En olisi voinut tuota paremmin sanoa. Roskiin koko passi ja valtiot auki. Ne kuolee, joiden on määrä kuolla. Ei tätä voi ikuisuutta venyttää.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
View: https://youtu.be/25-iJKPA1CA
Luonnollinen immuniteetti tarjoaa vähintään yhtä hyvän suojan kuin rokotteet. Voiko joku rokotekiimailija nyt kertoa minulle miksi minun on aivan pakko ottaa rokotus kun olen jo koronan sairastanut??
COVID-19 Cases and Hospitalizations by COVID-19 ...
This report describes COVID-19 cases and hospitalizations by vaccination status and previous COVID-19 diagnosis before and after the Delta variant became predominant.www.cdc.gov
Saa nähä mite tuo Kanadan homma menee. Siellä on menossa joku 50000 rekkaa ja satojatuhansia mielenosoittajia laittamaan Ottawan lockdowniin kunnes koronatoimista luovutaan.
#TruckersForFreedom
Eli olet edelleen sitä mieltä, että rokote aiheuttaa itse sairauden? Ja, koska sulla ei piikkiä ole, niin ei se voi sulle tarttua ja olet turvassa?Jassoo nyt neljä päivää ollu oireisen koronapotilaan kanssa samassa taloudessa eikä vaan tartu.. Niin mistäs niitä piikkejä oikein saisi? Ja kyllä on heitetty kielimoukkua ja käskin pärskiä oikeen vitusti mun naamalle, mutta ei niin ei.
Vitustako minä tiedän lähinnä olisin halunnu tän tappavan viruksen ja kattoa millai käy. Ei se kyllä missään muualla sen paremmin tartu jos tästä selvii puhtain paperein. Meinaaks että mun kantsii mennä piikille silti?Eli olet edelleen sitä mieltä, että rokote aiheuttaa itse sairauden? Ja, koska sulla ei piikkiä ole, niin ei se voi sulle tarttua ja olet turvassa?
Eli olet edelleen sitä mieltä, että rokote aiheuttaa itse sairauden? Ja, koska sulla ei piikkiä ole, niin ei se voi sulle tarttua ja olet turvassa?
Kyl se nyt rupee vaikuttaa et noihi piikittyihi se tarttuu helpommin. Mullaki kavereita jotka rokottamattomia. Terveitä ku pukit ollu koko pandemia aja. Rokotetut vähä väliä saikkarilla.,..Vitustako minä tiedän lähinnä olisin halunnu tän tappavan viruksen ja kattoa millai käy. Ei se kyllä missään muualla sen paremmin tartu jos tästä selvii puhtain paperein. Meinaaks että mun kantsii mennä piikille silti?
Aville ja Valviralle lähtenyt valitus tästä lääkäristä. Ihan pikkasen ammattietiikan vastaista touhua häneltä.
katso liitettä 238568
Jep aikalailla piikkiä vaan ja superpasseja ajoon jne.Kyl se nyt rupee vaikuttaa et noihi piikittyihi se tarttuu helpommin. Mullaki kavereita jotka rokottamattomia. Terveitä ku pukit ollu koko pandemia aja. Rokotetut vähä väliä saikkarilla.,..
Miettikää.. Tässä on peruslekurin taso suomessa. Luulee, että toisen rokottamattomuus vaikuttaa siihen miten pahasti hän itse sairastuu?
Siis lääkäri ja kehtaa ihan pokkana väittää, että rokotteen toimivuus on kiinni siitä onko joku toinen ottanut sen. Onhan tämä nyt aivan uskomatonta.
Oon sitä mieltä, että saat ihan itse päättää. Toivoisin, että tietoa olis kaikille tarjolla rokotteiden hyödystä ja haitoista, ja siitä voi jokainen itse päättää, miten terveyttään hoitaa.Vitustako minä tiedän lähinnä olisin halunnu tän tappavan viruksen ja kattoa millai käy. Ei se kyllä missään muualla sen paremmin tartu jos tästä selvii puhtain paperein. Meinaaks että mun kantsii mennä piikille silti?
Tää alkaa olemaan kyllä niin vitun ihmeellistä paskaa että huh huh.Never stop the madness!
Kyllä puhut asiaa. Nyt viimeistään pitäisi tajuta, että tuputettaisiin rokotteita riskiryhmille ja muille heikoille. Turhaan tässä tavallisten terveiden ihmisten elämää kurjistetaan.Oon sitä mieltä, että saat ihan itse päättää. Toivoisin, että tietoa olis kaikille tarjolla rokotteiden hyödystä ja haitoista, ja siitä voi jokainen itse päättää, miten terveyttään hoitaa.
Todella paljon on väärää ja ihan vaarallista virheellistä tietoa. Kaikilla ei riitä osaaminen erottamaan näitä. Enkä tarkoita sinua nyt tässä.
Jotenkin epätodellista. Nää on oikeasti kans käynyt vuosia kouluja, vaikeat pääsykokeet ja koulutus ja paperilla pitäisi olla sitä fiksuinta porukkaa.Miettikää.. Tässä on peruslekurin taso suomessa. Luulee, että toisen rokottamattomuus vaikuttaa siihen miten pahasti hän itse sairastuu?
Siis lääkäri ja kehtaa ihan pokkana väittää, että rokotteen toimivuus on kiinni siitä onko joku toinen ottanut sen. Onhan tämä nyt aivan uskomatonta.
Jotenkin epätodellista. Nää on oikeasti kans käynyt vuosia kouluja, vaikeat pääsykokeet ja koulutus ja paperilla pitäisi olla sitä fiksuinta porukkaa.
Kun tunnepolitiikka menee järjen edelle.