Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Elä vaan sano, että tuo on aito? Ei kait sentään voi olla.
Kyllä tuo valitettavasti aito taitaa olla. Rakennusteollisuuden sivuilta löytyy.Elä vaan sano, että tuo on aito? Ei kait sentään voi olla.
No niinpä on. Mitäpä tuohon enää kommentoimaan, ei ole enää sanoja kuvailemaan. Sama juttu kuin tässä firmassa, että korona"rokotella" suojataan muita. Siitäkin huolimatta, että korona"rokotettu" tartuttaa yli tuplasti enemmän per capita ja että Fazer on itse myöntänyt, että koko piikkiä ei ole edes testattu tartuntojen estoon mutta kun kerran poliittisesti on päätetty, että se suojaa, niin silloin se suojaa. PisteKyllä tuo valitettavasti aito taitaa olla. Rakennusteollisuuden sivuilta löytyy.
Olin 100-varma että tuo oli zoukki. Aikamoista.No niinpä on. Mitäpä tuohon enää kommentoimaan, ei ole enää sanoja kuvailemaan. Sama juttu kuin tässä firmassa, että korona"rokotella" suojataan muita. Siitäkin huolimatta, että korona"rokotettu" tartuttaa yli tuplasti enemmän per capita ja että Fazer on itse myöntänyt, että koko piikkiä ei ole edes testattu tartuntojen estoon mutta kun kerran poliittisesti on päätetty, että se suojaa, niin silloin se suojaa. Piste
Piti laittaa, omasta mielestä erittäin hauskana, tämä kuva duuniporukan someen. Yllättäen kukaan ei kommentoinut sanallakaan. Ei ilmeisesti ollut hauska.
Videolla on jo yli 11 miljoonaa katselukertaa (siis pelkästään meppi Rob Roos:n sivulla), 136 tuhatta uudelleentwiittausta, ja muualla jaettu tuhansia kertoja, oletko nähnyt (suomen) valtamediassa asiasta mainittavan sanallakaan?
View: https://twitter.com/i/status/1579759795225198593
Pakko tuon on olla viime vuodelta. Ei kai sentään enää tuollaista propagandaa tehdä.No niinpä on. Mitäpä tuohon enää kommentoimaan, ei ole enää sanoja kuvailemaan. Sama juttu kuin tässä firmassa, että korona"rokotella" suojataan muita. Siitäkin huolimatta, että korona"rokotettu" tartuttaa yli tuplasti enemmän per capita ja että Fazer on itse myöntänyt, että koko piikkiä ei ole edes testattu tartuntojen estoon mutta kun kerran poliittisesti on päätetty, että se suojaa, niin silloin se suojaa. Piste
Näyttäs olevan vuoden takaa. Silti tuolloin oli jo tiedossa ettei ne oikein mitään auta.Pakko tuon on olla viime vuodelta. Ei kai sentään enää tuollaista propagandaa tehdä.
Niin oli. Huojentavaa kuitenkin ettei ollut tuore juliste.Näyttäs olevan vuoden takaa. Silti tuolloin oli jo tiedossa ettei ne oikein mitään auta.
![]()
Rakennusteollisuus RT
Maa, jota rakennetaan hyvin, voi hyvin. Harvalla asialla on ihmisten, ympäristön ja talouden hyvinvointiin niin suorat ja pitkäaikaiset vaikutukset kuin rakentamisella. Siksi rakennusteollisuudessa on mahdollisuus muutokseen, jolla tehdään tulevaisuudenkestävää yhteiskuntaa.www.rakennusteollisuus.fi