Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Alkaako mikasa90 rämetkin jo vaihtamaan puolta että pysyy enemmistössäNyt jotenkin tunnelma on muuttunut. Nyt jopa suomalaiset on ihan oikeesti nousemassa vastarintaan. Ja en, mä en missään nimessä toivo eikä pidä paikkoja rikkoa ynnämuuta mut isot mielenosotukset on taitamassa alkaa.
Voi tulla hallitukselle pienenä shokkina.
Ps. kuunnelkaa kattelkaa oikeesti toi mun linkkaama puopolon video.
Riippuu mitä tolla tarkotat. Kyl mä rokotteiden puolesta edelleen olen. Mun mielestä tässä ei ole rokotuksista siinä mielessä enää kyse vaan yrittäjien suuresta ahdingosta. Mun mielestä voi ihan hyvin voi olla osaa-rajotuksia vastaan ja olla rokotusmyönteinen ja olla hallitusvastanen ainakin koronatoimien osalta.Alkaako mikasa90 rämetkin jo vaihtamaan puolta että pysyy enemmistössä
nytkö sä vitun idiootti vasta(yritysten yrittäjien ahdingon tason tilanteeseen heräsit"))#Riippuu mitä tolla tarkotat. Kyl mä rokotteiden puolesta edelleen olen. Mun mielestä tässä ei ole rokotuksista siinä mielessä enää kyse vaan yrittäjien suuresta ahdingosta. Mun mielestä voi ihan hyvin voi olla osaa-rajotuksia vastaan ja olla rokotusmyönteinen ja olla hallitusvastanen ainakin koronatoimien osalta.
Mut nyt rupee yritysten tilanne olemaan niin rajoilla. Toki ihan oikeutetusti joku voi mulle nyt sanoa '' nytkö sä vitun idiootti vasta(yritysten yrittäjien ahdingon tason tilanteeseen heräsit,).
Toivottavasti heräät myös siihen että kaikki ei tarvitse sitä rokotusta. Koska mulla ei edelleenkään ole sitä koronaa vaikka avokki sen sairastiRiippuu mitä tolla tarkotat. Kyl mä rokotteiden puolesta edelleen olen. Mun mielestä tässä ei ole rokotuksista siinä mielessä enää kyse vaan yrittäjien suuresta ahdingosta. Mun mielestä voi ihan hyvin voi olla osaa-rajotuksia vastaan ja olla rokotusmyönteinen ja olla hallitusvastanen ainakin koronatoimien osalta.
Mut nyt rupee yritysten tilanne olemaan niin rajoilla. Toki ihan oikeutetusti joku voi mulle nyt sanoa '' nytkö sä vitun idiootti vasta(yritysten yrittäjien ahdingon tason tilanteeseen heräsit,).
Ei kyse olekkaan siitä että kaikki sen tarvitsisi. En mä pakkorokotusten puolella ole ikinä ollut. Ehkä poislukien erittäin hauraiden vanhusten saattohoidossa olevilta hoitajille melkein vaatisin.Toivottavasti heräät myös siihen että kaikki ei tarvitse sitä rokotusta. Koska mulla ei edelleenkään ole sitä koronaa vaikka avokki sen sairasti
Hyvä homma! Jos on saattohoidossa jo niin mitä väliä saako sen taudin? Kun lähdössä on jo muutenkin. Mut kyllä mäkin riskiryhmiä suojelisin ja niille varmasti rokotteesta voi olla apu en sitä kyllä kiellä.Ei kyse olekkaan siitä että kaikki sen tarvitsisi. En mä pakkorokotusten puolella ole ikinä ollut. Ehkä poislukien erittäin hauraiden vanhusten saattohoidossa olevilta hoitajille melkein vaatisin.
Ihan lääketieteen ammattilaisten etiikkaan inhimillisestä näkökulmasta katottuna niin MUN mielestä on. Mutta tää on vaan mun mielipide.Hyvä homma! Jos on saattohoidossa jo niin mitä väliä saako sen taudin? Kun lähdössä on jo muutenkin. Mut kyllä mäkin riskiryhmiä suojelisin ja niille varmasti rokotteesta voi olla apu en sitä kyllä kiellä.
Tuomas Malinen sen hyvin sanoi. En ottaisi Orpoa johtamaan edes nakkikioskiaLuin tuon saman uutisen aamulla ja tuli heti mieleen, että se on suoraa jatkumoa Kokoomuksen agendalle lähes sanatarkasti. Orpo aloitti pari viikkoa sitten rokotepassilobbauksen kolmen piikin vaatimuksella, ja muut seurasivat perässä. Nyt tämä juttu välittömästi sen perään identtisillä vaatimuksilla. Kyseessä on poliittinen agenda/sopimus.
Valitettavasti suomalaiset lampaat tulee hyväksymää hiljalleen tämänkin että polttoaine ihan järjettömissä hinnoissa. Vaikka bensa/diesel olisi 3e/ L suomalainen ei uskalla laittaa kunnolla hanttiin! Korkeintaa jälleen niitä naurettavia addresseja väsätään.Emmä usko et samassa mittakaavassa tulee, suomalaiset on liian lussuja. Itse kyllä olisin valmis menee tuonne tukkimaan tietä Zafiralla ihan vaan passin ja bensan hinnan takia.
Saa kyllä lopettaa ainakin työnteon ihan kohta hyvillä mielin. Mitään järkeä käydä töissä kun käteen jää duunarille kohta mitään. On tää kyllä helvetin halpa maa asua ja elää.Valitettavasti suomalaiset lampaat tulee hyväksymää hiljalleen tämänkin että polttoaine ihan järjettömissä hinnoissa. Vaikka bensa/diesel olisi 3e/ L suomalainen ei uskalla laittaa kunnolla hanttiin! Korkeintaa jälleen niitä naurettavia addresseja väsätään.
3 rokotetta alla ja täs kävin just laajemmassa verikokeessa missä otettiin tuubia niin että melkeen kauhistutti niin oon siunattu varmaan jollain ku ihan oli juoksevaa niinkuin veren kuuluukin olla niin mun veri."tohtori Jane Ruby tapaa Richard Hirschmanin, joka on sertifioitu hautausurakoitsija ja joka paljastaa ensimmäistä kertaa, että valtimot ja laskimot ovat täynnä luonnottomia verihyytymäyhdistelmiä, joissa on outoja kuitumaisia materiaaleja, jotka täyttävät verisuoniston kokonaan."
https://*********.net/v/1604960286/...rschmania--TÄRKEÄÄ--ja-UUTTA-tietoa-kaikille-