Koronavirus, COVID-19

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Deleted member 43228
  • Aloitettu Aloitettu

Rokotepassi?

  • Kyllä

    Votes: 88 27,4%
  • Ei

    Votes: 233 72,6%

  • Total voters
    321
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Erinomaista ja ennen kaikkea esimerkillisen vastuullista toimintaa. Ei voi muuta sanoa kuin hattua nostaa. Itse en kyennyt aivan noin vakuuttavaan toimintaan mutta jotain tein kuitenkin asioiden eteen, kuten

- En käyttänyt kasvomaskia missään enkä vaatinut sitä muiltakaan

- En ottanut yhtään korona”rokotetta” tai muitakaan uskomushoitoja

- En noudattanut laittomia koronarajoituksia

- En tuhlannut veronmaksajien rahoja ottamalla ensimmäistäkään koronatestiä enkä testannut muillakaan yhtä luotettavilla menetelmillä, kuten kolikkoa heittämällä, olenko terve vai sairas

- En ladannut/käyttänyt koronapassia tai muitakaan laittomia välineitä

- Kieltäydyin osallistumasta työpalaveihin, joissa edellytettiin negatiivista koronatestiä

- En lopettanut julkisella kuntosalilla käyntiä vaan päinvastoin, lisäsin treenimääriä

- En harjoittanut ylihygieniaa tai lätrännyt käsidesillä

- En eristäytynyt tai pitänyt sosiaalista välimatkaa

- Todistin työnantajan laittoman menettelyn koronarokottautumisvaatimuksessa tietyissä työtehtävissä.

- En puuttunut muiden ihmisten henkilökohtaiseen lääkitykseen saatika vaatinut heitä ottamaan tai jättämään ottamatta jotain tiettyä lääkettä.

- Boikotoin koronapassin käyttöön ottaneita yrityksiä ja siirryin vastakkaisen päätöksen tehneiden yritysten asiakkaaksi

- En ole ollut päivääkään sairauslomalla koko aikana

- Jne.

Kuinkahan iso osa suomalaisista pystyy sanomaan toimineensa yhtä korkealla vastuullisuuden tasolla? Tuskin kovinkaan iso, koska jos valtaosa olisi toiminut näin, poliittinen pandemia olisi tukahtunut alkuunsa. Valtaosa kansalaisista toimi juuri päinvastoin. Joko passiivisina vapaamatkustajina noudattaen laittomia rajoituksia ja toimenpiteitä ym. tai aktiivisina hyödyllisinä idiootteina vaatien muitakin noudattamaan niitä kiihdyttäen poliittista pandemiaa

Siinä vaiheessa kun ruvetaan kritisoimaan etten minä tai joku muu vastaavalla tavalla toiminut tehnyt tarpeeksi asioiden eteen niin kannattaa ensin katsoa peiliin ja kysyä itseltään, olinko kiihdyttämässä vai tukahduttamassa poliittista pandemiaa. Jos jälkimmäistä, hyväksyn hyvin perustellun kritiikin. Jos taas ensimmäistä, niin no, se on lähinnä koomista.

Tuollaiset tyhmät kriisit tarjoavat myös mahdollisuuksia.

Entisellä työpaikalla oli tyyppi joka jäi kiinni siitä, ettei ollut tehnyt mitään töitä etätöissä koronakriisin aikana. Ollut vain palkallisella lomalla pari vuotta.

Tiedän myös tyypin joka on ollut jo pari vuotta kotona ja poissa toimistolta koronan takia. Kuulemma korona jyllää vieläkin ja ei ole turvallista tulla toimistolle. Muuten kun porukka on tullut toimistolle pari kertaa viikossa, niin tuo tyyppi on ollut koko ajan kotona. Tuosta tulikin mieleen, että tuo tyyppihän on siirtynyt kokonaan etätöihin ja voi tehdä niitä mistä vaan. Mikä estäisi muuttamasta vaikka thaikkuihin? Aika mahdotonta on työnantajan valvoa oleskelupaikkaa tuossa tilanteessa. Olisi pitänyt tehdä tuo kyllä itsekin.

Itseäni vitutti koronakriisissä eniten se, että työpaikalla oli pehmeä pakko ottaa rokote rokotepassin takia ei olisi voinut tehdä töihin kuuluvia reissuja ja käytännössä pelannut itsensä pois työkuvioista. Samaten minun piti matkustaa perheenjäsenen hautajaisiin ulkomaille ja rokotepassia ilman olisi jäänyt läheisen hautajaiset välistä. Tuo vitutti kyllä eniten, kun tuossa oli niin paljon sosiaalista painetta.

Järjettömintä oli se miten työpaikka pakotti toimistolle 2 päivää viikossa ja työpisteellä sai olla ilman maskia, mutta muualla liikkuessa piti pitää maskia ja ruokalassa sai istua vain pari samassa pöydässä yms. Tuossa ei ollut mitään järkeä tai logiikkaa. Samassa toimistosta oli vielä joku Gestapon SS-upseeri joka huomautti aina kun liikuin ilman maskia.
 
Näkee moni muukin. Täälläkin moni muu näkee.
Sehän sinua tuntuukin vituttavan ja koitat projisoida että voimme huonosti. Ehei. Me elätetään ja ajatellaan... jopa sinunkaltaisten puolestakin.
Sinä oikeasti omassa päässäsi luulet tekeväsi tässä jotakin hyvää, ja jopa jotakin hyvää toisen puolesta? Olet todella harhainen, jos oikeasti uskot noin. Ja kaiketi uskot, tuossahan aiemmin kerroitkin juuri noin.

Mä annan teidän poikien leikkiä tätä mielikuvitusleikkiänne aivan rauhassa, en ole ollut ketään vastaan tässä, en ole edelleenkään. Kävi selväksi, että edes rauhallinen ja positiivissävytteinen puhe ei toimi, vaan saa teiltä vastineeksi vain negatiivista asennetta.

Sanot, että et voi huonosti, mutta miksi jokainen kommenttisi huokuu negatiivisuutta? Milloin viimeksi olet kirjoittanut jotakin positiivista ja muita mielipiteitä suvaitsevaa koko tälle foorumille? Sinulla ei selkeästi ole mahdollisuutta murtautua tuosta sun nykytilanteesta pois, joten ruokit negatiivisuutta jopa toisen positiivisuudella, kääntäen sen positiivisuuden negatiiviseksi omassa mielessäsi.

En jakele täällä ohjeita milloin kenenkin olisi syytä irrottautua tästä negatiivisuuden kehästä normaaliin elämään, mutta... Pohtikaa tuota itseksenne. Tänne sitä ei ole tarve kommentoida. Pohtikaa sisäisesti, jos mahdollista.
 
Sinä oikeasti omassa päässäsi luulet tekeväsi tässä jotakin hyvää, ja jopa jotakin hyvää toisen puolesta? Olet todella harhainen, jos oikeasti uskot noin. Ja kaiketi uskot, tuossahan aiemmin kerroitkin juuri noin.

Mä annan teidän poikien leikkiä tätä mielikuvitusleikkiänne aivan rauhassa, en ole ollut ketään vastaan tässä, en ole edelleenkään. Kävi selväksi, että edes rauhallinen ja positiivissävytteinen puhe ei toimi, vaan saa teiltä vastineeksi vain negatiivista asennetta.

Sanot, että et voi huonosti, mutta miksi jokainen kommenttisi huokuu negatiivisuutta? Milloin viimeksi olet kirjoittanut jotakin positiivista ja muita mielipiteitä suvaitsevaa koko tälle foorumille? Sinulla ei selkeästi ole mahdollisuutta murtautua tuosta sun nykytilanteesta pois, joten ruokit negatiivisuutta jopa toisen positiivisuudella, kääntäen sen positiivisuuden negatiiviseksi omassa mielessäsi.

En jakele täällä ohjeita milloin kenenkin olisi syytä irrottautua tästä negatiivisuuden kehästä normaaliin elämään, mutta... Pohtikaa tuota itseksenne. Tänne sitä ei ole tarve kommentoida. Pohtikaa sisäisesti, jos mahdollista.
Ei toi demoralisointi tai ihme gaslighting toimi edelleenkään ihmisiä vastaan ketkä puhuvat tästäkin aiheesta ja vaativat vastuuta vääryyksistä sekä tekevät hyviä huomioita siitä kuinka massiivinen kusetus koko touhu oli.
Aihe ja sen toimet ovat/olivat negatiivisia ja koko touhu oli äärimmäisen negatiivista ja sekä suoraan rikollista touhua. Siksihän tämä aihe on nimenomaan vielä kovaa esillä ja tulee olemaan esillä. Oli pandemia aikaan monelle henkireikä ja on varmasti sitä vieläkin.

Mutta ethän sä "anna meidän leikkiä" kun kokoajan olet kertomassa meille kuinka huonoja olemme.
Sähän olet itse jumissa tässä ja negatiivisessa ajattelussa. Monesti ihminen projisoi muihin sitä mitä itse tuntee. Se kyllä huomattiin tässä aiheessa näiden vuosien aikana.
 
Multakin jäi 1 kerran kalja juomatta kun paikallisessa kysyi koronapassia :/
Toki asiaa voi tuostakin näkökulmasta lähestyä, jotta jäikö jollakin kalja juomatta baarissa mutta itse lähestyisin siitä vinkkelistä, että voiko hallitus lainsäätäjänä rikkoa laskelmoidusti, harkiten, suunnitelmallisesti ja toistuvasti Suomen ylintä säädöstä eli perustuslakia omien poliittisten ideologioidensa toteuttamiseksi ilman, että se joutuu siitä koskaan vastuuseen tai ilman, että kukaan edes vaatii sitä vastuuseen. Ei media, ei poliisi, ei kansa, ei kukaan. Tällainenhan on hyvin tyypillistä totalitäristisissä valtioissa, kuten esim. Venäjällä.
 
Tässä vapaustaistelijat, olkaa hyvä. Viime viikolla kun ilmeni, että tuonne pitäisi laittaa viestiä, mutta jostain syystä ei ole ketjun aktiivit joutaneet.

Mistä sä tiedät mitä kukin on täällä tehnyt?
Taas matuvita olettaa omasta päästään.

Itse viimeksi erosin liitosta, koska eivät osanneet sanoa tai halunneet edes kommentoida tämän plandemian epäkohtia. Kerroin etteivät he tarvitse rahojanikaan ja
Läheiseni on tehnyt kantelut koskien hoitoalan pakkopoistoja. Ketjussahan moni muukin kertoi mitä on tehnyt, mutta tää pelle taas ohitti kaikki.


Nämä eivät etene koska narratiivi estää sen.
Tärkein onkin pitää epäkohdat esillä ja tämähän ei tule koskaan unohtumaan. Jos/kun poliittinen muutos tulee joskus niin kuvainnollisesti päitä alkaa putoamaan tämänkin kohdalla ja niiltä ketkä olivat näistä rikoksissa vastuussa.

Sitä ennen tämä kusetus perataan niin auki ettei vastaavaa voi hevillä yrittää enää uudestaan.
 
No jopas nyt dungeon master romahti totaalisesti. Minähän vain hyvää hyvyyttäni tarjosin suoran linkin, johon valittaa kokemastaan vääryydestä.

Ps. Kannattaa oikoluettaa teksti ennen tuonne lähettämistä 👌
 
Toki asiaa voi tuostakin näkökulmasta lähestyä, jotta jäikö jollakin kalja juomatta baarissa mutta itse lähestyisin siitä vinkkelistä, että voiko hallitus lainsäätäjänä rikkoa laskelmoidusti, harkiten, suunnitelmallisesti ja toistuvasti Suomen ylintä säädöstä eli perustuslakia omien poliittisten ideologioidensa toteuttamiseksi ilman, että se joutuu siitä koskaan vastuuseen tai ilman, että kukaan edes vaatii sitä vastuuseen. Ei media, ei poliisi, ei kansa, ei kukaan. Tällainenhan on hyvin tyypillistä totalitäristisissä valtioissa, kuten esim. Venäjällä.

View: https://youtu.be/uedd8wKvYIo?t=171

View: https://youtu.be/uedd8wKvYIo?t=47
 

Niin, tuo on hyvä kysymys, että mitä sitten. Ehkä sitä sitten, että voidaan ainakin todeta, ettei Suomessa tarvitse noudattaa lakia, jos se hidastaa omien intressien toteutumista, eikä siitä seuraa mitään.

Hieman asiaan liittyen, itsehän aloitin toteuttamaan ko. periaatetta verovuonna 2022 hallituksen koronatoimien inspiroimana. Kiersin veroja lainvastaisesti ja sain siitä muutaman tonnin hyödyn. Ei toki paljon, mutta pikkuhiljaa vuosi vuodelta kehitetään toimintaa. Hyvä puoli on myös se, että jos joku saa päähänsä kritisoida tällaista toimintaa, niin tiedän, että minulla on kansan tuki takanani, joka vaatii kritisoijia unohtamaan koko jutun ja jatkamaan eteenpäin.
 
Eiköhän se ollut vuonna 1946 kun keskitysleirin kaasuvastaava Jürgen Göggels totesi vain "että mitä te enää noista menneen talven lumista jauhatte? Vähän siinä poikhain kanssa kaasuteltiin mutta se on mennyttä nyt niin turha enää nillittää, siirrytään vain seuraaviin aiheisiin".

Voisin kuvitella että jos joutuu lääketieteellisesti raiskatuksi eikä tiedä milloin haittavaikutus napsahtaa omalle tai läheisten kohdalle niin se on vain parempi sulkea pois omasta mielestä, laittaa kaikki mahdolliset defenssit päälle, yrittää kieltää aiheesta keskustelu ja alkaa kaikin keinoin suojelemaan omaa ihanaa raiskaajaansa. Muutenhan siinä joutuisi päästämään irti omasta maailmankuvasta mikä olisi ihan liian kivuliasta. Pfizer❤️
 
Voisin kuvitella että jos joutuu lääketieteellisesti raiskatuksi eikä tiedä milloin haittavaikutus napsahtaa omalle tai läheisten kohdalle niin se on vain parempi sulkea pois omasta mielestä, laittaa kaikki mahdolliset defenssit päälle, yrittää kieltää aiheesta keskustelu ja alkaa kaikin keinoin suojelemaan omaa ihanaa raiskaajaansa. Muutenhan siinä joutuisi päästämään irti omasta maailmankuvasta mikä olisi ihan liian kivuliasta. Pfizer❤️
Tämä se ihmetyttää kyllä itseänikin. Reilu 20-vuotiaan sydän alkoi oireilemaan pari viikkoa piikin jälkeen. Kaikkia kovin asia kummastuttaa, myös lääkäreitä, mutta minkäänlaista yhteyttä ei ainakaan piikkiin osata vetää. Myöskään henkilö itse ei halua asiaa edes ajatella. Syö vaan sydänlääkkeitä loppuelämänsä ja käy kontrolleissa. Mitä olen uutisia seurannut, niin kovin on ollut nyt sydämen kanssa nuorilla ihmisillä ongelmia. Koronaa tämä mun läheinen ei ole tiettävästi sairastanut vielä tänäkään päivänä.
 
Tämä se ihmetyttää kyllä itseänikin. Reilu 20-vuotiaan sydän alkoi oireilemaan pari viikkoa piikin jälkeen. Kaikkia kovin asia kummastuttaa, myös lääkäreitä, mutta minkäänlaista yhteyttä ei ainakaan piikkiin osata vetää. Myöskään henkilö itse ei halua asiaa edes ajatella. Syö vaan sydänlääkkeitä loppuelämänsä ja käy kontrolleissa. Mitä olen uutisia seurannut, niin kovin on ollut nyt sydämen kanssa nuorilla ihmisillä ongelmia. Koronaa tämä mun läheinen ei ole tiettävästi sairastanut vielä tänäkään päivänä.
Samoja "kummasteluja" on myös muissa asioissa kuten isosti liittyen maahanmuuttoon jne.
Ihme seurauksia tulee ja "mikä nyky nuorisoon" mennyt jne... kaikkihan näkee selvästi mikä muuttunut, mutta sitä ei vaan saa sanoa ääneen vaan pitää näytellä teatterissa, koska se on narratiivi mitä pitää noudattaa. Tämä on tuhoisaa koska estämällä tämän selvän havainnon sekä logiikan emme voi koskaan korjata ongelmaa tai järkeillä asiaa toimivammaksi tai tehdä edes mitään tekoja tähän liittyen... kuten on tarkoituskin selvästi.
 
Tämä se ihmetyttää kyllä itseänikin. Reilu 20-vuotiaan sydän alkoi oireilemaan pari viikkoa piikin jälkeen. Kaikkia kovin asia kummastuttaa, myös lääkäreitä, mutta minkäänlaista yhteyttä ei ainakaan piikkiin osata vetää. Myöskään henkilö itse ei halua asiaa edes ajatella. Syö vaan sydänlääkkeitä loppuelämänsä ja käy kontrolleissa. Mitä olen uutisia seurannut, niin kovin on ollut nyt sydämen kanssa nuorilla ihmisillä ongelmia. Koronaa tämä mun läheinen ei ole tiettävästi sairastanut vielä tänäkään päivänä.
Tiedän samantyylisen tapauksen. Noin 18v urheilullinen nuori alkoi saada pahoja rytmihäiriöitä heti piikin jälkeen. Lääkärien mukaan ei voi mitenkään johtua rokotteesta, ne vaan sattumalta alkoi heti piikin jälkeen.
Syy-seuraus yhteydet on kyllä hankalia ymmärtää. Jos näkee lentokoneen taivaalla niin se on vaan ilmestynyt sinne tyhjästä, se ei voi olla seurausta siitä että se olisi ensin lähtenyt lentoon maan kamaralta. Joka muuta väittää on salaliittoteoreetikkoputinistinatsifasistirokotevastainen hörhö. Asia kuitattu.
 
Tiedän samantyylisen tapauksen. Noin 18v urheilullinen nuori alkoi saada pahoja rytmihäiriöitä heti piikin jälkeen. Lääkärien mukaan ei voi mitenkään johtua rokotteesta, ne vaan sattumalta alkoi heti piikin jälkeen.
Syy-seuraus yhteydet on kyllä hankalia ymmärtää. Jos näkee lentokoneen taivaalla niin se on vaan ilmestynyt sinne tyhjästä, se ei voi olla seurausta siitä että se olisi ensin lähtenyt lentoon maan kamaralta. Joka muuta väittää on salaliittoteoreetikkoputinistinatsifasistirokotevastainen hörhö. Asia kuitattu.
Pahimpina juttuina mitä kuullut, kun näissä caseissa penätty voisiko rokote aiheuttaa niin lääkäri tyrmännyt täysin ja suorastaan implikoinut että potilaalla onkin päässä ehkä jotain vikaa. Se mtb kuski minkä videoita linkannut kertoi tästä silloin akuuttiaikaan ettei lekurit edes ottaneet todesta häntä ja se masensi suuresti koska hän mietti oliko tullut hulluksi.

Ihan sairasta touhua tämä ollut/on

eihän kaikki aina johdu rokotteesta jne. mutta se että asiaa ei edes tutkita tai noteerata on se perkele
 
Taas lähti nuorehkoa
Siis mä olin juuri tulossa postaamaan juttua tästä herrasta, koska näitä on osunut silmään taas aika lailla.



Ja liittyy nyt mihin liittyy, mutta harvinaisen vähän näissä ilmoitellaan missä/miten/milloin kuoli. Aiemmin kun tollainen työikäinen vähääkään tunnettu sälli lähti, niin kyllä sitä kuolinsyytä aina jossain vaiheessa rupes löytymään mediasta. Nyt on täysin hiljaista. Toi Aaron Spears on muusikkopiireissä aivan legendaarinen ikäisekseen rumpaliksi, ja mäkin sain kuulla tuosta ihan sattumalta kun kaivelin netistä hänen esiintymisiä..
 
Taas lähti nuorehkoa
1706114954838.png
 
Back
Ylös Bottom