No mites meni pari vuotta siellä koronakiimaisessa kuplassa?Pitäiskö sinun joskus edes kokeilla ja kurkata, että mitä siellä sinun pienen kuplasi ulkopuolella todella tapahtuu, eikä vaan arvuutella.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No mites meni pari vuotta siellä koronakiimaisessa kuplassa?Pitäiskö sinun joskus edes kokeilla ja kurkata, että mitä siellä sinun pienen kuplasi ulkopuolella todella tapahtuu, eikä vaan arvuutella.
Punttisalit nyt on paikkoja, joissa ei kovinkaan kipeenä yleensä olla. Enemmän mä välttelisin julkisia ja ihmismassoja. Ja kun tähänkin tulee taas 10 tyyppiä jankuttamaan, niin harva kipeensä kuumeessa salilla on. Kyllä sen paremmin muualta saa. Joo, oireeton salilla joka aivastelee, joo joo, mutta enemmän niitä on muualla.
Kellä oli vaikeuksia ymmärtää kokonaisuutta? Hä?Mikellä ehkä pikkasen vaikeuksia hahmottaa isompia kokonaisuuksia ja yleinen tarve trollailla.
Itse voisin alkaa vänkään, onko pisara jos niistän kunnon klimpit. Ei se ole enään pisara.![]()
Näiden kahden ketjun kaava on häkellyttävän samankaltainen. Mikään vastaväite paniikinlietsontaan ei päde, vaan se torpataan viimeistään henkilökohtaisella nimittelyllä.Muistan kyllä hyvin nämä ketjun alkupään jutut, ja nämä idiootit, jotka paniikkia loivat. On mielestäni hiukan hämmentävää, että nämä nimimerkit, tai valtaosa heistä ei ole lainkaan häpeissään siitä mitä ovat sanoneet, tehneet ja aiheuttaneet. Ja nyt nämä samat hysteerikot ovat kovimpina äänitorvina Ukraina -ketjussa.
Näiden kahden ketjun kaava on häkellyttävän samankaltainen. Mikään vastaväite paniikinlietsontaan ei päde, vaan se torpataan viimeistään henkilökohtaisella nimittelyllä.
Nehän juurikin näyttävät pitkällä viiveellä.. Kaikilla ollut nyt sama homma jotka tiedän.Nuo kotitestit taitaa olla aivan arpapeliä. Lapsella (4v) kuumetta ja kuivaa yskää keskiviikosta lähtien ja tänään, kolme päivää myöhemmin testi päättää näyttää posia.
Tässä tapauksessa maskipää tekee juuri mitä toiset haluaa. Oikeasti ne jotka eivät käytä omaa aivoja ja ovat vietävissä kulkevat tuolla säkit naamalla. Se on heikkoutta eikä mitään muuta.Henkilökohtaisesti pidän kovana juttuna, että ihminen tekee, mitä itse haluaa, eikä mitä muut haluavat.
Taitavat laittaa myös hideen samantien. Useimmat ainakin ja kertovat sitten tästä kovaan ääneen.Näiden kahden ketjun kaava on häkellyttävän samankaltainen. Mikään vastaväite paniikinlietsontaan ei päde, vaan se torpataan viimeistään henkilökohtaisella nimittelyllä.
Ööh, eipä ole näkynyt "pumppereita" tai "simpsoja" tuolla Ukraina-ketjun puolella luomassa paniikkia. Vai tarkoitatko yleisemmin, että heti on "hysteerikko" jos ei ole samaa mieltä kanssasi?Muistan kyllä hyvin nämä ketjun alkupään jutut, ja nämä idiootit, jotka paniikkia loivat. On mielestäni hiukan hämmentävää, että nämä nimimerkit, tai valtaosa heistä ei ole lainkaan häpeissään siitä mitä ovat sanoneet, tehneet ja aiheuttaneet. Ja nyt nämä samat hysteerikot ovat kovimpina äänitorvina Ukraina -ketjussa.
Enemmän niitä jotka koittavat kaikkensa väitellessään miten Venäjä hyökkää Suomeen.Vai tarkoitatko yleisemmin, että heti on "hysteerikko" jos ei ole samaa mieltä kanssasi?
Enemmän mä oon nähnyt syitä miksi venäläiseltä kantilta katsottuna hyökkäys voisi olla perusteltua. Venäläisen peruskoulun läpikäyneet näkevät nämä asiat hieman eri tavoin kuin me suomalaiset.Enemmän niitä jotka koittavat kaikkensa väitellessään miten Venäjä hyökkää Suomeen.
En mä tule ottamaan sitä piikkiä vaikka mitä tapahtuu kesän jälkeen. Mikään ei muutu ja varsinkin mitä nytkin näemme niin covid on pelkkä median ja päättäjien mielikuvissa oleva mörkö.En ymmärrä, että mikä ihmeen halu ihmisillä on nykyään pelätä koko ajan. Media on toki iso syypää paniikin lietsontaan mutta silti ihmettelen, että miten helppoa ihmisten mielipiteen muokkaus ja pelottelu on. Korona-aikana itseäni ahdisti ihmisten vastakkainasettelu ja epävarmuus siitä, että miten pitkälle piikkimania viedään. Tämä sotatilanne on aivan perseestä mutta sille en henkilökohtaisesti mitään mahda, niin mieluummin keskityn elämään elämääni jota kahden vuoden ajan tarpeettomasti rajoitettiin. Kesän jälkeen varmaan koronapaniikki nostetaan taas pintaan niin eiköhän se ole sitten menoa rokottamattomille.
Nyt en kyllä ymmärrä mitä meinaat eikä itsellä ei aikaa alkaa vanhoja viestejä selaan. Normaaliin tyyliisi varmaan aiheen irroitus ja siihen tarttuminen.Kellä oli vaikeuksia ymmärtää kokonaisuutta? Hä?
Ja oon vasta sivulla 12, että saatte nähdä vitusti noita kun nauran näille alkupään tietäjille jotka nimitteli kaikki tervejärkiset.

Sinä ja muut covid fanbasessa failasitte tässä 2v aikana vähän isomman palikkatestin ja näköjään failaat vieläkin.Nyt en kyllä ymmärrä mitä meinaat eikä itsellä ei aikaa alkaa vanhoja viestejä selaan. Normaaliin tyyliisi varmaan aiheen irroitus ja siihen tarttuminen.
Mitä sitten tulee tervejärkisyyteen, en tiedä. Muistelisin, että itse et läpäissyt edes VR:lle töihin hakiessasi aikoinaan jotain palikkatestiä.
Mutta ei siinä, jatka toimintaasi, jos se vahvistaa itseäsi.![]()
Sä oot lukenut ja kirjoittanut liikaa ylilaudalle. Se mitä siellä ipanat hokee, ei ehkä ole totuus. Mutta katsokaa tätä, kun mää nyt nauran sen kommentille, niin koronapakottaja ei luovuta ikinä. Sä olit väärässä, et ymmärtänyt asiaa ollenkaan, hyväksy se. Ja VR:llä ei ole palikkatestejä, ei ollut edes sillon kun haastattelussa kävin, joka oli ennenkuin sä synnyit.Mitä sitten tulee tervejärkisyyteen, en tiedä. Muistelisin, että itse et läpäissyt edes VR:lle töihin hakiessasi aikoinaan jotain palikkatestiä.

Ei oo, kerro paljonko sä olet musta paskaa sinne kirjoittanut. Noita keksittyjä valheita hoetaan siellä joka langassa niin mahtaako sulla olla osuutta sinne? Muualla tota ei hoeta, joten sun on pakko olla joko lukenut sieltä ja mitä forumilla täällä katsonut, niin sulla on aina jotain mun kirjoituksia vastaan. Niin lähdetään siitä ekana, että selitä mikä nyt oikeesti on se ongelma?Asia kunnossa.![]()