Koronavirus, COVID-19

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Deleted member 43228
  • Aloitettu Aloitettu

Rokotepassi?

  • Kyllä

    Votes: 88 27,4%
  • Ei

    Votes: 233 72,6%

  • Total voters
    321
Hahahaa! Tuo oli oikeasti kova jauhotus. On annettava reilusti tunnustusta silloin, kun siihen on aihetta.

Kävin nyt lomalla potkimassa autoliikkeissä renkaita ja satuin näkemään BYD:in sähköautoja. Vaikuttivat tosi laadukkailta ja yllätyin tosi paljon siitä miten hienoilta vaikuttivat.
Ja BMW:n liikkeessä huomasin, että siellähän oli mersuja rivi täynnä vaihtoautoissa. Mersumiehet taitaa vaihtaa leiriä aika usein nykyään. 😀

image0.jpeg
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kävin nyt lomalla potkimassa autoliikkeissä renkaita ja satuin näkemään BYD:in sähköautoja. Vaikuttivat tosi laadukkailta ja yllätyin tosi paljon siitä miten hienoilta vaikuttivat.
Ja BMW:n liikkeessä huomasin, että siellähän oli mersuja rivi täynnä vaihtoautoissa. Mersumiehet taitaa vaihtaa leiriä aika usein nykyään. 😀

katso liitettä 254659
Ikäväkseni olen huomannut saman ilmiön mutta tässä maailmantilanteessa se on tavallaan ymmärrettävää. Korot, inflaatio, sähkön hinta, heikko ostovoima ja nettovarallisuus jne. ovat tehneet tuhoaan ja ihmisten on pakko tinkiä laadusta, etsiä edullisempia vaihtoehtoja. Kivitalo Mankkaalla on vaihtunut kaupungin vuokrayksiöön Suvelassa, perinteinen golf Vanajanlinnalla on vaihtunut maksuhäiriö-golfiin Kivikossa, purjevene Nokkalan satamassa on vaihtunut kumiveneeseen Lammaslammella, viikonloppuillalliset Savoyssa vaimon kanssa on vaihtunut lounaisiin Matinkylän Pizzakuninkaassa Ahmedin kanssa, Mercedes-Benz on vaihtunut BMW:hen jne. Kaikki nämä ovat surullisia, suorastaan traagisia kohtaloita ja tuntuvat varmasti siinä tilanteessa maailmanlopulta. Minun viestini on kuitenkin, että koskaan ei saa luovuttaa. Arvatkaapa vain, miltä minusta tuntui, kun istuin BMW:ssä neljä vuotta sitten vikadiagnostiikan indikoidessa jälleen kerran moottorihäiriötä ja kehottaessa ottamaan yhteyttä huoltoon? Mutta luovutinko? En, ja katsokaa missä olen nyt. On selvitty hengissä ihmiskunnan historian 7. tuhoisimmasta pandemiasta, alla on hieno Mercedes-Benz ja kyydissä viimeisen päälle minkki, joka kohtelee minua kuin kuningasta, palvoo maata jalkojeni alla. Ehkä vertaistukena vielä vinkki, kuinka minä selvisin vaikeimmista BMW-hetkistäni. Avasin aina silloin Mercedes-Benzin konfiguraattorin, rakentelin erilaisia kombinaatioita hienoista Mercedes-Benzeistä ja toistelin mielessäni, että vielä joku päivä tuo on minun.

Voi jeesus noita teidän autojuttuja.
Tämä aihe on myös minulle kiusallinen, enkä mielelläni keskustelisi siitä. Minä olen lähtenyt aina siitä, että automerkki ei määritä ihmisen arvoa. Se, että sinulla on Mercedes-Benz, ei tarkoita sitä, että olet merkittävästi parempi kuin muut ihmiset, eikä se, että sinulla on BMW, että olet merkittävästi huonompi. Minulle auto on ollut aina pelkkä väline siirtymiseen paikasta A paikkaan B ja tämä onnistuu niin Mercedes-Benzillä kuin usein myös BMW:llä. Ainoa ero on, että Mercedes-Benzillä se onnistuu mukavimmin ja tyylikkäimmin, mutta myös BMW:llä pääsin lähes aina paikasta toiseen, eikä koskaan tarvinnut epämukavuudesta tinkiä. Siinä mielessä keskustelu automerkeistä on hieman hupsua.
 
Ikäväkseni olen huomannut saman ilmiön mutta tässä maailmantilanteessa se on tavallaan ymmärrettävää. Korot, inflaatio, sähkön hinta, heikko ostovoima ja nettovarallisuus jne. ovat tehneet tuhoaan ja ihmisten on pakko tinkiä laadusta, etsiä edullisempia vaihtoehtoja....
Ja erityisesti koronaviruspandemia on ajanut ihmiset ahtaalle. Turvaväleistä, maskeista ja hyvästä rokotesuojasta huolimatta tauti on sulkenut yrityksiä ja vienyt ihmisiltä työpaikkoja. Täytyy vain pysyä vahvana tästä kammottavasta taudista huolimatta.
Korona pirulainen, sen me nujerramme!
 
Tämä aihe on myös minulle kiusallinen, enkä mielelläni keskustelisi siitä. Minä olen lähtenyt aina siitä, että automerkki ei määritä ihmisen arvoa. Se, että sinulla on Mercedes-Benz, ei tarkoita sitä, että olet merkittävästi parempi kuin muut ihmiset, eikä se, että sinulla on BMW, että olet merkittävästi huonompi. Minulle auto on ollut aina pelkkä väline siirtymiseen paikasta A paikkaan B ja tämä onnistuu niin Mercedes-Benzillä kuin usein myös BMW:llä. Ainoa ero on, että Mercedes-Benzillä se onnistuu mukavimmin ja tyylikkäimmin, mutta myös BMW:llä pääsin lähes aina paikasta toiseen, eikä koskaan tarvinnut epämukavuudesta tinkiä. Siinä mielessä keskustelu automerkeistä on hieman hupsua.

Jep ja kyllähän tuo mersun C63 AMG oli tosi hieno mitä liikkeessä katselin sitä. Varmasti olisin tyytyväinen omistaja, vaikka se ei olisikaan bemari. Oikeasti kyllä kaikki autot on nykyään tosi hyviä. Tuo BYD oli tosi hieno ja esim. joku KIA varmasti olisi toimiva peli.
 
Jep ja kyllähän tuo mersun C63 AMG oli tosi hieno mitä liikkeessä katselin sitä. Varmasti olisin tyytyväinen omistaja, vaikka se ei olisikaan bemari. Oikeasti kyllä kaikki autot on nykyään tosi hyviä. Tuo BYD oli tosi hieno ja esim. joku KIA varmasti olisi toimiva peli.
Siis todellakin. Jos satutte näkemään stadin suunnalla vähän blingatun, möreästi ärhentelevän Dacia Sanderon, niin se muikeasti hymyilevä kolli ratin takana saatan olla minä. Kauneus todella on katsojan silmissä!

On se HIENO.

Screenshot 2023-09-01 at 10.52.34.png
 
Siis todellakin. Jos satutte näkemään stadin suunnalla vähän blingatun, möreästi ärhentelevän Dacia Sanderon, niin se muikeasti hymyilevä kolli ratin takana saatan olla minä. Kauneus todella on katsojan silmissä!

On se HIENO.

katso liitettä 254661
Onko tuo sinulla ihan käyttöautona arjessa vai enemmän autonäyttelyihin tms. harraste/kilpailutoimintaan hommattu?
 
Ja erityisesti koronaviruspandemia on ajanut ihmiset ahtaalle. Turvaväleistä, maskeista ja hyvästä rokotesuojasta huolimatta tauti on sulkenut yrityksiä ja vienyt ihmisiltä työpaikkoja. Täytyy vain pysyä vahvana tästä kammottavasta taudista huolimatta.
Korona pirulainen, sen me nujerramme!
Olisiko tässä bisnesideaa tavallaan selviytymistarinoiden muodossa? Kirja, haastatteluita mediaan ym. pandemiasta henkiinjääneiden suulla kerrottuna. Luulen, että esim. Estoniasta selviytyneet ovat jotain korvausta saaneet haastatteluista.
 
No hei, mieti sitä vitsiä et mä ajelen Fordilla ja tykkään siitä. S-Max kaikilla herkuilla on mersun tasoista kyytiä.
Tuosta automallista, ei Fordista, vaan tuollaisesta tilamallista yleisesti, tuli mieleen, jotta työurani alussa minulla oli kollega, joka nimitti niitä ”huora-ambulansseiksi”. En koskaan oikein tajunnut, mistä se nimi juontui.
 
Tuosta automallista, ei Fordista, vaan tuollaisesta tilamallista yleisesti, tuli mieleen, jotta työurani alussa minulla oli kollega, joka nimitti niitä ”huora-ambulansseiksi”. En koskaan oikein tajunnut, mistä se nimi juontui.
Menee kyllä mullakin ohi. Itsehän nimitän tuota möhkäleeksi, järkäleeksi, yms.

Kyllä tuolla kelpaa Dacia-miehille näytellä.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom