Koronavirus, COVID-19

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Deleted member 43228
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl

Rokotepassi?

• Kyllä

Votes: 88 27,4%
  • Ei

Votes: 233 72,6%

• Total voters
    321
Mitenköhän pitkään säilyy kahden rokotteen teho vakavampaa koronatautia vastaan? Kun tällä hetkellä kolmas rokote ei estä tartuntoja, niin ainut syy on ottaa se jos haluaa minimoida riskit vakavaan tautiin. Onko sille kuitenkaan tarvetta, jos on jo kaksi ottanut? Ja puhun nyt siis ihan perus terveistä ihmisistä.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Mitenköhän pitkään säilyy kahden rokotteen teho vakavampaa koronatautia vastaan? Kun tällä hetkellä kolmas rokote ei estä tartuntoja, niin ainut syy on ottaa se jos haluaa minimoida riskit vakavaan tautiin. Onko sille kuitenkaan tarvetta, jos on jo kaksi ottanut? Ja puhun nyt siis ihan perus terveistä ihmisistä.
Tällasen datan kaivoin brittiviranomaisten raporteista pari viikkoa sitten. Eli rokotteiden suoja omicronia vastaan vähän niin ja näin. 3. rokotteella tota voi vähän parantaa, ainakin hetkeksi...
1643624501781.png

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Iso peukku Johanna Riihijärvelle, on kyllä ollut sali ihmisten puolella vahvasti ja ajanut asioita oikeaan suuntaan.

Lapsen tarharyhmässä ollut koronaa, ei näköjään mitään karanteenejä tms. Jos tulee oireita niin sit jäädä kotiin, muuten normaalisti hoitoon vaan.
täällä tuli tarhasta samanlaista viestiä, mainostivat tietenkin rokotteita samalla..

Zone-sarja -42%
Ihan selvä indikaatio, että piikkejä pitää ottaa jatkossa aina lisää, jotta vaadittu määrä täytyyy, jos haluaa matkustaa Euroopassa. Taitaapa olla reissut reissattu sitten jos tuo jää pysyvästi käyttöön.

Odotan jännittyneenä sitä kun faceb... ei kun siis Meta tulee kertomaan ilosanomaa omasta virtuaaliuniversumistaan, joka on kuin oikea maailma.

*Are you not vaccinated, but still would want to go to overseas and eat the local food as if you were there? We got you covered! Our super BCI system with touch, taste and smell technology will make you forget the fact that you are confined to your home! Eat, party and make your wildest dreams become reality! Dive into Meta today just for 7 dollars a month or try it for free 30 days!

With love

Team Meta*

Odotan jännittyneenä sitä kun faceb... ei kun siis Meta tulee kertomaan ilosanomaa omasta virtuaaliuniversumistaan, joka on kuin oikea maailma.

*Are you not vaccinated, but still would want to go to overseas and eat the local food as if you were there? We got you covered! Our super BCI system with touch, taste and smell technology will make you forget the fact that you are confined to your home! Eat, party and make your wildest dreams become reality! Dive into Meta today just for 7 dollars a month or try it for free 30 days!

With love

Team Meta*
Douglas Quaid ja Recall.

Ja edelleen mä oon ottanut 2 rokotetta. Ja rokotteet estää erittäin hyvin vakavaa tauti muotoa ja aikasempia variantteja tartuntoja vastaan luokkaa ihan ok. Mä oon edelleen sitä mieltä, että jotkut rajotukset on hyvä olla ja pitää hieman kauemmin mistä on suurin hyöty vs pienin haitta. Mut on tää melkosta.

En enää puhuisi mistään slippery slopesta tyranniaan ja sosiaaliseen pisteytysjärjestelmään. Se on täällä nyt, kaksi vuotta jatkunut eikä mitään merkkejä että valtiot luopuisivat uudesta vallastaan. Päinvastoin, vaikkei yhtään mitään perusteita rajoituksille enää löydy niin valtaapitävät eivät enää jaksa edes teeskennellä että kun vaan kaksi viikkoa jaksatte alistua niin tämä on ohi. Nyt viesti on ennemminkin ollut pitkän aikaa että nämä vapauksien riistot jäävät pysyviksi/pahenevat ja niitä myydään todella nolosti ”paluuna normaaliin”. Noh pääasia että vielä uppoaa yli 90%:iin kakkapyllyistä.

Ja edelleen mä oon ottanut 2 rokotetta. Ja rokotteet estää erittäin hyvin vakavaa tauti muotoa ja aikasempia variantteja tartuntoja vastaan luokkaa ihan ok. Mä oon edelleen sitä mieltä, että jotkut rajotukset on hyvä olla ja pitää hieman kauemmin mistä on suurin hyöty vs pienin haitta. Mut on tää melkosta.

Alkaako susta vaikuttaan kaiken datan valossa, että kolmas piikki esim. sulle ei pitäisi olla millään tapaa "pakollinen"?

Tuntuuko epäoikeudenmukaiselta, että pääsy kuntosalille tai ravintolaan olisi kolmannesta piikistä kiinni?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom