Koronavirus, COVID-19

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Deleted member 43228
  • Aloitettu Aloitettu

Rokotepassi?

  • Kyllä

    Votes: 88 27,4%
  • Ei

    Votes: 233 72,6%

  • Total voters
    321
Miksi näin tekisivät kun voivat kupata valtaa ja rahaa meiltä? Nyt kuten todistat sinäkin voi syöttää vaikka mitä median avulla sinuun ja teet aivan mitä käsketää milloinkin. Se on oikeastaan nerokasta miten helposti nykyään voidaan ihmisiin vaikuttaa.
Tietenkin koska voivat kilpailevat tahot bussin alle heittämällä kupata heidänkin vallan ja rahat itselleen. Annatko loogisen selityksen, miksi eivät tee näin.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO

Tuosta saisi ihan coolin t-paidan

T-paita.JPG
 
Tietenkin koska voivat kilpailevat tahot bussin alle heittämällä kupata heidänkin vallan ja rahat itselleen. Annatko loogisen selityksen, miksi eivät tee näin.
Anna lähteet etteivät tekisi. Olisi kiva todellakin nähdä ne kaikki tahot tuolla kuliseissa ympäri maailman motiiveineen sekä rahavirtojen kera.

Miksi hyväksyn sinun epälogiikan ilman todisteita jos et hyväksy minun logiikkaa?
Kaikki sinulla pyörii sen ympärillä, kun iltalehti ei kirjoita näistä asioista mitään = ei olemassa
Siihen asti kiellät kaiken ja koitat leimata kaikki muut.
 
Tietenkin koska voivat kilpailevat tahot bussin alle heittämällä kupata heidänkin vallan ja rahat itselleen. Annatko loogisen selityksen, miksi eivät tee näin.
Anna lähteet etteivät tekisi. Olisi kiva todellakin nähdä ne kaikki tahot tuolla kuliseissa ympäri maailman motiiveineen sekä rahavirtojen kera.

Miksi hyväksyn sinun epälogiikan ilman todisteita jos et hyväksy minun logiikkaa?
Kaikki sinulla pyörii sen ympärillä, kun iltalehti ei kirjoita näistä asioista mitään = ei olemassa
Siihen asti kiellät kaiken ja koitat leimata kaikki muut.
En ole ennen tavannut suurta loogista ajattelijaa, joka pyytää vastapuolta apuun, kun ei kykene itse argumentoimaan. Ehkä nämä tahot tietävät, että jos he vuotavat tietoja niin vastaavasti heistä vuodetaan välittömästi todisteita ja koko korttitalo romahtaa? Ihan vaan opetuksena, että tämä olisi ollut yksi esimerkki jokseenkin loogisesta vastauksesta kysymykseeni. Sen sijaan, että pysyisit aiheessa laitat joka viestisi loppuun noita tunteellisia purkauksia siitä mitä minä uskon, mitä luen, mitä kiellän sinun kuvitelmissasi. Olen pettynyt argumentointitaitoihisi. Hyvää viikonloppua.
 
En ole ennen tavannut suurta loogista ajattelijaa, joka pyytää vastapuolta apuun, kun ei kykene itse argumentoimaan. Ehkä nämä tahot tietävät, että jos he vuotavat tietoja niin vastaavasti heistä vuodetaan välittömästi todisteita ja koko korttitalo romahtaa? Ihan vaan opetuksena, että tämä olisi ollut yksi esimerkki jokseenkin loogisesta vastauksesta kysymykseeni. Sen sijaan, että pysyisit aiheessa laitat joka viestisi loppuun noita tunteellisia purkauksia siitä mitä minä uskon, mitä luen, mitä kiellän sinun kuvitelmissasi. Olen pettynyt argumentointitaitoihisi. Hyvää viikonloppua.
Miten meni covid kusetus osaltasi? Ja siitä argumentointi?
Aika paksua neuvoa muita kun itse oli väärässä 2vuotta putkeen. Ihan hiljattain.
 
No ovathan nämä keholajit tietyllä tapaa narsismin ilmentymä, joten eipä ihmetytä, ettei tätä asiaa paljon muiden näkökulmasta katsota. ”Mulle se on flunssa.” Kuinka tärkeää voi olla käydä salilla, ettei voisi vaikka käyttää kuukautta nyt sydän- ja verenkiertoelimistön sekä hapenottokyvyn kehittämiseen vaikka erilaisen aerobisen urheilun parissa. Ajaa fillarilla, juoksee mäkiä, tekee kehonpaino- ja liikkuvuusharjoitteita jne. Voisi tehdä jopa tosi hyvää. Hyvin itsekästä touhua käydä tautipesäkkeissä, jossa jo pelkästään voimakkaasta hengityksestä sylki lentää metrien päähän. Tähän löytyy todisteet jokaisen salin peileistä.
LOL, mites meni noin niinkuin omasta mielestä? Nolottaako?
 

Vituttaa tää aika kyllä missä Sarasvuon kaltainen hörhö haluaisi niin kovasti tunkea vaikka mitä aukkoihinsa ja siihen hänellä on oikeuskin, mutta jättää sitten muut rauhaan hullutuksiltaan.
Eletään "voisko" tieteen aikaa missä yksilöt keksivät itse tiedettään ja tunkevat sitä muiden kurkusta alas.
 
No mistä tämä kokonaisuus tulee? Kerro nyt ja auta minua hyvä ihminen, kun yritän etsiä totuutta.

Turhaan tuolta kyselee mitään. Ei se vastaa kuin joko sanomalla ettei tiedä ja sinun pitäisi auttaa häntä argumentoimaan tai sitten se vetää siitä 17 techniques for truth suppression kuvasta jonkun ja syyttää sinua siitä. Loppuun sitten jotain sekavaa höpinää NPC:stä, lampaista ja aivopesusta. To tyyppi ei ole edes ryssäbotti, vaan pelkkä chattibotti joka toistaa noita kahta viestiä vain papukaijana.
 
Turhaan tuolta kyselee mitään. Ei se vastaa kuin joko sanomalla ettei tiedä ja sinun pitäisi auttaa häntä argumentoimaan tai sitten se vetää siitä 17 techniques for truth suppression kuvasta jonkun ja syyttää sinua siitä. Loppuun sitten jotain sekavaa höpinää NPC:stä, lampaista ja aivopesusta. To tyyppi ei ole edes ryssäbotti, vaan pelkkä chattibotti joka toistaa noita kahta viestiä vain papukaijana.
En ole koskaan nähnyt näin kovaa hätää keskustelijasta. Mikä kupla tässä nyt murtuu sinullakin? Omien pierujen haistelu häiriintyy?
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom