Koronavirus, COVID-19

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Deleted member 43228
  • Aloitettu Aloitettu

Rokotepassi?

  • Kyllä

    Votes: 88 27,4%
  • Ei

    Votes: 233 72,6%

  • Total voters
    321
Vähän puheet muuttuvat, mutta olkoot. Yhtäkaikki tämän ketjun vapaustaistelijat eivät ole ilmeisesti tehneet vääryyden oikaisemiseksi sitten mitään. Ei yhtään mitään.
Paitsi vähän salaa pitäneet laittomasti maassa olevaa turvassa, mutta noh...
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Joku yrittänee auttaa ketä tahansa näkemään sen, että kaikki efortti tähän asiaan on hukkaan heitettyä. Senkin ajan voi jokainen käyttää parempiin asioihin. Mutta, valintakysymys tämäkin. Mua ei harmita mikään muut tässä kuin se, että taistelunne täällä, missä tahansa tämän asian kanssa... se ei muuta mitään. Keskittyisitte itsellenne hyviin ja edullisiin asioihin mieluummin.
Mikä ihmeen taistelu, vai tarkoitatko jotain tiettyjä henkilöitä? Itse ainakin nimenomaan keskityn itseeni ja pidin/pidän omasta terveydestä huolta muulla tavoin kuin piikeillä covidin suhteen. covid touhu oli aivan ylimitoitettua alusta asti ja minusta sen pystyi näkemään ihan kuka vaan. Tietysti osa porukasta uskoi ne kiinan videot missä jengi kaatuu suorilta kuolleeksi keskellä katua ja veti oman elämän suojatoimet maksimiin peloissaan plus yritti saada kaikki muut siihen hulluuteen mukaan
 
Palstalla satoja viestejä päivässä suoltanut taitaa olla vain ja ainoastaan ropeli. Kahdessa vuodessa 10000. Että :ROFLMAO:
Vissiin oma touhu sokeuttaa. Tulee luettua ajan kuluksi tätä foorumia melkein päivittäin vaikken jaksa keskusteluihin kovin usein osallistuakaan, mutta ilmeisesti olet sokea omalle touhullesi? Enkä nyt tarkoita tätä nimenomaista topicia
 
Edelleen, täällä mesoamisella ei ole mitään vaikutusta mihinkään rikokseen. Jos nyt ei joku pointtia tajua, joka on hyvin todennäköistä, niin en voi auttaa.
Keskustelu ei ole mesoamista.

Tärkeä kanava jo covid aikaan mistä moni epäkohtia kusetuksessa nähnyt sai vertaustukea. Muista pelkuri ettei kaikki rekisteröidy vaan lukevat aiheita. Tämä on harvoja paikkoja, missä sananvapautta arvostetaan.
 
Rehellisesti sanottuna, sekin vähäisin mitä olisit voinut tehdä (täyttää joko rikosilmoituksen netissä, tai ilmoituksen oikeusasiamiehelle), et ole näitä tehnyt?
Niin, ehkä tosiaan tein sen virheen, että luotin oikeusvaltion hoitavan tehtävänsä mutta näin ei selvästikään ole, kuten nyt nähdään. Mutta joka tapauksessa tämä on hyvä ennakkotapaus, ettei Suomessa lakia tarvitse noudattaa, joten oletan sen koskevan myös minua.
 
Niitä on tehty valtava määrä. Yksikään ei etene.
Hoitoalalla on myös noita vireillä liittyen laittomiin irtisanomisiin ja työstä poistamiseen.
Se ettei iltapaska niistä kerro mitään ei tarkoita ettei niitä olisi tehty. Ulkomaita myöten asia ei todellakaan ole taputeltu. Näistä toki vaietaan valtamediassa ja lähinnä ryssiksi koitetaan leimata.
 
Viimeksi muokattu:
Vissiin oma touhu sokeuttaa. Tulee luettua ajan kuluksi tätä foorumia melkein päivittäin vaikken jaksa keskusteluihin kovin usein osallistuakaan, mutta ilmeisesti ole sokea omalle touhullesi? Enkä nyt tarkoita tätä nimenomaista topicia
Tuosta nimimerkin alta näkee hyvin viestimäärän. Hassua, miten minun kirjoittelu häiritsee tässä viestimäärässä, mutta todellinen sarjakirjoittaja ei 😃
 
Taistelunne näitä korruptoituneita valtionmiehiä/yhteiskuntaa/mikä ikinä vastustajanne onkaan. Tämä teidän taistelu on ainoastaan teissä itsessänne. Tässä mielessä tämä teidän taistelunne on jo hävitty (tosin sitä taistelua ei koskaan ole ollutkaan).

Kertokaa siis mitä yritätte saada aikaan, ja mitkä ovat keinot saavuttaa tuo tavoite? Ja kokonaan ilman muita selittelyjä, jos mahdollista.
Sehän olisi tappio, jos tämän asian annettaisiin unohtua. Ei tule koskaan tapahtumaan.

Kaikille korruptiosta kärsiville narratiiveille yhteistä on siitä vapaa keskustelu/sananvapaus mitä täällä noudatetaan kiitos ylläpidon.
Jos/kun poliittinen suunta ottaa muutosta alkaa päitä putoamaan tämän osalta.

Ihmettelen mikä hätä sinulla on koittaa estää näistä selvistä epäkohdista puhumisen? Mikä ajaa sinut demoralisoimaan ihmisiä, jotka olivat oikeassa alusta asti?
Käsitätkö? ME OLIMME OIKEASSA KOKO VITUN AJAN KAIKESTA PAINOSTUKSESTA HUOLIMATTA!

Joten miten kaltaisesi mato saa meille tappion? Ei mitenkään. Tämä ei unohdu eikä tätä anneta anteeksi.
 
Tuosta nimimerkin alta näkee hyvin viestimäärän. Hassua, miten minun kirjoittelu häiritsee tässä viestimäärässä, mutta todellinen sarjakirjoittaja ei 😃
Ei minua häiritse kenenkään kirjoittelun määrä, ei ole minulta pois vaikka kirjoittaisitte 24/7, Mikehän siitä vaan hyötyy. Lähinnä yritin tuoda esille, että et näe omaa osuuttasi asiassa(?)
 
Ei minua häiritse kenenkään kirjoittelun määrä, ei ole minulta pois vaikka kirjoittaisitte 24/7, Mikehän siitä vaan hyötyy. Lähinnä yritin tuoda esille, että et näe omaa osuuttasi asiassa(?)
Itse en usko tällä nettikirjoittelulla olevan mitään merkitystä, toisin kuin nämä vapaustaistelijat, jotka eivät kuitenkaan tee yhtään mitään. Itselle tämä on viihdettä. Ja alunperin vastasin virheelliseen väittämääsi, että suoltaisin pahimmillaan satoja viestejä päivässä. Siihen ei pysty kuin ropeli.

Mutta viikonloppuja ja jatkakaa te muutamat taistelua kuitenkaan tekemättä mitään. Mielenkiintoinen nahjustelun muoto.
 
Paitsi vähän salaa pitäneet laittomasti maassa olevaa turvassa, mutta noh...
Hehe touche, minullehan tässä on yritetty toistuvasti kertoa, että rikokset tulee unohtaa ja siirtyä eteenpäin, joten ehkäpä noudatan neuvoa tämän oman rikokseni kohdalla edellisen hallituksen esimerkkiä seuraten.
 
Itse en usko tällä nettikirjoittelulla olevan mitään merkitystä, toisin kuin nämä vapaustaistelijat, jotka eivät kuitenkaan tee yhtään mitään. Itselle tämä on viihdettä. Ja alunperin vastasin virheelliseen väittämääsi, että suoltaisin pahimmillaan satoja viestejä päivässä. Siihen ei pysty kuin ropeli.

Mutta viikonloppuja ja jatkakaa te muutamat taistelua kuitenkaan tekemättä mitään. Mielenkiintoinen nahjustelun muoto.
No mikä on sitten hätä?

Tää sama kaava toistuu aina
"yhyyy ette saa mitään aikaan" mutta samalla hirveä hätä päällä, kun asioista puhutaan ja tartutaan todellisiin asioihin
Katso kuva ja mieti laatikossasi ja sama muillekin ketkä koittaa demoralisoida ihmisiä jotka vaativat oikeutta ja olivat vain oikeassa.
1705673072872.png
 
Itse en usko tällä nettikirjoittelulla olevan mitään merkitystä, toisin kuin nämä vapaustaistelijat, jotka eivät kuitenkaan tee yhtään mitään. Itselle tämä on viihdettä. Ja alunperin vastasin virheelliseen väittämääsi, että suoltaisin pahimmillaan satoja viestejä päivässä. Siihen ei pysty kuin ropeli.

Mutta viikonloppuja ja jatkakaa te muutamat taistelua kuitenkaan tekemättä mitään. Mielenkiintoinen nahjustelun muoto.
En usko itsekään, että netissä kirjoittelulla on mitään merkitystä isossa kuvassa ainakaan. Tuo boldattu kohta, ehkä kuvastaa juuri tätä pakkiksellekin siirtynyttä ylilauta menoa.

Mutta tosiaan arvon herrat ja rouvat, eiköhän se ole kaikkien aika laittaa läppärit kiinni ja lähteä vaikka nauttimaan kauniista talvimaisemasta.
 

View: https://youtu.be/IdNXo50QQrI?si=lWTOZnAEeu26jRAY&t=99


Aikoinaan laitoin videota tästä pro mtb kuskista parin vuoden takaa, joka sai suoraan paskapiikistä ongelmat. (lähteet löytyy ketjusta)
Ei oo näköjään vieläkään kunnossa ja ei voi kuormittaa itseään fyysisesti kunnolla eli ammattilaisura ohi, työhommatkin mtb kanavan kanssa kusee, koska ei pysty toimimaan kunnolla ja jaksaminen vaihtelee ettei matkustus, kilpailu ja muu onnistu. eli kiitos korona kusivituille

- terveys meni
- työt meni
- akkakin näköjään lähti


Sukulaiselle jäi samanlaiset oireet koronasta. Vaimo ei tosin ole lähtenyt, mutta terveys meni.
 
Taistelunne näitä korruptoituneita valtionmiehiä/yhteiskuntaa/mikä ikinä vastustajanne onkaan. Tämä teidän taistelu on ainoastaan teissä itsessänne. Tässä mielessä tämä teidän taistelunne on jo hävitty (tosin sitä taistelua ei koskaan ole ollutkaan).

Kertokaa siis mitä yritätte saada aikaan, ja mitkä ovat keinot saavuttaa tuo tavoite? Ja kokonaan ilman muita selittelyjä, jos mahdollista.
Minä yritän pitää itseni ja perheeni vapaana ja terveenä. Keinoina plandemiavuosina tärkeytensä osoittaneet yksityisyydensuojan säilyttäminen, virkamies-veronmaksaja dynamiikan todellisen luonteen ymmärtäminen, taito olla vastaamatta kysymyksiin, omaisuuden kasvatus ja hajautus, hätäsuunnitelmat Suomen hylkäämiseen eri skenaarioiden iskiessä. Olen saanut tältä palstalta ideoita ja uskoa siihen että tämä tavoite on mahdollista saavuttaa.

Minua, vaimoani ja lapsiani ei saatu raiskattua lääketieteellisesti. Meitä ei saatu pakotettua käyttämään maskeja. Sain kaupunkini varhaiskasvatuksen johtajan myöntämään että heillä ei tosiaan ole laillista oikeutta määrätä lapsia hakevia vanhempia pitämään maskeja. Sain päiväkodin poistamaan tiloistaan "pidä maskia"-kyltit. Sain useamman sairaanhoitajan tunnustamanaan nauhoitukselle että hekin pitävät koronaa kusetuksena ja odottavat vain seurannan ja toimenpiteiden loppumista. Pienet voitot laittomia käskyjä antaneita verovarapalvelijoita vastaan olivat juuri niitä, pieniä.

Luonnollisestikin valtion kokoista rikollisorganisaatiota vastaan tulee häviämään kaikki yhtään isomman kokoluokan taistelut. Tietysti. Tein muutaman kantelun eduskunnan oikeusasiamiehelle virkamiesten rikoksista sekä muutaman muistutuksen kolmeen eri sairaalaan. Näistä tuli odotetusti lässyn-lässyn selitykset, Eivät kuulemma havainneet väärinkäytöksiä. Hyödyin kuitenkin aika tavalla kun altistuneille altistuneet kaivoivat nenäänsä ja totesivat olevansa oireettomasti sairaita. Tein ylitöitä enemmän kuin koskaan aiemmin 2021-2022 ja se näkyi palkassa.

Minä voitin oman taisteluni. Seuraavaa odotellessa toivotan erinomaista vuotta 2024 kaikille puhdasverisille ja suoraselkäisille pakkislaisille.
 
Minä yritän pitää itseni ja perheeni vapaana ja terveenä. Keinoina plandemiavuosina tärkeytensä osoittaneet yksityisyydensuojan säilyttäminen, virkamies-veronmaksaja dynamiikan todellisen luonteen ymmärtäminen, taito olla vastaamatta kysymyksiin, omaisuuden kasvatus ja hajautus, hätäsuunnitelmat Suomen hylkäämiseen eri skenaarioiden iskiessä. Olen saanut tältä palstalta ideoita ja uskoa siihen että tämä tavoite on mahdollista saavuttaa.

Minua, vaimoani ja lapsiani ei saatu raiskattua lääketieteellisesti. Meitä ei saatu pakotettua käyttämään maskeja. Sain kaupunkini varhaiskasvatuksen johtajan myöntämään että heillä ei tosiaan ole laillista oikeutta määrätä lapsia hakevia vanhempia pitämään maskeja. Sain päiväkodin poistamaan tiloistaan "pidä maskia"-kyltit. Sain useamman sairaanhoitajan tunnustamanaan nauhoitukselle että hekin pitävät koronaa kusetuksena ja odottavat vain seurannan ja toimenpiteiden loppumista. Pienet voitot laittomia käskyjä antaneita verovarapalvelijoita vastaan olivat juuri niitä, pieniä.

Luonnollisestikin valtion kokoista rikollisorganisaatiota vastaan tulee häviämään kaikki yhtään isomman kokoluokan taistelut. Tietysti. Tein muutaman kantelun eduskunnan oikeusasiamiehelle virkamiesten rikoksista sekä muutaman muistutuksen kolmeen eri sairaalaan. Näistä tuli odotetusti lässyn-lässyn selitykset, Eivät kuulemma havainneet väärinkäytöksiä. Hyödyin kuitenkin aika tavalla kun altistuneille altistuneet kaivoivat nenäänsä ja totesivat olevansa oireettomasti sairaita. Tein ylitöitä enemmän kuin koskaan aiemmin 2021-2022 ja se näkyi palkassa.

Minä voitin oman taisteluni. Seuraavaa odotellessa toivotan erinomaista vuotta 2024 kaikille puhdasverisille ja suoraselkäisille pakkislaisille.
Erinomaista ja ennen kaikkea esimerkillisen vastuullista toimintaa. Ei voi muuta sanoa kuin hattua nostaa. Itse en kyennyt aivan noin vakuuttavaan toimintaan mutta jotain tein kuitenkin asioiden eteen, kuten

- En käyttänyt kasvomaskia missään enkä vaatinut sitä muiltakaan

- En ottanut yhtään korona”rokotetta” tai muitakaan uskomushoitoja

- En noudattanut laittomia koronarajoituksia

- En tuhlannut veronmaksajien rahoja ottamalla ensimmäistäkään koronatestiä enkä testannut muillakaan yhtä luotettavilla menetelmillä, kuten kolikkoa heittämällä, olenko terve vai sairas

- En ladannut/käyttänyt koronapassia tai muitakaan laittomia välineitä

- Kieltäydyin osallistumasta työpalaveihin, joissa edellytettiin negatiivista koronatestiä

- En lopettanut julkisella kuntosalilla käyntiä vaan päinvastoin, lisäsin treenimääriä

- En harjoittanut ylihygieniaa tai lätrännyt käsidesillä

- En eristäytynyt tai pitänyt sosiaalista välimatkaa

- Todistin työnantajan laittoman menettelyn koronarokottautumisvaatimuksessa tietyissä työtehtävissä.

- En puuttunut muiden ihmisten henkilökohtaiseen lääkitykseen saatika vaatinut heitä ottamaan tai jättämään ottamatta jotain tiettyä lääkettä.

- Boikotoin koronapassin käyttöön ottaneita yrityksiä ja siirryin vastakkaisen päätöksen tehneiden yritysten asiakkaaksi

- En ole ollut päivääkään sairauslomalla koko aikana

- Jne.

Kuinkahan iso osa suomalaisista pystyy sanomaan toimineensa yhtä korkealla vastuullisuuden tasolla? Tuskin kovinkaan iso, koska jos valtaosa olisi toiminut näin, poliittinen pandemia olisi tukahtunut alkuunsa. Valtaosa kansalaisista toimi juuri päinvastoin. Joko passiivisina vapaamatkustajina noudattaen laittomia rajoituksia ja toimenpiteitä ym. tai aktiivisina hyödyllisinä idiootteina vaatien muitakin noudattamaan niitä kiihdyttäen poliittista pandemiaa

Siinä vaiheessa kun ruvetaan kritisoimaan etten minä tai joku muu vastaavalla tavalla toiminut tehnyt tarpeeksi asioiden eteen niin kannattaa ensin katsoa peiliin ja kysyä itseltään, olinko kiihdyttämässä vai tukahduttamassa poliittista pandemiaa. Jos jälkimmäistä, hyväksyn hyvin perustellun kritiikin. Jos taas ensimmäistä, niin no, se on lähinnä koomista.
 
Viimeksi muokattu:
Back
Ylös Bottom