Koronavirus, COVID-19

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Deleted member 43228
  • Aloitettu Aloitettu

Rokotepassi?

  • Kyllä

    Votes: 88 27,4%
  • Ei

    Votes: 233 72,6%

  • Total voters
    321
Mites nyt suu pannaan kun salit osoitettin jo aikoja sitten turvalliseksi paikaksi? Huomaatko miten sulla ei ole mitään muuta dataa ton paskan tueksi kuin pelolla raiskattu mutu. Kaivan ketjun alkupäästä mehukkaimpia juttuja että sä näät mikä pelokas lammas sä olet ollut ja nyt se on jo kääntynyt uskovaisten kaltaiseksi psykoosiksi.
Roboz selitti jo aiemmin kuinka me foliot ei tätä voitu tietää ja nyt lesoillaan aiheella
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Roboz selitti jo aiemmin kuinka me foliot ei tätä voitu tietää ja nyt lesoillaan aiheella
No mähän selitin koko asian 3 vuotta sitten jo salin osalta. Että salilla ei ole sairaita, sinne ei mennä yleensä sairaana. Ja vain sairas aivastelee ja räkii. Virus ei terveestä ihmisestä selkeesti tutkimusten mukaan salilla leviä minnekään kun se ei siellä aivastele. Mut haukuttiin trolliksi sillon täällä monen toimesta. Anteeksi ei kukaan ole tullut pyytämään.
 
Posti 74679

Roboz 🤣

Pointti on se, ettet sinä, eikä kukaan tiennyt miten tässä tulee käymään, ja nyt te jälkiviisastelette sillä, että ois pitänyt ois pitänyt? Olis se sinunkin vanhempien pitäny ymmärtä ehkäisyn päälle, niin olis sinultakin jäänyt nämä traumaattiset vuodet kärsimättä? Ihan sama asia. Jos olisivat tienneet, olisivat toimineet ehkä toisin, mutta kun tulevaisuuden ennustaminen on vähän vaikeaa..


On se hullu kaveri, valkotakkiset pitäs saada äkkiä paikalle
 
Mites nyt suu pannaan kun salit osoitettin jo aikoja sitten turvalliseksi paikaksi? Huomaatko miten sulla ei ole mitään muuta dataa ton paskan tueksi kuin pelolla raiskattu mutu. Kaivan ketjun alkupäästä mehukkaimpia juttuja että sä näät mikä pelokas lammas sä olet ollut ja nyt se on jo kääntynyt uskovaisten kaltaiseksi psykoosiksi.
Olen aika varma, että se oli tämä sama nimimerkki, joka vertasi kasvomaskin käyttämättömyyttä julkisilla paikoilla aids-kyrvällä nussimiseen ja aseella ampumiseen kohti väkijoukkoa. Tuollainen jäi vaan mieleen ja tyyli ainakin sopisi.
 
Mike taitaa taas tuttuun tapaan trollata että saadaan keskustelua aikaan, samaahan se on tehnyt jo parikymmentä vuotta. :P

Joko taas trollaat tai sitten sulla menee jotain ohi. Analyysisi mukaan leviää vain pisaratartuntana, eli kaveri näin ei osaa vältellä kodin ulkopuolisten pintojen kosketustartuntaa eli näin käsihygienia unohtuu. Tietämättään saa sitä käsiinsä ja näin myös levittää tietämättään. Osuiko nyt?

Mikellä ehkä pikkasen vaikeuksia hahmottaa isompia kokonaisuuksia ja yleinen tarve trollailla.

Itse voisin alkaa vänkään, onko pisara jos niistän kunnon klimpit. Ei se ole enään pisara. :david:

Meinasin kirjoittaa jotain pöpöjen tarttumisesta, mutta ei taida kannattaa. Kaikki tietää paremmin.
Ihan vitun hyvä kun et kirjoittanut, muistan kun vakuutit että mun olkapää hajoaa fribassa ihan varmaan. Että ette te lekurit mitään jeesuksia ole, vaan mutuilette samalla tapaa netissä kun muutkin.

Tulin juuri omalta salilta ja tuntui yleistäen mielipide mennä niin että mitä isompi kaveri, sitä enemmän vain huvitti koko corona "hömpötys" ja taidettiin jopa uhkaa että jos sali pistää ovet kiinni niin tulee sitten vaikka ikkunan läpi treenaa. Samalla kun vähän niisteltiin paperiin koska "mun nokka nyt vuotaa aina, mut en mä ketään tartuta"

edit :

yläpuolelle ilmestyi viesti kirjoittaessa. Itseänikin kyllä kiinnostaa miten THL ja WHO yms instanssit arvioi koko homman niin päin helvettiä? Onko ainut syy ettei luoda paniikkia ja ryöstelyä (pohjois italia) vai onko tässä tapahtunut jotain oleellista kulisseissa mistä tavikset ei ole lainkaan tietoisia, esim mutaatio viruksessa tai jotain?

Mua jotenkin hämmentää miten treenaaminen on niin elintärkeää että salille on pakkopakkopakko päästä sairastumisen uhallakin, kun jo ihan perus kausi-influenssakin jälkitauteineen saattaa pitää huolta siitä ettei tehokkaasti tarvi treenailla moneen kuukauteen.
Ja näitä on ihan vitusti. Mutta missä nää nyt on kun todistettiin että salit ei ole sellaisia paikkoja ollenkaan jossa virus leviää? Kyllä trolliksi oltiin valmiita huutelemaan ja nyt pää omassa perseessä kun tavikset tiesi paremmin.
 
Ihan vitun hyvä kun et kirjoittanut, muistan kun vakuutit että mun olkapää hajoaa fribassa ihan varmaan. Että ette te lekurit mitään jeesuksia ole, vaan mutuilette samalla tapaa netissä kun muutkin.




Ja näitä on ihan vitusti. Mutta missä nää nyt on kun todistettiin että salit ei ole sellaisia paikkoja ollenkaan jossa virus leviää? Kyllä trolliksi oltiin valmiita huutelemaan ja nyt pää omassa perseessä kun tavikset tiesi paremmin.
”Mutta kun ei voitu olla varmoja, kukaan ei tiennyt”. Ihan vaan vinkkinä, että jos ei olla varmoja eikä tiedetä niin ei ehkä kannata ensimmäisenä reagoida hysteerisellä pelolla tai jos reagoikin, niin ei ehkä kannata häiriköidä sillä niitä, joita ei pelota ja jotka seuraavat tilannetta rauhallisesti.
 
Ihan vitun hyvä kun et kirjoittanut, muistan kun vakuutit että mun olkapää hajoaa fribassa ihan varmaan. Että ette te lekurit mitään jeesuksia ole, vaan mutuilette samalla tapaa netissä kun muutkin.




Ja näitä on ihan vitusti. Mutta missä nää nyt on kun todistettiin että salit ei ole sellaisia paikkoja ollenkaan jossa virus leviää? Kyllä trolliksi oltiin valmiita huutelemaan ja nyt pää omassa perseessä kun tavikset tiesi paremmin.
Tässä on muuten yksi analyysi kuinka vaarallisia paikkoja nuo kuntosalit ovat. En halua paljastaa minkä nimimerkin analyysi tämä on.
82 tartuntaa kuntosalelta? Mitäs se käytännössä tarkoittaa? Taudin RO- luku on tällä hetkellä luokkaa 1.5, mikä lienee nykyhetkessä alakanttiin. Tarkoittaa käytännössä, että nuo 82 tartuttajaa tartuttaa jokainen 1.5 henkilöä lisää, joista jokainen tartuttaa 1.5 henkilöä lisää x itämisaika, eli keskimäärin 7 vuorokautta. Tekee 1400 tartuntaa yhdessä viikossa noitten kuntosalitartuntojen jatkotartuntoina, ja kahdessa viikossa moninkertaisen määrän. Entäs sitten? Case fatality-ratio on 1,23% eli tuosta 1400:n joukosta kuolee 17 henkeä, 25-30 joutuu tehohoitoon, noin 60 tehostettuun hoitoon, ja n. 200 sairaalahoitoon. Ts. 82 tonttua joille tää on vaan kausiflunssaa, laittaa n. 300 henkeä viikoiksi sairaalaan, osan jopa hautaan, koska eivät tajua minkä kanssa leikkivät. Vaihtoehto? Hillitsee egonsa, noudattaa rajoituksia, käyttää maskia, ja treenit jatkuu sitten kun on taas sen aika. Lyhyt tauko omaehtoisesti on aivan vitun varmasti vitun paljon parempi vaihtoehto, kuin se tauko jonka tämä virus aiheuttaa. Mitäs luulette sen lihasmassan tekevän sillä aikaa, kun te makaatte hengityskoneessa, tai kotona toipumassa muutaman viikon sairaalassa makuun jälkeen? Voin taata, ettei ne massat pysy sen tippapullon avulla kovinkaan hyvin..😁
 
Vittu mitä ignorantteja runkkareita täälläkin on kirjoitellut. Kävin koko gorren ajan salilla normaalisti ja sain sen sitten yksi kevät, tappava tauti mun immuniteetilla oli 5 päivää 37.5 kuumetta ja se siitä. En halua edes ajatella miten paha olis ollut jos olisi niin vitun tyhmä ollut että olisin rokotteen ottanut. Ja kuinka paljon mä koitin ihmisiä rauhotella täällä alusta saakka, ei uskottu. Jengi hakkas terveeseen kroppaan rokotetta kun oli alistunut pelolle, jossa kroppa ei muka kestä flunssaa.

Kiva miettiä moniko sai tuhottua immuniteettia rokotteiden pakottajien takia, moniko on osasyyllinen kuolemiin kun netissä massapsykoosissa ylistettiin piikkiä, joka ei estä tartuntaa eikä levittämistä.
 
Vittu mitä ignorantteja runkkareita täälläkin on kirjoitellut. Kävin koko gorren ajan salilla normaalisti ja sain sen sitten yksi kevät, tappava tauti mun immuniteetilla oli 5 päivää 37.5 kuumetta ja se siitä. En halua edes ajatella miten paha olis ollut jos olisi niin vitun tyhmä ollut että olisin rokotteen ottanut. Ja kuinka paljon mä koitin ihmisiä rauhotella täällä alusta saakka, ei uskottu. Jengi hakkas terveeseen kroppaan rokotetta kun oli alistunut pelolle, jossa kroppa ei muka kestä flunssaa.

Kiva miettiä moniko sai tuhottua immuniteettia rokotteiden pakottajien takia, moniko on osasyyllinen kuolemiin kun netissä massapsykoosissa ylistettiin piikkiä, joka ei estä tartuntaa eikä levittämistä.
Itekki ja vaimo sairastettiin molemmat ja kumpikin polttaa ja vaimolla paha astma. No tautihan oli naurettava kahtena iltana nosti kuumeen, nokka vuosi viitisen päivää ja ruoka maistui heikosti siinä se. Pahinta riskiryhmään oltiin ja normi flunssa 10x pahempi , on se tappava tauti tää korre 💪🤣

Joka frendillä jotka polttaa tauti naurettava koska ei paska piikkiä kellään alla.
 
Aivopestyistä idiooteista puheen ollen, vain toinen meistä lukee tietonsa tutkimuksista, toinen kaivaa ns. "tietonsa" foliohattuidioottien ulosteista, ja se en ole minä. Et tiennyt, että rokotekriittisyys on uskovaisuutta, ts. rokotekriittinen uskoo mitä tahansa paskaa, koska älykkyys ei riitä evaluoimaan mikä on tietoa, mikä arvotonta sontaa. Foliohattujen, kuten sinä, tulisi käsittää, että on ihan sama minkä joukon perässä kulkee, aina seuraa persereikää.. :LOL:

Tämä se vasta hauskaa kun kaksi hullua intää keskenään. Toinen kunnon zero COVID pro piikki mies ja toinen pelkää siruja ja epäilee että hallitus halunnut tappaa kaikki.
 
Mitä vittua 😳🤣?
He, hehe, hehehe

Eli sinulla on oikeus ja vapaus heilua kansajoukossa ladatun aseen kanssa ja ampua summassa ympärillesi? Kuka sinulle antoi sen oikeuden?

Sinulla on mielestäsi oikeus jakaa ympärillesi potentiaalisesti hyvin harmillista, jopa tappavaa tautia, koska olet vapaan maan vapaa kansalainen? Ok. sovitaan niin. Entä jos joku tuuppaa sinuun täsmälleen samoilla oikeuksilla esim. aidsia sairastavan kyrvän, ja toteaa, että vapaan maan kansalaisena minulla on tämä oikeus. Etkö ymmärrä että se on täsmälleen sama asia? Sinä otat vapauden päättää muitten puolesta saavatko he tämä viruksen vai eivät. Pointti on se, että te denialistit ette tajua, että sitä virusta voi levittää ympärilleen tietämättään, ja siksi on nämä varotoimenpiteet, joita te ääliöt vastustatte.
 
Olen aika varma, että se oli tämä sama nimimerkki, joka vertasi kasvomaskin käyttämättömyyttä julkisilla paikoilla aids-kyrvällä nussimiseen ja aseella ampumiseen kohti väkijoukkoa. Tuollainen jäi vaan mieleen ja tyyli ainakin sopisi.
Saatana ku repeilin ääneen salilla tälle :D

Kaikki vertaukset jäävät kyllä kakkoseksi tälle
 
1693321912291.png
 
Miten toi koronakiimainen lammas oikein saa foliohattuilua faktoista kuten, rokotteet eivät toimi kuten luvattiin ja maskeista ei ollutkaan mitään hyötyä? Missä vitun sokeessa kuplassa se elää kun ei mikään järkipuhe mene perille?
Tuosta listastahan ei puutu kolmantena enää kuin väite, että koronarajoituksista/passista oli hyötyä, niin foliohattutemppu on kasassa. Vaatii kyllä melko vilkkaan mielikuvituksen, että nuo pystyy jotenkin päässään kääntämään hyödyllisiksi ja tarpeellisiksi toimenpiteiksi.
 
Antaahan tuo kaveri väriä tälle palstalle ja ainakin saa keskustelua aikaan, mikä lienee ideakin kun keskustelupalstalla ollaan. Tuohon kun löisi aisapariksi vielä pölläyttäjä Jullin, niin kyllä palstan moroonit sais kyytiä.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom