Koronavirus, COVID-19

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Deleted member 43228
  • Aloitettu Aloitettu

Rokotepassi?

  • Kyllä

    Votes: 88 27,4%
  • Ei

    Votes: 233 72,6%

  • Total voters
    321
En yritä väittää tätä tutkimusta vastaan, en ole siitä edes abstraktia lukenut. Mutta kysymys. Eikö itse tuossa taudinaiheuttajassa, koronaviruksessa, ole juurikin noita piikkiproteiineja? Eli aiheuttavatko ne noita samoja haittavaikutuksia?
Itse itselleni vastaten, kyllä.

Tuo tutkimus oli nimenomaan tehty itse koronaviruksen ja sen piikkiproteiinien vaikutuksesta soluun (in vitro). Loppupäätelmissä todettiin sitten myös potentiaalinen molekyylitason mekanismi vastaavaan haittaan rokotteissa, jotka pohjautuvat täyspitkään piikkiproteiiniin.

 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
En yritä väittää tätä tutkimusta vastaan, en ole siitä edes abstraktia lukenut. Mutta kysymys. Eikö itse tuossa taudinaiheuttajassa, koronaviruksessa, ole juurikin noita piikkiproteiineja? Eli aiheuttavatko ne noita samoja haittavaikutuksia?

olettaisin eron olevan siinä että tuo rokote vie LNP:n avulla sitä hallitsemattomasti sinne minne ei "normaalisti" pääsisi..

"Sinne ei pitäisi päästä mitään, kuten piikkiproteiinia. Ja alussa, kun näitä pistoksia otettiin käyttöön, meille kerrottiin, että ne eivät mene ytimeen.
 
Ja muistetaan myös basicsit, eli noiden mrna-rokotteiden idea on saada tietyt solut kropassa tuottamaan itse sitä piikkiproteiinia. Tämä käsittääkseni on juurikin se "uutuus" tässä rokotteessa ja miksi moni tutkija ihan syystä on ollut varpaillaan ja varoitellut rokottelemasta ihan huoletta.

"mRNA vaccines inject cells with instructions to generate a protein that is normally found on the surface of SARS-CoV-2, the virus that causes COVID-19."

 
olettaisin eron olevan siinä että tuo rokote vie LNP:n avulla sitä hallitsemattomasti sinne minne ei "normaalisti" pääsisi..
Joo en siis tuputa kenellekään tuollaista rokotetta, mutta tuossa tutkimuksessa tutkittiin nimenomaan taudinaiheuttajaa, ei rokotetta. Ja mv-paskat yms hypetti tutkimusta tapansa mukaan. Vääristellen.

Ja ei, en ole zero-leiriä, tässä ketjussa tarpeen mainita 😃
 

Ja nämä kuvat ovat melkolailla samannäköisiä kuin noissa saksalaistutkimuksen patologien fotoissa havaittu ilmiö..


View: https://youtu.be/j_DdSMn55cA


On ennusteet, että tätä voi tapahtua, on in vitro-tutkimusta (vähäistä tosin) ja on in vivo-tutkimusta, että näin tapahtuu.

Kysymys kuuluukin nyt: paljonko tapahtuu ja mikä on vahinko väestötasolla?
 
Kyllä todella mielenkiintoinen kysymys. Ja myös se, että ilmeisesti sitten itse tauti tekee samaa 🤦 toivottavasti ei ole iso saati palautumaton probleema, oli rokotteesta tai taudista.
No joo, taudin aiheuttamat vaivat on vähän kysymysmerkki. On esimerkiksi tutkimuksia joiden mukaan se aiheuttaa sydänlihastulehdusta, ja toinen tutkimus sanoo ettei eroa esim. influenssaviruksesta mitenkään tässä mielessä. Itse pitäisin omituisena jos tauti ei jossain määrin lisäisi tulehdusriskiä.

Toisaalta, tauti ei saa ihmiskehoa tuottamaan muuta kuin vasta-aineita (kai?) ja rokote taas muuntaa ihmiskehon "piikkiproteiinitehtaaksi". Tämä on se ero, mihin mm. Geerdt Vandenbossche viittaa, kun sanoo että olisi suosinut riskiryhmien rokottamista ja muille olisi suonut taudin aiheuttaman immuniteetin. Taudista saatava immuniteetin teho ja mekanismi olisi tunnettu paremmin kuin rokotteesta. Eli riskejä siinä strategiassa olisi ollut valtaväestölle vähemmän. Mutta vaikeapa näitä on maallikkona arvioida.
 
Kyllä todella mielenkiintoinen kysymys. Ja myös se, että ilmeisesti sitten itse tauti tekee samaa 🤦 toivottavasti ei ole iso saati palautumaton probleema, oli rokotteesta tai taudista.
mutta kun tauti ei tee samaa.. rokote joissain tapauksissa saa esim tuon sydämen tai muun sisäelimen tekemään tuota piikkiproteiinia joka sitten voi aiheuttaa sydänlihastulehdusta, syöpää jne.. tätä ei vain riittävästi ole tutkittu ja löydöksiä niistäkin sitten salailtiin..

ei tuo "rokote" nyt onneksi näytä kaikille tuottavan sen suurempia ongelmia mutta kun se ei millään tavalla estä C-19 tarttumasta jäljelle jäävät, varsinkin terveelle henkilölle, pelkästään mahdolliset haitat..
 
Eikö tuossa tutkimuksessa todettu nimenomaan, että tekee. Rokotepohdinta oli johtopäätös tuloksesta, mutta siis itse tautia tutkittiin. Toki tutkimus oli in vitro.
niin.. terveellä ihmisellä on immuunijärjestelmä, itse asunut samassa taloudessa neljän koronapositiivisen kanssa ilman että olen saanut mitään oireita joten en jaksa uskoa että sydänlihakseni solut ovat tuosta alkaneet tekemään piikkiproteiinia.. joka rokotteen kanssa on mahdollista koska LNP kuljettaa sitä ilmeisen sattumanvaraisesti kehossa..
 
niin.. terveellä ihmisellä on immuunijärjestelmä, itse asunut samassa taloudessa neljän koronapositiivisen kanssa ilman että olen saanut mitään oireita joten en jaksa uskoa että sydänlihakseni solut ovat tuosta alkaneet tekemään piikkiproteiinia.. joka rokotteen kanssa on mahdollista koska LNP kuljettaa sitä ilmeisen sattumanvaraisesti kehossa..
Tuohon en osaa sanoa mitään. Pointtini oli alunperinkin vaan se, mitä tuo tutkimus käsitteli ja mitä sen tulokset olivat. Oikeasti siis, ei minkään hörhön/hörhösivuston vääristelyn jälkeen.

Yhtä kaikki, tuo on yksittäinen in vitro tutkimus, ei todellakaan koko totuus.
 
Tuohon en osaa sanoa mitään. Pointtini oli alunperinkin vaan se, mitä tuo tutkimus käsitteli ja mitä sen tulokset olivat. Oikeasti siis, ei minkään hörhön/hörhösivuston vääristelyn jälkeen.

Yhtä kaikki, tuo on yksittäinen in vitro tutkimus, ei todellakaan koko totuus.
Mitä sä hörhöistä selität? Et taida olla siinä asemassa.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom