Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Miksi porukka nyt Billiä soimaa, mies lahjoittaa vuosittain törkeesti rahaa kaikkeen hyvään, hieno mies.
7 miljardii laittanu pelkästään koronarokotteeseen. Sen lisäks afrikkaan ripulinestorokotteeseen satoja miljoonia. Luvannu lahjottaa 99% prosenttii omaisuudestaa hyväntekeväisyyteen. Netis pyörii ihan älyttömästi anti-bill gates soopaa.Miksi porukka nyt Billiä soimaa, mies lahjoittaa vuosittain törkeesti rahaa kaikkeen hyvään, hieno mies.
Vuoden 2017 tutkinta (Morgensson) osoitti että WHO:n suosittu DTP- rokote tappaa enemmän Afrikkalaisia lapsia kuin tauti itse.DTP rokotetut tytöt kärsivät kymmenkertaisista kuolemista verrattuna rokottamattomiin. WHO on kieltäytynyt vetämästä pois markkinoilta tappavaa lääkettä joka vuosittain rokotetaan kymmeniin miljooniin Afrikkalaisiin lapsiin.
Viiteensataan miljoonaan.yhtenä tavoitteena on kuulemma ihmisten vähentäminen n. miljardiin.
Perusterveille, etenkin nuorille, nopeutetussa prosessissa väsätty korona-rokote itsessään voi hyvinkin olla vaarallisempi kuin itse korona.Huh en oo kyllä ottamassa korona rokotusta kun se tulee markkinoille. Saapi olla ensin vuosia käytössä...
On juu kovin jännä. Noi tekstit kuulosti niin rokotevastaisten propagandalta. Pakkohan tarinat on sijoittaa jonnekin kauas köyhään maahan ettei paskapuhe heti paljastu. Ihmiset uskoo tarkistamatta mitä tahansa ja vielä parempi jos väitteen tarkistaminen on hankalaa tai mahdotonta.toki onhan se vähintäänkin mielenkiintosta, että ekana testataa paljon käsittääkseni köyhissä maissa.
Maaliskuusta asti etätöissä. Toimistolle on jonkin aikaa saanut mennä halutessaan, mutta ei tietoo vielä milloin palattais kaikki. Tuskin tänä vuonna tapahtuu näillä näkymin.Onks jotku vielä etätöissä? (tai koskaan ollutkaan)
Onks jotku vielä etätöissä? (tai koskaan ollutkaan)
Koskahan tulee kehotus siirtyä etään?
Jotta nyt ei tuu vahingossakaan epäselvyyksiä niin varmistan että en ole ite rokote enkä gates vastanen. Oon koronarokotteen ottamassa mutta tuskin ekojen joukossa olen saamassa. Sen lisäks influrokotteen otin viimevuonna ja otan tänä syksynä uudestaan.On juu kovin jännä. Noi tekstit kuulosti niin rokotevastaisten propagandalta. Pakkohan tarinat on sijoittaa jonnekin kauas köyhään maahan ettei paskapuhe heti paljastu. Ihmiset uskoo tarkistamatta mitä tahansa ja vielä parempi jos väitteen tarkistaminen on hankalaa tai mahdotonta.
On juu kovin jännä. Noi tekstit kuulosti niin rokotevastaisten propagandalta. Pakkohan tarinat on sijoittaa jonnekin kauas köyhään maahan ettei paskapuhe heti paljastu. Ihmiset uskoo tarkistamatta mitä tahansa ja vielä parempi jos väitteen tarkistaminen on hankalaa tai mahdotonta.
Eikös se ole ihan loogista, että siellä testataan missä ongelmat on pinnalla? Sulla tai mulla ei varmaan kannata mitään uutta poliorokotetta testata, koska kumpikaan meistä ei tule poliota todennäköisesti ikinä saamaan edes ilman rokotusta. Nähdään haitat, mutta hyödyt jää täysin piiloon.Paskapuhe väitteisiin on nyt vähän pakko puuttua, kyseinen "ilmiö" on todellinen (jonka olisit itsekin muutaman minuutin kuuklauksella ymmärtänyt), eikä se koske vain Gatesin sponssaamia lääkeyrityksiä, vaan on hyvin yleinen suurien lääkefirmojen keskuudessa (joka käy selville oheisesta linkistä) ja sitä on tehty jo hyvin pitkään.
View: https://twitter.com/KeppiSeppo/status/1291028373918056451
MTV: Turkuun saapuneella lennolla oli 24 koronatartuntaa
24 matkustajalla on todettu koronavirustartunta, kertoo MTV.www.is.fi
Siellä on reipas 130 tyyppiä ollut hengittämättä lennon ajan kun täähän tarttuu tosta vain kuulemma.