Koronavirus, COVID-19

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Deleted member 43228
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL

Rokotepassi?

• Kyllä

Votes: 88 27,4%
  • Ei

Votes: 233 72,6%

• Total voters
    321
Niin..kukkuu lampaat.Hyvä tämän porukan on huudella kun elämän täyttää isot lihakset ja nopeat autot.Ja minä itse.Itse kun joutuu olemaan tekemisessä isäni vanhan sotaveteraanin kanssa,en todellakaan haluaisi häntä sairastuttaa.Ja osa tästä porukasta on sopivasti hölmöä uskomaan salaliittoteorioihin.
.

Niin..kukkuu lampaat.Hyvä tämän porukan on huudella kun elämän täyttää isot lihakset ja nopeat autot.Ja minä itse.Itse kun joutuu olemaan tekemisessä isäni vanhan sotaveteraanin kanssa,en todellakaan haluaisi häntä sairastuttaa.Ja osa tästä porukasta on sopivasti hölmöä uskomaan salaliittoteorioihin.
.
Veteraanit alkaa olemaan siinä kuonnioitettavassa ikäluokassa, että Suomalaisen miehen 79v keski-ikä on jo ylitetty reippaasti. Joten ei siihen edes koronaa tarvi, kun esimerkkinä vaikka keuhkokuumeen saa.
Oma veteraani pappa kuoli reilu 87v muutamia vuosia sitten flunssan jälkeiseen keuhkokuumeesen. Ei päässyt uutisiin sillä taudilla.

.
Jumalauta miten itsekäs ihminen, harvoin noin härskin itsekkääseen törmää. Sä ja sun isäsi kaverit, meitä on kato 5 miljoonaa muutakin. Herää kuplastas.

Ja syönyt perunaa ja kunnon ruokaa.Ei mitään buustereita kun fyysinen työnteko rasittaa.On tää salin viereen autolla ajava porukka aika säälittävää.
Kyllä, boosterit ja kaiken maailman aminohapot erottaa SÄÄLITTÄVÄT PELLET oikeista miehistä, jotka tekee raskasta fyysistä OIKEAA työtä ja jotka syö vain lihaa ja perunaa. Jos työmies kaipaa boosteria, se ottaa puusta kuusenkerkän ja pureskelee sitä. Salilla oikea työmies ei edes käy, koska työstä saa paljon paremmin sitä OIKEAA VOIMAA. Mutta jos kävisi, niin se hiihtäisi sinne kesät talvet, eikä jättäisi suksia salin oven eteen, ettei kukaan luule vitun kermaperseeksi.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Jumalauta miten itsekäs ihminen, harvoin noin härskin itsekkääseen törmää. Sä ja sun isäsi kaverit, meitä on kato 5 miljoonaa muutakin. Herää kuplastas.
Ja tuosta reilusta viidestä miljoonasta ihmisestä suurin osa pitää hallituksen toimia onnistuneina. On siis muitakin olemassa kun sinä ja sun kaverís. Herää kuplastas.

"Tuoreen puoluebarometrin mukaan enemmistö suomalaisista katsoo Sanna Marinin (sd) hallituksen onnistuneen tehtävässään vähintään melko hyvin. Tätä mieltä oli vastaajista 55 prosenttia. 35 prosenttia piti hallituksen toimintaa huonona tai melko huonona."

Taidanpa ottaa tuon rokotteen kunhan niitä tän ikäisille sitten joskus tarjotaan. Ei todellakaan kuulosta kivalta tavalta lähteä täältä tuo miten tuohon koronaan kuollaan, jos niin jumalattoman paska tuuri kävisi, että teholle siitä syystä joutuisi. (n)

Jostain syystä nuo lähipiirin jäsenet ja tuttavat, jotka noiden koronatehopotilaiden kanssa ovat olleet tekemisissä, eivät heitä tuosta sitä tavanomaista läppää millä yleensä suhtautuvat tuollaisiin asioihin. "Vittumaisen arvaamaton" ja "Karu tapa kuolla" ovat sen sijaan olleet kommentteina.

Taidanpa ottaa tuon rokotteen kunhan niitä tän ikäisille sitten joskus tarjotaan. Ei todellakaan kuulosta kivalta tavalta lähteä täältä tuo miten tuohon koronaan kuollaan, jos niin jumalattoman paska tuuri kävisi, että teholle siitä syystä joutuisi. (n)

Jostain syystä nuo lähipiirin jäsenet ja tuttavat, jotka noiden koronatehopotilaiden kanssa ovat olleet tekemisissä, eivät heitä tuosta sitä tavanomaista läppää millä yleensä suhtautuvat tuollaisiin asioihin. "Vittumaisen arvaamaton" ja "Karu tapa kuolla" ovat sen sijaan olleet kommentteina.

Ja tuon lisäksi on melkoisen paljon juttuja Suomesta ja ulkomailta, kuinka koronan jäljiltä on jotain häikkää (keuhkot, sydän, yleiskunto jne) vielä useita kuukausia varsinaisen sairastelun jälkeen, mahdollisesti pysyvinä.
Eli vaikka se epätodennäköistä onkin, että tuohon itse kuolisi taikka saisi pysyvän haitan, niin mahdollista se on.
Itse en koronasta stressaa, mutta kyllä mä tähän tilanteeseen suhteellisen vakavasti suhtaudun. Ja teen sen mitä pystyn, jotta itse vältän tuon ja jotta oma lähipiiri myöskin säästyy tältä virukselta.

Influenssa tappaa juu enemmän, mutta en ole koskaan kuullut, että influenssasta olisi jäänyt pysyviä haittoja henkiin jääneille. Eli kyllä mä henkilökohtaisesti pidän tätä vittumaisempana tautina kuin influenssaa.

koronan jäljiltä on jotain häikkää (keuhkot, sydän, yleiskunto jne) vielä useita kuukausia varsinaisen sairastelun jälkeen, mahdollisesti pysyvinä.
Oma kokemus löytyy ~puolen vuoden hengitys/keuhko-oireista influenssan(B) jälkeen. Koronasta jääneistä keuhko-oireistahan ei vielä edes kattavasti tiedä jos ja miten ne palautuu, keuhkoissakin vielä henkilön oma toiminta vaikuttaa valtavasti tuohon.

Ja tuon lisäksi on melkoisen paljon juttuja Suomesta ja ulkomailta, kuinka koronan jäljiltä on jotain häikkää (keuhkot, sydän, yleiskunto jne) vielä useita kuukausia varsinaisen sairastelun jälkeen, mahdollisesti pysyvinä.
Eli vaikka se epätodennäköistä onkin, että tuohon itse kuolisi taikka saisi pysyvän haitan, niin mahdollista se on.
Itse en koronasta stressaa, mutta kyllä mä tähän tilanteeseen suhteellisen vakavasti suhtaudun. Ja teen sen mitä pystyn, jotta itse vältän tuon ja jotta oma lähipiiri myöskin säästyy tältä virukselta.

Influenssa tappaa juu enemmän, mutta en ole koskaan kuullut, että influenssasta olisi jäänyt pysyviä haittoja henkiin jääneille. Eli kyllä mä henkilökohtaisesti pidän tätä vittumaisempana tautina kuin influenssaa.
Juu, nuo keuhko-ongelmathan kai niitä todennäköisempiä ovat ja ihan perseestä olisivat nekin, näin juoksemista ja uintiakin harrastelevalle.

View: https://twitter.com/lettipitko/status/1337279126798000133?s=20

Aika siistii kun toimittaja sanoo suoraan telkassa ettei kutsuisi rokotevastaista haastatteluun koska levittää vääriä mielipiteitä.
Tosta pitäisi saada suoraan potkut.
Jokainen saa ottaa rokotteen joka haluaa, sitä ei varmasti kukaan ole estämässä mutta toisaalta ne jotka ei halua ottaa niin ei ota. Ei mulle tulisi mieleenkään sanoa että älä ota vaan sanon että siistii, toivottavasti toimii ja päästään tästä paskasta eroon sillä.
Mutta muksuille en anna sitä, mikäli olisi selkeä riski lapsilla edes kunnolla tulla kipeäksi tuosta niin sitten antaisin.

Eli, onko tässä nyt löydetty syy, miksi pakkotoiston bodarit väheksyy koronaa?

Bodarille riittää isot lihakset ja rauhallinen reeni. Ei tarvita kovaa hapenottokykyä, kun kuitenkin sarjojen välissä on aikaa posetella peilin edessä ja kuvailla itseään instaan.

Millainenkohan vaikutus sillä olisi täällä käytävän keskustelun sisältöön, jos koronan mahdollisena jälkioireena olisi pitkäaikainen tai pysyvä lihasheikkous :)

Suositut

Back
Ylös Bottom