Koronavirus, COVID-19

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Deleted member 43228
  • Aloitettu Aloitettu

Rokotepassi?

  • Kyllä

    Votes: 88 27,4%
  • Ei

    Votes: 233 72,6%

  • Total voters
    321
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Vaikka ite oon ollut todella pessimistinen koronan suhteen koko ajan, niin kyllä mä uskon että me nähdään maailmanlaajuiset grand jury oikeudenkäynnit vielä. Se on sitten eri asia milloin ne nähdään.
Toivottavasti. Viime vuoden Depp vs Amber oikeudenkäynti oli todella terapeuttista seurata, koska vaihteeksi oikeasti paha sai palkkansa ja teki hyvää tässä nykymaailmassa nähdä tätäkin.
 
Jonkunlainen defenssi rokotetuilla on pakko olla päällä. Meinasin pudota tuoliltani pari viikkoa sitten kun puoliso kysyi, että joko olen valmis myöntämään, että povaamani rokotehaitat ei toteutunutkaan. Kun itse olin samaan aikaan ajatellut, että nyt on pakko alkaa hänelläkin jo aivoissa raksuttaa kun länsimaiden selittämättömästä ylikuolleisuudestakin jo valtamediassa kirjoitetaan. Välillä tuntuu kuin eläisi rinnakkaisessa todellisuudessa.
 
Toivottavasti. Viime vuoden Depp vs Amber oikeudenkäynti oli todella terapeuttista seurata, koska vaihteeksi oikeasti paha sai palkkansa ja teki hyvää tässä nykymaailmassa nähdä tätäkin.
Täysin offtopic, mutta vastapainoksi saatetaan saada jatkossa ihan kunnon setti lisää raiskaustuomioita, joiden perusteet voi olla ihan vaan naisen tyytymättömyys rakastajaansa tms.


"Kun Ruotsi toteutti vastaavan lainsäädäntöuudistuksen, langettavien raiskaustuomioiden määrä kasvoi ensimmäisenä vuotena 75 prosenttia."

Enkä todellakaan puolusta minkään sortin raiskareita, sanon vaan että tällainen uudistus saattaa olla hyvä lyömäase sellaiselle, joka vain haluaa tätä käyttää väärin.

Katselen tässä miten homma kehittyy ja jos alkaa näyttämään huolestuttavalta niin alan kehittelemään pankkitunnistautumiseen pohjaavaa mobiilisovellusta, jolla osapuolet voivat sitovasti tunnustaa suostumuksensa seksiin. No joke. Nimeksi complyder tai jotain :)
 
Täysin offtopic, mutta vastapainoksi saatetaan saada jatkossa ihan kunnon setti lisää raiskaustuomioita, joiden perusteet voi olla ihan vaan naisen tyytymättömyys rakastajaansa tms.


"Kun Ruotsi toteutti vastaavan lainsäädäntöuudistuksen, langettavien raiskaustuomioiden määrä kasvoi ensimmäisenä vuotena 75 prosenttia."

Enkä todellakaan puolusta minkään sortin raiskareita, sanon vaan että tällainen uudistus saattaa olla hyvä lyömäase sellaiselle, joka vain haluaa tätä käyttää väärin.

Katselen tässä miten homma kehittyy ja jos alkaa näyttämään huolestuttavalta niin alan kehittelemään pankkitunnistautumiseen pohjaavaa mobiilisovellusta, jolla osapuolet voivat sitovasti tunnustaa suostumuksensa seksiin. No joke. Nimeksi complyder tai jotain :)
Mobiilivarmenteella vahvistetaan penetraatio kyseiseen kellonaikaan.
 
Mobiilivarmenteella vahvistetaan penetraatio kyseiseen kellonaikaan.
Aivan, applikaatiossa pitäisi varmaan myös olla vähän kuvattu aiottua toimenpidettä ja sitten vielä niitä aamuneljän aikaan todellisuudessa tapahtuneita akteja. Kaikki pankkitunnareilla. Sitten aletaan puhua että näytöt riittää puolustautumiseen.
 
Aivan, applikaatiossa pitäisi varmaan myös olla vähän kuvattu aiottua toimenpidettä ja sitten vielä niitä aamuneljän aikaan todellisuudessa tapahtuneita akteja. Kaikki pankkitunnareilla. Sitten aletaan puhua että näytöt riittää puolustautumiseen.
Tossa hauska kun esim. OP varmenteella pohjola nostaa vakuutusmaksuja, kun menot on liian rajuja virkailijan mielestä ja erinäisten tartuntatautien riski kasvanut yli 500% viimevuodesta kun alkoi poikamieheks :D

Hienoa tää nykyaika mihin ollaan siis menossa ja tää toivottavasti on vaan vitsi. (not)
 
Jonkunlainen defenssi rokotetuilla on pakko olla päällä. Meinasin pudota tuoliltani pari viikkoa sitten kun puoliso kysyi, että joko olen valmis myöntämään, että povaamani rokotehaitat ei toteutunutkaan. Kun itse olin samaan aikaan ajatellut, että nyt on pakko alkaa hänelläkin jo aivoissa raksuttaa kun länsimaiden selittämättömästä ylikuolleisuudestakin jo valtamediassa kirjoitetaan. Välillä tuntuu kuin eläisi rinnakkaisessa todellisuudessa.

herääköhän ihmiset/media tähän kuinka naurettavan ylimitoitetut koronatoimet oli, jos vertaa esim kuolinsyytilastoihin..


View: https://twitter.com/markkuhanninen/status/1612563362168164385
 
Jonkunlainen defenssi rokotetuilla on pakko olla päällä. Meinasin pudota tuoliltani pari viikkoa sitten kun puoliso kysyi, että joko olen valmis myöntämään, että povaamani rokotehaitat ei toteutunutkaan. Kun itse olin samaan aikaan ajatellut, että nyt on pakko alkaa hänelläkin jo aivoissa raksuttaa kun länsimaiden selittämättömästä ylikuolleisuudestakin jo valtamediassa kirjoitetaan. Välillä tuntuu kuin eläisi rinnakkaisessa todellisuudessa.
Itse olisin myöntänyt tuossa tilanteessa, että meidän on aika lähteä erilleen. Elämme eri maailmassa.
 
Joo, näin se munkin käsittääkseni on että yksilötason laittomuuksia ei voida perustella väestötason hyödyillä. Ja tässä tapauksessa ne väestötason hyödyt on pitkälti tutkimatta ja sen johdosta kyseenalaisia.

Me ei esimerkiksi voida kastroida jokaista miestä siksi että 1 % väestöstä raiskaa, tai saattaa kaikkia naisia väkisin raskaaksi sillä perusteella että väestörakenne on epäoptimaalinen. Nämä on ihan selviä asioita.

Siitä huolimatta mä olisin valmis tietyin edellytyksin hyväksymään vahinkokortin, jos sellainen joskus vedetään. Narkolepsiatapauksissa se vedettiin ja suurilta osin kai hyväksyttiin. Mutta tosiaan tämä riippuu nyt monesta asiasta:

- mikä on viranomaisten tahtotila selvittää korkean kuolleisuuden (ja itse asiassa historiallisen alhaisen syntyvyydenkin) syitä?
- millä avoimuuden asteella tähän lähdetään jos lähdetään?
- löytyykö vastuunkantajia jos kannettavaa on?
- ja luonnollisesti: mikä on vahingon määrä? Kuten sanoin ei noita nyt kymmenissä määrin mitenkään voi kukaan hyväksyä (tämä on toki ihan mun subjektiivinen mielipide)
Akateemikon mietteitä collateral damagesta:


View: https://mobile.twitter.com/MikaelNiku/status/1613043855640723457
 

Nonni, sieltä ne kortit alkaa näkyä.

Eli ilmeisesti ihan ok tappaa terveitä nuoria jotta pelastetaan ikäihmisiä. Ja numerot stetsonista, mainitsi tuossa ketjussa 100 000 pelastettua henkeä vs. 10 rokotteiden tappamaa, toki vailla mitään viitteitä tutkimuksiin. ja näillä spekseillä ottaisi rokotteen. Siitä vaan sitten, jos se on vapaaehtoista.

On siinä asiantuntijaa kerrakseen..
 
Nonni, sieltä ne kortit alkaa näkyä.

Eli ilmeisesti ihan ok tappaa terveitä nuoria jotta pelastetaan ikäihmisiä. Ja numerot stetsonista, mainitsi tuossa ketjussa 100 000 pelastettua henkeä vs. 10 rokotteiden tappamaa, toki vailla mitään viitteitä tutkimuksiin. ja näillä spekseillä ottaisi rokotteen. Siitä vaan sitten, jos se on vapaaehtoista.

On siinä asiantuntijaa kerrakseen..
Sinänsä noi on ihan odotettuja näkökulmia ihmiseltä jolta puuttuu kaikki moraalitaju. Tiedemiehille ihmiset ovat pelkkiä numeroita jotka ovat koska tahansa uhrattavissa suuremman hyvän eteen.

Jos nyt vaikka alettaisiin promoamaan eugeniikkaa samalla tarmolla kuin rokotteita niin nimenomaan tiedemiehet niitä ensimmäisenä kannattaisivat ja tavallinen kansa kannattaa jos media niin käskee tehdä.

Harvassa ovat yksilöt joilla on järkähtämätön, kiveen hakattu moraalitaju joka ei ole rikottavissa minkäänlaisella propagandalla.
 
Sinänsä noi on ihan odotettuja näkökulmia ihmiseltä jolta puuttuu kaikki moraalitaju. Tiedemiehille ihmiset ovat pelkkiä numeroita jotka ovat koska tahansa uhrattavissa suuremman hyvän eteen.

Jos nyt vaikka alettaisiin promoamaan eugeniikkaa samalla tarmolla kuin rokotteita niin nimenomaan tiedemiehet niitä ensimmäisenä kannattaisivat ja tavallinen kansa kannattaa jos media niin käskee tehdä.

Harvassa ovat yksilöt joilla on järkähtämätön, kiveen hakattu moraalitaju joka ei ole rikottavissa minkäänlaisella propagandalla.
Tämä akateemikko on kuitenkin melkoisen woke ja huolissaan muista ihmisoikeus ym asioista. Siinä mielessä vähän ristiriitaa.
 
Tämä akateemikko on kuitenkin melkoisen woke ja huolissaan muista ihmisoikeus ym asioista. Siinä mielessä vähän ristiriitaa.
Mitähän tosiaan sanoisi jos heittäisi vain että pannaan jatkossa kymmenen työikästä suomalaista kylmäksi, ihan vaikka hirttämällä, vuosittain, ja näin vältymme tulevaisuudessa näin monelta tonnilta hiilidioksidia ja ilmastonmuutos hidastuu --> satoja tuhansia ihmisiä pelastuu jollain aikavälillä. Laskelmat löytyy kyllä jos tarve. Syntax errorin paikka?
 
Tämä akateemikko on kuitenkin melkoisen woke ja huolissaan muista ihmisoikeus ym asioista. Siinä mielessä vähän ristiriitaa.
Juu. Täydellisessä ristiriidassahan noi on. Noita järjettömiä ristiriitoja löytyy melkein jokaiselta.

Sanotaan vaikka että henkilö vastustaa aborttioikeutta koska "ihmiselämä on pyhä" mutta samainen ihminen voi kannattaa kuolemanrangaistusta koska ihmiselämä ei olekaan enää pyhä tuossa kohtaa. "Se on eri asia".

Näitä "se on eri asia" argumentteja löytyy molemmin puolin poliittista spektrumia vaikka kuinka paljon.
 
Mitähän tosiaan sanoisi jos heittäisi vain että pannaan jatkossa kymmenen työikästä suomalaista kylmäksi, ihan vaikka hirttämällä, vuosittain, ja näin vältymme tulevaisuudessa näin monelta tonnilta hiilidioksidia ja ilmastonmuutos hidastuu --> satoja tuhansia ihmisiä pelastuu jollain aikavälillä. Laskelmat löytyy kyllä jos tarve. Syntax errorin paikka?
Älä anna noin hyviä ideoita pellemaailman tulevaisuuteen..
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom