Entäs itselläsi? Millä sinulle on todistettu, että se mitä tiedät, on faktaa? Toistamalla sitä foliohatun alta internetissä, ja olet omaksunut sieltä sen, mikä istuu omiin ennakkoasenteisiisi. Jos ruvetaan vertailemaan dataa, niin yllättäen sitä on ns. internet pullollaan, kaikki tutkimukset ovat julkisia ja saatavilla verkosta, ja kaikki niistä tukee sitä mitä minä olen esittänyt. Sitten on niitä foliohattutulkintoja, jotka kiertää paskalehdistössä, politiikan idiooteilla jne. foorumeilla, joissa erotetaan asiat yhteyksistää, joissa tulkinta on tahallaan väärää tai idioottimaista jne. Voin taata, että sinä et ole lukenut ainoatakaan yliopistotason tutkimusta kannesta kanteen, saadaksesi sieltä sen käsityksen joka sinulla on.. Jos koko farssi haisee, maistuu, näyttää foliohattuilulta, niin se on sitä, ja foliohattuilulle on täysin tyypillistä, että todisteita ei edes etsitä, vaan määitään aasina lauman mukana sitä mitä muutkin.
Mieti vaikka sitä, miksi ne salit avattiin ja yhteiskuntaa alettiin palauttaa normaaliin toimintaan: Johtuiko se ehkä siitä, että yhteiskunta on koko ajan toiminut sen parhaan tiedon, taulukoiden, tutkimusten varassa ja tehnyt sääntönsä pienimmän riesan tien saavuttamiseksi, eikä umpimähkään? Et tajua sitä, että kun uusi tauti leviää, tilanne muuttuu koko ajan, tulee uutta tietoa koko ajan, ja siihen reagoidaan koko ajan = tarttuvuus laskee = avataan kuntosalit jne. liikuntapaikat, jotta kansa pääsee harrastustensa pariin. Todellisuudessa se nimittäin menee sillä tavoin, että aktia seuraa reaktio, on selkeät syy seuraus-suhteet, jotka taas foliohattutasolla voivat olla mitä tahansa paskaa. Tahallaan levittivät tätä tautia jotta voivat myydä rokotteita = 1 myyntiluvan saanut lääkevalmiste, pilleri covid-19 hoitoon? Miksi ei 100 000 erilaista lääkevalmistetta, miksei apteekissa ole oma osasto covid-lääkkeille? Koska foliohattu olettaa, että kaikki ovat ihan yhtä yksinkertaisia kuin hän itse..