Koronavirus, COVID-19

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Deleted member 43228
  • Aloitettu Aloitettu

Rokotepassi?

• Kyllä

Votes: 88 27,4%
  • Ei

Votes: 233 72,6%

• Total voters
    321
Tuliko korona passi, oliko haitallisia nämä mrna piikitykset, korona mitätön flunssa. Koko korona on poliittinen ei epidemia, flunssaa käytettiin savuverhona että ajettii elvytyspaketti läpi ja suomi eu-liittovaltioon.
Maskit turhia.
Aloita vaikka noista.

Sä et missään vaiheessa epäilly mediaa, et sitä että korona mitätön tauti, ei sitä että Mrna piikit turhia/myrkyllisiä. Joten olit täysin väärässä

Kaiva toki jos olet kirjottanut toisin myönnän heti virheeni!
Jo lopeta apina se valehtelu sulle monesti osoitettu että jauhat paskaa,sinä et vaa hyväksyny koska väärät ns lähteet

Tuliko korona passi, oliko haitallisia nämä mrna piikitykset, korona mitätön flunssa. Koko korona on poliittinen ei epidemia, flunssaa käytettiin savuverhona että ajettii elvytyspaketti läpi ja suomi eu-liittovaltioon.
Maskit turhia.
Aloita vaikka noista.

Sä et missään vaiheessa epäilly mediaa, et sitä että korona mitätön tauti, ei sitä että Mrna piikit turhia/myrkyllisiä. Joten olit täysin väärässä

Kaiva toki jos olet kirjottanut toisin myönnän heti virheeni!
Yleensä syyttäjän pitää etsiä todisteet, eli selaa minun viestihistoria ja katso olenko väitellyt kyseisistä aiheista. Tai että olenko väittänyt että media kertoo aina totuuden.

Screenshot_20220508-180352_Chrome.jpg

Ei sinun kannata olla noin ankara itsellesi.

Yleensä syyttäjän pitää etsiä todisteet, eli selaa minun viestihistoria ja katso olenko väitellyt kyseisistä aiheista. Tai että olenko väittänyt että media kertoo aina totuuden.
Ei maksa vaivaa ,sokeaki näkee että olet täysin median vietävissä. Huomasi jällee miten säälittävä.huutelijat olet siihe se jäikin

Ei maksa vaivaa ,sokeaki näkee että olet täysin median vietävissä. Huomasi jällee miten säälittävä.huutelijat olet siihe se jäikin
Eli syytellä voi mutta todisteita ei ole tai ei jaksa etsiä. Loistava asenne.

Olen sanonut että mielestäni jokaisen pitäisi saada itse päättää ottaako rokotteen vai ei. Olen myös sanonut että käyttäköön joku maskia jos haluaa käyttää. Moneen kertaan myös maininnut median lukutaidosta ja klikkiotsikoista, sekä että olen itse jättänyt välillä korona uutiset lukematta koska mitta tuli täyteen.

Sen sijaan olen monesti huomattanut täällä juurikin niistä "uutisista" missä on ollut raflaava otsikko ja onkin ollut täyttä paskaa tai photoshopattuja.

Eli mikä tässä nyt oli väärin?

Eli syytellä voi mutta todisteita ei ole tai ei jaksa etsiä. Loistava asenne.

Olen sanonut että mielestäni jokaisen pitäisi saada itse päättää ottaako rokotteen vai ei. Olen myös sanonut että käyttäköön joku maskia jos haluaa käyttää. Moneen kertaan myös maininnut median lukutaidosta ja klikkiotsikoista, sekä että olen itse jättänyt välillä korona uutiset lukematta koska mitta tuli täyteen.

Sen sijaan olen monesti huomattanut täällä juurikin niistä "uutisista" missä on ollut raflaava otsikko ja onkin ollut täyttä paskaa tai photoshopattuja.

Eli mikä tässä nyt oli väärin?
Kyseenalaistitko että Mrna täyttä paskaa Et. Maskit ei toimi, Et. Korona vaan flunssa Et. Tulee koronapassi ET
Koronan varjolla suomi ajettii yhteisvelkoihin eli tulevaa eu litttovaltioon.ET

Siinä sulle mitä oli väärin

Kyseenalaistitko että Mrna täyttä paskaa Et. Maskit ei toimi, Et. Korona vaan flunssa Et. Tulee koronapassi ET
Koronan varjolla suomi ajettii yhteisvelkoihin eli tulevaa eu litttovaltioon.ET

Siinä sulle mitä oli väärin
Eli jos ei edes keskustele aiheesta niin on automaattisesti väärässä? Ok.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Juurikin näin. Se olisi NaapurinSetä ollut sinun moraalinen velvollisuutesi puolustaa ihmisten kehollista itsemääräämisoikeutta ja vastustaa koronapassia. Riippumatta sinun omasta rokotestatuksesta. Sä kuitenkin tiesit faktat koronaan liittyen; miten alhainen infektiokuolleisuus siinä on ja että rokotteista on tehty ennätysmäärä vakavia haittavaikutusilmoituksia.

Juurikin näin. Se olisi NaapurinSetä ollut sinun moraalinen velvollisuutesi puolustaa ihmisten kehollista itsemääräämisoikeutta ja vastustaa koronapassia.
Enkös ole täälläkin moneen kertaan sanonut että mielestäni jokaisen pitäisi päättää ottaako rokotteen vai ei. Muistaakseni myös sanonut että en ole rajoitusten suuri fani. Todennäköisesti olen siis puolustanut saman verran kuin suurin osa täällä kirjoittelevista.

Enkös ole täälläkin moneen kertaan sanonut että mielestäni jokaisen pitäisi päättää ottaako rokotteen vai ei. Muistaakseni myös sanonut että en ole rajoitusten suuri fani. Todennäköisesti olen siis puolustanut saman verran kuin suurin osa täällä kirjoittelevista.
Hyvä näin. Käytitkö koskaan koronapassia? Puhuitko tuttavillesi faktaa koronasta ja rokotteiden aiheuttamista haitoista? Vai katsoitko hiljaa vierestä?

Hyvä näin. Käytitkö koskaan koronapassia? Puhuitko tuttavillesi faktaa koronasta ja rokotteiden aiheuttamista haitoista? Vai katsoitko hiljaa vierestä?
Käytin kerran koronapassia. Keskustelimme vielä vuonna 2020 koronasta paljonkin, varsinkin alussa kun vielä ei ollut tarkkaa tietoa taudista ylipäätään. Sen jälkeen tuli selvä kyllästyminen tuttavilleni koko aiheesta, koska sitä oli ollut uutisissa joka päivä jo vuoden ajan.

Käytin kerran koronapassia. Keskustelimme vielä vuonna 2020 koronasta paljonkin, varsinkin alussa kun vielä ei ollut tarkkaa tietoa taudista ylipäätään. Sen jälkeen tuli selvä kyllästyminen tuttavilleni koko aiheesta, koska sitä oli ollut uutisissa joka päivä jo vuoden ajan.
Kerran vaan? Oikeasti? Siis et käyttänyt koska ei vain ollut tarvetta vai senkö takia että periaatteesta vastustit passia? Jos jälkimmäinen syy, niin kiitos!

Kerran vaan? Oikeasti? Siis et käyttänyt koska ei vain ollut tarvetta vai senkö takia että periaatteesta vastustit passia? Jos jälkimmäinen syy, niin kiitos!
Rehellisesti sanottuna ei ollut vain tarvetta, Ravintolassa ei ole tarvetta käydä koska vaimo on kokki ja baareissa en ole jaksanut käydä vuosiin. Yhden kerran kävin juhlistamassa minulle tärkeän henkilön merkkipäivää ravintolassa jossa kysyttiin koronapassia.
Vitsihän tuo koko passi oli muutenkin.

Viimeisen kahden viikon aikana muuten lähes saman verran koronaan kuolleita Suomessa, kuin vuonna 2020 yhteensä. Toki luvut täsmentyy vasta -23 lopussa, eli ei tarkka luku.

Yhtäkkiä tuulipukukansaa ei enää kiinnostakaan viattomat kuolemat?

Kuvittletko oikeasti että pakotteet toimii ei ei, se on vaa silmän kääntö temppu. Esim haketta ei saa tuoda Venäjältä, no se merkitään puruksi ja kun suomalainen nuppi venäläinen kärry, näin pakote kierretty.

Sä uskot tuonkin silmät sinisinä että jotkin pakotteet toimii paskat, ne vaa kierretään eri jutuilla ja sinä uskot.

Esim. Moni eu maa edelleen ostaa kaasua Venäjältä vaikka väittävät toista.

Tottakai ne toimii. Lännestä kun ei toimiteta enää tavaraa entiseen tapaan Venäjälle, niin Venäjä ei saa korvattua armeijan tuhoutunutta kalustoa. Venäjän talouden pitäisi myös romahtaa loppuvuodesta pakotteiden myötä, koska Venäjä ei ole omavarainen maa, vaan köyhä kehitysmaa joka toimittaa muualle maailmaan raaka-aineita.

Viimeisen kahden viikon aikana muuten lähes saman verran koronaan kuolleita Suomessa, kuin vuonna 2020 yhteensä. Toki luvut täsmentyy vasta -23 lopussa, eli ei tarkka luku.

Yhtäkkiä tuulipukukansaa ei enää kiinnostakaan viattomat kuolemat?

Joo onhan tämä uskomatonta, että koronakriisi ratkaistaan vain lopettamalla siitä puhuminen kriisinä julkisuudessa. Koko koronakriisi oli median luoma kriisi, jossa hysteriaa lietsottiin ja sen jälkeen vietiin yksilönvapaudet pelon varjolla. Pahoin pelkään, että ilmastonmuutoksen kanssa tullaan toimimaan samoin Ukrainan sodan jälkeen. Elokapinasta yms. näkee, että on jo ihmisiä jotka ovat jo samalla tavalla hysteerisiä ja valmiita viemään ihmisiltä yksilönvapaudet. Kun media pistää kunnon rummutuksen käyntiin, niin noiden määrä alkaa kasvaa ja aletaan vaatimaan yksityisautoilun kieltämistä yms.

Suositut

Back
Ylös Bottom