Koronavirus, COVID-19

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Deleted member 43228
  • Aloitettu Aloitettu

Rokotepassi?

  • Kyllä

    Votes: 88 27,4%
  • Ei

    Votes: 233 72,6%

  • Total voters
    321
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
En haluaisi. Siksi kuulisin mielelläni, jos jollain on tarjota jotain tietoa, mihin en ole törmännyt.
No voin sen verran valottaa että tästä ketjusta löytyy vaikka mitä infoa faktaa kun vaan jaksaa selata taaksepäin.

Mitä mieltä muuten olet Asko Järvinen myönsi rokotettiin Pelkoa ei tautia vastaan?

Eikö tuokaa kerro sinulle mitään ja avaa silmiä?
 
No voin sen verran valottaa että tästä ketjusta löytyy vaikka mitä infoa faktaa kun vaan jaksaa selata taaksepäin.

Mitä mieltä muuten olet Asko Järvinen myönsi rokotettiin Pelkoa ei tautia vastaan?

Eikö tuokaa kerro sinulle mitään ja avaa silmiä?
Siis häh? En taaskaan tiedä, ymmärsinkö oikein. Jos lääkäri määrää mitä tahansa lääkettä tietäen, ettei lääke toimi, niin se on väärin. Eipä ole tuollaista tullut vastaan.

Tästä ketjusta nyt en jaksa alkaa etsiä mitään, koska tämä on järjettömän pitkä ketju, ja suurin osa viesteistä ja linkeistä täyttä kuraa. Jos sulla on joku hyvä linkki, missä olisi pääpointit, niin katsoisin mielelläni.
 
Siis häh? En taaskaan tiedä, ymmärsinkö oikein. Jos lääkäri määrää mitä tahansa lääkettä tietäen, ettei lääke toimi, niin se on väärin. Eipä ole tuollaista tullut vastaan.

Tästä ketjusta nyt en jaksa alkaa etsiä mitään, koska tämä on järjettömän pitkä ketju, ja suurin osa viesteistä ja linkeistä täyttä kuraa. Jos sulla on joku hyvä linkki, missä olisi pääpointit, niin katsoisin mielelläni.
Tuntuu että sä nyt et ymmärrä hevon vittua
 
Siis häh? En taaskaan tiedä, ymmärsinkö oikein. Jos lääkäri määrää mitä tahansa lääkettä tietäen, ettei lääke toimi, niin se on väärin. Eipä ole tuollaista tullut vastaan.

Tästä ketjusta nyt en jaksa alkaa etsiä mitään, koska tämä on järjettömän pitkä ketju, ja suurin osa viesteistä ja linkeistä täyttä kuraa. Jos sulla on joku hyvä linkki, missä olisi pääpointit, niin katsoisin mielelläni.
Onhan se vähän niin, että jos vaikka minä nyt tästä saapastelen Ukraina-ketjuun ja kyselen, että mistä jäbät juttelee, voisko joku laittaa pääpointit.. niin kuinka moni tänä päivänä jaksaa asiallisesti vastata. Karua mutta totta.
 
Siis häh? En taaskaan tiedä, ymmärsinkö oikein. Jos lääkäri määrää mitä tahansa lääkettä tietäen, ettei lääke toimi, niin se on väärin. Eipä ole tuollaista tullut vastaan.

Tästä ketjusta nyt en jaksa alkaa etsiä mitään, koska tämä on järjettömän pitkä ketju, ja suurin osa viesteistä ja linkeistä täyttä kuraa. Jos sulla on joku hyvä linkki, missä olisi pääpointit, niin katsoisin mielelläni.

Hesarin kuukausiliitteessä oli huhtikuussa -23 artikkeli "koronan jälkipyykki". Vaikka siinäkään ei kaikkea olennaista käsitellä niin se on hyvin silmiä avaava. Lue se. Ajatuksen kanssa.
 

Djokovic on tullut tunnetuksi vaihtoehtoisista terveysmetodeistaan. Serbialaispelaaja on julkisesti vastustanut koronarokotteen käyttöä, minkä takia mies joutui jättämään väliin useita turnauksia koronapandemian jälkimainingeissa.
 
😎

354033313_10229718728368228_3401093486040931981_n.jpg
 
Hesarin kuukausiliitteessä oli huhtikuussa -23 artikkeli "koronan jälkipyykki". Vaikka siinäkään ei kaikkea olennaista käsitellä niin se on hyvin silmiä avaava. Lue se. Ajatuksen kanssa.
Tämä oli oikein hyvä, mutta eipä tässäkään oikeastaan mitään uutta tullut. Samaa mieltä lähes kaikesta. Näkisin tosin kyllä aikalailla täysin varmana, ettei virus alunperin mistään eläimestä ole lähtöisin. Tuntuu aika kaukaa haetulta verrattuna siihen, että se olisi "karannut" Wuhanin labrasta.

Oon siis siitä lähtien, kun on ollut mitään järkevää tietoa koronasta saatavilla ollut sitä mieltä, että rajoitukset olivat aivan liian kovia. Ryhdyin minä itsekin leuanvetoammattilaiseksi ja liityin PTVgymin asiakkaaksi, kun muilta kuin ammattilaisilta kiellettiin jumpat. Rokotteistakin olen pitkälti samoilla linjoilla artikkelin kanssa. Paskan myivät. Otin ne kaksi ensimmäistä, koska sen hetkisen tiedon valossa se oli mielestäni perusteltua. Sitten kun kävi ilmi, ettei ne oikeasti suojaa tartunnalta, joka ei lähtökohtaisestikaan todennäköisesti ole vaarallinen minulle, niin lopetin piikillä ravaamisen. Ei siihen missään vaiheessa mitään moraaliposeerausta osaltani liittynyt. Vanhuksia noi rokotteet ilmeisesti on suojannut, ainakin vähän. Koronapassia pidin erittäin kyseenalaisena ideana koko ajan.

Olen kyllä myös tietoinen siitä, että rokotteet lisäävät esimerkiksi juuri sydänlihastulehduksen riskiä. Se ei kuitenkaan vaikuta nostavan riskiä mitenkään kauhean korkealle tasolle, eli siinä vaiheessa, kun vielä kuviteltiin rokotteen toimivan, ymmärrän miksi sitä annettiin vaikka tuo pieni riski sydänlihastulehdukselle on olemassa. Sen jälkeen, kun oli tullut selväksi, ettei korona keskimäärin ole flunssaa vakavampi juttu noissa 12-15v ja 16-17v ikäryhmissä (ja myös tossa alle 40v -ryhmässä), on mielestäni ollut täysin moraalitonta tyrkyttää rokotetta terveille nuorille.

Tuo, että yliopistot alkaisivat purkaa koronatoimenpiteiden tarpeellisuutta, olisi erittäin hyvä juttu.

Loppuun vielä mainittakoon, että minun osaltani tämä keskustelu lähti siitä, että joku linkkasi uutisen jonkun tyypin yhtäkkisestä kuolemasta, jossa mikään ei viitannut rokotteisiin. Ei tässäkään artikkelissa ollut mitään sellaista, joka tukisi ajatusta, että tuo kyseinen kaveri olisi menehtynyt koronarokotteen takia. En edelleenkään tiedä, mistä minun eilisestä viestistä olisi voinut saada sellaisen kuvan, etten olisi ollenkaan tietoinen koronantoimenpiteisiin liittyvistä ongelmista ja epäkohdista, mutta ihan sama. Keskustelupalstoilla sattuu ja tapahtuu.

Yritän vielä ehtiä katsomaan ton Roganin podcastin illalla. Kiitos teille, jotka laitoitte linkkejä.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom