Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Erinomaista ja ennen kaikkea esimerkillisen vastuullista toimintaa. Ei voi muuta sanoa kuin hattua nostaa. Itse en kyennyt aivan noin vakuuttavaan toimintaan mutta jotain tein kuitenkin asioiden eteen, kuten
- En käyttänyt kasvomaskia missään enkä vaatinut sitä muiltakaan
- En ottanut yhtään korona”rokotetta” tai muitakaan uskomushoitoja
- En noudattanut laittomia koronarajoituksia
- En tuhlannut veronmaksajien rahoja ottamalla ensimmäistäkään koronatestiä enkä testannut muillakaan yhtä luotettavilla menetelmillä, kuten kolikkoa heittämällä, olenko terve vai sairas
- En ladannut/käyttänyt koronapassia tai muitakaan laittomia välineitä
- Kieltäydyin osallistumasta työpalaveihin, joissa edellytettiin negatiivista koronatestiä
- En lopettanut julkisella kuntosalilla käyntiä vaan päinvastoin, lisäsin treenimääriä
- En harjoittanut ylihygieniaa tai lätrännyt käsidesillä
- En eristäytynyt tai pitänyt sosiaalista välimatkaa
- Todistin työnantajan laittoman menettelyn koronarokottautumisvaatimuksessa tietyissä työtehtävissä.
- En puuttunut muiden ihmisten henkilökohtaiseen lääkitykseen saatika vaatinut heitä ottamaan tai jättämään ottamatta jotain tiettyä lääkettä.
- Boikotoin koronapassin käyttöön ottaneita yrityksiä ja siirryin vastakkaisen päätöksen tehneiden yritysten asiakkaaksi
- En ole ollut päivääkään sairauslomalla koko aikana
- Jne.
Kuinkahan iso osa suomalaisista pystyy sanomaan toimineensa yhtä korkealla vastuullisuuden tasolla? Tuskin kovinkaan iso, koska jos valtaosa olisi toiminut näin, poliittinen pandemia olisi tukahtunut alkuunsa. Valtaosa kansalaisista toimi juuri päinvastoin. Joko passiivisina vapaamatkustajina noudattaen laittomia rajoituksia ja toimenpiteitä ym. tai aktiivisina hyödyllisinä idiootteina vaatien muitakin noudattamaan niitä kiihdyttäen poliittista pandemiaa
Siinä vaiheessa kun ruvetaan kritisoimaan etten minä tai joku muu vastaavalla tavalla toiminut tehnyt tarpeeksi asioiden eteen niin kannattaa ensin katsoa peiliin ja kysyä itseltään, olinko kiihdyttämässä vai tukahduttamassa poliittista pandemiaa. Jos jälkimmäistä, hyväksyn hyvin perustellun kritiikin. Jos taas ensimmäistä, niin no, se on lähinnä koomista.
Sinä oikeasti omassa päässäsi luulet tekeväsi tässä jotakin hyvää, ja jopa jotakin hyvää toisen puolesta? Olet todella harhainen, jos oikeasti uskot noin. Ja kaiketi uskot, tuossahan aiemmin kerroitkin juuri noin.Näkee moni muukin. Täälläkin moni muu näkee.
Sehän sinua tuntuukin vituttavan ja koitat projisoida että voimme huonosti. Ehei. Me elätetään ja ajatellaan... jopa sinunkaltaisten puolestakin.
Ei toi demoralisointi tai ihme gaslighting toimi edelleenkään ihmisiä vastaan ketkä puhuvat tästäkin aiheesta ja vaativat vastuuta vääryyksistä sekä tekevät hyviä huomioita siitä kuinka massiivinen kusetus koko touhu oli.Sinä oikeasti omassa päässäsi luulet tekeväsi tässä jotakin hyvää, ja jopa jotakin hyvää toisen puolesta? Olet todella harhainen, jos oikeasti uskot noin. Ja kaiketi uskot, tuossahan aiemmin kerroitkin juuri noin.
Mä annan teidän poikien leikkiä tätä mielikuvitusleikkiänne aivan rauhassa, en ole ollut ketään vastaan tässä, en ole edelleenkään. Kävi selväksi, että edes rauhallinen ja positiivissävytteinen puhe ei toimi, vaan saa teiltä vastineeksi vain negatiivista asennetta.
Sanot, että et voi huonosti, mutta miksi jokainen kommenttisi huokuu negatiivisuutta? Milloin viimeksi olet kirjoittanut jotakin positiivista ja muita mielipiteitä suvaitsevaa koko tälle foorumille? Sinulla ei selkeästi ole mahdollisuutta murtautua tuosta sun nykytilanteesta pois, joten ruokit negatiivisuutta jopa toisen positiivisuudella, kääntäen sen positiivisuuden negatiiviseksi omassa mielessäsi.
En jakele täällä ohjeita milloin kenenkin olisi syytä irrottautua tästä negatiivisuuden kehästä normaaliin elämään, mutta... Pohtikaa tuota itseksenne. Tänne sitä ei ole tarve kommentoida. Pohtikaa sisäisesti, jos mahdollista.
Toki asiaa voi tuostakin näkökulmasta lähestyä, jotta jäikö jollakin kalja juomatta baarissa mutta itse lähestyisin siitä vinkkelistä, että voiko hallitus lainsäätäjänä rikkoa laskelmoidusti, harkiten, suunnitelmallisesti ja toistuvasti Suomen ylintä säädöstä eli perustuslakia omien poliittisten ideologioidensa toteuttamiseksi ilman, että se joutuu siitä koskaan vastuuseen tai ilman, että kukaan edes vaatii sitä vastuuseen. Ei media, ei poliisi, ei kansa, ei kukaan. Tällainenhan on hyvin tyypillistä totalitäristisissä valtioissa, kuten esim. Venäjällä.Multakin jäi 1 kerran kalja juomatta kun paikallisessa kysyi koronapassia :/
Mistä sä tiedät mitä kukin on täällä tehnyt?Tässä vapaustaistelijat, olkaa hyvä. Viime viikolla kun ilmeni, että tuonne pitäisi laittaa viestiä, mutta jostain syystä ei ole ketjun aktiivit joutaneet.
Kantelu oikeusasiamiehelle - Oikeusasiamies
www.oikeusasiamies.fi
Toki asiaa voi tuostakin näkökulmasta lähestyä, jotta jäikö jollakin kalja juomatta baarissa mutta itse lähestyisin siitä vinkkelistä, että voiko hallitus lainsäätäjänä rikkoa laskelmoidusti, harkiten, suunnitelmallisesti ja toistuvasti Suomen ylintä säädöstä eli perustuslakia omien poliittisten ideologioidensa toteuttamiseksi ilman, että se joutuu siitä koskaan vastuuseen tai ilman, että kukaan edes vaatii sitä vastuuseen. Ei media, ei poliisi, ei kansa, ei kukaan. Tällainenhan on hyvin tyypillistä totalitäristisissä valtioissa, kuten esim. Venäjällä.
Tämä se ihmetyttää kyllä itseänikin. Reilu 20-vuotiaan sydän alkoi oireilemaan pari viikkoa piikin jälkeen. Kaikkia kovin asia kummastuttaa, myös lääkäreitä, mutta minkäänlaista yhteyttä ei ainakaan piikkiin osata vetää. Myöskään henkilö itse ei halua asiaa edes ajatella. Syö vaan sydänlääkkeitä loppuelämänsä ja käy kontrolleissa. Mitä olen uutisia seurannut, niin kovin on ollut nyt sydämen kanssa nuorilla ihmisillä ongelmia. Koronaa tämä mun läheinen ei ole tiettävästi sairastanut vielä tänäkään päivänä.Voisin kuvitella että jos joutuu lääketieteellisesti raiskatuksi eikä tiedä milloin haittavaikutus napsahtaa omalle tai läheisten kohdalle niin se on vain parempi sulkea pois omasta mielestä, laittaa kaikki mahdolliset defenssit päälle, yrittää kieltää aiheesta keskustelu ja alkaa kaikin keinoin suojelemaan omaa ihanaa raiskaajaansa. Muutenhan siinä joutuisi päästämään irti omasta maailmankuvasta mikä olisi ihan liian kivuliasta. Pfizer
Samoja "kummasteluja" on myös muissa asioissa kuten isosti liittyen maahanmuuttoon jne.Tämä se ihmetyttää kyllä itseänikin. Reilu 20-vuotiaan sydän alkoi oireilemaan pari viikkoa piikin jälkeen. Kaikkia kovin asia kummastuttaa, myös lääkäreitä, mutta minkäänlaista yhteyttä ei ainakaan piikkiin osata vetää. Myöskään henkilö itse ei halua asiaa edes ajatella. Syö vaan sydänlääkkeitä loppuelämänsä ja käy kontrolleissa. Mitä olen uutisia seurannut, niin kovin on ollut nyt sydämen kanssa nuorilla ihmisillä ongelmia. Koronaa tämä mun läheinen ei ole tiettävästi sairastanut vielä tänäkään päivänä.
Tiedän samantyylisen tapauksen. Noin 18v urheilullinen nuori alkoi saada pahoja rytmihäiriöitä heti piikin jälkeen. Lääkärien mukaan ei voi mitenkään johtua rokotteesta, ne vaan sattumalta alkoi heti piikin jälkeen.Tämä se ihmetyttää kyllä itseänikin. Reilu 20-vuotiaan sydän alkoi oireilemaan pari viikkoa piikin jälkeen. Kaikkia kovin asia kummastuttaa, myös lääkäreitä, mutta minkäänlaista yhteyttä ei ainakaan piikkiin osata vetää. Myöskään henkilö itse ei halua asiaa edes ajatella. Syö vaan sydänlääkkeitä loppuelämänsä ja käy kontrolleissa. Mitä olen uutisia seurannut, niin kovin on ollut nyt sydämen kanssa nuorilla ihmisillä ongelmia. Koronaa tämä mun läheinen ei ole tiettävästi sairastanut vielä tänäkään päivänä.
Pahimpina juttuina mitä kuullut, kun näissä caseissa penätty voisiko rokote aiheuttaa niin lääkäri tyrmännyt täysin ja suorastaan implikoinut että potilaalla onkin päässä ehkä jotain vikaa. Se mtb kuski minkä videoita linkannut kertoi tästä silloin akuuttiaikaan ettei lekurit edes ottaneet todesta häntä ja se masensi suuresti koska hän mietti oliko tullut hulluksi.Tiedän samantyylisen tapauksen. Noin 18v urheilullinen nuori alkoi saada pahoja rytmihäiriöitä heti piikin jälkeen. Lääkärien mukaan ei voi mitenkään johtua rokotteesta, ne vaan sattumalta alkoi heti piikin jälkeen.
Syy-seuraus yhteydet on kyllä hankalia ymmärtää. Jos näkee lentokoneen taivaalla niin se on vaan ilmestynyt sinne tyhjästä, se ei voi olla seurausta siitä että se olisi ensin lähtenyt lentoon maan kamaralta. Joka muuta väittää on salaliittoteoreetikkoputinistinatsifasistirokotevastainen hörhö. Asia kuitattu.
Siis mä olin juuri tulossa postaamaan juttua tästä herrasta, koska näitä on osunut silmään taas aika lailla.Taas lähti nuorehkoa
Pekka Mattila on kuollut
Aalto-yliopiston markkinoinnin professori Pekka Mattila kuoli keskiviikkona.www.iltalehti.fi
Taas lähti nuorehkoa
Pekka Mattila on kuollut
Aalto-yliopiston markkinoinnin professori Pekka Mattila kuoli keskiviikkona.www.iltalehti.fi