Koronavirus, COVID-19

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Deleted member 43228
  • Aloitettu Aloitettu

Rokotepassi?

  • Kyllä

    Votes: 88 27,4%
  • Ei

    Votes: 233 72,6%

  • Total voters
    321
Käytän jos on tarpeen, jos on liikkeellä variantti, johon kuolee, ymmårrätkö? 🤣
Eli olet käyttänyt jokaisena influenssakautena? Kausi-influenssaan kuolee 500-2000 ihmistä vuodessa. Miksi sitten aiemmin kerroit, että et ole käyttänyt kasvomaskia yli vuoteen vaikka esim. alkuvuodesta oli todella raju influenssaepidemia, jolloin puolet Suomesta oli sairaslomalla?



Hanna Nohynekin mukaan kausittain noin 500-2000 ihmistä kuolee influenssan vuoksi.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Minähän vain toistin sinun upeaa ulosantia hyvä 60v 😘

Kun seuraava "pandemia" tulee oletko ensimmäisenä jonossa hakemassa piikkiä hihaan ja vauhkona täällä sylki valuen kirjottamassa me kuollaan kaikki 🤣

Hyvä roboz vaikka olet hivenen yksinkertainen koittaisit nyt vain hyväksyä sinua on kusetettu hyvin pahasti , korre oli poliittinen peli, ei tappava virus!
Paitsi, että sinä et pysty todistamaan miten ja kenen toimesta minua on kusetettu, mutta minä löydän helposti ne tutkimukset, joiden mukaan sinua on kusetettu. Liki 4000 sivua, ja sinä elät edelleen uskossa, että rokotekriittisyydelle on jonkinlaisia järkiperusteita, että on mahdollista tehdä jonkinlainen globaali lääkärien ja lääketeiteen salalitto yli poliittisten, uskonnollisten ja kansakuntien rajojen, eikä kukaan lavertele? Tuollaisiin uskomuksiin voi uskoa ainoastaan foliohattuidiootti, jolla on tasan kaksi ominaisuutta: Hän on foliohattu, ja myös idiootti. 🤣
 
Paitsi, että sinä et pysty todistamaan miten ja kenen toimesta minua on kusetettu, mutta minä löydän helposti ne tutkimukset, joiden mukaan sinua on kusetettu. Liki 4000 sivua, ja sinä elät edelleen uskossa, että rokotekriittisyydelle on jonkinlaisia järkiperusteita, että on mahdollista tehdä jonkinlainen globaali lääkärien ja lääketeiteen salalitto yli poliittisten, uskonnollisten ja kansakuntien rajojen, eikä kukaan lavertele? Tuollaisiin uskomuksiin voi uskoa ainoastaan foliohattuidiootti, jolla on tasan kaksi ominaisuutta: Hän on foliohattu, ja myös idiootti. 🤣
On nyt hirveä kusetetuksi koe tulleeni koska rättiä ei naamalle menny eikä piikin piikkiä. Ja ystävät/kaverit jotka näin toimi kaikilla tauti luokkaa NAURETTAVA, sit taas jotka haki tämän paska piikin kyllä oltiin huonossa hapessa


Et vastannu oletko kuola valuen taas täällä seuraavan " pandemia" kohdalla julistamassa kuolemaan ja syyllistämässä meitä??

Oletko myös ensimmäisenä jonossa?

Sä voit olla idiootti että katsot jotai mitä laput sanoo, mä uskon siihen mitä näen, eli korre oli poliittista paskaa

Mitä mieltä olet kun Asko Järvinen sanoi ROKOTETTIIN PELKOA VASTAAN ei tautia?

Sulle pystyy siis uskotella auto on polkupyörä jos tutkimus näin väittää vaikka omin silmin näet asia näin ei ole hyvä robo kyllä se siitä 💪
 
Paitsi, että sinä et pysty todistamaan miten ja kenen toimesta minua on kusetettu, mutta minä löydän helposti ne tutkimukset, joiden mukaan sinua on kusetettu. Liki 4000 sivua, ja sinä elät edelleen uskossa, että rokotekriittisyydelle on jonkinlaisia järkiperusteita, että on mahdollista tehdä jonkinlainen globaali lääkärien ja lääketeiteen salalitto yli poliittisten, uskonnollisten ja kansakuntien rajojen, eikä kukaan lavertele? Tuollaisiin uskomuksiin voi uskoa ainoastaan foliohattuidiootti, jolla on tasan kaksi ominaisuutta: Hän on foliohattu, ja myös idiootti. 🤣
Piti ihan laskea ja lopputuloksena löysin helposti yhteensä 8000 sivua tutkimuksia, että olet joutunut huijatuksi eli yli tuplamäärä sivuja verrattuna sinun todisteisiin. Kukas nyt on foliohattu, ja myös idiootti?
 
Et sitten tajunnut, että tuo on täysin totta, ei pelottelua? 100% varmuudella tulee koronaa tappavampi tauti, ja koska ihmisten reaktio koronaan oli kuten se oli, se tappavampi tauti otetaan vastaan samalla idiootin asenteella: "Tää on vaan kausiflunssaa ja globaali lääketehtaiden salaliitto rahastuksen merkeissä, minulla on oikeus jne." jonka vuoksi tauti leviää nopeasti ja tappaa enemmän. Positiivinen puoli on se, että ensin kuolee ne rokotekriittiset ja pandemia-denialistit, koska eivät älyä suojautua ja noudattaa määräyksiä, negatiivista se, että niitä normaaliälyisiäkin kuolee suurin joukoin.. :LOL:
:ROFLMAO: rokotekriittiset kuolee ensin :ROFLMAO::ROFLMAO: ihan hyvä läppä. Mä en ole saanut edes koronaa vielä vaikka en ole suojautunut siltä lainkaan. Enkä nyt ole aikuisiällä ollut ikinä kipeä :unsure:

Sä voit uskoa pääsi sisällä mitä vaan mutta me muut nähdään keskustelukyvytön maskinaama idiootti :ROFLMAO:
 
🤝
Milloinkahan tuollaisia tuodaan markkinoille vai unohtuiko lainausmerkit sanan ”tehokkaita” ympäriltä pois?

Unkarilainen Karikó ja yhdysvaltalainen Weissman palkittiin merkittävistä löydöistään mrna-rokotteen tutkimuksessa, mitkä auttoivat kehittämään tehokkaita rokotteita koronavirusta vastaan.
 
Totuushan on, että Robotin kaltaiset veijarit huutaa tota älytöntä huutoaan vain ja ainoastaan siitä syystä, että piikit eivät yksinkertaisesti toimineet luvatusti.
Jos ne olisi toimineet ja tautiin kuolleisuus olisi ollut vaikka parikin prosenttia niin sitten varmaan olisi ollut edes jotain järkeä tossa itkussa.
 
Ja ohan toi nyt hauskaa, että huudetaan ja haukutaan jos ei ole käyttänyt maskia, mutta sit jo kohta mainitaan, että itse käyttää vain jos on variantti johon kuolee kierrossa. Eikö ne pitänyt kaikki olla sellaisia variantteja, kun "ei voi tietää miten se keho reagoi"
 
On ihan vapaaehtoista esiintyä täällä foliohattuidioottina tai rokotekammoisena vajaaälyisenä, ja minä puhun kuten idiooteille ja vajaaälyisille.
Hehehe, toisin sanoen, pidät koko pakkista idiootteina ja vajaaälyisinä. Selkiää sekunnissa sun viestihistoriasta.

Ei suinkaan tässä vaiheessa olisi peiliin katsomisen paikka, vanha velikulta?
 
Milloinkahan tuollaisia tuodaan markkinoille vai unohtuiko lainausmerkit sanan ”tehokkaita” ympäriltä pois?


Jaa, onko sanoja viilattu nyttemmin. Vai oliko tuo vaan vitsailua?
1696250632754.png
 
Miten helvetissä tolla toimimattomalla rokotteella saa nobelin? Ihan samalla kerralla olis voinut keskiä Unicornin persereiän suristimen.
Oikeastaan nyt kun tarkemmin tavasin nuo jutut läpi niin koronarokotehan ei saanut Nobelia vaan mrna-teknologia. Ei ihan niin sakeaa miltä aluksi näytti.
 
Ennen lääkkeen ottamista olis kuulunut olla haittavaikutuslista luettavissa ja sitten harkittu päätös kun punnitsee hyödyt/haitat. Sillonhan se oli helppo päätös, kun se oli 100% safe ja vielä myös tosi tosi tehokas.


Tutkimuksessa johon artikkeli pohjaa kehdataan väittää näinkin julkeita:
Because COVID-19 vaccines are urgently approved, meaning they do not complete the standard clinical trials, the adverse effects of each vaccine should be closely monitored.
According to data from the CDC, VAERS, and EMA databases, the short-term outcome of COVID-19 vaccination is promising, but in the medium and long term, especially with some vaccines, side effects have been reported that are worrisome

40001_2023_992_Fig1_HTML.png
 
Ja ohan toi nyt hauskaa, että huudetaan ja haukutaan jos ei ole käyttänyt maskia, mutta sit jo kohta mainitaan, että itse käyttää vain jos on variantti johon kuolee kierrossa. Eikö ne pitänyt kaikki olla sellaisia variantteja, kun "ei voi tietää miten se keho reagoi"
Outoa on myös se, että kasvomaskia käytetään vain silloin, jos sillä suojataan muita virusvariantilta, johon voi kuolla, esim. influenssa, korona tai RS-virus. Nyt ei tosin vielä ainakaan saatu vahvistusta, onko kasvomaskia oikeasti käytetty myös influenssan tai RS-viruksen leviämiskausina vai onko sitä levitetty räkimällä muita ihmisiä päin.

Joka tapauksessa miksi vain kuolemaa aiheuttavilta virusvarianteilta tulee suojata muita ihmisiä kasvomaskilla? Miksi ei sellaisilta virusvarianteilta, jotka aiheuttavat esim. osastohoitoon tai jopa tehohoitoon joutumista, mutta johon ei kuole? Saako tällaista virusta levittää vapaasti räkimällä muita päin ilman kasvomaskia?
 
Viimeksi muokattu:
P-L:n päivä on ens kuussa, niin sen kunniaksi helmi. Tämmöstä on kirjoteltu 11/21 kun oli yleisessä tiedossa että korona”rokote” feilas.

Tämmönen kaveri on vielä vapaalla jalalla.

Olemme keskellä yleisvaarallisen tartuntataudin aiheuttamaa pandemiaa, joten on aika vaikeaa väittää, etteikö terveysturvallisuutta takaavien tietojen kysyminen olisi perusteltua, Lehtonen sanoo.

Lasse Lehtonen pitäisi nimenomaan järkevänä, että tautitilanne pidettäisiin kaikin keinoin kurissa niillä alueilla, joissa korona ei tällä hetkellä riehu.

– Koronapassi tarjoaa yhden keinon varmistaa asia. Mielestäni juuri niillä alueilla on perusteltua vahtia, että väestön rokotussuoja on kunnossa

– Syrjintä tarkoittaa perusteetonta asettamista erilaiseen asemaan esimerkiksi sairauden takia, mutta kun on kyse yleisvaarallisen tartuntataudin ehkäisystä, on vankat perusteet asettaa rokotetut ja rokottamattomat eri asemaan. Koronapassin avulla pystytään järjestämään terveysturvallisia tapahtumia ja kannustamaan ihmisiä rokotteen ottamiseen. Ne ovat hyväksyttäviä päämääriä.

Luulen, että nyt puuttuvat kannustimet lisätä passin käyttöä, vaikka se olisi koko yhteiskunnan kannalta hyödyllistä. On hyvä muistaa, että todennäköisesti keväällä joudutaan koko kansan kattavaan uuteen rokotuskierrokseen. Jos haluamme ylläpitää rokotussuojaa, täytyy saada kannusteita, että ihmiset ottavat rokotteet.
 
Back
Ylös Bottom