Koronavirus, COVID-19

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Deleted member 43228
  • Aloitettu Aloitettu

Rokotepassi?

  • Kyllä

    Votes: 88 27,4%
  • Ei

    Votes: 233 72,6%

  • Total voters
    321
Muistan, että tälläkin palstalla ojennettiin siitä harhasta, että näytetikkuun voisi löytyä jotain muuta kuin taudista kertovaa, jos tulos oli posi. Se oli ns 100-varma jos posi tuli.

Täyttä foliota väite että tikussa voisi olla rna pätkä toimimatonta virusta.

Silloin alkoi ensimmäisiä soraääniä kuulumaan, kun mörkö oli kopissa Pekingissä. Että miten nyt tervettä miestä voidaan pitää karanteenissa posi tuloksen voimin.
Näinhän se tosiaan oli, ja muistaakseni suhtautuminen epäilyihin testin luotettavuudesta oli hyvinkin aggressiivinen eli suotavaa ei ollut epäillä. Toisaalta sehän oli myös ajan kuva. Hallitus ja mediahan opetti alusta asti ihmisille, että ainoastaan sen kertoma totuus pandemiasta on hyväksyttävää ja kyseenalaistamiseen tai eri näkökulmiin täytyi olla nollatoleranssi.

Media itse hoiti oman osuutensa siten, että se ei päästänyt virallisen totuuden vastaisia mielipiteitä lainkaan ääneen ja kansalaiset hoitivat oman osuutensa vähättelevällä, leimaavalla ja aggressiivisella suhteutumisella eri näkökulmia esittäviin ihmisiin. Aivan kuten sille oli opetettu, ns. "tehtiin mitä piti".
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Nämä jutut pitäisi kaikki saada saamaan paikkaan talteen. Jos vastaavaa vielä tulee niin voi sitte muistella korona aikaa kuinka sekaisin porukka oli.


Hyökkäys on paras puolustus, vai miten se nyt oli. Luuletko että sinun zerotus ja rokotekiima on unohtunut?
Tyypillisiä paskahousuja, jotka menevät aina massan mukana, ja massat eivät ole koskaan harhaan johdettuja.
 
Hyökkäys on paras puolustus, vai miten se nyt oli. Luuletko että sinun zerotus ja rokotekiima on unohtunut?
Tyypillisiä paskahousuja, jotka menevät aina massan mukana, ja massat eivät ole koskaan harhaan johdettuja.

Ei mulla ole piikkejä idiootti. "Sairastin" koronan nuhana reilu 6kk sitten. Rättejä en ole käyttänyt kertaakaan. Sä et ehkä mene massan mukana, mutta olet muuten vaan hieman hölmö ja muiden vietävissä. Miettisit joskus itse näitä asioita etkä uskois kaiken maailman sekopäitä.
 
Miettisit joskus itse näitä asioita etkä uskois kaiken maailman sekopäitä.

Minä nimeenomaan olen se, joka miettii asioita ihan itse, enkä osta niitä valmiina massoille pureskeltuina. Koronankin kohdalla lähes kaikki väitteeni ovat jo osoittautuneet todeksi, tai osoittautumassa. Sinä et suinkaan ole ainoa "väyrynen" ketjuun on taas ilmestynyt muitakin kaltaisiasi, jotka ovatkin nyt ihan erimieltä, kuin aikaisemmin, kun se alkaa jo olla yleisesti sallittua, ja vielä kehtaavatkin teeskennellä, kuin olisivat kokoajan olleet samaa mieltä ja nyt vielä vaativat zerolaisia "tilille" vaikka hetki sitten itsekin kuuluivat samaan lahkoon.
 
Minä nimeenomaan olen se, joka miettii asioita ihan itse, enkä osta niitä valmiina massoille pureskeltuina. Koronankin kohdalla lähes kaikki väitteeni ovat jo osoittautuneet todeksi, tai osoittautumassa. Sinä et suinkaan ole ainoa "väyrynen" ketjuun on taas ilmestynyt muitakin kaltaisiasi, jotka ovatkin nyt ihan erimieltä, kuin aikaisemmin, kun se alkaa jo olla yleisesti sallittua, ja vielä kehtaavatkin teeskennellä, kuin olisivat kokoajan olleet samaa mieltä ja nyt vielä vaativat zerolaisia "tilille" vaikka hetki sitten itsekin kuuluivat samaan lahkoon.

Et ole. Sä olet aivan pihalla Ukrainan sodasta ja NATO asioista vaikka yksinkertaisia juttuja ovatkin loppujen lopuksi. Uskot liikaa näitä sekopäitä. Turha edes väittää muuta. Tulet senkin huomaamaan vielä.

Koronassa olin eka puoli vuotta varovaisempi, en tosin käyttänyt rättejä koska faktaa hyödyistä ei ollut. Lasken itteni sellaiseksi keskitien kulkijaksi tuossakin. Sä olet sitä toista ääripäätä entä zero porukka, vähintään yhtä sekavaa sakkia sekin.

Jos olisin mennyt massan mukana ilman omia aivoja niin olisin ottanut piikit tautiin johon kuolee vaan lihavat vanhukset. Jo kauan aikaa sitten oli melko selvää että influenssa on nuorille vakavampi enkä siihenkään ole ottanut rokotteita. Myös itsesuojeluvaisto uuden tyyppisiä "rokotteita" vastaan pelaa. En tosin jaksa vouhkata siitä jos joku toinen haluaa piikit ottaa niin kuin vaikka suurin osa kavereista ja oma avopuoliso. Enkä kyllä ole nähnyt lähipiirissä niitä piikkien haittoja mitä teidän mukaan tulee kaikille. Avokki ja tyttö oli meidän perheestä ainoat jotka eivät koronaa saaneet. 2x piikitetty työkaveri ei myöskään ole saanut vaikka muut työpaikalla ovat. Tosin en laske tätä piikin ansioksi.

Siinä olen aivan samaa mieltä ollut koko ajan että nämä koronatoimet ja uutisointi ollut aivan sairasta.
 
Ei mulla ole piikkejä idiootti. "Sairastin" koronan nuhana reilu 6kk sitten. Rättejä en ole käyttänyt kertaakaan. Sä et ehkä mene massan mukana, mutta olet muuten vaan hieman hölmö ja muiden vietävissä. Miettisit joskus itse näitä asioita etkä uskois kaiken maailman sekopäitä
Mitä nämä sekopäiset asiat ovat johon makhak uskoo?
 
Et ole. Sä olet aivan pihalla Ukrainan sodasta ja NATO asioista vaikka yksinkertaisia juttuja ovatkin loppujen lopuksi. Uskot liikaa näitä sekopäitä. Turha edes väittää muuta. Tulet senkin huomaamaan vielä.

Koronassa olin eka puoli vuotta varovaisempi, en tosin käyttänyt rättejä koska faktaa hyödyistä ei ollut. Lasken itteni sellaiseksi keskitien kulkijaksi tuossakin. Sä olet sitä toista ääripäätä entä zero porukka, vähintään yhtä sekavaa sakkia sekin.

Jos olisin mennyt massan mukana ilman omia aivoja niin olisin ottanut piikit tautiin johon kuolee vaan lihavat vanhukset. Jo kauan aikaa sitten oli melko selvää että influenssa on nuorille vakavampi enkä siihenkään ole ottanut rokotteita. Myös itsesuojeluvaisto uuden tyyppisiä "rokotteita" vastaan pelaa. En tosin jaksa vouhkata siitä jos joku toinen haluaa piikit ottaa niin kuin vaikka suurin osa kavereista ja oma avopuoliso. Enkä kyllä ole nähnyt lähipiirissä niitä piikkien haittoja mitä teidän mukaan tulee kaikille. Avokki ja tyttö oli meidän perheestä ainoat jotka eivät koronaa saaneet. 2x piikitetty työkaveri ei myöskään ole saanut vaikka muut työpaikalla ovat. Tosin en laske tätä piikin ansioksi.

Siinä olen aivan samaa mieltä ollut koko ajan että nämä koronatoimet ja uutisointi ollut aivan sairasta.
Ja sitten ajastin käyntiin koska jsp kääntää kelkkansa sodanlietsonnan suhteen ja alkaa vaatia natokiimaisten päitä vadille.
 
Jännä miten kukaan covid fanbasesta ei olekaan ottanut rokotteita eikä ollutkaan sitä mieltä asioista mitä olivat.
Jännä miten rokotteet piti saada kaikille passien kanssa, mutta sitten ollaankin itse ilman kaikkea. On ne poikia.
 
Jännä miten kukaan covid fanbasesta ei olekaan ottanut rokotteita eikä ollutkaan sitä mieltä asioista mitä olivat.
Jännä miten rokotteet piti saada kaikille passien kanssa, mutta sitten ollaankin itse ilman kaikkea. On ne poikia.
Tätä ketjua ei ole poistettu niin voit vapaasti lukea mitä olen kirjoitellut. En ole tyrkyttänyt passia tai piikkejä kenellekään. Passeja olen tietysti vastustanut ja piikit saavat ottaa ne jotka haluaa, ei minua liikuta kuka niitä ottaa kunhan ei minulle tyrkytä tai minun lapsille.
 
Tätä ketjua ei ole poistettu niin voit vapaasti lukea mitä olen kirjoitellut. En ole tyrkyttänyt passia tai piikkejä kenellekään. Passeja olen tietysti vastustanut ja piikit saavat ottaa ne jotka haluaa, ei minua liikuta kuka niitä ottaa kunhan ei minulle tyrkytä tai minun lapsille.
Keppi näytti silti kolisevan jostain syystä sinuun. Enhän minä sinua indikoinut mitenkään.
 
Tässä yksi esimerkki tältä päivältä. Jokainen normijärkinen ymmärtää heti että tuo on täyttä paskaa mutta te ette. Näitä vastaavia se on tänne työntänyt jo monta vuotta. Täys sekopää.

Mielenkiintoinen maailmankuva sinulla. Strawpoll on globaali suht suuri palvelu, jossa kuka tahansa voi tehdä kyselyn-gallupin, esim. poliitkot (tai semmoisiksi haluavat) käyttävät ko. palvelua mitatakseen suosiotaan. Suomessa harmittavan pienelle huomiolle jäänyt palvelu, jonka huomaa tuonkin gallupin pienestä osaanottajamäärästä, joka on noin puolet siitä äärettömän luotettavasta taloustutkimuksen keväällä teettämästä nato "gallupista" Eli siis, JSP:n mielestä olen täys sekopää, kun kehtaan ja uskallan postata tänne riippumattoman(?) palvelun tarjoajan tekemän gallupin (vaikka osallistujamäärä onkin hyvin pieni). Olenko tässä nyt oikeasti minä, se joka on sekopää? Jos tässä hiukan humoristisesti lainaan JSP:n ajatusmaailmaa, niin voisin toivottaa hänet painumaan kiinaan, siellä on hänenkaltaisten paljon parempi olla.
 
Strawpoll on globaali suht suuri palvelu, jossa kuka tahansa voi tehdä kyselyn-gallupin,

Suomessa harmittavan pienelle huomiolle jäänyt palvelu, jonka huomaa tuonkin gallupin pienestä osaanottajamäärästä,
Näin sivuhuomautuksena, postaamalla sopivalle telegram-kanavalle(tai vastaavaan) varmasti saadaan juuri kuvatunlainen tulos. Ja jos kuka tahansa voi tuonne gallupin tehdä, niin en ihan hirveästi painoarvoa tuolle antaisi.
 
Ensin kehutaan miten kyseessä on suht suuri globaali palvelu ja seuraavassa virkkeessä harmitellaan miten sivusto on jäänyt juuri suomessa pienelle huomiolle. Poll taisi kuitenkin koskea Suomen Nato jäsenyyttä?
 
Edellisessä postauksessani puhuin tuosta taloustutkimuksen teettämästä nato-gallupista, niin nyt kun on jo riittävästi aikaa siitä kulunut, niin voi tästä jo oman mielipiteen antaa. Eli tuo ko. gallup aiheutti kovasti porinaa somessa galluppia syyttettiin muun muassa liian pieneksi (noin 1000 vastaajaa), ja ennen kaikkea kyseessä ei ole ns. oikea gallup, vaan se on tehty nettipanelisteilla. Tuolloin siis itse liityin nettipanelistiksi, kysymyksiä oli aika paljon, suoraan puoluetta ei kysytty, mutta esim. asuinpaikkakuntaa ja asuuko vuokralla vai omassa, ja minkälaisessa asunnossa, palkkatasoa, ammattia, onko perhettä yms, eli kysymysten perusteella profilointi onnistuu jo aika hyvin.

Tutkimus ja gallup pyyntöjä tulee aika tasaisesti sähköpostiin useampi kuukaudessa, mutta ei yhtä ainuttakaan esim. politiikkaan liittyvää galluppia ole tullut, vaikka näitä on ollut useita tänä aikana. Onko niin, että en sovi oikeaan vastaaja profiiliin? Itse ajattelen niin, että jos ihan rehellisellä pelillä pelataan, niin esimerkiksi politiikkaan/politikoihin liittyvät gallupit lähetettäisiin automaattisesti kaikille nettipanelisteille. Nyt näyttää siltä, että on tehty taho, joka tehtailee semmoisia galluptuloksia, kuin halutaan.
 
Tutkimus ja gallup pyyntöjä tulee aika tasaisesti sähköpostiin useampi kuukaudessa, mutta ei yhtä ainuttakaan esim. politiikkaan liittyvää galluppia ole tullut, vaikka näitä on ollut useita tänä aikana. Onko niin, että en sovi oikeaan vastaaja profiiliin? Itse ajattelen niin, että jos ihan rehellisellä pelillä pelataan, niin esimerkiksi politiikkaan/politikoihin liittyvät gallupit lähetettäisiin automaattisesti kaikille nettipanelisteille. Nyt näyttää siltä, että on tehty taho, joka tehtailee semmoisia galluptuloksia, kuin halutaan.

No perskeles, salaliittohan se siellä on menossa!
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom