Koronavirus, COVID-19

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Deleted member 43228
  • Aloitettu Aloitettu

Rokotepassi?

  • Kyllä

    Votes: 88 27,4%
  • Ei

    Votes: 233 72,6%

  • Total voters
    321
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mielenkiintoinen maailmankuva sinulla. Strawpoll on globaali suht suuri palvelu, jossa kuka tahansa voi tehdä kyselyn-gallupin, esim. poliitkot (tai semmoisiksi haluavat) käyttävät ko. palvelua mitatakseen suosiotaan. Suomessa harmittavan pienelle huomiolle jäänyt palvelu, jonka huomaa tuonkin gallupin pienestä osaanottajamäärästä, joka on noin puolet siitä äärettömän luotettavasta taloustutkimuksen keväällä teettämästä nato "gallupista" Eli siis, JSP:n mielestä olen täys sekopää, kun kehtaan ja uskallan postata tänne riippumattoman(?) palvelun tarjoajan tekemän gallupin (vaikka osallistujamäärä onkin hyvin pieni). Olenko tässä nyt oikeasti minä, se joka on sekopää? Jos tässä hiukan humoristisesti lainaan JSP:n ajatusmaailmaa, niin voisin toivottaa hänet painumaan kiinaan, siellä on hänenkaltaisten paljon parempi olla.

Olet se sinä, en minä pelkästään tuon perusteella ole siihen johtopäätökseen tullut. Jos et ole sekopää niin silloin bäkmänin kaltainen joka yrittää ryssä propagandalla vaikuttaa suomalaisiin ja saa siitä jotain korvausta. Jos et mitään korvausta edes saa niin silloin olet vaan tyhmä.

Jos lähet kadulle tekeen tuon kyselyn niin olen 100% varma että tulos on aivan erinlainen. Itse tiedän yhden joka ei kannata natoon liittymistä. Samanlainen vanha jäärä ja venäjän ihailia kuin sinä. Onhan täälläkin tuo kysely, miksi se ei olisi yhtä luotettava? Antaa minun mielestä paljon oikeammin kuvan. Jos kysely pidettäis nyt niin tulos olisi vieläkin murskaavampi.
 
Minä nimeenomaan olen se, joka miettii asioita ihan itse, enkä osta niitä valmiina massoille pureskeltuina. Koronankin kohdalla lähes kaikki väitteeni ovat jo osoittautuneet todeksi, tai osoittautumassa. Sinä et suinkaan ole ainoa "väyrynen" ketjuun on taas ilmestynyt muitakin kaltaisiasi, jotka ovatkin nyt ihan erimieltä, kuin aikaisemmin, kun se alkaa jo olla yleisesti sallittua, ja vielä kehtaavatkin teeskennellä, kuin olisivat kokoajan olleet samaa mieltä ja nyt vielä vaativat zerolaisia "tilille" vaikka hetki sitten itsekin kuuluivat samaan lahkoon.

Ehkä sinun kannattaisi miettiä asioita vähemmän itse. Olen nyt jonkin aikaa tehnyt fact checkejä sinun linkeille ja ne on olleet joka kerta valeuutisia. Jos on kerta toisensa jälkeen väärässä, niin pitäiskö silloin tehdä jotain itsereflektiota?
 
Vielä yksi hyvä kirjoitus miksi tätä sotkua ei saa painaa villaisella.



Things We Should Never Forget

1: Lockdowns were Never Part of the Plan

The WHO and CDC had publicly available pandemic plans in place based on a century’s worth of experience.
Do you know what wasn’t in these plans? Widespread lockdowns and mask wearing.
Do you know what was in these plans but completely absent from the Covid response? Risk-benefit analyses and the consideration of ethical issues.

2: They Shut Down Access to Repurposed Drugs

The establishment not only shut down all debate about repurposed drugs (HCQ, Ivermectin), they also moved aggressively to even restrict access to such treatments under the supervision of your own doctor.

3: They Lied about the Nature of the Virus

They refused to acknowledge anything that was widely known to be true about the “novel” virus:
  • It behaves like other coronaviruses
  • There are significant numbers of asymptomatic cases
  • Pre-existing immunity exists (indicating T-Cell immunity)
  • Vaccines for respiratory viruses don’t provide sterilizing immunity, thus don’t stop transmission
  • Natural immunity is superior to vaccine immunity and long lasting
4: Vaccine Mandates

Mandating somebody to get vaccinated with an experimental mRNA vaccine for a respiratory virus that, depending on age/health, poses fairly little risk is unethical and an abuse. Add in the fact that the vaccines don’t offer sterilizing immunity and now there is also no community benefit from the vaccine.
These things were pretty clear early on. Any discussion about mandates should have ended when it became clear that vaccines don’t stop transmission.

5: The Stupid Post-Vaccine Mandates

For some unexplained reason, they thought it would make sense to keep vaccinated and non-vaccinated people separate after everyone who wanted the vaccine was able to get one. Again, this makes no sense if the vaccine doesn’t provide sterilizing immunity.
Remember when they said this was a “pandemic of the unvaccinated”? They lied.
The correct action would have been to go back to normal. Instead they kept us on pandemic watch indefinitely while establishing no endpoint for ending measures.

6: The Vaccination of Children

This one is particularly personal for me because I did not want to vaccinate my children, but circuimstanced forced me to do so with one of my daughters.

7: School Lockdowns


An update from the National Assessment of Educational Progress was released last week and the results were devastating according to the WSJ:
“It’s hard to understate the human damage that these dry statistics represent. The learning loss is considerable and will take years to make up, if it ever is. Children who fall behind in reading skills have difficulty learning other subjects. The numbers also mean that millions of young Americans don’t know even the basics of writing and arithmetic.”
Predictably, it was the most vulnerable children that were affected by these school lockdowns.
But these are the same children that health authorities claimed to be protecting when they declared “racism a public health emergency”.
The hypocrisy has no end…
Ultimately, school lockdowns are the perfect example of policy making bereft of any risk/benefit analysis.

 
1667453930303.png
 
Edellisessä postauksessani puhuin tuosta taloustutkimuksen teettämästä nato-gallupista, niin nyt kun on jo riittävästi aikaa siitä kulunut, niin voi tästä jo oman mielipiteen antaa. Eli tuo ko. gallup aiheutti kovasti porinaa somessa galluppia syyttettiin muun muassa liian pieneksi (noin 1000 vastaajaa), ja ennen kaikkea kyseessä ei ole ns. oikea gallup, vaan se on tehty nettipanelisteilla. Tuolloin siis itse liityin nettipanelistiksi, kysymyksiä oli aika paljon, suoraan puoluetta ei kysytty, mutta esim. asuinpaikkakuntaa ja asuuko vuokralla vai omassa, ja minkälaisessa asunnossa, palkkatasoa, ammattia, onko perhettä yms, eli kysymysten perusteella profilointi onnistuu jo aika hyvin.

Tutkimus ja gallup pyyntöjä tulee aika tasaisesti sähköpostiin useampi kuukaudessa, mutta ei yhtä ainuttakaan esim. politiikkaan liittyvää galluppia ole tullut, vaikka näitä on ollut useita tänä aikana. Onko niin, että en sovi oikeaan vastaaja profiiliin? Itse ajattelen niin, että jos ihan rehellisellä pelillä pelataan, niin esimerkiksi politiikkaan/politikoihin liittyvät gallupit lähetettäisiin automaattisesti kaikille nettipanelisteille. Nyt näyttää siltä, että on tehty taho, joka tehtailee semmoisia galluptuloksia, kuin halutaan.

Siis mikä sinun pointti on? Etkö usko, että suomalaiset kannattavat Natoa?

Siinä olen samaa mieltä, että gallupit on roskaa. Niitä yleensäkin käytetään mielipiteen muokkaukseen ja se tehdään säätämällä otanta sopivaksi. Tutustuin noihin jenkkien presidentinvaalien aikaan ja silloin moni gallup näytti Hillary Clintonin voittoa ja saatiin aikaiseksi otannalla, missä demokraateilla oli yliedustus. Suomessakin taitaa olla joka vaaleissa niin, että ennen vaaleja persujen kannatus on matalampi kuin vaalipäivänä.
 
Ylikuolleisuutta kaikissa ikäryhmissä ja paljon enemmän kuin "pahimpaan covid" aikaan, mutta missä uutiset?


View: https://m.youtube.com/watch?v=bGZJfVR9-wo

Just olin tulossa postaamaan samaa. Sivuhuomioina tuossa taisi tulla, että alustavasti näyttäisi syypäänä olevan sydänsairaudet tai muut vastaavat ja syövät. Eli äkillisesti ei ole tullut lisää esim. autokolareita tai ampumisen uhreja.

Mua henk.koht. kiinnostaa tuo syöpien lisääntyminen eniten, koska tuttu sairastui tässä jokin aika sitten leukemiaan ja kautta rantain olen kuullut että syöpiä esiintyy nyt vallan paljon nuorilla. Erityisesti työikäisillä syöpien määrän kasvu luulisi olevan helppo havaita, kun ne on olleet aika harvinaisia.

Tää syöpärekisterin 2020- raportti lienee ihan hyvä benchmarkki siinä vaiheessa kun tietoa alkaa tulemaan 2021-2022 osalta.


Sivulla 45 on pihvi: historiatilasto näyttää työikäisten syöville laskevaa trendiä, ennusteessa on maltillista kasvua tapauksissa. Saa nähdä kuin käy ja jos kasvu on kovaa niin mikä lienee syy.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom