Koronavirus, COVID-19

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Deleted member 43228
  • Aloitettu Aloitettu

Rokotepassi?

  • Kyllä

    Votes: 88 27,4%
  • Ei

    Votes: 233 72,6%

  • Total voters
    321
Ohjeita sairasteluun:
🤭
1673802922721.png

Vähän luulen, että tässä vaiheessa turnausta oleva ”rokottamaton” ei tod näk ole kovin kiinnostunut testeistä.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Vitun käärmeet.
Itse olen käteismiehiä, nytkin toki jemmassa kohtuu tukku 😃 mutta mikä tuossa käteisestä luopumisessa hirvittää?

Itse näen tietyn haavoittuvuuden, en luota koneisiin kun en niistä ymmärrä. Ja toinen asia on se, että maailmassa mennään kovin eri tahtiin eri asioissa ja ns kehityksessä. Olisi hyvä, että koko maapallon valuuttajärjestelmä olisi käytännön tasolla kaikkien ulottuvilla.
 
Itse olen käteismiehiä, nytkin toki jemmassa kohtuu tukku 😃 mutta mikä tuossa käteisestä luopumisessa hirvittää?

Itse näen tietyn haavoittuvuuden, en luota koneisiin kun en niistä ymmärrä. Ja toinen asia on se, että maailmassa mennään kovin eri tahtiin eri asioissa ja ns kehityksessä. Olisi hyvä, että koko maapallon valuuttajärjestelmä olisi käytännön tasolla kaikkien ulottuvilla.
Se täytyy olla aina rinnalla vaihtoehtona.
 
Ohjeita sairasteluun:
🤭
katso liitettä 250193
Vähän luulen, että tässä vaiheessa turnausta oleva ”rokottamaton” ei tod näk ole kovin kiinnostunut testeistä.
"Rokottamaton" edelleen epäselvä sekä harhaanjohtava termi, koska tuskin on montakaan kuka ei ole rokotteita ottanut. En ymmärrä miksei edelleen osata laittaa oikein eli "covid rokottamaton".
 
"Rokottamaton" edelleen epäselvä sekä harhaanjohtava termi, koska tuskin on montakaan kuka ei ole rokotteita ottanut. En ymmärrä miksei edelleen osata laittaa oikein eli "covid rokottamaton".
Suomen lääkärikunta tietää varmasti koronakusetuksen todellisen laidan tähän mennessä, mutta istuvat kuin mykkä paskalla. "Laitetaan vahinko kiertämään" näyttäisi olevan ainoa periaate. (poislukien pari hassua selkärankaista tapausta).
Mitä ne vielä piikittömiä luetteloivat, mikä on syy?
 
Suomen lääkärikunta tietää varmasti koronakusetuksen todellisen laidan tähän mennessä, mutta istuvat kuin mykkä paskalla. "Laitetaan vahinko kiertämään" näyttäisi olevan ainoa periaate. (poislukien pari hassua selkärankaista tapausta).
Mitä ne vielä piikittömiä luetteloivat, mikä on syy?
Pidetään kusetusta yllä jonkun käskyn tai suosituksen mukaan vaikka puhti on täysin poissa koko flunssasta.
 
Osaakohan piikkipakottajat edes hävetä?

Miten yleisö ottaa Djokovicin vastaan?
Nyt tuuli on kääntynyt toiseen suuntaan. Australian avointen järjestäjät ovat ilmoittaneet, että Djokovicin osanottoa kritisoivia katsojia uhataan rangaistuksilla.

Turnauksen johtaja Craig Tiley ilmoitti Herald Sun -päivälehden haastattelussa, että Djokovicin vastaisista mielenilmauksista seuraa poistaminen katsomosta.

– Näitä ihmisiä me emme halua katsomoon. He voivat pysyä poissa tai me potkaisemme heidät pihalle, Tiley kertoi.

 
Itse olen käteismiehiä, nytkin toki jemmassa kohtuu tukku 😃 mutta mikä tuossa käteisestä luopumisessa hirvittää?

Itse näen tietyn haavoittuvuuden, en luota koneisiin kun en niistä ymmärrä. Ja toinen asia on se, että maailmassa mennään kovin eri tahtiin eri asioissa ja ns kehityksessä. Olisi hyvä, että koko maapallon valuuttajärjestelmä olisi käytännön tasolla kaikkien ulottuvilla.

Se täytyy olla aina rinnalla vaihtoehtona.

Hyvä käytännön esimerkki, miksi käteisen pitää olla aina rinnalla vaihtoehtona, on Ottawan rauhanomaiset mielenosoitukset koronarajoitustyranniaa vastaan tasan vuosi sitten. Justin Trudeau piti lehdistötilaisuuden, jossa tuomitsi mielenosoittajien sekä heidän kannattajiensa agenda termillä "unacceptable views" eli heillä oli vääriä mielipiteitä. Siis mielipiteitä, jotka eivät olleet linjassa istuvan hallituksen virallisen mielipiteen kanssa, joka ei ollut Truedeaun näkemyksen mukaan saliitua. Tämän vuoksi Truedeau julisti Ottawaan sotatilalain, keräsi poliisin ja muiden viranomaisten kanssa mielenosoituksiin osallistujista, heidän kannattajistaa ym. tuttavistaan laittoman henkilörekisterin ja sulki heidän pankkitilinsä. Tässä tapauksessa jos käteistä rahaa ei olisi ollut käytettävissä, niin kuinka olisi käynyt?

Ei ollut myöskään kaukana, että esim. Ranskassa, Australiassa, NZ:ssa, Itävallassa, Saksassa ym. olisi tehty sama temppu niille, joka jättivät vapaaehtoisen kokeellisen korona"rokoteen" väliin. Näissä maissa tämä vapaaehtoisen lääkkeeen väliin jättäminen aiheutti jo useita perusoikeuksien menetyksiä, kuten esim. oikeuden työntekoon ja liikkumisvapauteen.

Nyt kun länsimaiden hallitukset ovat osoittaneet, kuinka poliittisesti korruptoituneita ne ovat ja kuinka pitkälle ne ovat valmiita menemään lain ja perusoikeuksien rikkomisessa ajaakseen omia poliittisia agendojaan, ja ennen kaikkea, kuinka helposti ne saavat propagandakoneistonsa avulla valtaosan ihmisistä kannattamaan näitä lainvastaisuuksia, niin on ehdottoman tärkeää, että tällaisissa tilanteissa demokratian puolustajien toimintakyky on säilytettävä. Käteinen raha on yksi tärkeä osa tätä toimintakykyä. Toinen on esim. aseenkanto-oikeuden säilyttäminen jos tilanne eskaloituu pidemmälle.
 
Ei vuosi sitten kirjoiteltu näitä kun olis tarve ollut.

Ongelma taisi olla nimenomaan siinä, että valtamedia sensuroi kaikki tämäntyyppiset jutut, joissa oltiin eri mieltä hallituksen virallisen totuuden kanssa.

Oli kyllä niin hyvä kirjoitus, että pitää ihan kopioida se tähän ketjuun suoraan siltä varalta, että sensuuri iskee US:een.

Tartuntatautilan 48a §:n voimassaolo päättyi vuoden 2022 lopussa, ja hyvä niin. Poikkeuslaki käytännössä pakotti hoitohenkilökunnan ottamaan koronarokotteen, tai jäämään palkatta.
Poikkeuslaki ei kunnioittanut maanosamme johtavan ihmisoikeusjärjestön, Euroopan neuvoston 27.1.2021 antamaa julkilausumaa (päätös nro 2361/2021): https://pace.coe.int/en/files/29004/html
https://pace.coe.int/en/files/29004/html
Euroopan neuvoston julkilausuman mukaan jäsenvaltioiden olisi tullut informoida kansalaisiaan siitä, että koronarokote ei ole pakollinen ja että kenenkään ei tule joutua poliittisesti, sosiaalisesti tai muutoin painostetuksi rokotteen ottamiseen, ellei sitä itse halua ottaa. Euroopan Neuvoston julkilausuman mukaan kenenkään ei myöskään olisi pitänyt tulla syrjityksi sen vuoksi, että ei ole rokotuttanut itseään, joko mahdollisten terveysriskien vuoksi tai siitä syystä, ettei ole halunnut ottaa rokotetta. Rokotteiden sivuvaikutuksista olisi pitänyt jakaa läpinäkyvästi tietoa. Rokotetodistuksia olisi tullut käyttää vain siinä tarkoituksessa, että seurataan rokotteen tehokkuutta sekä mahdollisia sivu- ja haittavaikutuksia.
Miksi selkeäsanaisesta ihmisoikeusjärjestön julkilausumasta huolimatta kansalaisten oikeudet tulivat niin törkeällä tavalla loukatuiksi vuosina 2021-2022? Kuinka näin pääsi käymään? Oliko syynä ministereitten ja heidän avustajiensa osaamattomuus ja kokemattomuus? Koronarokotteeseen liittyviä lakeja on käsitelty perustuslakivaliokunnassa. Miksi siellä kuultavina olleet ihmisoikeusasiantuntijat eivät antaneet painoarvoa Euroopan Neuvoston julkilausumalle? Miksi vallan vahtikoira, media, keskittyi vain rokottamattomien syyllistämiseen ja solvaamiseen, sen sijaan, että olisi tehnyt työtään.

Suomessa ollaan oltu arkoja tuomitsemaan poliittisia toimijoita kansan edun vastaisesta toiminnasta edes moraalisella tasolla. Caruna-kaupat ja EU-tukipaketit eivät ole saaneet äänestäjiä kaikkoamaan.
Koronarokotteiden kanssa tultiin konkreettisesti kansalaisten iholle, ja vietiin niskoittelijoilta heidän toimeentulonsa. Tulee olemaan mielenkiintoista nähdä, saako edes tämä äänestäjät reagoimaan tulevissa eduskuntavaaleissa, ja miten.
 
Time oli paras:

"Muutamat työntekijät olivat niin kriittisiä koko järjestelmälle, että työskentelivät johtajaylilääkärin luvalla ilman rokotussuojaa erityisjärjestelyin."

Kaikki muut saivatkin sitten lähteä, nyt ilmeisesti ONKIN OLLUT tutto bene täällä meidän terveydenhuollossa..?
 
Itse olen käteismiehiä, nytkin toki jemmassa kohtuu tukku 😃 mutta mikä tuossa käteisestä luopumisessa hirvittää?

Itse näen tietyn haavoittuvuuden, en luota koneisiin kun en niistä ymmärrä. Ja toinen asia on se, että maailmassa mennään kovin eri tahtiin eri asioissa ja ns kehityksessä. Olisi hyvä, että koko maapallon valuuttajärjestelmä olisi käytännön tasolla kaikkien ulottuvilla.

Tuossa on myös käytännön ongelmia. Käteistä voi käyttää aina, mutta elektroniset rahat on riippuvaisia tietojärjestelmistä. Syksyllä olin Itiksessä ja siellä oli kaikki maksujärjestelmät alhaalla. Käteisellä pystyi maksamaan ostokset, mutta muuten ihmiset eivät voineet tehdä ostoksia.

Kuvitelkaapa mikä kaaos tulisi, jos joku vihamielinen taho onnistuisi kaatamaan nämä tietojärjestelmät pidemmäksi aikaa? Tai vaikka hakkeroimaan ja sekoittamaan nämä? Nuo kiinalaisten verkkovalmistajien 5G bännit alkoivat alunperin siitä, että ausseissa tehtiin selvitys missä nähtiin miten koko yhteiskunnan saa polvilleen hallitsemalla verkkoyhteyksiä. Jos kaikki rahaliikenne yms. on digitaalisena, niin siinä on aika isoja järjestelmäriskejä. Ajatelkaapa Helsingin kaupungin palkanmaksuongelmia jos ne koskisikin kaikkea maksuliikennettä.
 

Suositut

Back
Ylös Bottom