Koronavirus, COVID-19

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Deleted member 43228
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl

Rokotepassi?

• Kyllä

Votes: 88 27,4%
  • Ei

Votes: 233 72,6%

• Total voters
    321
Mitä vitun väliä vaikka maailman älykkäimmät katsois nuita lappuja satakertaa läpi?

Tarvinko rokotetta tälläisenä 40 v miehenä?

Onko oikein, että sitä pakotetaan ottaan?

Pelastuuko ihmiset jos koronapassi käytössä ja multa estetään pääsy kahvilaan?
Niinpä, tuo älykkyys aspekti on vähän hatara. Älykkyyttä on niin monenlaista ja se miten sitä tietoa osaa soveltaa. Esim. terveydenhuollon ammattilaiset ei ole yleensä kovin perillä siitä miten ne terveysopit sovelletaan omaan elämään. Näkee todella huonokuntoisia terveydenalan ammattilaisia. Mä en esim. ikinä palkkais personal traineria joka on ylipainoinen. Ei herätä luottamusta. Mä vedän mun tiedoilla vuodesta toiseen ihan terveenä ilman mitään sairauksia. Ihan vaan sillä että ymmärrän mitä ravinteita ruoka-ainekset pitää sisällään ja mitä niistä ja kuinka paljon mun keho niitä tarvitsee

👍
20220208_105309.jpg

Mikäs se prosentti lääketieteen tutkimuksista olikaan täyttä paskaa 80+ % tjsp..

Sillähän ei ole mitään merkitystä. Esim IS Heljä Salonen tarttuu mihin tahansa että saa laittaa otsikkoon ”Tutkimuksen mukaan/osoitti sitä tätä ja tota”…

View: https://mobile.twitter.com/apsmunro/status/1490953188765147141

korona aika on kyl lisänny tätä humpuukkia, molemmin puolin. Maskit ja longcovid toiselta puolelta ja mm. ivermektiini, hqg toiselta puolelta. Molemmissa varmaan ihan hyvät aikeet sinällään ollu mutta molempi puoli yrittäny että nuo pelastaa koko koronan. Loppujen lopuks mikään noista ei ole autuaaksi tekevä.

Okei, tuo glyfosaattikeskustelu on ihan kokonaan toinen tarina. Ite näen siinä saman ongelman kuin rokotteissakin, eli Monsanto, Bayer ja kumppanit on onnistuneet lobbaamaan sen käytön, vaikka siihen liittyy ihan aiheellisia huolia.

Mutta olisi toki kiva nähdä kritiikkiä tuota itse artikkelia kohtaan, eikä tätä ainaista henkilökritiikkiä. Tuo daami on tehnyt pitkän uran MIT:ssä. Ei sinnekään nyt ihan ketä tahansa päästetä. Tuossa videollakin puhuu luomuviljelyn puolesta. Sekin näkökulma lienee väärä? Mieluummin täydet sarjat glyfosaattia viljelykasveille?

Yksi artikkelin kirjoittajista on naturopaatti. Oma kokemukseni on, että naturopatialla on ihan selkeä rooli terveydenhuollossa, perinteisen lääketieteen rinnalla. Pärjäsin esim. covidin kanssa ihan loistavasti ilman rokotetta. Se on naturopaattinen tapa lähestyä tätä sairautta. Perinteisen lääketieteen suositus olisi ollut rokottautua ainakin kolmasti ennen tartuntaa. Lapseni pitkäaikaista sairautta on hoidettu hyvällä menestyksellä naturopaattisia lääkintäohjeita noudattamalla. Joten jos tuolla on naturopatian edustaja mukana, mulle se tuo lisää uskottavuutta artikkeliin.

Jos löytyy vasta-argumentti tuon artikkelin näkemyksille, ne kiinnostaa. Ei niinkään nämä smear piece-artikkelit tutkijoita kohtaan.

Tai sitten me voidaan jäädä sille tasolle, että naureskellaan artikkeleille koska me ei tykätä niiden kirjoittajista.
Esiintyyhän tälläkin foorumilla eräskin "paleoguru" (nimimerkki muutettu), jonka substanssiosaamista ei taida kukaan kiistää. Siitä huolimatta keneltäkään ei ole tainnut jäädä epäselväksi, että välillä hänellä menee jutut aika hapokkaaksi.

On, ehkä-ehkä ei, ei ja ei.

edit. vähän muokattu.

Jahka koronan saan, niin pitää ilmoittaa päädyinkö teholle kuormittaan yhteiskuntaa. Kaveri ilmoittaa jos kuole, pitää sopia sen kanssa siitä.

Mää en vaan käsitä miksi vaahotaan nuista jos nyt ympäri maailmaa tulee tietoa, että nykyinen variantti flunssan tasoinen. Tai ymmärrän kun sillä tehdään vitusti rahaa, niin tottakai pitää sen varjolla myydä kaikkea paskaa.

Myydään rokotetta joka suojaa xx % vakavaa tautia vastaan… minusta tuo on hirveetä paskaa.

Ja tilastoissa on myös sellainen homma, että ennen ihmisiä on kuollut vanhuuteen. Sellaista vaihtoehtoa ei nyky maailmassa ole. Siinäpä yksi syy miksi koronaan kuolee vanhuksia.

Ja jos käy niin paska tuuri, että kuolen koronaan. Sitten kuolen.

Uskon, että ratissa mulla on suurempi mahdollisuus kuolla. Sen verran joskus lapsettaa. Fear no Evo! ;)

Saapa nähdä, miten tämän kanssa loppujen lopuksi käy.

Tutkimuspaperi oli siis vedetty pois, ei tutkijoiden, vaan julkaisijan toimesta. Syyt jäi vähän epäselväksi. Ilmeisesti oli ollut jotain ongelmaa metodeissa mutta myöskin tutkimuksen eettisyydessä, koska FDA ei suosittele ivermektiinin käyttöä covidin hoitoon.. Ei ihan täysin vakuuta, mutta olettaisin että tähän saadaan Kory & kumppaneilta ainakin vastinetta.

Esiintyyhän tälläkin foorumilla eräskin "paleoguru" (nimimerkki muutettu), jonka substanssiosaamista ei taida kukaan kiistää. Siitä huolimatta keneltäkään ei ole tainnut jäädä epäselväksi, että välillä hänellä menee jutut aika hapokkaaksi.
Kaikilla menee. Ja edelleen siksi on tärkeää argumentoida asioiden, ei persoonan kautta.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Tämä se vaan jaksaa hämmentää, että vieläkin täysin tiedevastaisesti jauhetaan, että hoitohenkilökunnalla täytyy olla suoja görreä vastaan. Eihän sellaista ole olemassakaan. Ei ainakaan nykyisillä lääkkeillä saavutettavissa.

Mitä täysin terve alle 50v ihminen on hyötyny näistä rokotteista? Ei yhtään mitään. Pelkkää riskiä haitoille mitä tulee joka tuutista. Koko ajan tulee vaa lisää dataa et nää aiheuttaa aika paljon hallaa terveille ihmisille. Minkä takia? Et saadaa passi ja pelastettua ehkä muutama puol kuollu ihminen saatana ja edelleen sama paska jatkuu vaikka tuleva variantti aiheuttaa max 37 kuumeen tai aivastelun ellet ole vitun sairas. Pitää varmaa toivoa et tähä perää tulis oikeesti joku vitun paha tauti ku immuunipuolustusta kyykytetty näil paskoilla ja sitä porukkaa oikeesti alkas lakoamaan

Viimeksi muokattu:

Mun on pakko sanoa, että toi tapahtumaala ei enää hirveästi kerää pisteitä mun silmissä, vähän sama MARA:n kanssa. Halutaan k-passia, "rokotevastaiset ei tervetulleita" jne. Nyt kun Convoy väki yritti sentään jotain, niin nämähän on ekana ilkkumassa. Olisi tekojen aika, mutta twiittailu on helpompaa. Kyl noi vielä vuoden kestää, kunnes uskalletaan lähteä osoittamaan mieltä.

Kaikilla menee. Ja edelleen siksi on tärkeää argumentoida asioiden, ei persoonan kautta.
Kieltämättä on liian helppoa tyrmätä vasta-argumentit vain jonkun hörhöilynä/egotrippailuna ja juuri siksi haluaisin nähdä vähän vaihtelevampaa nimilistaa näiden valtavirrasta poikkeavien tutkimusten takana.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom