Minä yritän pitää itseni ja perheeni vapaana ja terveenä. Keinoina plandemiavuosina tärkeytensä osoittaneet yksityisyydensuojan säilyttäminen, virkamies-veronmaksaja dynamiikan todellisen luonteen ymmärtäminen, taito olla vastaamatta kysymyksiin, omaisuuden kasvatus ja hajautus, hätäsuunnitelmat Suomen hylkäämiseen eri skenaarioiden iskiessä. Olen saanut tältä palstalta ideoita ja uskoa siihen että tämä tavoite on mahdollista saavuttaa.
Minua, vaimoani ja lapsiani ei saatu raiskattua lääketieteellisesti. Meitä ei saatu pakotettua käyttämään maskeja. Sain kaupunkini varhaiskasvatuksen johtajan myöntämään että heillä ei tosiaan ole laillista oikeutta määrätä lapsia hakevia vanhempia pitämään maskeja. Sain päiväkodin poistamaan tiloistaan "pidä maskia"-kyltit. Sain useamman sairaanhoitajan tunnustamanaan nauhoitukselle että hekin pitävät koronaa kusetuksena ja odottavat vain seurannan ja toimenpiteiden loppumista. Pienet voitot laittomia käskyjä antaneita verovarapalvelijoita vastaan olivat juuri niitä, pieniä.
Luonnollisestikin valtion kokoista rikollisorganisaatiota vastaan tulee häviämään kaikki yhtään isomman kokoluokan taistelut. Tietysti. Tein muutaman kantelun eduskunnan oikeusasiamiehelle virkamiesten rikoksista sekä muutaman muistutuksen kolmeen eri sairaalaan. Näistä tuli odotetusti lässyn-lässyn selitykset, Eivät kuulemma havainneet väärinkäytöksiä. Hyödyin kuitenkin aika tavalla kun altistuneille altistuneet kaivoivat nenäänsä ja totesivat olevansa oireettomasti sairaita. Tein ylitöitä enemmän kuin koskaan aiemmin 2021-2022 ja se näkyi palkassa.
Minä voitin oman taisteluni. Seuraavaa odotellessa toivotan erinomaista vuotta 2024 kaikille puhdasverisille ja suoraselkäisille pakkislaisille.
Erinomaista ja ennen kaikkea esimerkillisen vastuullista toimintaa. Ei voi muuta sanoa kuin hattua nostaa. Itse en kyennyt aivan noin vakuuttavaan toimintaan mutta jotain tein kuitenkin asioiden eteen, kuten
- En käyttänyt kasvomaskia missään enkä vaatinut sitä muiltakaan
- En ottanut yhtään korona”rokotetta” tai muitakaan uskomushoitoja
- En noudattanut laittomia koronarajoituksia
- En tuhlannut veronmaksajien rahoja ottamalla ensimmäistäkään koronatestiä enkä testannut muillakaan yhtä luotettavilla menetelmillä, kuten kolikkoa heittämällä, olenko terve vai sairas
- En ladannut/käyttänyt koronapassia tai muitakaan laittomia välineitä
- Kieltäydyin osallistumasta työpalaveihin, joissa edellytettiin negatiivista koronatestiä
- En lopettanut julkisella kuntosalilla käyntiä vaan päinvastoin, lisäsin treenimääriä
- En harjoittanut ylihygieniaa tai lätrännyt käsidesillä
- En eristäytynyt tai pitänyt sosiaalista välimatkaa
- Todistin työnantajan laittoman menettelyn koronarokottautumisvaatimuksessa tietyissä työtehtävissä.
- En puuttunut muiden ihmisten henkilökohtaiseen lääkitykseen saatika vaatinut heitä ottamaan tai jättämään ottamatta jotain tiettyä lääkettä.
- Boikotoin koronapassin käyttöön ottaneita yrityksiä ja siirryin vastakkaisen päätöksen tehneiden yritysten asiakkaaksi
- En ole ollut päivääkään sairauslomalla koko aikana
- Jne.
Kuinkahan iso osa suomalaisista pystyy sanomaan toimineensa yhtä korkealla vastuullisuuden tasolla? Tuskin kovinkaan iso, koska jos valtaosa olisi toiminut näin, poliittinen pandemia olisi tukahtunut alkuunsa. Valtaosa kansalaisista toimi juuri päinvastoin. Joko passiivisina vapaamatkustajina noudattaen laittomia rajoituksia ja toimenpiteitä ym. tai aktiivisina hyödyllisinä idiootteina vaatien muitakin noudattamaan niitä kiihdyttäen poliittista pandemiaa
Siinä vaiheessa kun ruvetaan kritisoimaan etten minä tai joku muu vastaavalla tavalla toiminut tehnyt tarpeeksi asioiden eteen niin kannattaa ensin katsoa peiliin ja kysyä itseltään, olinko kiihdyttämässä vai tukahduttamassa poliittista pandemiaa. Jos jälkimmäistä, hyväksyn hyvin perustellun kritiikin. Jos taas ensimmäistä, niin no, se on lähinnä koomista.