Koronavirus, COVID-19

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Deleted member 43228
  • Aloitettu Aloitettu

Rokotepassi?

  • Kyllä

    Votes: 88 27,4%
  • Ei

    Votes: 233 72,6%

  • Total voters
    321
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tämä on kai sitä rinnakkaistodellisuuden logiikkaa.


View: https://mobile.twitter.com/nycHealthy/status/1613913362877882369



Oon käsittäny että aika moni fiksu lähteny/lähtemässä new yorkista pois. Ainakin jos olet järjissäsi ja omistat PK-yrityksen niin huh huh.
Ihan covid sekoilun ulkopuolellakin toi on ihan pee paikka.
 
Tämä on kai sitä rinnakkaistodellisuuden logiikkaa.


View: https://mobile.twitter.com/nycHealthy/status/1613913362877882369



bs 24-7.jpeg
 
Kommentteja lukemalla voit huomata että aiemmat vuodet eivät voi pitää paikkaansa jos kerta suomessa asennetaan 6000 tahdistinta vuodessa.. Tilastointi tai jokin muu mahdollisesti muuttunut?
Siellä on monta riviä missä lukemat ovat muuttuneet melko dramaattisesti. Ja siis suuntaan ja toiseen. Mä en voi ymmärtää miten tilastot voi vääntää noin törkeästi taivuttamaan omaa uskoa. Jos malttaisi 2 min lukea rivejä läpi, niin tajuaa, että juurikin tilastointitapa on muuttunut.
 
Mikä helvetin uus hahmo tää Aaltola on näissä jutuissa? En mä kai seuraa paljon mitään, mutta mielestäni tää perse tupsahti tässä vuoden sisään jostain.
Uutta näyttelijää pellesirkukseen, kun vanhat alkaa kulumaan? Mantrat ainakin tulee suoraan käsikirjoituksesta kuten ennenkin näytelmässä.
Niinpä. Median masinointia tämä on. "Mika Aaltola on Suomen kiinnostavin henkilö!" Noin väitettiin vaikka suurin osa ihmisistä ei edes tiedä kuka tuo on.
 
Porukka itse spämmäilee Aaltolan tweettejä tänne ja ihmettelee miksi se saa huomiota?
Onko nolo paikka keskustella taas?

Taisi pointti olla miten maskitusta taas lobataan ja tuo uusi nukke on näissä mukana. Samalla sekin huomiona.
Oliko noloa? Väärä paikka kenties?
 
Onko nolo paikka keskustella taas?

Taisi pointti olla miten maskitusta taas lobataan ja tuo uusi nukke on näissä mukana. Samalla sekin huomiona.
Oliko noloa? Väärä paikka kenties?
Mikäs nyt sun ihon alle taas meni? Yritin vain ilkikurisesti sanoa, että voisi sittenkin olla fiksumpi jättää Aaltolan twiitit hänen somekuplansa sisäpuolelle. Kai nyt kaikilla saa olla mielipiteitä - tyhmiäkin? Vai onko Aaltola tässä aiheessa jokin auktoriteetti, jota kaikkien olisi syytä kuunnella?
 
Mikäs nyt sun ihon alle taas meni? Yritin vain ilkikurisesti sanoa, että voisi sittenkin olla fiksumpi jättää Aaltolan twiitit hänen somekuplansa sisäpuolelle. Kai nyt kaikilla saa olla mielipiteitä - tyhmiäkin? Vai onko Aaltola tässä aiheessa jokin auktoriteetti, jota kaikkien olisi syytä kuunnella?
Ei. Tuo nukke vaan tulee korostuvasti esille tässä pakotuksessa nykyään mikä oli huomiona.

Ei tässä huomiota anneta vaan huomioidaan mitä kikkailua taas koitetaan käyttää. Luuletko minun postaavan nyt mummolleni Aaltolaa?
 
Porukka itse spämmäilee Aaltolan tweettejä tänne ja ihmettelee miksi se saa huomiota?
Omaan silmään osunut muutama Aaltolan twiitti mitä tänne linkattu ja äijä kokee sen spämmäämiseksi?

Ennen covidia oli jo omaan silmään nähtävissä vastaavaa, mutta nämä viime vuodet nostanut kierroksia tässä henkilöpalvonnassa. Osa selvästi kaipaa elämäänsä jotain messiasta, jota seurata ja joillekin Aaltola toimii tässä hetkessä sellaisena.
THL oli zerottajille sitä vielä tovi sitten, mutta se kääntyikin hyvin nopsaan täysin päälaelleen, kun ei zerotettu tarpeeksi :LOL:
 
Omaan silmään osunut muutama Aaltolan twiitti mitä tänne linkattu ja äijä kokee sen spämmäämiseksi?

Ennen covidia oli jo omaan silmään nähtävissä vastaavaa, mutta nämä viime vuodet nostanut kierroksia tässä henkilöpalvonnassa. Osa selvästi kaipaa elämäänsä jotain messiasta, jota seurata ja joillekin Aaltola toimii tässä hetkessä sellaisena.
THL oli zerottajille sitä vielä tovi sitten, mutta se kääntyikin hyvin nopsaan täysin päälaelleen, kun ei zerotettu tarpeeksi :LOL:
Musta on kans hyvin mielenkiintoista miten läpinäkyviä uusia "staroja" koittaa media leipoa nykyajassa. Aaltola on hyvä esimerkki tällaisesta jotka jostain vain putkahtaa ja nyt kerrotaan meille kuinka hän on relevantti ja tietävä. Sitten tämä nukke jatkaa näitä mantrojen hokemista lampailleen ja meidän "pitäisi" imeä tämä nyt.

Huvittavaa ja samalla häiritsevää.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom