Koronavirus, COVID-19

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Deleted member 43228
  • Aloitettu Aloitettu

Rokotepassi?

• Kyllä

Votes: 88 27,4%
  • Ei

Votes: 233 72,6%

• Total voters
    321
Tässä ketjussa on nämä kaikki väitteet esitetty. Ja on se kumma kun ei ole tarttunut salilta vaikka piti olla varmin paikka. Ja tottakai selitys on että olen oireeton, no siinä tapauksessa taloudessa on 3 oireetonta sairastajaa, onpa vitun kamala tauti. Tappaa aivan vitun huonosti, suurin osa selkeesti oireettomia, eli miten te jaksatte fleimata tätä? Ja kuolleiden keski-ikä 84, korkeampi mitä keski-ikä Suomessa. Mutta silti edelleen jotkut jaksaa paniikkia luoda.
Eli poimit jotain sekalaisia väitteitä ketjusta ja alat tunkemaan niitä suuhuni, vaikken ole niitä esitttänyt. Eikö ole aika hölmöä lähteä keksimään argumentteja muiden suuhun, jotta pääset höyryämään jostain kuvitellusta hysterian luomisesta? Sulla taitaa olla aika vähän kerrottavaa, kun näyt edelleen vain jatkavat samaa satuilua, vaikka edellisinkään huuteluihin ei ole löytynyt yhtään mitään mielikuvitustasi kovempaa perustetta. Itse kävin kyllä salilla ja kirjoitin tänne esimerkiksi pitäväni salia selvästi vähemmän todennäköisenä paikkana saada korona kuin ruokakauppa. Sinä suuressa viisaudessasi sitten tulkitset minun luoneen hysteriaa ja salin olevan varmin paikka saada korona...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Eli poimit jotain sekalaisia väitteitä ketjusta ja alat tunkemaan niitä suuhuni, vaikken ole niitä esitttänyt. Eikö ole aika hölmöä lähteä keksimään argumentteja muiden suuhun, jotta pääset höyryämään jostain kuvitellusta hysterian luomisesta? Sulla taitaa olla aika vähän kerrottavaa, kun näyt edelleen vain jatkavat samaa satuilua, vaikka edellisinkään huuteluihin ei ole löytynyt yhtään mitään mielikuvitustasi kovempaa perustetta. Itse kävin kyllä salilla ja kirjoitin tänne esimerkiksi pitäväni salia selvästi vähemmän todennäköisenä paikkana saada korona kuin ruokakauppa. Sinä suuressa viisaudessasi sitten tulkitset minun luoneen hysteriaa ja salin olevan varmin paikka saada korona...
Mä en sulle ole suoranaan osoittanut mitään, vaan puhunut alusta saakka tästä kollektiivisesta tarpeesta luoda paniikkia.

Mä en sulle ole suoranaan osoittanut mitään, vaan puhunut alusta saakka tästä kollektiivisesta tarpeesta luoda paniikkia.
Jos et osoita huuteluitasi minulle, niin silloin ei kannattaisi lainata viestiäni ja hölistä alle jostakin ”teidän hysteriaa luoneiden maailmankuvasta”. Huutele niille, jotka ovat huutelujesi väitteitä esittäneet.

Tuolla oli, että vuonna 2018 influenssaan kuoli yli 400 henkeä suomessa.

Täällä taas lukee, että pelkkään B-influenssaaan sairastuneita 2017-2018 olisi ollut 21000

Ennen koronaa, kun meni hengitystie-oireisena lääkäriin, niin ei koskaan otettu influenssa kokeita, jos ei ollu todella kipeä. Jos silloinkaan.
Noilla luvuilla ja tämän hetkisillä Covid-19 luvuilla pyöritellessä tulee maallikolle mieleen, että tuo "normi" influenssa on tarttuvampi ja on tappanut enemmän yhtenä vuonna, kuin Covid-19 nyt.(Suomessa) Toki tässä on vielä vuotta jäljellä ja on mahdollista, että kaikki kuollaan pois.

Koronan mahdollisia jälkiseurauksia luetellaan usein, jos joku sattuu sanomaan koronaa joksikin muuksi, kuin tappavaksi supertaudiksi. Tuolta löytyy näköjään samat jälkiseuraamukset influenssoilla, kuin koronalla.

Mitä tässä nyt sitten pitäisi asiasta ajatella... Eihän influenssaakaan kukaan ehdoin tahdoin halua, mutta ei siitä yhtä suurta mylläkkää ole tullut, kuin koronasta nyt.

Edit: korjattu vika linkki...

No mähän ennaltaehkäisen syöpää/sydän ja verisuonitauteja. Ennaltaehkäisen myös koronaa enkä mee ihmisten räittäväks julkisiin tiloihin.
Ennaltaehkäisin norovirusta ja muitakin tauteja jo vuosia ennen tätä.

Mä oon ollut alusta asti "räittävänä" julkisissa tiloissa enkä alistu pelolle ennen kun nään oikeesti ruummiita jota"pandemian" pitäisi tuottaa.Tiedän tyypin joka on töissä tämän kaupungin hautausmaalla eikä siellä ole hautaukset lisääntynyt.
Isolla osalla näistä kuolleista on ollut yksi tai enemmän kuolettavia sairauksia.Yks tyyppi joka kuoli moottoripyörä onnettomuuteen merkattiin kuolleeksi koronaan koska se testi oli näyttänyt positiivista.Se lääkintä viranomainen perusteli sitä sillä et se saatto rynästä sen viiruksen takia.Uutisoitaisiimpa Ruotrsin pommi räjähdyksistä ja raiskauksista samaan tapaan.

No mähän ennaltaehkäisen syöpää/sydän ja verisuonitauteja. Ennaltaehkäisen myös koronaa enkä mee ihmisten räittäväks julkisiin tiloihin.
Ennaltaehkäisin norovirusta ja muitakin tauteja jo vuosia ennen tätä.

Onhan toi tarttunut puolessa vuodessa 18 miljoonaan ihmiseen ja 700k kuollutta (+pkorea, venäjä ym afrikan maat joista ei dataa saatavilla) ja kulmakerroin osoittaa taivasta. Väitättekö ihan tosissaan, että että ei olis tappajatauti? Ja salaliittoa koko homma. Juutalaisten keksintö.

Tappavuudessa Influenssa ja malaria on jo päihitetty, HIV/AIDS menee tällä kulmakertoimella ohi parissa kuukaudessa. Eipä taida olla tappavampaa pöpöä enää. Syöpää ei kait virukseksi voi lukea.

Summasummarum, niinku täältä voimme lukea. Ei koske meitä. Koska meillä se vaan on eri asia. Paitsi siihenkin on selitys. Olemme puhtaita arjalaisia.

Syöpä on tappava tauti jota voi ehkäistä.

Onko tää nyt se natsi kortti?

Syöpä on tappava tauti jota voi ehkäistä.

Onko tää nyt se natsi kortti?
Niimpäs onkin. On se sittenkin sama asia kuin korona. Ja ylivoimaisesti tappavampi. No hätä.

Mutta tosiaan who sanoo että 700k delannut koronaan viidessä kuukaudessa (who) ja kausiflunssaan estimated 290,000 to 650,000 vuodessa (worldometers). Lähteiden laadusta ei tietoa. On se siinä mielessä parempi tauti mitä flunssa jos näitä vertaa keskenään. Kahta pisaratartuntaista virusta. (Toki ei meillä Suomessa).

Eikä ollut natsikortti, itse olen oikeasti sitä mieltä että ei iske meihin läheskään niin pahasti kuin ruskettuneimpiin. Tästä on näyttöäkin Ruotsista missä moninkertaisesti tappavampi somppuyhteisössä.

Mutta tosiaan who sanoo että 700k delannut koronaan viidessä kuukaudessa (who) ja kausiflunssaan estimated 290,000 to 650,000 vuodessa (worldometers). Lähteiden laadusta ei tietoa. On se siinä mielessä parempi tauti mitä flunssa jos näitä vertaa keskenään. Kahta pisaratartuntaista virusta. (Toki ei meillä Suomessa).

Nyt en jaksa linkkejä kaivaa, kun olen ne tänne jo useamman kerran laittanut, mutta siis koronan ja influenssa kuolemien tilastointi on aivan erilainen. Ainakin suomessa USAssa ja briteissä (ja varmaan sama tapa on käytössä kaikkialla muuallakin) kaikki korona positiiviseksi testatut merkitään koronaan kuolleiksi automaattisesti, olipa heillä oikea kuolinsyy mikä hyvänsä! Vaikka jää auton alle! Influenssa taas merkitään kuolinsyyksi ainoastaan silloin, jos se on ensisijainen kuolinsyy. Jotta koronan ja influenssan kuolintilastoja voitisiin vertailla, pitää koronan kuolleisuus luvusta ensin vähentää AINAKIN 50% (todennäköisesti jopa enemmän), jotta ovat vertailukelpoisia.

PS: lupaan palata ruotsin tilanteeseen, kun siitä tulee parempia (= luotettavampia ja tarkempia) tietoja saataville.

Nyt en jaksa linkkejä kaivaa, kun olen ne tänne jo useamman kerran laittanut, mutta siis koronan ja influenssa kuolemien tilastointi on aivan erilainen. Ainakin suomessa USAssa ja briteissä (ja varmaan sama tapa on käytössä kaikkialla muuallakin) kaikki korona positiiviseksi testatut merkitään koronaan kuolleiksi automaattisesti, olipa heillä oikea kuolinsyy mikä hyvänsä! Vaikka jää auton alle!
No ei todellakaan ole samanlainen tapa kaikkialla. Venäjällä kirjaavat selvistä koronakuolemista 30 prosenttia koronakuolemiksi. Kiinan tilanteesta mulla ei ole tarkkaa tietoa, mutta aika hemmetin paksulla suolakerroksella puren sieltä julkaistut luvut.

23.7.2020

View: https://www.youtube.com/watch?v=xh9wso6bEAc

Näyttökuva (2).png

Näyttökuva (4).png

Viimeksi muokattu:
No ei todellakaan ole samanlainen tapa kaikkialla. Venäjällä kirjaavat selvistä koronakuolemista 30 prosenttia koronakuolemiksi. Kiinan tilanteesta mulla ei ole tarkkaa tietoa, mutta aika hemmetin paksulla suolakerroksella puren sieltä julkaistut luvut.

Okei, ehkä olisi pitänyt mainita että kaikissa länsimaisissa (sivistys?)valtiossa toimitaan näin. Ehkä noissa mainitsemissasi maissa ei myöskään kausi-infuenssaan kuolleita kirjata niin kauhean tarkkaan, joten ehkä ei sen takia muuta kovinkaan oleellisesti lukuja (korona vs. influenssa).

Viimeksi muokattu:
Ainakin suomessa USAssa ja briteissä (ja varmaan sama tapa on käytössä kaikkialla muuallakin) kaikki korona positiiviseksi testatut merkitään koronaan kuolleiksi automaattisesti, olipa heillä oikea kuolinsyy mikä hyvänsä! Vaikka jää auton alle!

Ei tää ny ihan paikkansa pidä. George Floyd kirjattu kuolleen sydäninfarktiin vaikka oli koronapositiivinen :D

Ei tässä mitään paniikkia olla luomassa ja keissi ei vaan ole vielä ohi. Itse vastustan molempia ääripäitä, molemmat, imo, todella tyhjäpäistä porukkaa. Eli ei hysteriaa ja liioittelua, mutta ei myöskään täydellistä välinpitämättömyyttä ja holtittomuutta. Vaikea uskoa, että käytännössä ihan jokainen maailman maa on ottanut koronan vakavasti (myös Ruotsi) ilman hyvää syytä.. En usko myöskään siihen, että samanlaisia rajoituksia enää tulee kuten keväällä - vaikka oppositio onkin jo niitä vaatimassa.

Mun naaman ohi kulkee töissä viikottain n. ihmistä.En oo pitänyt mitään suojaa enkä oo sairastunut enkä tunne ketään sairastunutta.Sillon jo alussa rupesin epäilemään tota kun nätetään videoo jostain tyypistäö joka kävelee kadulla ja kaatuu naamalleen ja alkaa vuotaa verta.Samoin tuli vastaan näitä että sairaala jonka piti olla tukehtumassa korona potilaisiin media mukaan olikin tyhjä.Nähdäkseni tuossa on tarkoitus ajaa taloudet alas jotta saadaan se yksi maailman hallitus ratkaisuksi kaikkiin noihin luotuihin ongelmiin.Tietenkin täällä osa odotteleen innoissaan sitä bill gatesin tarjoomaa rokotusta.Jos siitä tulee jotain haittavaikutuksia kuten narkolepsia niin voitte tehdä ilmoituksen siitä fimealle? ja se ilmoitus katoaa siellä muistiaukkoon.Esim ne sikapiikin haitat on salaisia,te ette saa niitä nähtäväksi.Sydän/verisuoni taudit ja syöpä ovat tällä hetkellä pahimmat tappajat, huolehtikaa niistä jos jostain.
Kumma että sen pakolaisaallon aikana rajoja ei saanut suljettua kun se ei nyt vaan ollut mahdollista...
Tätä oli vaikea lukea.

Okei, ehkä olisi pitänyt mainita että kaikissa länsimaisissa (sivistys?)valtiossa toimitaan näin. Ehkä noissa mainitsemissasi maissa ei myöskään kausi-infuenssaan kuolleita kirjata niin kauhean tarkkaan, joten ehkä ei sen takia muuta kovinkaan oleellisesti lukuja (korona vs. influenssa).
Just. Venäjällä nimenomaan omaan kirjataan asiat tarkkaan.

Just. Venäjällä nimenomaan omaan kirjataan asiat tarkkaan.

Nyt se pää pois sieltä perseestä! Meinaatko vittu tosissas, että venäjä myöntäisi esim. kausi-influenssan kohdalla, miten helvetin huonosti he sen mahdollisesti klaaraavat, ei, eivät todellakaan myönnä. Se on ihan sama miten tarkasti, tai epätarkasti venäjä tapauksia kirjaa, mutta virallisiin tilastoihin tulee taatusti kaunistellut lukemat. Voi vittu mitä lässytystä!

Nyt se pää pois sieltä perseestä! Meinaatko vittu tosissas, että venäjä myöntäisi esim. kausi-influenssan kohdalla, miten helvetin huonosti he sen mahdollisesti klaaraavat, ei, eivät todellakaan myönnä. Se on ihan sama miten tarkasti, tai epätarkasti venäjä tapauksia kirjaa, mutta virallisiin tilastoihin tulee taatusti kaunistellut lukemat. Voi vittu mitä lässytystä!
Ajattelitko, että tuollainen lapsellinen ulosanti äärimmäisen kuluneilla herjoilla kuorrutettuna jotenkin tukisi pointtiasi?

Sunullla kun epäilemättä on vertaansa vailla oleva näköala Venäjän tapahtumista, niin kerro toki, että mikä syy tilastoon merkataan kausi-influenssan tilalle?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom