Koronavirus, COVID-19

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Deleted member 43228
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL

Rokotepassi?

• Kyllä

Votes: 88 27,4%
  • Ei

Votes: 233 72,6%

• Total voters
    321
maan sisällä onneks sentään. pääseekö sieltä muuten ausseihin? siellä kyllä pääsee hengestään, ei koronan vuoks vaan spiderien ja ties minkä käärmeitten takia..🙂

Saahan ne matkustaa ihan mihin vaan.

Takaisin tullessa pitää vaan mennä kahden viikon hotellikaranteeniin, ettei tuo tuliaisia.

JOllain näistä on väljemmät säännöt keskenään, taitaa olla NZ-Australia karanteeni vaan viikon.

7,5 miljardista löysit yhden, onnittele itseäsi. Fakta on se, että suurimmalla osalla tauti on vain kevyt. Tämä on juuri tota paniikin lietsomista ja kiimassa koronan huutamista kun nostetaan yksittäisiä tapauksia otsikoihin, ei niitä satoja tuhansia jotka niistivät kerran. Mä sanoisin että pipopotilaita on nää koronapakottajat. Voitteko lopettaa, olkaa pliis hiljaa, tauti ei katoa eikä lisäänny vaikka te kuinka olette kohta vuoden lässyttänyt siitä.
Ei se nyt tämän hetkisen tiedon mukaan ihan yksittäistapaus ollu. On toki väärä lähde, kun ei oo tiihosossi...

6F11212E-7004-4BFE-B716-A46E57F66018.jpeg

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Minäkin voin puhua omista työjutuista hienoin termein joita ei ymmärrä kuin ne jotka tekee samaa, silti en ole kovinkaan fiksu.
Ihme itsensä nostattamista tuollaiset postailut.
Pelkästään kirjoituksen perusteella ärsyttävä ämmä.

Ian m Mackay Apulaisprofessori, virologi​

Qualifications​

• Bachelor of Applied Science, Queensland University of Technology
  • Master of Science, The University of Queensland
  • PhD, The University of Queensland
ELiisa kekäläinen helsingin yliopiston professori. Immunologiaan erikoistunut.

Mä oletan että tietämys pcr testeihin voi olla kovempi heillä kuin, aika monella muulla.

Ne jotka yskii. Vai yskitkö aina? En minä ainakaan yski kuin silloin kun olen sairas. Eikä aivastus tai yskä tule niin yllättäen ettei siihen ehtisi varautua. Enkä kyllä usko siihenkään että maski jotenkin suojaa muita jos alat yskimään. Olen aika varma että tehokkaampaa on yskiä vaikka kyynärtaipeeseen.

Ensinnäkin se maski kostuu todella nopeasti sisältä päin. Sitten kun sulla tulee se aivastus niin se on kuin sirpalekranaatti kun sieltä maskin välistä lentää aivastaessa tuleva moska ja sen lisäksi se kosteus mitä sinne on kertynyt aiemmin.

Sitäkin olen päässäni miettinyt että kun kävelet tuollainen roiskesuoja kasvoilla "viruspilveen" niin onko se jopa pahempi kuin ilman sitä? Jos kävelet ilman maskia niin vedät sitä henkeen ehkä kerran. Kävelet maskin kanssa ja se sama jää hetkeksi pyöriin maskiin ja vedätkin enempi virusta henkeen?

En vaan usko näihin roiskesuojiin. Joku eri tyylinen maski voisi olla parempi, mutta 95% ihmisistä käyttää näitä roiskeläppiä. Sitten vielä se väärä turvan tunne mitä osa näistä maskeista saa.
Epäiletkö, että sairaaloissa on käytetty turhaan tai jopa haitallisesti noita maskeja?

Minäkin voin puhua omista työjutuista hienoin termein joita ei ymmärrä kuin ne jotka tekee samaa, silti en ole kovinkaan fiksu.
Ihme itsensä nostattamista tuollaiset postailut.

Pelkästään kirjoituksen perusteella ärsyttävä ämmä.
TL;DR = Too long; didn't read 🤓

Ja toinen termi olikin sitten jotain ammattisanastoa, mutta niitä nyt esiintyy täällä ketjussa vaikka ja kuinka. Että ei kai siinä nyt ihan mahottomasti alaan liittyvää ole. Tuo TL;DR menee samaan kastiin sanan LOL kanssa.

Suositut

Back
Ylös Bottom