Koronavirus, COVID-19

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Deleted member 43228
  • Aloitettu Aloitettu
Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%

Rokotepassi?

• Kyllä

Votes: 88 27,4%
  • Ei

Votes: 233 72,6%

• Total voters
    321
Tuo Kanadan rekkaralli kasvaa koko ajan. Nyt puhutaan jo 100 000 ajoneuvosta, joista suurin osa rekkoja sekä 1.5 miljoonan ihmisen miekkarista Ottawassa ja tarkoitus on pysäyttää koko maa niin pitkäksi aikaa, että Trudeau eroaa tai rajoituksista luovutaan. Lisäksi kyseessä on kaiketi ylivoimainen maailmaennätys rekkakulkueen pituudessa. Jostain syystä Suomen valtamediasta ei löydy riviäkään aiheesta. Luulisi, että näin massiivisesta tapahtumasta olisi valtavat etusivun lööpit?

Kysymys niille, jotka pitävät Suomessa valtamediaa hyvänä, luotettavana ja puolueettomana tahona: Miksi yo. aiheesta ei tehdä otsikoita?

1. Valmedia ei ole huomannut, mitä Kanadassa tapahtuu eikä heille ole kukaan lähettänyt uutisvinkkiä?
2. Aihe ei ole tarpeeksi kiinnostava, ei uutisen arvoinen?
3. Joku myy syy, mikä?
3. CNN tai WaPo ei ole vielä tehnyt asiasta juttua, niin ei ole päässyt copy-pastettamaan?

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/98a81acc-f4a2-4853-a3c3-01c217240d92

EU salaa von der Leyenin tekstiviestit koronarokotteista – päätökselle kovaa kritiikkiä​

Tekstiviestikohu sai alkunsa median tietopyynnöstä. EU-toimittaja Alexander Fanta pyysi von der Leyenin ja Bourlan välisiä tekstiviestejä nähtäväksi, mutta EU-komissio kieltäytyi pyynnöstä sanoen, ettei viestejä ole arkistoitu. Tekstiviestit eivät komission mielestä lukeudu ”asiakirjoihin”, jotka se on velvollinen säilyttämään saatavilla.

kai Ursula nyt voi tollasia vähäpätösiä kauppoja junailla ilman julkisuutta :rolleyes:

3 rokotetta alla ja täs kävin just laajemmassa verikokeessa missä otettiin tuubia niin että melkeen kauhistutti niin oon siunattu varmaan jollain ku ihan oli juoksevaa niinkuin veren kuuluukin olla niin mun veri.
Tässä odotelluki niitä "sivareita" mut ei oo näkyny.
Eikä sitä päivän flunssamaista oloa kummempaa täs ole muutenkaan ollu.
Ja käytimpä muuten maskiakin. :rock: Perkele, et oon kova äijä. Mul unohtu se maski päähä ku lähin köraa ja huomasin vasta liikennevaloissa sen. Kaikenmoista. Otin kyl ripeesti pois, ettei kukaan ny pahottas mieltänsä sen takia.

Ja tän kaiken hassuttelun päälle ny valotan sen verta, että verikokeissa ei löytynyt oikeestaan mitään tavallisuudesta poikkeevaa. Että ehkä mä tietämättäni sit kuulun siihen "säästettävään eliittiin" tai rokotteissa ei vaan yksinkertaisesti ole mitään... Hmmm... Siitä voi arpoa sit kumpaa teoriaa kannattaa. Mä kyl veikkaan, että mulle on annettu vaan jotain superman- uutetta eli kuulun tohon "säästettävään eliittiin".
Mun avokki ei pystynyt tartuttaa muhun koronaa. Perkele että oon kova jätkä. En ole käyttänyt maskia enkä käsidesiä mutta ei vaan tule koronaa. Eli ihan salaliittoteoriaa koko vakava/tappava tauti. Huomiona että avokki parani ilman rokotteita 3 päivässä.

Täällä lapset vähän köhii, kuumetta ei ole enää kummallakaan. Leikkivät just pihalla. Itselläni oli aamulla vähän outo olo, varmaan nukuin vaan huonosti, aamun jälkeen ollut ihan normaali fiilis. Kovasti tässä nyt mietin, että kehtaiskohan sitä salille lähteä.

Zone-sarja -42%

Nyt on vähän karannut jutut lapasesta että olisi Ruotsista ja sieltä suunnalta tulossa rekkoja, sen verran suolaisen hintaista hilata rekka lautan kyydissä että tuskin yksikään ulkkari alkaa moisesta maksamaan.
Voi tuolla hesassa olla ihmisiä ja h-autoja töötöttämässä torvea mutta ainoat isot dieselit siellä mahdollisessa ruuhkassa on roska ja linja-autot.

Avi purkaa Uudenmaan rajoituksia – Kuntosalit ja uimahallit auki ensi viikolla​

Etelä-Suomen aluehallintoviranomaisen päätös rajoitusten helpottamisesta tulee voimaan tiistaina helmikuun 1. päivä.

Mäkelänrinteen uimahallin viimeisiä uintihetkiä marraskuussa 2020 ennen rajoitustoimia. KUVA: VILLE MAALI / HS
Kaisu Moilanen HS, Lari Malmberg HS

15:06
ETELÄ-SUOMEN aluehallintoviranomainen (avi) kertoo koronarajoitusten helpottamisesta pääkaupunkiseudulla.

Mun avokki ei pystynyt tartuttaa muhun koronaa. Perkele että oon kova jätkä. En ole käyttänyt maskia enkä käsidesiä mutta ei vaan tule koronaa. Eli ihan salaliittoteoriaa koko vakava/tappava tauti. Huomiona että avokki parani ilman rokotteita 3 päivässä.

Min oon ihan paperia, kun korona iski enkä edes tiedä mistä tuli (eikä kiinnosta). Onhan tässä vähän kusetettu olo, kun tämmöisen rokottamattoman, ei naamaria, ei desiä, keski-ikäisen foliohatun pitäisi olla kuolemankielissä tai jo menehtynyt, mutta ei, nuha on "sairasteltu" pois.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

"Unkarilaisen sanomalehden Blikkin tietoihin nojaten AFP kertoo, että Csollany oli jakanut useita koronarokotteen vastaisia julkaisuja Facebook-sivullaan, mutta oli kuitenkin ottanut rokotteen voidakseen toimia valmentajana.

Rokotus saattoi kuitenkin tulla liian myöhään. Blikkin tietojen mukaan Csollany oli ottanut rokotteen juuri ennen sairastumistaan, jolloin rokotteen tarjoama suoja ei ollut ehtinyt kehittyä."

VÄÄRIN ROKOTETTU.

Täällä lapset vähän köhii, kuumetta ei ole enää kummallakaan. Leikkivät just pihalla. Itselläni oli aamulla vähän outo olo, varmaan nukuin vaan huonosti, aamun jälkeen ollut ihan normaali fiilis. Kovasti tässä nyt mietin, että kehtaiskohan sitä salille lähteä.
Mä sanoisin että älä mene. Mä nimittäin fillaroin ja treenailin ihan kuin terveenä juurikin tuossa samassa tilanteessa, ja vaikka nyt en pahasti sairastunutkaan niin mietin kyllä että olisko selvinnyt pikkuisen vielä helpommalla jos olis lepäilly paremmin.

Testaa vetää lepiä tämä viikonloppu, vaihda sali vaikka kevyeeseen kävelyyn tms?

Muukkonen oli tutkinut alkuperäisen natsipassin perustuslakivaliokunnan lausuntoja ja siellä oli kuulemma täysin sivuutettu yhdenvertaisuusperiaatteet. Lisäksi lautakunnan käyttämät asiantuntijat oli valikoitu hänen mukaansa siten, että eriäviä mielipiteitä ei ollut vaan kaikki olivat sopivasti samaa mieltä asioista.

🔥🔥
20220128_154643.jpg

Tää pakina olisi kyllä ihan v*tun huono, jos se ei olisi pakina.

Hahah, siellä on hs toimittajalla perse kipeänä. Kuten jo moneen kertaan todettu, 99% Roganin vihaajista on semmoisia jotka ei edes kuuntele kyseistä podcastia.

Ensimmäinen uutinen tästä suomessa?
Jep, se oli eka. Muutaman päivän siinä kesti mutta nähtävästi nyt oli pakko, kun sosiaalinen media tulvii materiaalia. Kuitenkin taas narratiiviin sovitettu sopivan passiivisaggressiivinen juttu.

Hahah, siellä on hs toimittajalla perse kipeänä. Kuten jo moneen kertaan todettu, 99% Roganin vihaajista on semmoisia jotka ei edes kuuntele kyseistä podcastia.
Roganin podcastissa yleensä käsitellään asioita aika avoimesti. Toi toimittaja on varmaan Neil Young fani. Ei siinä itsekin olen nähnyt Neil Youngin livenä mutta nyt poistan sen keikan mun muistoista

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom