Koronavirus, COVID-19

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Deleted member 43228
  • Aloitettu Aloitettu

Rokotepassi?

  • Kyllä

    Votes: 88 27,4%
  • Ei

    Votes: 233 72,6%

  • Total voters
    321
Suomessa vaan silti jatketaan massarokotuksia.

EMA jopa toteaa, että toistuva altistuminen virukselle lisää infektioiden riskiä rokotetuilla“, de Graaff sanoo.



Mitä massarokotuksia?? Ihmiset valittaa netissä kun THL ei anna piikkejä kaikille vaan pelkästään riskiryhmään kuuluville. Emäntä sairaanhoitaja ja on kait siitä vaikka kuinka aikaa kun edellisen piikin otti. Ja ei muuten ole koronaa sairastanut vieläkään. En edes tiedä ketään joka olisi piikkejä enää ottanut.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Hätä? Ota ihan lepo vaan, kunhan vain kurkistin vieläkös se robotsi jaksaa sekoilla täällä.

En tiedä missä Möykkynen on töissä, mutta jos hän kertoi näin käyneen ei mulla ole mitään syytä hänen sanomisiaan epäillä. Ja inhorealistisessa maailmassa kun pörssifirmoilla on usein tapana ulkoistaa IT-palvelunsa, niin tuollaiset "ikävien sivustojen" black listitkin saattavat levitä hyvinkin nopeasti eri firmojen välillä.
Luulen, että meillä on kyse kombinaatiosta sis. tietyt aihealueet, blacklistit sekä yhtiön itse päättämät manuaaliset blokkaukset. Meillä on esim. blokattu kaikki saitit, jotka on tägätty aiheisiin seksi, uhkapelit, huumeet tai aseet. Lisäksi blokattuna on mm. Dropbox, WeTransfer, iCloud ja Google Drive. Nyt uusina Pakkotoisto ja Ylilauta. Jostain syystä MV-Lehden sivuille pääsee, hehe, Ja Yleisradion, hehehehe.
 
Viimeksi muokattu:
Miksi ei voisi kilpailla silti jos on terve?!

"Oireettoman Karlssonin kilpaileminen on mahdollista, mikäli hän antaa negatiivisen testituloksen viikon aikana."

On monia syitä ollan iloinen siitä, että ei ole kilpaurheilija. Mutta nyt kun joutuu kaiken muun paskan ohella vielä pelkäämään jotain koronatestiä, joka potentiaalisti kusee minkä tahansa tärkeän skaban, niin voi jeesus. Kuka enää haluaa ryhtyä tohon hommaan?
 
Onneksi tämä ei istu hallituksessa.

Helppoa kun ihmisiä vaan kuolee niin korruptio sanoo näiden kuolleen koronaan. On tää maanpetturuus helppoa. All goes. Ei mitään vastuita mistään.
 
Back
Ylös Bottom