Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Veikkaan että on käytetty systeemiä hyväksi, motiivi ainakin löytyy.
Kopioin vain osan jutusta, loput linkistä.
https://eu.usatoday.com/story/news/...ore-covid-19-patients-coronavirus/3000638001/
Fact check: Hospitals get paid more if patients listed as COVID-19, on ventilators
Michelle Rogers USA TODAY Network
Published 9:38 AM EDT Apr 27, 2020
The claim: Hospitals get paid more if patients are listed as COVID-19, and on ventilators
Sen. Scott Jensen, R-Minn., a physician in Minnesota, was interviewed by "The Ingraham Angle" host Laura Ingraham on April 8 on Fox News and claimed hospitals get paid more if Medicare patients are listed as having COVID-19 and get three times as much money if they need a ventilator.
The claim was published April 9 by The Spectator, a conservative publication. WorldNetDaily shared it April 10 and, according to Snopes, a related meme was shared on social media in mid-April.
Jensen took it to his own Facebook page April 15, saying, in part:
"How can anyone not believe that increasing the number of COVID-19 deaths may create an avenue for states to receive a larger portion of federal dollars. Already some states are complaining that they are not getting enough of the CARES Act dollars because they are having significantly more proportional COVID-19 deaths."
On April 19, he doubled down on his assertion via video on his Facebook page.
Jensen said, "Hospital administrators might well want to see COVID-19 attached to a discharge summary or a death certificate. Why? Because if it's a straightforward, garden-variety pneumonia that a person is admitted to the hospital for – if they're Medicare – typically, the diagnosis-related group lump sum payment would be $5,000. But if it's COVID-19 pneumonia, then it's $13,000, and if that COVID-19 pneumonia patient ends up on a ventilator, it goes up to $39,000."
Maanantaina hesarissa.......
Onneks meillä on laura inghram ohjelmineen joka kertoo objektiivisen totuuden. Mitä menettäisimmekään.Ihan tosi, hesarissa, joka ei ikinä valehtele mistään........
Edellä mainitut asiat löytyvät CDC: stä, josta voit ne itse käydä tarkistamassa, niin ei tarvitse luottaa pariin "velikultaan"
Väität siis, että hesari vääristelee Veko Vähämäen haastattelua tai suorastaan antaa siitä väärän todistuksen?Ihan tosi, hesarissa, joka ei ikinä valehtele mistään........
Edellä mainitut asiat löytyvät CDC: stä, josta voit ne itse käydä tarkistamassa, niin ei tarvitse luottaa pariin "velikultaan"
Kirjaudu sisään Facebookiin
Kirjaudu Facebookiin, niin voit alkaa jakaa ja jutella kavereillesi, perheenjäsenille ja tuntemillesi ihmisille.l.facebook.com
Mikä influenssa aiheuttaa niin laajaa tuhoa esim keuhkoissa tässä mittakaavassa? Mikä influnessa aiheuttaa veritulppia samassa mittakaavassa?
Ei kukaan ole kieltänäny etteikö olis ''liika kuolemia'' lyöty koronan piikkiin. On. Mutta tosta linkistä sai kuvan etä helvetin iso määrä ihmisiä ois kuollu muuhun kun koronaan. Siis tässä yhteydessä. Kyllä ihmisiä kuolee. Kuolee paljonkin. Mutta, että porukka johonkin muuhun kun koronaan. Ja jos oikein haluaa pilkkua viilaa niin,No joo; Veritulppiin ja keuhkokuumeseenPuhut suuresta mittakaavasta, eli se tarkoittaa että näitä tapauksia olisi/pitäisi olla satojatuhansia?
Laitatko jotain virallisen tahon linkkiä, mistä käy ilmi nämä sadattuhannet sairastuneet, ja myös dataa, että korona on ne aiheuttanut (ja vain ja ainoastaan korona).
En sano etteikö ois merkitystä mutta; may 26. Toukokuun 26 alko. Keskiarvot on pienemmät silti 2vko mielenosotusten jälkeen.
Kaivoit sitten omaan agendaan sopivat käppyrät :DEn sano etteikö ois merkitystä mutta; may 26. Toukokuun 26 alko. Keskiarvot on pienemmät silti 2vko mielenosotusten jälkeen.
katso liitettä 219379
EI mul ole agendaa. Välillä mä liiottelen, nyt mä vähättelen. Mitä seuraavaks?Kaivoit sitten omaan agendaan sopivat käppyrät :D
Oli niitä "mielenosoituksia" muuallakin ku Minnesotassa..
EI mul ole agendaa.
Koetko että mulla jenkkien presidentin vaaleihin kovinkin suuri vaikutus? :D Tai että mua kiinnostaa ruveta yksittäisten pakkis käyttäjien mielipiteitä muuttamaan? (tähän asian liittyviä)
Postattiin koko maanlaajuisen tapahtuman jälkeinen data koko maasta(populaatiota n. 330M), ja sä postaat neljän osavaltion datan (populaatiota n. 14M yhteensä) niin tuntuu aika roisilta kirsikan poiminnalta.EI mul ole agendaa. Välillä mä liiottelen, nyt mä vähättelen. Mitä seuraavaks?
''There is no evidence yet that the wave of Black Lives Matter protests across the U.S. sparked COVID-19 outbreaks in the more than three weeks since they began, according to a study published Monday by the National Bureau of Economic Research. ''
Kuten sanoin, en sano että etteikö olis ollu merkitystä. Näyttöö ei taida olla ainakaan pääkallo paikalla. ;)
edit: @Kyrde lle vielä lähiosavaltioiden tilanne;
Meneekö ne yks yhteen? Kai siellä yks tai kaks muutakin syytä on miks ne on lähteny kohoamaan. ;) Samalla logiikalla voi sanoa, että tulsan ralli on syypää? Se osuu itseasiassa vielä tarkemmin ;) Mutta kumpikaan tuskin on kovin mittava syy koko maan korona katastrofiin. Mutta lue nyt se kohta, ''en väitä etteikö näin olisi''. Voi ollakki joku merkitys. Tutkimus ei vaan tue väitettä.Postattiin koko maanlaajuisen tapahtuman jälkeinen data koko maasta(populaatiota n. 330M), ja sä postaat neljän osavaltion datan (populaatiota n. 14M yhteensä) niin tuntuu aika roisilta kirsikan poiminnalta.