Koronavirus, COVID-19

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Deleted member 43228
  • Aloitettu Aloitettu

Rokotepassi?

  • Kyllä

    Votes: 88 27,4%
  • Ei

    Votes: 233 72,6%

  • Total voters
    321
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jos nämä kaikki "current things" ovat osa jonkun tahon suurta suunnitelmaa niin kerro nyt edes millainen taho hyötyy samanaikaisesti nyt alkuun vaikka Ukrainan sodasta, koronasta ja ilmastonmuutoksesta. En keksi yhtään valtiota tai massikeisaria, jolle nämä olisivat yhtä aikaa mitenkään tavoittelemisen arvoisia asioita. Yritä tällä kertaa käyttää logiikkaa vastauksessasi.
Ukrainan on rahalahjoituksissa musta-aukko mistä raha virtaa ties minne. Osa varmaan sotakassaan ja suuri osa muualle. Se on yksi syy miksi proxysotaa halutaan pitää yllä tuolla eikä nato tee mitään konkreettista liikettä.

Ilmastomuutosagendoilla saadaan taas kiristettyä lakeja sekä ajettua sisään asioita mitä normaalissa tilanteessa ei voisi ajaa. Nythän suomen metsästkin on joku ongelma ja ilmeisesti suomen metsäteollisuutta koitetaan heikentää = lisätään riippuvuutta EU:sta sekä päästö"ongelmat" eli arkipäivän asiat kuten asuminen on jo ongelma kulutusten kanssa samalla kun ajetaan omaa energiatuotantoa alas vihreässä siirtymässä mikä on myös osa tätä hevonpaskaa. Nuo lisäävät kaikki yksilön elämän kalleutta ja ajavat yhteiskuntaa tiettyyn muottiin lakien kiristyessä paremmin kontrolloimaan meitä.

Raha ja valta. Olen tämän jo kertonut ja voimme nähdä miten tämä korruptio nyt toimii käytännössä.
 
Totta helvetissä on korruptiota, vedätystä ja ties mitä kähmintää. Sinä vaan "näet" taustalla jonkin sinullekin tuntemattoman tahon koordinoimassa tätä pahuutta. Pahuutta jota vastaan maanisesti taistelet apunasi taktiikkalistat ja YouTube. Mutta vitut, todellisuudessa hommaa pyörittää lukemattomat eri klikit.
Sä puhut jostain yksittäisestä tahosta. EN MINÄ
Tottakai siellä taustalla on porukkaa paljon. Teillehän se sopii runkata esim. put-inille ohittaen itse, että siellä takana on myös vitusti porukkaa ja tuo put-in lähinnä julkinukke tälle menolle.

En oikein edes tajua mitä iniset siellä jos ymmärrät tuon kulisseissa pyörivän porukan funktion.
 
Sä puhut jostain yksittäisestä tahosta. EN MINÄ
Tottakai siellä taustalla on porukkaa paljon. Teillehän se sopii runkata esim. put-inille ohittaen itse, että siellä takana on myös vitusti porukkaa ja tuo put-in lähinnä julkinukke tälle menolle.

En oikein edes tajua mitä iniset siellä jos ymmärrät tuon kulisseissa pyörivän porukan funktion.
Mitä taktiikkaa käytän?
 
Miksi muuten media tietää nämä lankojen heiluttelijat, mutta kukaan omatoiminen lahjomattomissa oleva journalisti ei totuutta löydä.
Onko sellaisia journalisteja enää töissä näissä mediataloissa?

Samalla onhan näitä Poupoloja jne. mutta lähtevätkö hetkään härkkimään noita ampiaispesiä? Jos et ole aivan pimennossa elänyt niin nykyajan cancel meno, jos vähänkin olet vaaraksi jollekin taholle laittaa nopeasti matalaksi. Sekä jälleen sama ongelma ettei täysiä todisteita pystytä keräämään ja tämän jälkeen valtamedia leimaa sinut ulos kaikesta.

Esim. CNN:llä ollut näitä toimittajia, jotka lensivät välittömästi ulos kun eivät tehneet mediatalon narratiivin mukaan uutisia. Project veritaksessa oli yksi tällainen toimittaja jota uhkailtiin heti kun erehtyi tekemään neutraalin jutun covid aiheesta.
 
Jos nämä kaikki "current things" ovat osa jonkun tahon suurta suunnitelmaa niin kerro nyt edes millainen taho hyötyy samanaikaisesti nyt alkuun vaikka Ukrainan sodasta, koronasta ja ilmastonmuutoksesta. En keksi yhtään valtiota tai massikeisaria, jolle nämä olisivat yhtä aikaa mitenkään tavoittelemisen arvoisia asioita. Yritä tällä kertaa käyttää logiikkaa vastauksessasi.
Kaikki mainitsemasi ”things” kuuluvat Kremlin propagandaan. Myös rahoittivat brexitiä. Itse asiassa ilmeisesti kumpaakin osapuolta. Tavoitteena saada aikaan hämmennystä.
Nämä hyödylliset idiootit voisivat itse ns seurata rahaa. Melko nopeasti tajuaa, että Mv-lehti magneettimedia jne vaihtoehtomediat ovat täysin Kremlin rahalla tehtyä hybridivaikuttamista.
 
Ukrainan on rahalahjoituksissa musta-aukko mistä raha virtaa ties minne. Osa varmaan sotakassaan ja suuri osa muualle. Se on yksi syy miksi proxysotaa halutaan pitää yllä tuolla eikä nato tee mitään konkreettista liikettä.

Ilmastomuutosagendoilla saadaan taas kiristettyä lakeja sekä ajettua sisään asioita mitä normaalissa tilanteessa ei voisi ajaa. Nythän suomen metsästkin on joku ongelma ja ilmeisesti suomen metsäteollisuutta koitetaan heikentää = lisätään riippuvuutta EU:sta sekä päästö"ongelmat" eli arkipäivän asiat kuten asuminen on jo ongelma kulutusten kanssa samalla kun ajetaan omaa energiatuotantoa alas vihreässä siirtymässä mikä on myös osa tätä hevonpaskaa. Nuo lisäävät kaikki yksilön elämän kalleutta ja ajavat yhteiskuntaa tiettyyn muottiin lakien kiristyessä paremmin kontrolloimaan meitä.

Raha ja valta. Olen tämän jo kertonut ja voimme nähdä miten tämä korruptio nyt toimii käytännössä.
Aivan eli kyseessä on taho, joka vetää itselleen välistä mm. EU:n Ukrainalle aseisiin tarkoitettuja rahoja, ajaa EU:n kanssa ilmastonmuutosagendaa ja haluaa lisätä riippuvuutta EU:sta, mutta haluaa myös heikentää EU-maiden tavallisten kansalaisten elämää kaikilla sektoreilla näin heikentäen kansalaisten luottoa EU:hun. Logiikkahan on suorastaan aukoton. Rehtori onkin jo jäljillä.
 
Jos nämä kaikki "current things" ovat osa jonkun tahon suurta suunnitelmaa niin kerro nyt edes millainen taho hyötyy samanaikaisesti nyt alkuun vaikka Ukrainan sodasta, koronasta ja ilmastonmuutoksesta. En keksi yhtään valtiota tai massikeisaria, jolle nämä olisivat yhtä aikaa mitenkään tavoittelemisen arvoisia asioita. Yritä tällä kertaa käyttää logiikkaa vastauksessasi.

Itseasiassa juuri eilen tuolla Me Kansan blogissa, mistä makhak kopioi juttunsa oli tästä postaus.

https://mekansa.fi/saatanallisen-kasaarimafian-salattu-historia/

Onko Roopeli nämä se NWO josta oli puhe? 😀
 
Aivan eli kyseessä on taho, joka vetää itselleen välistä mm. EU:n Ukrainalle aseisiin tarkoitettuja rahoja, ajaa EU:n kanssa ilmastonmuutosagendaa ja haluaa lisätä riippuvuutta EU:sta, mutta haluaa myös heikentää EU-maiden tavallisten kansalaisten elämää kaikilla sektoreilla näin heikentäen kansalaisten luottoa EU:hun. Logiikkahan on suorastaan aukoton. Rehtori onkin jo jäljillä.
Tahot
 
Kaikki mainitsemasi ”things” kuuluvat Kremlin propagandaan. Myös rahoittivat brexitiä. Itse asiassa ilmeisesti kumpaakin osapuolta. Tavoitteena saada aikaan hämmennystä.
Nämä hyödylliset idiootit voisivat itse ns seurata rahaa. Melko nopeasti tajuaa, että Mv-lehti magneettimedia jne vaihtoehtomediat ovat täysin Kremlin rahalla tehtyä hybridivaikuttamista.
Tuo on kyllä hauskaa, miten kuka tahansa meistä voi näiden Mv-lehtien, Me Kansat sun muiden yhteydet Venäjään todentaa ihan lyhyellä googletuksella, koska näitä pyörittävät tohvelieläimet ovat niin typeriä etteivät osaa edes peitellä asiaa. Mutta tämän FAKTAN nämä itsenäiset ajattelijat ohittavat olankohautuksella. Sitten kun valtamedian taustalta ei löydykään mitään vastaavaa todistusaineistoa rahavirroista niin se onkin heille yllättäen vain "todiste" siitä, että jotain piilotellaan. On nämä loogiset ajattelijat eri vekkuleita...
 
Kaikki mainitsemasi ”things” kuuluvat Kremlin propagandaan. Myös rahoittivat brexitiä. Itse asiassa ilmeisesti kumpaakin osapuolta. Tavoitteena saada aikaan hämmennystä.
Nämä hyödylliset idiootit voisivat itse ns seurata rahaa. Melko nopeasti tajuaa, että Mv-lehti magneettimedia jne vaihtoehtomediat ovat täysin Kremlin rahalla tehtyä hybridivaikuttamista.
No tässä hyvänä huomiona taas kun ollaan covid ketjussa ja tämän huomion jo kerroinkin eli vuosi sitten olimme tiedevastaisia ja kulkutautimyönteisiä. Nyt putinisteja.
Aina löytyy joku hyvä ajankohtainen termi millä koittaa hiljentää "väärässä" olevia jotka ajatteleekin omilla aivoilla.
 
Tuo on kyllä hauskaa, miten kuka tahansa meistä voi näiden Mv-lehtien, Me Kansat sun muiden yhteydet Venäjään todentaa ihan lyhyellä googletuksella, koska näitä pyörittävät tohvelieläimet ovat niin typeriä etteivät osaa edes peitellä asiaa. Mutta tämän FAKTAN nämä itsenäiset ajattelijat ohittavat olankohautuksella. Sitten kun valtamedian taustalta ei löydykään mitään vastaavaa todistusaineistoa rahavirroista niin se onkin heille yllättäen vain "todiste" siitä, että jotain piilotellaan. On nämä loogiset ajattelijat eri vekkuleita...
Ei varmaan kannata kuluttaa noita lehtiä? Itse en selaile.
 
Itsehän kuulun ysäärimafiaan. Mahtavaa settiä. Jonnet ei muista.


View: https://www.youtube.com/watch?v=uIpWPzL3dQQ


Eipäs vitsailla vakavilla asioilla! Luen juuri tuota saatanallisen kasaarimafian historiikkia ja olen menossa siinä kohtaa, missä Rothschieldit ja NWO aivopesivät hammaslääkärit uskomaan fluorin estävän hampaiden reikiintymistä. Aikaisemmin opin miten rahajärjestelmä perustuu babylonialaiseen mustaan rahamagiikkaan, jonka NWO oppi Baalilta palkkana lapsiuhreista.
 
Aivan eli siis useat korruptoituneet ja rikolliset tahot taistelevat meiltä salaa kulisseissa rahasta ja vallasta, mutta nämä tahot ovat myös niin uskomattoman korkean moraalin omaavia ettei snitchaa edes toinen toistensa rikoksista meille tästä kaikesta tietämättömille lampaille.
Miksi näin tekisivät kun voivat kupata valtaa ja rahaa meiltä? Nyt kuten todistat sinullekin voi syöttää vaikka mitä median avulla sinuun ja teet aivan mitä käsketää milloinkin. Se on oikeastaan nerokasta miten helposti nykyään voidaan ihmisiin vaikuttaa.
 
On nämä loogiset ajattelijat eri vekkuleita...
Lieneekö ihan sitä neutraalia itsenäisajattelua.
Kuvitteletko oikeasti Sanna Marinin päättävän esim. suomessa isommista asioista muiden nukkejen kanssa?
Suomen päätöksentekoa ohjaa moni muukin sitoumus kuin mitä meidän parlamentti päättää. Ymmärrän kyllä miten päätöksiä tehdään eri tasoilla.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom