Koronavirus, COVID-19

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Deleted member 43228
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl

Rokotepassi?

• Kyllä

Votes: 88 27,4%
  • Ei

Votes: 233 72,6%

• Total voters
    321

Screenshot_20220124-202442-506.png

En olisi voinut tuota paremmin sanoa. Roskiin koko passi ja valtiot auki. Ne kuolee, joiden on määrä kuolla. Ei tätä voi ikuisuutta venyttää.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%

View: https://youtu.be/25-iJKPA1CA

Luonnollinen immuniteetti tarjoaa vähintään yhtä hyvän suojan kuin rokotteet. Voiko joku rokotekiimailija nyt kertoa minulle miksi minun on aivan pakko ottaa rokotus kun olen jo koronan sairastanut??

En siis missään nimessä kannata tätä kyseistä koronarokotetta, mutta sattui juuri sopivasti aihetta sivuava julkaisu. Ei muuta mielipidettäni asiasta, mutta moni saattaa taas säikähtää ja huokaista että otti onneksi rokotteen.

Saa nähä mite tuo Kanadan homma menee. Siellä on menossa joku 50000 rekkaa ja satojatuhansia mielenosoittajia laittamaan Ottawan lockdowniin kunnes koronatoimista luovutaan.

#TruckersForFreedom

Kyl se pitäs oikeesti tehä jotain radikaalia et tää sortaminen loppuu. Piirittää joku eduskuntatalo ja heitellä polttopulloja yms napta niskasta kiinni niitä apinoita.
Jos sinne menis joku 100 tuhatta piirittää sitä tai muuta vastaavaa. Pakkohän tälle on laitaa stoppi, Ei tää vaan voi jatkua näin...

Ei noista normi miekkateista varmaa ole mitään hyötyä. NE spedet varmaa nauraa himassa ja kattelee mitä ne rotat taas siellä pyörii.. Pitää laittaa kovaa kovaa vasten.

Jassoo nyt neljä päivää ollu oireisen koronapotilaan kanssa samassa taloudessa eikä vaan tartu.. Niin mistäs niitä piikkejä oikein saisi? Ja kyllä on heitetty kielimoukkua ja käskin pärskiä oikeen vitusti mun naamalle, mutta ei niin ei.

Jassoo nyt neljä päivää ollu oireisen koronapotilaan kanssa samassa taloudessa eikä vaan tartu.. Niin mistäs niitä piikkejä oikein saisi? Ja kyllä on heitetty kielimoukkua ja käskin pärskiä oikeen vitusti mun naamalle, mutta ei niin ei.
Eli olet edelleen sitä mieltä, että rokote aiheuttaa itse sairauden? Ja, koska sulla ei piikkiä ole, niin ei se voi sulle tarttua ja olet turvassa?

😀

Eli olet edelleen sitä mieltä, että rokote aiheuttaa itse sairauden? Ja, koska sulla ei piikkiä ole, niin ei se voi sulle tarttua ja olet turvassa?

😀
Vitustako minä tiedän lähinnä olisin halunnu tän tappavan viruksen ja kattoa millai käy. Ei se kyllä missään muualla sen paremmin tartu jos tästä selvii puhtain paperein. Meinaaks että mun kantsii mennä piikille silti?

Vitustako minä tiedän lähinnä olisin halunnu tän tappavan viruksen ja kattoa millai käy. Ei se kyllä missään muualla sen paremmin tartu jos tästä selvii puhtain paperein. Meinaaks että mun kantsii mennä piikille silti?
Kyl se nyt rupee vaikuttaa et noihi piikittyihi se tarttuu helpommin. Mullaki kavereita jotka rokottamattomia. Terveitä ku pukit ollu koko pandemia aja. Rokotetut vähä väliä saikkarilla.,..

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Aville ja Valviralle lähtenyt valitus tästä lääkäristä. Ihan pikkasen ammattietiikan vastaista touhua häneltä.
katso liitettä 238568

Miettikää.. Tässä on peruslekurin taso suomessa. Luulee, että toisen rokottamattomuus vaikuttaa siihen miten pahasti hän itse sairastuu?

Siis lääkäri ja kehtaa ihan pokkana väittää, että rokotteen toimivuus on kiinni siitä onko joku toinen ottanut sen. Onhan tämä nyt aivan uskomatonta.

Miettikää.. Tässä on peruslekurin taso suomessa. Luulee, että toisen rokottamattomuus vaikuttaa siihen miten pahasti hän itse sairastuu?

Siis lääkäri ja kehtaa ihan pokkana väittää, että rokotteen toimivuus on kiinni siitä onko joku toinen ottanut sen. Onhan tämä nyt aivan uskomatonta.

Tätä se 2 vuoden aivopesu teettää. Ammattilaisetki aivan ulapalla.... Huhheijaa...

Oon sitä mieltä, että saat ihan itse päättää. Toivoisin, että tietoa olis kaikille tarjolla rokotteiden hyödystä ja haitoista, ja siitä voi jokainen itse päättää, miten terveyttään hoitaa.

Todella paljon on väärää ja ihan vaarallista virheellistä tietoa. Kaikilla ei riitä osaaminen erottamaan näitä. Enkä tarkoita sinua nyt tässä.

Zone-sarja -42%
Oon sitä mieltä, että saat ihan itse päättää. Toivoisin, että tietoa olis kaikille tarjolla rokotteiden hyödystä ja haitoista, ja siitä voi jokainen itse päättää, miten terveyttään hoitaa.

Todella paljon on väärää ja ihan vaarallista virheellistä tietoa. Kaikilla ei riitä osaaminen erottamaan näitä. Enkä tarkoita sinua nyt tässä.
Kyllä puhut asiaa. Nyt viimeistään pitäisi tajuta, että tuputettaisiin rokotteita riskiryhmille ja muille heikoille. Turhaan tässä tavallisten terveiden ihmisten elämää kurjistetaan.

Jotenkin epätodellista. Nää on oikeasti kans käynyt vuosia kouluja, vaikeat pääsykokeet ja koulutus ja paperilla pitäisi olla sitä fiksuinta porukkaa.
Kun tunnepolitiikka menee järjen edelle.

Jotenkin epätodellista. Nää on oikeasti kans käynyt vuosia kouluja, vaikeat pääsykokeet ja koulutus ja paperilla pitäisi olla sitä fiksuinta porukkaa.
Kun tunnepolitiikka menee järjen edelle.

Jep. Mahtaakohan näiden järki enää koskaan normalisoitua. En halua loukata pitkän uran tehnyttä henkilöä, mutta on täysin käsittämätöntä että alalla, jossa logiikan ja kriittisen ajattelun pitäisi olla huippuluokkaa, näkee ihmisiä, jotka ovat antaneet pelon ottaa vallan noista kahdesta edellä mainitusta.

Tässä demonstroituu täydellisesti miten jatkuva propaganda voi saada kenet tahansa paniikkiin, ja kyvyttömäksi kyseenalaistamaan tälle kerrotun asian. Etenkin jos se tulee tarpeeksi korkealla seisovalta auktoriteetilta.

Viimeksi muokattu:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom