaan. Paljon ihmisiä. Normi meno. Ei naamareita pihalla kellään.

Extempore vierailu naapuriin. Muutama uusi tuttava. Käsipäivää. Vitun hienoa. Ei mitään panikointia. Talon emäntä hoitsuna kaupungin sairaalassa(HUS jälkeen suurin suomen sairaala). Kerto että keväällä oli häslikiä kun normaaleja hoitoja peruttiin Koronan pelossa. Kuulemma turhaan. Nyt ei ole ollut potilaita juuri yhtään. Ylimääräinen naamarin käyty kuulemma vituttaa... Että semmosta.

Työkaverin sisko Oulussa koronaosastolla ja kuulemma testattu koko aikana 3 kertaa. Olisi voinut kuvitella että vähintään joka viikko kerta oireettomatkin levittää.. Mikä ei kyllä taida pitää enää paikkansa mutta tuskin uutisissa korjataan?

Nyt kun olen koronasta parantunut niin tarvitseeko minun käyttää maskia enään? Omasta mielestä ei tarvitse.
No ei, sulla on ainakin toistaiseksi suoja sitä vastaan koska viruksena ihan samanlainen kuin muutkin.
Rokote taas toimii eri tavalla jos olen oikein käsittänyt eli estä tartuntaa, ainoastaan sairastumisen, tän vuoksi minusta pitäisi puhua lääkkeestä eikä rokotteesta.

Nyt kun olen koronasta parantunut niin tarvitseeko minun käyttää maskia enään? Omasta mielestä ei tarvitse.
Pitää käyttää, ehdottomasti.
Koska jos pilkkua viilataan sulle voi tulla taudin eri muoto.
Otat myös rokotteen.
THL:n Nohynek muuten myös jo sairastanut koronan, mutta ei meinaa itse ottaa rokotetta koska kokee että vasta aineet ovat vielä veressä.
Virallisen suosituksen mukaan pitäis ottaa rokote vaikka sairastanut..

Pitää käyttää, ehdottomasti.
Koska jos pilkkua viilataan sulle voi tulla taudin eri muoto.
Otat myös rokotteen.
THL:n Nohynek muuten myös jo sairastanut koronan, mutta ei meinaa itse ottaa rokotetta koska kokee että vasta aineet ovat vielä veressä.
Virallisen suosituksen mukaan pitäis ottaa rokote vaikka sairastanut..
Mutaatioita tulee kokoajan, mikäli ei varsinainen sairastuminen anna suojaa niin aika epätodennäköistä että päivittämätön rokote sellaista antaisi.

Kyllä ne psykoosit taitaa ihan siellä suunnalla olla, kun taas piti keksiä jotain mun sanomaksi jotain mitä en missään vaiheessa ole sanonut. Mut ei siinä, ei kai sitä kukaan kieltänyt ole.

En muistaakseni ole missään sanonut, että mitään haittavaikutuksia ei olis vaan päin vastoin että varmasti on.

Vai halusitko jatkaa tässä sitä kuukauden idiootti ketjua? Sulla jäi siellä pari kysymystä vastaamatta.

Ja sen takia koska siinä varmasti on haittavaikutuksia niin joku niitä enemmän tarvitseva saa mun annoksen.

On toi kova droppi, 35 pinnaa.

Kuntosaleilla käydään vieläkin maltillisesti ja vähemmän kuin vuosi sitten joulun jälkeen. Esimerkiksi kuntosaliketju Fressin toimitusjohtaja Hannu Välikoski kertoo, että heillä käyntikertoja on ollut 35 prosenttia vähemmän kuin vuosi sitten tähän aikaan. Tilanne on ollut jokseenkin sama koko joulukuun.

Tuli mieleen koronasta, että taisi aiheuttaa veren sakenemista suurella osalla ja sitä myöten aiheuttanut veritulppia?

Roinaajiin liittyen kuten itseeni, kun näköjään hemoglobiinit voi käydä pahimmillaan hetkellisesti yli 190 g/l tietyillä aineilla, niin varmaan nyt korona aikaan lisää entisestään riskiä, jos sattuu olemaan reilusti koholla ja korona pamahtaa samaan aikaan.

Ei siis itsellä mikään normi kuuriarvo, mutta nyt ensimmäistä kertaa onnistunut kipuamaan tuonne saakka ja sain verikokeilla todettua. Alle 180 aina pysynyt ennen tätä ja kuuritauoilla varmasti reilusti alempi.

Ei siis tietenkään muutenkaan tavoiteltavaa / suositeltavaa kuuritella semmoisilla aineilla jotka sen tuonne asti nostaa vaikka ei olisikaan koronaa olemassa, jos tuommoiseen taipumusta on, mutta nyt varmaan erikois varovaisuutta tuon kanssa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom