Koronavirus, COVID-19

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Deleted member 43228
  • Aloitettu Aloitettu

Rokotepassi?

  • Kyllä

    Votes: 88 27,4%
  • Ei

    Votes: 233 72,6%

  • Total voters
    321
Olipahan aika komedia pläjäys. Ydinviestiä muistettiin oikein toistaa:

− Infektiolääkärin perusprinsiippi on aina pyrkiä estämään infektioita. Rokotus on itse asiassa kaikkein helpoin tapa infektion estämiseen, kun tauti terveelläkin voi olla vakavampi ja aiheuttaa ongelmia. Tämä on minusta kummallinen juttu, että kun meillä nyt on tehokkaita ja turvallisia rokotteita, niin niitä ei saisi käyttää.tehokkaita ja turvallisi
Mutta eikös tässä ole vain kyse siitä, että estää ei oikeasti tarkoita että se estäisi?
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Minusta tuntuu, että luultavasti juuri nuo molemmat, mutta ensimmäinen dominoi tuota kuitenkin. Ihmisluonne, että ei vaan voi itsekkään uskoa että on ollut väärässä. Uskoo omaan skeidaansa siis.

Tätä samaa ilmiötä on myös muissa lääkärien toimintaan liittyvissä aiheissa saanut todistaa vuosien varrella.
Tulipa Mieleen vertaus talouden puolelta. Jari Sarasvuo sanoi jossain haastattelussa vuosia sitten, että hän on keskustellut todella älykkäiden ihmisten, siis taloustietelijöiden, tohtoreiden, professoreiden ym. kanssa taloudesta ja kaikesta siitä tiedosta huolimatta mikä heillä talouden mekanismeista on, niin on edelleen myös sellaisia, jotka vannovat sosialismin nimeen. Siitäkin huolimatta, että se ei ole missään koskaan toiminut vaan päinvastoin, tuhonnut sitä kokeilleen valtiot.

Näiden em. lääketieteen asiantuntijoiden kohdalla voi olla sama tilanne. Korona"rokotteita" voidaan verrata suoraan sosialismiin, kummatkaan eivät todistetusti toimi mutta silti on kovan luokan asiantuntijoita, jotka vannovat niiden nimiin.
 
Olen yrittänyt jo pitkään päätellä muutaman henkilön kohdalla, mistä heidän lausunnoissaan on kyse. Otetaanpa muutama näkyvin esimerkeiksi, Passi-Lasse Lehtonen, Eeva Ruotsalainen ja Markku Broas. Kaikilla on todellakin CV kunnossa sekä koulutuksen että kokemuksen osalta. Sitä ei voi mitenkään kiistää. Kuitenkin, kaikki jatkuvasti väittävät mustaa valkoiseksi, antavat täysin tiedevastaisia lausuntoja, foliohattuilevat jne. Minä en ainakaan pysty päättelemään kummasta vaihtoehdosta on kyse:

1. Ajattelu on jäänyt johonkin outoon luuppiin koronan osalta, josta ei päästä pois. Toistellaan samoja paikkaansapitämättömiä asioita kuin papukaijat ja uskotaan niiden pitävän paikkansa vaikka todellisuus on täysin päinvastainen.

2. Korruptio, jonkinlaiset diilit lääkeyhtiöiden kanssa disinformaation levittämisestä.
Lassesta minä arvelen, kun hän on nykyään myös poliitikko, että hän kun on iskenyt takajalan suoraksi, niin siitä ei peräännytä.
Etenkin niin paljon kun Passi on jopa vittuilu-tyyliin vastaillut haastajilleen, niin ei ole mitenkään mahdollista enää perääntyä.
 
Broas haluaa piikittää lisää. Estää kuulemma tartuntoja. Uskookohan itsekkään?


Minä olen sitä mieltä, että noi rokotteet pitäisi antaa kaikille jotka niitä haluavat. Jos vaihtoehtona on se, että ne menee roskiin, niin samahan se on pistää zerottajan käteen. Koronarokotteilla ei tunnetusti ole mitään sivuvaikutuksia tai haittoja, niin mikäpäs siinä rokottaessa.
 
Minä olen sitä mieltä, että noi rokotteet pitäisi antaa kaikille jotka niitä haluavat. Jos vaihtoehtona on se, että ne menee roskiin, niin samahan se on pistää zerottajan käteen. Koronarokotteilla ei tunnetusti ole mitään sivuvaikutuksia tai haittoja, niin mikäpäs siinä rokottaessa.
Senkun piikittävät halukkaille, sanon minäkin. Kunhan samanlaista syrjintäkampanjaa ei pistetä pystyyn enää ikinä.
 
Olipahan aika komedia pläjäys. Ydinviestiä muistettiin oikein toistaa:

− Infektiolääkärin perusprinsiippi on aina pyrkiä estämään infektioita. Rokotus on itse asiassa kaikkein helpoin tapa infektion estämiseen, kun tauti terveelläkin voi olla vakavampi ja aiheuttaa ongelmia. Tämä on minusta kummallinen juttu, että kun meillä nyt on tehokkaita ja turvallisia rokotteita, niin niitä ei saisi käyttää.tehokkaita ja turvallisi
"..pyrkiä estämään infektioita - HINNALLA MILLÄ HYVÄNSÄ."
 
Lassesta minä arvelen, kun hän on nykyään myös poliitikko, että hän kun on iskenyt takajalan suoraksi, niin siitä ei peräännytä.
Etenkin niin paljon kun Passi on jopa vittuilu-tyyliin vastaillut haastajilleen, niin ei ole mitenkään mahdollista enää perääntyä.
Jotkut, esim. Niku on niin syvällä siinä päädyssä, missä uskotaan tiedettä vuodelta 2021, että sieltä ei tulla ylös. Epäilen että vain vähin äänin siirtyy jossain vaiheessa kokonaan pois kommentoimasta aihetta ja blokkaa kyselijät.

Todellinen asiantuntija myöntäisi virheensä.
 
Jotkut, esim. Niku on niin syvällä siinä päädyssä, missä uskotaan tiedettä vuodelta 2021, että sieltä ei tulla ylös. Epäilen että vain vähin äänin siirtyy jossain vaiheessa kokonaan pois kommentoimasta aihetta ja blokkaa kyselijät.

Todellinen asiantuntija myöntäisi virheensä.
Joo tuota taktiikkaa tulee varmasti moni käyttämään eli antaa asian haihtua ajan kanssa.
Sitten taas jos poliittisesti käyttää hyväksi zerottajia ja muita kuten Lasse näköjään niin porskuttaa sitten menemään ja hänellehän mitä harhaisempi ihminen saadaan peloteltu on parempi, koska ääniä hänelle.
Samalla kun miettii tilannetta, että nyt on menossa selvä pfizerin lobbaama paska politiikkaan niin ei hyvää päivää :D
 
Vaikuttaisi tässä vaiheesssa siltä, että nuo tukokset (näköjään eri puolelle kehoa) on selkeä rokotteiden sivuvaikutus.
Itselleni kyllä täysin epäselvää, mikä on se mekanismi, joka näissä mRAN rokotteissa noita verisuonitukoksia aiheuttaa. Pitänee yrittää ainakin vähän perehytä asiaan, mutta epäilen, ettei ainakaan kansanomaista matskua ole kauhesati saatavilla, ainakaan luotettavista lähteistä, sillä tuota varmasti tutkitaan vielä/vasta ja hirveän hanakasta tuosta ei vaikka YLEn tai HS:n tutkivajournalisti ala kansankielellä kirjoittamaan, sillä nämähän ovat edelleen tukittuja ja turvallisia rokotteita, jotka antavat hyvä suojan vakavaa tautimuotoa vastaan!

Tuoreessa dark horse podcastissa höpöteltiin paljon parjatusta ivermektiinistä ja siitä miksi se auttaisi myös covidiin, koska aiheesta oli tullut uusi tutkimus viime vuoden lopulla.
Tutkimuksen mukaan covid ilmeisesti aiheuttaa ilmiötä nimeltä "hemagglutination" eli punasolujen "yhteen liimautumista" ja ivm ilmeisesti estää näin tapahtumasta.
Piikkiproteiini taas aiheuttaa tätä ilmiötä, tuli sitten luonnollisesta tartunnasta tai niistä tutkituista ja turvallisista.

tutkimus: SARS-CoV-2 Spike Protein Induces Hemagglutination: Implications for COVID-19 Morbidities and Therapeutics and for Vaccine Adverse Effects
 
Tuoreessa dark horse podcastissa höpöteltiin paljon parjatusta ivermektiinistä ja siitä miksi se auttaisi myös covidiin, koska aiheesta oli tullut uusi tutkimus viime vuoden lopulla.
Tutkimuksen mukaan covid ilmeisesti aiheuttaa ilmiötä nimeltä "hemagglutination" eli punasolujen "yhteen liimautumista" ja ivm ilmeisesti estää näin tapahtumasta.
Piikkiproteiini taas aiheuttaa tätä ilmiötä, tuli sitten luonnollisesta tartunnasta tai niistä tutkituista ja turvallisista.

tutkimus: SARS-CoV-2 Spike Protein Induces Hemagglutination: Implications for COVID-19 Morbidities and Therapeutics and for Vaccine Adverse Effects
Kyllä, ja itse asiassa taisi olla vielä niin että tuo havainto itse viruksesta päti vielä deltamuunnoksen aikana. Nyt omikronin ja sen alavarianttien aikakautena tauti ei ilmeisesti suuremmissa määrin tuota yhteen liimautumista aiheuta. Looginen seuraus on se, että rokotteet (jotka edelleen aiheuttavat), ovat edelleen menettäneet sitä hyötysuhdettaan kun taudin tappavuus on laskenut. Mielestäni ihan täysin looginen lopputulema.
 
Voi voi Neil
"science"

Kiva kaveri kun selittää tähdistä ja muista juttuja mutta
Alkoi suorastaan ärsyttämään kuinka koittaa manipuloida mitä vasen kaveri kertoo suoraan tilastoista.
Tuollaiselle "älykkäälle" kaverille on varmaan vaikea myöntää julkisesti että meni tohon kusetukseen. Nyt sitten menettää loputkin uskottavuudestaan kun koittaa pitää kiinni kynsin ja hampain harhastaan.
 
Tuollaiselle "älykkäälle" kaverille on varmaan vaikea myöntää julkisesti että meni tohon kusetukseen. Nyt sitten menettää loputkin uskottavuudestaan kun koittaa pitää kiinni kynsin ja hampain harhastaan.
Jep. Itse varmaan tuon tilalla olisin ollut kommentoimatta koko covid touhua ja puhuisin vaan urAnuksen renkaista ja venussin kaasupilvistä.
Mutta eihän tämäkään osannut olla pois valokeilasta ja nyt meni maku koko hupiukkoon, kun pitää pyöriä noissa valheissa mitä koittaa puolustaa epätoivoisesti. Se on kans kertovaa miten haastattelija kertoi ettei kukaan pro covid proffa tai tiedeukko ole suostunut edes haastatteluihin koko plandemian aikana.

4e7.jpg
 
Viimeksi muokattu:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom