Koronavirus, COVID-19

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Deleted member 43228
  • Aloitettu Aloitettu

Rokotepassi?

  • Kyllä

    Votes: 88 27,4%
  • Ei

    Votes: 233 72,6%

  • Total voters
    321
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Fiksuja kirjoitellut Tiina Wiik on kuollut. Terveysongelmat alkoi koronapiikin jälkeen.


 
Viimeksi muokattu:
Fiksuja kirjoitellut Tiina Wiik on kuollut. Terveysongelmat alkoi koronapiikin jälkeen.




Jiri keronen pukee ajatukset sanoiksi.

"Nyt se taitaa olla julkista. Tiina Wiik on kuollut. Hyvää matkaa Tuonelaan, joutsen. Paljon voimia ja pärjäämistä Tiinan perheelle.
Monet tiesivät Tiinasta vain hänen julkisen some-persoonansa, mutta itse tunsin hänet myös henkilökohtaisesti oikeassa elämässä - ja se oli hyvä asia. Kiitos siitä, Tiina. Jää ikävä.
Tiina osasi tietysti olla vittumainen ja kärkäs, mutta hän oli myös hyvin lämmin, välittävä ja herkkä. Muistakaa, että jopa se kaikista paskamaisin Twitter-persoona on useimmiten aivan samanlainen ihminen kuin sinä; yhtä syvällinen, yhtä tunteva ja yhtä ihminen.
Monet naispuoliset kämyt pitivät Tiinaa eräänlaisena esitaistelijana. Eikä Tiina tehnyt pahaa. Hänen rikoksensa oli kertoa mielipiteensä avoimesti ja ajaa niitä demokraattisesti. Tiina oli rohkea ja aito, vaikka hänet roudattiin siitä jopa poliisikuulusteluihin ja raastupaan. Tiina jätti jälkeensä merkittävän loven ja muiston kansallismieliseen liikkeeseen ja ihmisiin, jotka hänet tunsivat
Tiina oli hyvä ihminen ja eli merkityksellisen elämän.
Requiescat in pacem."

347237894_220757827509532_634720254534026482_n.jpg
 
Yllättävää ainoastaan se, että Zuckerberg myöntää edes nyt tämän todeksi.

Zuckerberg Admits Facebook’s ‘Fact-Checkers’ Censored Information That Turned Out to Be True, Damaging Trust​



tätähän simuloitiin sopivasti jo ennen ”pandemiaa”, lievästi sanottuna gringe näin jälkikäteen katsoa tätä:

 
Se on varsin outoa, että pyramidihuijauksissa jne vastaavissa, joissa massoittain ihmisiä kusetetaan, on ihan selkeet petosrangaistukset. Niissä ihmiset menettää rahaa. Koronassa taas on huijattu massoja ihan saatanasti mutta siinä ihmiset ovat rahan sijaan menettäneet terveytensä, toki osa menetti rahatkin kun bisnekset ajettiin alas. Mitään rangaistuksia ei ole tulossa.
 
Se on varsin outoa, että pyramidihuijauksissa jne vastaavissa, joissa massoittain ihmisiä kusetetaan, on ihan selkeet petosrangaistukset. Niissä ihmiset menettää rahaa. Koronassa taas on huijattu massoja ihan saatanasti mutta siinä ihmiset ovat rahan sijaan menettäneet terveytensä, toki osa menetti rahatkin kun bisnekset ajettiin alas. Mitään rangaistuksia ei ole tulossa.
Sale ja Kiuru sääti sen lain ,isot herrat ei joudu vastuuseen.
 
Hyvää juhannusta korona-ukoille! Muistetaan ottaa rokotteet ja pitää turvavälit myös tänä juhannuksena! Itsekin terveysturvallisesti tässä omalla terassilla vietän juhannusta! Korona-kippis kaikille!
Edit. Alkon ostokset tehty kaksi viikkoa sitten ja desinfioitu tänä aamuna jotta korona häviää pinnoilta.
 
Juhannus perutaan kulkutaudin takia, se leviää asiantuntijoiden mukaan veden kautta ja juhannuksena ihmiset uivat todennäköisemmin. Asiantuntijat tietävät.
Mitä te luulette olevanne, jotain virologeja, väitättekö että tiedätte paremmin mitä asiantuntijat. Asiantuntijat ovat 100% oikeassa.
 
Terveysongelmat alkoi koronapiikin jälkeen.
Tai jos häntä itseään uskoo, lapsena.


"En ollut odottanut, että eläisin näin pitkään.

Olen sairastellut paljon lapsesta alkaen. Lapsena vaivasivat toistuvat korvatulehdukset, jotka jättivät arpikudosta ja kuulovaurion toiseen korvaan, ja iän karttuessa kuvioihin tulivat selkä- ja lonkkavaivat, nuoruusiän epilepsia ja sydämen arytmia, sivuääni ja lisälyönnit. Koska en tunne oloani helposti sairaaksi, vaikka kuumetta olisi paljonkin, hoito päästiin usein aloittamaan liian myöhään.

Olen sairastanut erysipelaksen kahdesti, ja toisella kertaa infektio ehti edetä verenmyrkytykseksi, joka jätti jälkensä sydämen toimintaan. Sairaalassa minulta mitattiin 40,5 astetta lämpöä, mikä on yli neljä astetta yli normaalin lämpöni, mutta en ollut huomannut mitään outoa. Jalkojen ihottumaa luulin vain atooppisen ihottuman tai puutarhan kasvien aiheuttaman allergiareaktion oireiksi. Äitini valppauden vuoksi minut vietiin ambulanssilla sairaalaan - olin tuolloin 17-vuotias mutta jo omaa talouttani asuva nuori - vaikka vakuuttelin, että ei minulla ole mitenkään sairas olo.

Sitten tulivat nikamatulehdukset, ja sanat "hengenvaara" ja "halvaantumisriski" alkoivat toistua lääkäreiden puheissa. "
 
Tai jos häntä itseään uskoo, lapsena.


"En ollut odottanut, että eläisin näin pitkään.

Olen sairastellut paljon lapsesta alkaen. Lapsena vaivasivat toistuvat korvatulehdukset, jotka jättivät arpikudosta ja kuulovaurion toiseen korvaan, ja iän karttuessa kuvioihin tulivat selkä- ja lonkkavaivat, nuoruusiän epilepsia ja sydämen arytmia, sivuääni ja lisälyönnit. Koska en tunne oloani helposti sairaaksi, vaikka kuumetta olisi paljonkin, hoito päästiin usein aloittamaan liian myöhään.

Olen sairastanut erysipelaksen kahdesti, ja toisella kertaa infektio ehti edetä verenmyrkytykseksi, joka jätti jälkensä sydämen toimintaan. Sairaalassa minulta mitattiin 40,5 astetta lämpöä, mikä on yli neljä astetta yli normaalin lämpöni, mutta en ollut huomannut mitään outoa. Jalkojen ihottumaa luulin vain atooppisen ihottuman tai puutarhan kasvien aiheuttaman allergiareaktion oireiksi. Äitini valppauden vuoksi minut vietiin ambulanssilla sairaalaan - olin tuolloin 17-vuotias mutta jo omaa talouttani asuva nuori - vaikka vakuuttelin, että ei minulla ole mitenkään sairas olo.

Sitten tulivat nikamatulehdukset, ja sanat "hengenvaara" ja "halvaantumisriski" alkoivat toistua lääkäreiden puheissa. "

Nuoruuden terveysongelmat mainittiin kyllä linkkaamassani tekstissä, piikin jälkeen terveys kuitenkin romahti ja henki lähti.
 
Nuoruuden terveysongelmat mainittiin kyllä linkkaamassani tekstissä, piikin jälkeen terveys kuitenkin romahti ja henki lähti.
Siitä en osaa sanoa, mutta nuo hengenvaarallisesta muista sairauksista kertova päivitys on kirjoitettu 2 kk ennen tuota koronapäivitystä, ja silloin asia oli vielä ajankohtainen.
 
Siitä en osaa sanoa, mutta nuo hengenvaarallisesta muista sairauksista kertova päivitys on kirjoitettu 2 kk ennen tuota koronapäivitystä, ja silloin asia oli vielä ajankohtainen.

Joo ei se terveydentila varmasti täydellinen ollu ennen piikkejäkkään. Mä tiedän useamman vastaavan tapauksen, missä valmiiksi epävakaa terveydentila on romahtanut piikkien jälkeen. Sitten taas kovin montaa 100% tervettä en tiedä saaneen ongelmia piikistä. Joku tässä kuitenin mättää, kun kuolleisuus lähti valtavaan nousuun piikkien jälkeen ja eniten kuolemia maissa missä eniten piikkiä ja vähiten niissä missä vähiten piikkiä.
 

Suositut

Back
Ylös Bottom