Noniin oottelin tässä tovin ennenku alan sepostaa tilannekatsauksia tms. Pojan (10v.) äidillä todettiin korona (asuvat kaukana) ja on lähihoitaja ja kaksi piikkia eikä enempää ota, mutta hänessä asuu tietynlainen "zerottaja". Ei oo sama näkemys ollenkaan tähän touhuun. Mulla kaksi lasta ja sanoin jo aikoja sitten, että lapsia ei sitten rokoteta tai en itse hyväksy jne. No aina sovussa oltu ja ei tuossa mitään.
Noh, hänellä korona tuli todettua pari vkoa sitten ja heillä iso uusioperhe. Tarttui silloin poikaan juuri ennen minun luokse takaisin tuloa. Oli jo hänellä kauhee paniikki oikeesti, että "Nyt se tauti on pojalla! Kuumetta 39,2 astetta, kurkku kipee ja ripuli. Olisi pitänyt ottaa se rokote!"
No siinä kävi lopulta yhtään vähättelemättä niin, että pojalla laski kuume normaaliin buranalla ja oli käynyt vain 2 kertaa ripuloimassa. Seuraava päivä lievä kuume ja väsymystä sekä pientä kurkun kipua joka vaihteli sekin oikeasti n. about 2h sykleissä mikä juuri erikoista. Kolmas päivä oli että nukkui 16,5h ja sit jo herättelin. Oli vain todella väsynyt, mutta olo oli sen päivän muutoin normaali ja meni ohi.
En tiedä tarttuiko minuun ja tyttöön, kun ei ollut testejä enkä viittinyt ostaa. Tytölle (7v.) ei tullut mitään. Yhden päivän oli normaalia väsyneempi olo itsellä ja sen huomasi selvästi, mutta ei muita oireita. Anyways, ois ollut hyvä näpäyttää pojan äitiä parilla kommentilla takas, mutta en jaksa vääntää.
Ihan sama kun olisin 5 vuotta sitten sanonut, että: "Ai sulla oli noin paha flunssa... no mulla ei ollut..hähää!". Turha haastaa riitaa kenenkään kanssa. Silti kuitenkin salaa pidän itseäni fiksuna sen osalta, että ottanut rokotetta ja olin kaukaa viisas. Ja osa kiitos KUULUU tälle ketjulle, kiitos TAAS kerran!
En kuitenkaan naura tai koskaan mollaa ketään ketkä sen rokotteen meni ottamaan... halvat "huvit" vain pään sisällä. Olen edelleen neutraali asian suhteen ja toivon vaan, että porukka perkele lopettaisi sen rätin käytön! Olis helvetin hyvä alkaa käyttää hyväksi tilannetta, mutta juu ei oo wöörtti!
Tää ketju alkaa olla kohta kuopattu hetkeksi... kunhan sota loppuu niin palataan sitten uuden variantin voimin "panikoimaan" isolla porukalla ja toivotellaan esim.
@mikasa90 ,
@lainemies ja
@julliboy takas iloisin mielin. Heidän tyyliset ihmiset ovat kuin tähtiä pakkiksen universumissa... he aina ilmestyvät ja sammuvat aikanaan (mutta tilanteen mukaan).