Koronavirus, COVID-19

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Deleted member 43228
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Koronavirus, COVID-19 – maailmanlaajuinen kriisi joka mullisti arjen, talouden ja politiikan kertaheitolla

Meta description: Keskustelua COVID-19:n vaikutuksista, tutkimuksista, rokotteista ja arjen muutoksista – kokemuksia ja näkemyksiä ilman paniikkia tai alakehää.

Rokotepassi?

• Kyllä

Votes: 90 27,8%
  • Ei

Votes: 234 72,2%

• Total voters
    324
Mutta olet siis sitä mieltä, että tässä koronaflunssassa ei ole liioiteltu tai kylvetty pelkoa ihmisiin liian turhaan YHTÄÄN 2 vuoden aikana? On ollut ihan oikeaa toimintaa medialta ja THL:ltä?
En kai minä noinkaan sanonut. Ainahan media liiottelee asioissa, on aina tehnyt ja tulee aina tekemään, eihän tämä mitenkään yllätyksenä pitäisi kenellekkään tulla.

Iltalehti kertoo että ihmisiä kuolee ja vaihtoehtomedia kertoo että rokotetut kuolee.

Medianlukutaidosta olen täälläkin maininnut

Kaksi maskitta, yksi ei, mutta maskipää tekee, mitä toiset haluaa?
Ilman minkäänlaista maskipainostusta käytännössä kukaan ei kulkisi maski naamalla. Tämä näkyy Ruotsissa missä maskiin ei ole mitenkään painostettu joten ei sitä kukaan ole käyttänyt. En ole siis Ruotsissa itse käynyt mutta näin olen ymmärtänyt yksittäisen median artikkelin perusteella ja mitä siitä muuten olen kuullut.

Viimeksi muokattu:
Jos kotivakuutuksen tarpeen todennäköisyys olisi sama kuin koronanuhassa vakava tauti omassa ikälukassani, en sitä kyllä ottaisi.
Jos kotivakuutus ei maksa mitään, niin miksi en ottaisi.

Porukka täälläkin hienosti unohtaa, että viimeisin variantti koronasta ei ole vakavuudeltaan sama kuin alkuperäinen koronavariantti tai delta.

Jos kotivakuutus ei maksa mitään, niin miksi en ottaisi.

Porukka täälläkin hienosti unohtaa, että viimeisin variantti koronasta ei ole vakavuudeltaan sama kuin alkuperäinen koronavariantti tai delta.
Jos koronarokotteista pelkästään puhutaan, niin itselläni oli ja on ollut alusta asti se tilanne, etten tarvitse sitä. En ota koskaan tarpeettomia lääkkeitä.

View: https://youtu.be/rfyOihhAD4A

Onko @mikasa90 mielipidettä tähän? Aika kovia todisteita ivermektiinin puolesta. Mä olen itse skeptisesti suhtautunut ivermektiinin jatkuvasti eikä mua ole aihe juuri edes kiinnostanut. Nyt alkaa kuitenkin tulla sen verran kovaa dataa sen puolesta että tästä pitäisi tulla yksi isoimmista koronaan liittyvistä skandaaleista.

Eli lyhyesti: Ivermektiini näyttäisi vähentävän kuolleisuutta 70% kahden ison tutkimuksen perusteella.

Syksyllä kun kaikki joilla vähänkin nokka vuoti testattiin, oli tartuntoja alle tuhat päivässä ja tehohoidossa 50 - 60 ihmistä. Nyt tartuntoja 7000 eikä testata läheskään kaikkia, joten tartuntoja vähintään tupla määrä. Teholla nyt 30 tyyppiä. Nämä luvut on kaikki mitä tarvii sisäistää ymmärtääkseen että Omikron on pelkkä nuha.

Itse testasin eilen posin ja jos tämä näin jatkuu että on vähän lämpöä ja kurkkua kuivaa, niin onhan tämä nyt ihan täysi vitsi.

Syksyllä kun kaikki joilla vähänkin nokka vuoti testattiin, oli tartuntoja alle tuhat päivässä ja tehohoidossa 50 - 60 ihmistä. Nyt tartuntoja 7000 eikä testata läheskään kaikkia, joten tartuntoja vähintään tupla määrä. Teholla nyt 30 tyyppiä. Nämä luvut on kaikki mitä tarvii sisäistää ymmärtääkseen että Omikron on pelkkä nuha.

Itse testasin eilen posin ja jos tämä näin jatkuu että on vähän lämpöä ja kurkkua kuivaa, niin onhan tämä nyt ihan täysi vitsi.
Ja tuosta 30:sta on vähintään kolmannes teholla koronan kanssa. Todennäköisesti enemmän. Pari viikkoa sitten HUS:ssa luku oli 50% koronan kanssa.

eihän tämä mitenkään yllätyksenä pitäisi kenellekkään tulla.
Okei, olen tainnut käsittää sinut väärin. Mutta kyllä aika moni uskoo mediaa sinisilmäisesti ja yllätyksenä monelle varmasti tulisi miten paljon koronaa on liioiteltu. Ei kait tuolla muutoin edelleen rättipäitä olisi.

Itekin joka vuosi harmittelen turhaan otettua kotivakuutusta, kun ei talo tänäkään vuonna palanut.
Oot sitten varmaan ottanut 3 samaa vakuutusta päällekäin varmuuden vuoksi ettei vaan talo pala. Yhtä tyhmää ku rokotteet. Ikäänkuin vakuutus ehkäisis jotenkin talon palamista, samoin kuin LOOOOL, rokote estäis tautia. Vai ottaako lainemies vakuutuksen, että talo palais vaan vähän vähemmän oletetusti? Mutta kato kun se talo palaa sitten vähän väliä jos otat sen vakuutuksen.

Oikeesti, vertaatko sä vakuutusta rokotteeseen.

Viimeksi muokattu:
Oot sitten varmaan ottanut 3 samaa vakuutusta päällekäin varmuuden vuoksi ettei vaan talo pala. Yhtä tyhmää ku rokotteet. Ikäänkuin vakuutus ehkäisis jotenkin talon palamista, samoin kuin LOOOOL, rokote estäis tautia. Vai ottaako lainemies vakuutuksen, että talo palais vaan vähän vähemmän oletetusti? Mutta kato kun se talo palaa sitten vähän väliä jos otat sen vakuutuksen.

Oikeesti, vertaatko sä vakuutusta rokotteeseen.
En oo ottanut kolmea vakuutusta päällekkäin. Vakuutuksella pienennän riskiä siitä, että joutuisin henkilökohtaiseen konkurssiin. Rokotteilla pienennän riskiä, että sairastuisin vakavasti.

Ps. Kolme rokotusta alla, ei tautia, ei sivuvaikutuksia.

Huomaako ihmiset miten sama kaava toistuu tän Ukraina hommanki kans ku koronassaki :DDD ja ihmiset ei nää tätä hommaa.
Täsmälleen sama. Jos koittaa edes puhua tai havainnoida asioita vähän rauhallisemmin median ulkopuolelta niin on putinin ryssä. Koko yhteiskunta aivan polarisoitu ja tämä on varmaan kuvio jatkossakin kaikessa mitä tulee.
Veikkaan että seuraavissa eduskuntavaaleissa esim. PS äänestäminen aiheuttaa reaktioita mitkä menee syrjinnän piikkiin ja luodaan normaalia missä esim. heitä voi julkisesti vaikka sylkeä kohdatessa. Tai mitä vain muuta mikä ei sovi valtanarratiiviin.

En oo ottanut kolmea vakuutusta päällekkäin. Vakuutuksella pienennän riskiä siitä, että joutuisin henkilökohtaiseen konkurssiin. Rokotteilla pienennän riskiä, että sairastuisin vakavasti.

Et sä tiedä niiden edes laskevan riskejä sinulla sairastua vakavasti. Sä et tiedä mitään. Sä vain otit ne koska näin kerrottiin. Se on ainoa asia mikä oikeasti tapahtui.
Muu on pelkkää uskon asiaa.

0 rokotusta alla, 0 minuttia maskin kanssa ja 0 desilitraa käsidesiä. Ei tautia, ei sivuvaikutuksia

IMG-20220307-WA0002.webp
IMG-20220307-WA0001.webp

Back
Ylös Bottom