Koronavirus, COVID-19

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Deleted member 43228
  • Aloitettu Aloitettu

Rokotepassi?

  • Kyllä

    Votes: 88 27,4%
  • Ei

    Votes: 233 72,6%

  • Total voters
    321
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ja uskokaa jo. Jos et käytä maskia, se tarkoittaa käytännössä sitä, että räit ihmisten naamalle 24/7. Olette kyrvänsyyliä jos ette tajua.
Roboz ei viitsinyt vastaa, että jos terve räkii jonkun naamalle, niin minkä viruksen se sillon levittää?
 
Ja uskokaa jo. Jos et käytä maskia, se tarkoittaa käytännössä sitä, että räit ihmisten naamalle 24/7. Olette kyrvänsyyliä jos ette tajua.
Tämä selitys on aina ollut hieman erikoinen. En minä ainakaan näe ihmisiä (joitain vammaisia lukuun ottamatta), jotka kulkisivat tuolla kaduilla ja kaupoissa se leipäläpi 24/7 apposen avoimena, saatikka että räkä pärskyisi ympäriinsä. Tosin en sitten tiedä mikä on meininki siellä mielenterveyshoitolassa, jossa roporakki asuu.
 
Tämä selitys on aina ollut hieman erikoinen. En minä ainakaan näe ihmisiä (joitain vammaisia lukuun ottamatta), jotka kulkisivat tuolla kaduilla ja kaupoissa se leipäläpi 24/7 apposen avoimena, saatikka että räkä pärskyisi ympäriinsä. Tosin en sitten tiedä mikä on meininki siellä mielenterveyshoitolassa, jossa roporakki asuu.
Ja koko elämäni ainakin minä olen nähnyt ihmisten esim aivastavan alaspäin käteensä tai poispäin ihmisistä. Koronapakottajien todellisuus on muokattu tietoisesti aivan päin vittua ja ne ovat kuin uskovaisia, ne ei mitään järkipuhetta kuuntele.
 
Tämä selitys on aina ollut hieman erikoinen. En minä ainakaan näe ihmisiä (joitain vammaisia lukuun ottamatta), jotka kulkisivat tuolla kaduilla ja kaupoissa se leipäläpi 24/7 apposen avoimena, saatikka että räkä pärskyisi ympäriinsä. Tosin en sitten tiedä mikä on meininki siellä mielenterveyshoitolassa, jossa roporakki asuu.
Monesti ihmiset jopa nauramaan alkaessa peittävät hieman suutaan vaistomaisesti.
 
Mitä mieltä MÖYKKYNEN olet mersun AMG läppäristä? Ei kyllä bemari koskaan tekisi mitään tuollaista...
https://www.msi.com/Laptop/Stealth-16-Mercedes-AMG-Motorsport-A13VX
No niin, vihdoin asiallista keskustelua tärkeästä aiheesta. Noinhan tekee juuri näiden Mercedes-brändättyjen tuotteiden kohdalla sen virheen, että he pitävät niitä tarpeettomina, turhakkeina. Mutta onko todella näin, mietitäänpä. Mistä muut ihmiset tietävät, että sinulla on hieno Mercedes silloin kun et ole sen sisällä tai nojaile siihen kasuaalisti? Niinpä, sillon kuvaan astuu Mercedes-brändätyt tuotteet ym. Itse olen soveltanut tätä mm. siten, että asiakaspalaveriin saapuessani lasken Mercedeksen avaimet pöydälle niin, että logo näkyy, haen töissä kahviautomaatilta kahvia omaan Mercedes -termosmukiini jne. Mitä 99.9% ihmisistä ajattelee, kun näkevät nämä Mercedes-brändätyt tuotteet? Tutkimusten mukaan ensimmäinen ajatus on, että tuolla kuntilla pyyhkii todella hyvin. Mercedes - Merkki vauraudesta!
 
No niin, vihdoin asiallista keskustelua tärkeästä aiheesta. Noinhan tekee juuri näiden Mercedes-brändättyjen tuotteiden kohdalla sen virheen, että he pitävät niitä tarpeettomina, turhakkeina. Mutta onko todella näin, mietitäänpä. Mistä muut ihmiset tietävät, että sinulla on hieno Mercedes silloin kun et ole sen sisällä tai nojaile siihen kasuaalisti? Niinpä, sillon kuvaan astuu Mercedes-brändätyt tuotteet ym. Itse olen soveltanut tätä mm. siten, että asiakaspalaveriin saapuessani lasken Mercedeksen avaimet pöydälle niin, että logo näkyy, haen töissä kahviautomaatilta kahvia omaan Mercedes -termosmukiini jne. Mitä 99.9% ihmisistä ajattelee, kun näkevät nämä Mercedes-brändätyt tuotteet? Tutkimusten mukaan ensimmäinen ajatus on, että tuolla kuntilla pyyhkii todella hyvin. Mercedes - Merkki vauraudesta!
Onhan sulla myös mersun nahkatakki, onhan?
 
Onhan sulla myös mersun nahkatakki, onhan?
Luonnollisesti sekä kaikkein tärkein, Mersun nahkainen lippis juhlatilaisuuksiin.

zh.pLH9Pr9VWYdam.wKjOQ.jpeg


 
Koska koronassa sun kaltaiset mielisairaat päättäjät rajoitti meidän tekemisiä, tappoi yrityksiä ja kulutti 40 miljardia, jota nyt kerätään takaisin veroilla.
Eli päätit sitten heittää esimerkin niistä lapsellisista argumenteista, jotka mainitsin? Et ole tajunnut, että ns. päättäjät ovat koko ajan toimineet sen hetkisen parhaan tiedon varassa, jotta minimoidaan vahingot, eikä siinä leikissä paina yhtään mitään jonkin sippipuulaakin liikevaihto, tai haluaako joku kallu salille tai kaljalle? Ts. yksilön hyvä vs yhteisön hyvä, ja ne yksilöt häviää sen vertailun 100% varmuudella, koska sen yhteisön etu on tärkein.

Et tajua myös sitä, että vaikka lääketehtaat leipoi miljardeja, suuri salaliitto tarjosi pienelle piirille loputtomasti rahaa, golbaali bruttokansantuote kyykkäsi pahasti? Se on juuri se, kun se nenä on siellä omassa navassa, niin on vaikea nähdä mitä ympärillä tapahtuu. Sano sinä, olisiko pitänyt ottaa riski että kuolee monta kertaa enemmän ihmisiä, että sairaanhoito menee tukkoon, että yhteskunta pysähtyy koska kaikki on saikulla, vai uhrata muutama nakkikioski ja poikein kaljottelut?

Pointti on se, ettet sinä, eikä kukaan tiennyt miten tässä tulee käymään, ja nyt te jälkiviisastelette sillä, että ois pitänyt ois pitänyt? Olis se sinunkin vanhempien pitäny ymmärtä ehkäisyn päälle, niin olis sinultakin jäänyt nämä traumaattiset vuodet kärsimättä? Ihan sama asia. Jos olisivat tienneet, olisivat toimineet ehkä toisin, mutta kun tulevaisuuden ennustaminen on vähän vaikeaa..
 
Sais monoa päivässä.
Itseasiassa olin vuosikymmenen päätoimisesti asiakaspalvelutehtävissä tietoalalla, työskentelin jopa ministeriöissä jne. ja sain kovasti kiitosta. Ts. siellä missä porukan itsetunto on kohdallaan, siellä arvostetaan ihmisiä jotka kertoo asiat miten ne ovat, eikä vain yritä mielistellä ja nuolla perseitä..:ROFLMAO:
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom