Koronavirus, COVID-19

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Deleted member 43228
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%

Rokotepassi?

• Kyllä

Votes: 88 27,4%
  • Ei

Votes: 233 72,6%

• Total voters
    321
Vähän tähän liittyen:

Vastuu ja vapaus kulkevat käsi kädessä. Hyvinvointiyhteiskunta on lähtenyt siitä ajatuksesta että valtio kantaa vastuun vaikka yksilöllä onkin monessa asiassa (esim ruoka, urheilu, tupakointi, alkoholi) vapaus tuhota tai vaalia kehoaan. Rokottamattomia syyllistetään nyt siitä että heille kyllä kelpaa vapaus mutta vastuuta ei oteta koska kyllä tarpeen vaatiessa käytetään julkista terveydenhuoltoa.

En tietysti voi puhua kaikkien piikittömien puolesta, mutta minulle kyllä kelpaa täydellinen vapaus ja sitä seuraava vastuu. Ei minua haittaa jos joudun maksamaan kaikki terveydenhuoltokuluni jatkossa itse jos vastaavasti minun ei tarvitse maksaa veroja julkiseen terveydenhuoltoon. Minulle kelpaa oikein hyvin että minut jätetään kaikkien julkisten palveluiden ulkopuolelle jos minun ei vastaavasti tarvitse maksaa veroja niistä.

Voiko tällaisia sopimuksia tehdä jossain? Ja voisin olettaa että tämä myös sopii kaikille piikkipakottajille, eikö niin? Minä kannan täysimääräisesti vastuun itsestäni ja vastaavasti minut jätetään rauhaan.
Muuta Amerikkaan.

Näi o
CNN näyttää esimerkkiä neutraalista eikä oo yhtää kuten veritas
Samalla nämä haasteteltavat kans varmaan pakotettu aseella tai venäläisrahoitteisesti kertomaan noita juttuja.

cope kommari

ps. koira älähtää aina kun kalikka kalahtaa
Näemmä tosiaan älähtää, kun pitää aina mennä henkilökohtaisuuksiin, kun jotain sinulle rakasta kohdetta kritisoidaan (y)

Ja edelleen valtamedialle, CNN mukaanlukien, tulee kalliiksi samanlaisen harhauttavan journalismin harrastaminen - esimerkiksi Nick Sandmannin tapaus. Näillä "riippumattomilla journalisteilla" ei samanlaista uhkaa ole.

Näemmä tosiaan älähtää, kun pitää aina mennä henkilökohtaisuuksiin, kun jotain sinulle rakasta kohdetta kritisoidaan (y)

Ja edelleen valtamedialle, CNN mukaanlukien, tulee kalliiksi samanlaisen harhauttavan journalismin harrastaminen - esimerkiksi Nick Sandmannin tapaus. Näillä "riippumattomilla journalisteilla" ei samanlaista uhkaa ole.
Harhauttava journalismi on sun omassa päässä, kun korruptoituneet kusettajat jää kiinni.

Tottakai mä otan kiinni tähän läpinäkyvään touhuusi.

Siis nehän pyörittää toimintaansa pääasiassa anonyymien ja konservatiivien lahjoitusten varassa sekä joukkorahoituksen voimin. Tällainen rahoitusmalli ei kannusta neutraaliuteen, vaan pikemminkin siihen, että lyödään lukkoon pahikset ja hyvikset. Jutut tehdään aina pahiksista, mutta hyviksiin ei saa koskea milloinkaan.
PV ei toki ole ainoa porukka, joka näin toimii - esimerkiksi jenkkien liberaaleilla on ihan vastaava, tosin vain poliitikkoihin keskittynyt, ryhmittymä "The Under Current", joka toimii hyvin samankaltaisin keinoin. Lopputulos on kuitenkin sama, annetaan faneille/lahjoittajille sitä, mitä he haluavat nähdä - ilman pyrkimystä minkäänlaiseen objektiivisuuteen tai halua tarkistaa, puhuuko salaakuvattu haastateltava edes totta. Tärkeintä on aina fabuloida skandaali saadun materiaalin pohjalta. Toiseksi tärkeintä on olla visusti jakamatta kuvattua raakamateriaalia julkisesti - tai antaa sitä edes muiden medioiden nähtäväksi.
Olivathan nuo ymmärtääkseni olleet yhteydessä FDA:han ennen julkaisua kommenttia varten, ihan videonkin tekivät siitä.

Se on ihan selvää, että kaikissa näissä on tuo skandaalinhakuisuus mukana. Jenkeissä se lienee jotenkin pakko olla niin, koska muuten ketään ei kiinnosta.

Minkälainen rahoitusmalli muuten sinun mielestäsi kannustaisi puolueettomaan journalismiin parhaiten? Älä sano julkinen rahoitus, koska YLE on debunkannut sen väitteen jo aika hyvin.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Olivathan nuo ymmärtääkseni olleet yhteydessä FDA:han ennen julkaisua kommenttia varten, ihan videonkin tekivät siitä.

Se on ihan selvää, että kaikissa näissä on tuo skandaalinhakuisuus mukana. Jenkeissä se lienee jotenkin pakko olla niin, koska muuten ketään ei kiinnosta.

Minkälainen rahoitusmalli muuten sinun mielestäsi kannustaisi puolueettomaan journalismiin parhaiten? Älä sano julkinen rahoitus, koska YLE on debunkannut sen väitteen jo aika hyvin.
Väistelisin mieluummin tv-lupatarkastajia kuin maksaisin yleveroa missä saa kuset silmään 100% varmasti.

Puolen vuoden päästä foliot toteavat olleensa oikeassa.

Voi olla, ettei folioitakaan pahemmin enää olisi tuollaisen pöpön tultua pelikentälle.😄😅

Hemmetin ikävän kuuloiset oireet. Tuommoinen saattaisi pyyhkäistä pallon suht puhtaaksi alle neljässä kuukaudessa, jos sen tarttuvuus olisi yhtä kova mitä artikkelissa maalaillaan. Bye bye kaikki kolkat, joissa yleiset elämäntavat on luokkaa big mac aamupalaksi kokiksen kera.

Mistä kaaoksesta ja paperisodasta tämä ihminen puhuu? En ole EU:n sisällä matkustaessa ikinä törmännyt kumpaankaan.

Nyt sen sijaan voisin todeta, että ollaan aikamoisessa kaaoksessa oltu tämän kortsun kanssa, ja jos passi tulee jäädäkseen, se vasta päänvaivaa tuleekin aiheuttamaan.
Jep. Suomen passilla pärjännyt ilman mitään muita papereita.

Mistä kaaoksesta ja paperisodasta tämä ihminen puhuu? En ole EU:n sisällä matkustaessa ikinä törmännyt kumpaankaan.

Nyt sen sijaan voisin todeta, että ollaan aikamoisessa kaaoksessa oltu tämän kortsun kanssa, ja jos passi tulee jäädäkseen, se vasta päänvaivaa tuleekin aiheuttamaan.
Kunhan valehtelevat, manipuloivat ja puhuvat paskaa. Sitä samaa.

Jep. Suomen passilla pärjännyt ilman mitään muita papereita.
Ja todella harvoin on kysytty Suomen passiakaan EU:n sisäisessä matkustamisessa, pois lukien lennon check-in. Sen sijaan, että tehtäisiin korona/rokotepassijärjestelmä, jotta EU:n sisäinen matkustaminen ei olisi niin valtava paperisota rokotusstatuksen todistamiseksi, niin onkohan kukaan miettinyt sellaista vaihtoehtoa, että poistetaan rokotevaatimus matkustamisesta?

Tällöin riittäisi pelkkä Suomen passi, kuten ennenkin eikä mitään ylimääräistä sen lisäksi eli aivan kuten EU:n vapaa liikkuvus edellyttää. Outoa, jos tällaista vaihtoehtoa ei ole otettu huomioon.

Ja todella harvoin on kysytty Suomen passiakaan EU:n sisäisessä matkustamisessa, pois lukien lennon check-in. Sen sijaan, että tehtäisiin korona/rokotepassijärjestelmä, jotta EU:n sisäinen matkustaminen ei olisi niin valtava paperisota rokotusstatuksen todistamiseksi, niin onkohan kukaan miettinyt sellaista vaihtoehtoa, että poistetaan rokotevaatimus matkustamisesta?

Tällöin riittäisi pelkkä Suomen passi, kuten ennenkin eikä mitään ylimääräistä sen lisäksi eli aivan kuten EU:n vapaa liikkuvus edellyttää. Outoa, jos tällaista vaihtoehtoa ei ole otettu huomioon.
Minä kyllä uskon jo, että nämä ihmiset on degeroituneet sille tasolle etteivät näe millään tätä vaihtoehtoa enää. Passi passi passssiiii. Ilman passia ei kerta kaikkiaan voi toimia.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom