Koronavirus, COVID-19

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Deleted member 43228
  • Aloitettu Aloitettu

Rokotepassi?

  • Kyllä

    Votes: 88 27,4%
  • Ei

    Votes: 233 72,6%

  • Total voters
    321
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Eihän kortsuakaan ole kehitetty siihen, ettei kaltaisesi idiootit lisääntyisi, vaan hyvinhän se siihenkin toimii, jo sitä käyttää? Koeta nyt viimein löytää se tutkimus, joka sanoo, että maskista lentää ne virukset läpi, ja todistaa sen tieteellä? Ai ei löydy? Ja silti vetoat siihen noin jokaisessa viestissäsi, koska et tajua, että kaikki mitä hengität ulos, on sitoutuneena siihen aerosoliin, jota hengität ulos, koska se sinun läskisäkki ruumiisi poistaa kosteutta hengityksen kautta. Ja jos uloshengityksesi ei sisällä kosteutta, se tarkoittaa väistämättä, että olet ollut kuolleena jo jonkin aikaa..Ja jos se vitun maski on tehty blokkaamaan sen aerosolin, niin totta vitussa se blokkaa myös sen, mitä siihen aerosoliin on sitoutuneena, kuten se kortsu blokkaa ne normaaliälyisten, kuin myös ne idiootinsiemenetkin..Tajustiko? Et vieläkään?? Jotenkin arvasin sen, mistähän syystä? Liittyisikö siihen, että olet idiootti, ei kai vain..🤣
Logiikkasi on täysin virheellinen. Kasvomaskeja ei ole suunniteltu estämään virusten leviämistä, joten sinun tulee todistaa esim. tieteellisillä tutkimuksilla, että se estää. Todistustaakka on sinulla.
 
Tässä viestissäsi korostuu nykyajalle tyypillinen itsekeskeinen minäminäminäensin -ajattelu.. MINÄ haluan, että kaikki käyttävät kasvomaskia, MINÄ haluan, että kaikki ottavat koronarokotteen. Minä, minä ja vielä kerran minä. Pidäthän mielessä, että vaikka sinulla on oikeuksia, niin niiden mukana tulee aina myös velvollisuuksia. Velvollisuuksia olla puuttumatta muiden ihmisten henkilökohtaisiin terveysasioihin. Varsinkin tässä tapauksessa, kun kasvomaskit, rokotteet, rajoitukset ja pleksit on todettu hyödyttömiksi.
Ja sinä haluat vapauden, jokaisenoikeuden, jonka nojalla voit tartuttaa mitä hyvänsä tautia miten sinua huvittaa, eikä se ole yhtään minäkeskeistä, koska jaettu ilo on tietysti hyväksi, oli kyse syfiliksestä, HIV:stä tai vaikka covid-19 viruksesta? Sinusta yhteisen hyvän vuoksi nähty vaiva on minä-keskeistä, ja se johtuu siitä, tiedäthän, että olet idiootti, koko ajan, joka päivä, vuodesta toiseen. Muutenhan käsittäisit, että yhteinen hyvä tarkoittaa yhteisön etua, eikä mikään ole kauempana minä-keskeisyydestä, idiootti..

ja mitä tulee noihin luettelemiisi, niin edelleen puuttuu se tiede, jonka mukaan ko. on todettu hyödyttömiksi, koska sitä ei päätetä internetin idioottien huutoäänestyksellä, vaan asiantuntijoiden tekemin tutkimuskin. Missä on ne tutkimukset, joihin viittaat, edelleen? Et uskalla niitä linkittää, kun tulee vastapalloon saman tien, koska tiedät, että ne on paskaa?
 
Estää sinua räkimästä sen viereisen henkilön naamalle ja ostoksiin, lähinnä, koska sitähän te idiootit teette, eikö niin, koska teillä on oikeus? 😁
Käytätkö muuten itse kasvomaskia influenssakausina estääksesi itseäsi räkimästä virusta muiden päälle? Vai saako influenssavirusta räkin vapaasti muiden päälle?
 
Ja sinä haluat vapauden, jokaisenoikeuden, jonka nojalla voit tartuttaa mitä hyvänsä tautia miten sinua huvittaa, eikä se ole yhtään minäkeskeistä, koska jaettu ilo on tietysti hyväksi, oli kyse syfiliksestä, HIV:stä tai vaikka covid-19 viruksesta? Sinusta yhteisen hyvän vuoksi nähty vaiva on minä-keskeistä, ja se johtuu siitä, tiedäthän, että olet idiootti, koko ajan, joka päivä, vuodesta toiseen. Muutenhan käsittäisit, että yhteinen hyvä tarkoittaa yhteisön etua, eikä mikään ole kauempana minä-keskeisyydestä, idiootti..

ja mitä tulee noihin luettelemiisi, niin edelleen puuttuu se tiede, jonka mukaan ko. on todettu hyödyttömiksi, koska sitä ei päätetä internetin idioottien huutoäänestyksellä, vaan asiantuntijoiden tekemin tutkimuskin. Missä on ne tutkimukset, joihin viittaat, edelleen? Et uskalla niitä linkittää, kun tulee vastapalloon saman tien, koska tiedät, että ne on paskaa?
Käytätkö itse tästä syystä kasvomaskia sillon kun liikkeellä on esim. runsaasti influenssaa tai RS-virusta?
 
Logiikkasi on täysin virheellinen. Kasvomaskeja ei ole suunniteltu estämään virusten leviämistä, joten sinun tulee todistaa esim. tieteellisillä tutkimuksilla, että se estää. Todistustaakka on sinulla.
Ja mikähän sinä luulet olevasi julistamaan noin, koska ihan samoin sinulla on velvollisuus ja todistustaakka omien väitteidesi suhteen. Koeta ymmärtää, sinä voit pääsi sisällä kuvitella olevasi mitä tahansa, mutta me täällä pääsi ulkopuolella näemme vain idiootin, joka heittelee tyhjiä väitteitä pystymättä linkittämään tutkimusta johon alati viittaa. Jos et halua esittää sitä tutkimusta, niin pidähän vittu turpasi kiinni siitä, jookosta? 🤣
 
Ja mikähän sinä luulet olevasi julistamaan noin, koska ihan samoin sinulla on velvollisuus ja todistustaakka omien väitteidesi suhteen. Koeta ymmärtää, sinä voit pääsi sisällä kuvitella olevasi mitä tahansa, mutta me täällä pääsi ulkopuolella näemme vain idiootin, joka heittelee tyhjiä väitteitä pystymättä linkittämään tutkimusta johon alati viittaa. Jos et halua esittää sitä tutkimusta, niin pidähän vittu turpasi kiinni siitä, jookosta? 🤣
Väärin. Maskinvalmistajien ja tieteellisten tutkimusten mukaan kasvomaskeista ei ole hyötyä virusten torjunnassa. Velvollisuutesi on todistaa nämä väitteet vääriksi vastakkaisten tieteellisten tulosten perusteella.
 
@Roboz onko sulla kykyä reflektoida omaa käytöstäsi ? Jos on niin mistä johtuu sinulla tuo tarve haukkua ja mollata niitä ihmisiä joiden kanssa koitat keskustella? Ulospäin se näyttää siltä, että sulla on voimakas tarve korottaa itseäsi toisten yläpuolelle ja lytätä heitä. Eikö esittämiesi asioiden ja viestiesi asiasisällön pitäisi olla se joka saa sinut vahvoille keskutelussa vai onko nyt niin, että koet olevasi heikoilla ja paikkaat mielessäsi tilannetta tuolla silmittömällä haukkumisella ja raivoamisella?
On ihan vapaaehtoista esiintyä täällä foliohattuidioottina tai rokotekammoisena vajaaälyisenä, ja minä puhun kuten idiooteille ja vajaaälyisille. Jos et pidä siitä, niin ole toki lukematta? Voimakas tarve korottaa itseni toisten yläpuolelle? Te teette sen kovin helpoksi, koska touhotatte idioottimaista narratiivianne täysin aivoitta, kuten idiooteilla on tapana. Minusta on häpeällistä, että normaaliälyiset joutuvat jakamaan planeetan tuollaisten idioottien kanssa, joten minulla ei riitä kärsivällisyys eikä kohteliausuus näille morooneille.
 
On ihan vapaaehtoista esiintyä täällä foliohattuidioottina tai rokotekammoisena vajaaälyisenä, ja minä puhun kuten idiooteille ja vajaaälyisille. Jos et pidä siitä, niin ole toki lukematta? Voimakas tarve korottaa itseni toisten yläpuolelle? Te teette sen kovin helpoksi, koska touhotatte idioottimaista narratiivianne täysin aivoitta, kuten idiooteilla on tapana. Minusta on häpeällistä, että normaaliälyiset joutuvat jakamaan planeetan tuollaisten idioottien kanssa, joten minulla ei riitä kärsivällisyys eikä kohteliausuus näille morooneille.
Aila koomista nimittää muita idiootiksi ja samalla itse torjua viruksia kasvomaskilla, johon tarkoitukseen ne eivät toimi lainkaan.
 
Vittu mitä pelko hevonpaskaa tämä media tuuttaa vain ulos.

Jokaisessa lauseessa avainsanat "voi", "ehkä" "saattaa" jne. Toki "asiantuntijat" on mainittu tai "lähde"
Olis kyllä helppo olla medialla töissä. Kirjoittais mitä mieleen tulee mistäkin ja laittaa vaan "voi" siihen sanojen joukkoon. Eikun kassanpäähän lehti ja lammas määkii taas jonossa.
Et sitten tajunnut, että tuo on täysin totta, ei pelottelua? 100% varmuudella tulee koronaa tappavampi tauti, ja koska ihmisten reaktio koronaan oli kuten se oli, se tappavampi tauti otetaan vastaan samalla idiootin asenteella: "Tää on vaan kausiflunssaa ja globaali lääketehtaiden salaliitto rahastuksen merkeissä, minulla on oikeus jne." jonka vuoksi tauti leviää nopeasti ja tappaa enemmän. Positiivinen puoli on se, että ensin kuolee ne rokotekriittiset ja pandemia-denialistit, koska eivät älyä suojautua ja noudattaa määräyksiä, negatiivista se, että niitä normaaliälyisiäkin kuolee suurin joukoin.. :LOL:
 
CDC'ssä on tilipäivä joka päivä.
Raha kun puhuu, niin moraali lentää ikkunasta ulos. Toivottavasti twiitin kirjoittaja saa pientä rintakipua palkaksi. Tosin ratiot näyttäisi olevan jo kohdallaan, kun 211 likee ja 988 kommenttia.
Koronatyranni = viranomainen, joka sanoo, että sinun tulisi oman etusi nimissä suojautua, ottaa rokotukset, toimia järkevästi ettet itse sairastu tähän tautiin. Minusta tuo logiikka ei ole ihan kunnossa..🤣
 
Et sitten tajunnut, että tuo on täysin totta, ei pelottelua? 100% varmuudella tulee koronaa tappavampi tauti, ja koska ihmisten reaktio koronaan oli kuten se oli, se tappavampi tauti otetaan vastaan samalla idiootin asenteella: "Tää on vaan kausiflunssaa ja globaali lääketehtaiden salaliitto rahastuksen merkeissä, minulla on oikeus jne." jonka vuoksi tauti leviää nopeasti ja tappaa enemmän. Positiivinen puoli on se, että ensin kuolee ne rokotekriittiset ja pandemia-denialistit, koska eivät älyä suojautua ja noudattaa määräyksiä, negatiivista se, että niitä normaaliälyisiäkin kuolee suurin joukoin.. :LOL:
"Positiivinen puoli on se, että ensin kuolee ne rokotekriittiset ja pandemia-denialistit"

Taasko me kuollaan?
 
Ja Sarmx, vitun vajakki, 14 v, ketä näitä nyt on..Mikset menisi pois, jookosta, sinusta ei ole mitään hyötyä kenellekään. Mene ja puhalla elimeen, jookosta..🖕:david:
Minähän vain toistin sinun upeaa ulosantia hyvä 60v 😘

Kun seuraava "pandemia" tulee oletko ensimmäisenä jonossa hakemassa piikkiä hihaan ja vauhkona täällä sylki valuen kirjottamassa me kuollaan kaikki 🤣

Hyvä roboz vaikka olet hivenen yksinkertainen koittaisit nyt vain hyväksyä sinua on kusetettu hyvin pahasti , korre oli poliittinen peli, ei tappava virus!
 
Viimeksi muokattu:
Naapurin sairaanhoitoa ammattikseen harjoittava mies oli tuossa heti kuukauden koronassa.

Kysymys kuuluu, et toimiko 4 piikkiä tehokkaasti vai tehottamasti:unsure:
Et sitten idioottina käsitä, että ainoa mitä ne rokotteet tekevät, on se, että ne mahdollistavat riskiryhmäläisillekin sairastaa taudin lievän muodon. Ne eivät poista mahdollisuutta sairastua, ne mahdollistavat lievän muodon. Jos on 4 viikkoa sairaana vaikka on ottanut kaikki rokotteet, kuvittelehan tilannetta ilman rokotteita? Esim. Marko Savolainen tuolla toisessa ketjussa sairasti myös viikkoja, oli viikon osastolla hoidossa, ja jo parin kuukauden kuluttua pystyi käymään kävellen 50m päässä postilaatikolla ilman apua? Osaatko sinä pässi ollenkaan käsittää, miten vitun hauskat pari kuukautta siinä vaiheessa on takana? Totuus on koko ajan se, että kukaan meistä ei voi etukäteen tietää, missä muodossa se korona meihin iskee, ja niitä henkseleitä paukuttelee vain he. jotka ovat onnenkantamoisena sairastaneet sen oireettoman tai lievän muodon. 4 viikkoa sairaslomaa on ihan perusjuttu, ei lähelläkään vakavaa, koska vakava muoto hoidetaan sairaalassa, koska happisaturaatio on kuralla, ja tarvitse elääksesi lisähappea, tai hengityskoneen. Koetahan samaistua siihen tilaan, jossa yskit yhtä mittaa 4 viikkoa vetistä limaa keuhkoistasi 24/7, ja jos keräisit sen kaiken ämpäriin, sitä riittäsi litrakaupalla..Miten ajatteli esim. nukkua, jos yskänkohtauksia tulee minuttien välein? Porukak täällä vähättelee, kuvittelee, että sitä vaan maataan sängyssä kuumemittari perseessä ja luetaan sarjakuvia, mutta valitettavasti se ei mene ihan sillä tavoin.. :LOL:
 
Back
Ylös Bottom