Koronavirus, COVID-19

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Deleted member 43228
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl

Rokotepassi?

• Kyllä

Votes: 88 27,4%
  • Ei

Votes: 233 72,6%

• Total voters
    321
Itsellä vahva c-vitamiini kuuri ollut koko korona plandemian ajan. Ihmekkös kun ei ole tullut mitään. Vahva c poretabletit ja monivitamiini kapseli terveellisen ruuan kylkiäisenä.

Ei taida olla kovin kannattavaa syödä jatkuvasti isoja määriä c vitamiinia.. Varmaan fiksumpaa olisi ottaa c vitamiinit vaikka kasviksista ja hedelmistä. Sitten jos tuntuu että saattaa tulla sairaaksi niin hieman tablettia lisäksi.

Ei taida olla kovin kannattavaa syödä jatkuvasti isoja määriä c vitamiinia.. Varmaan fiksumpaa olisi ottaa c vitamiinit vaikka kasviksista ja hedelmistä. Sitten jos tuntuu että saattaa tulla sairaaksi niin hieman tablettia lisäksi.

Faija on aina ottanu suoraa jauheena jos alkanu tuntuu jotain flunssan tynkää ja sanonu et toimii. Tietysti se on vain sillain kuureittain käytössä. Todennäkösesti joku 1-2g max/vrk kun tlusikkaan ottaa päähän

Miten nämä edes kehtaa julkaista tämmöistä paskaa. Samassa jutussa mainittu houdinimuunnos, hyperimmuniteetti ja tsunami.

Omikron voi olla koronamaratonin finaali – Houdini-muunnos edelleen mahdollinen​

Enemmistö tulee juuri noista jälkimmäisistä. Nuo aikaisemmin kuvina jakamani kaksi tuotetta on tukena, ja niissä nyt ei sitä ole niin paljon, että se hirveästi vaikuttaa.

Miten nämä edes kehtaa julkaista tämmöistä paskaa. Samassa jutussa mainittu houdinimuunnos, hyperimmuniteetti ja tsunami.

Omikron voi olla koronamaratonin finaali – Houdini-muunnos edelleen mahdollinen​

Houdini-muunnos!! 🤣🤣🤣 Vaikka mua korona vituttaakin 16h päivässä niin kyllä nää sketsi-uutiset saa mut välillä räjähtämään nauruun 🤣

Houdini-muunnos!! 🤣🤣🤣 Vaikka mua korona vituttaakin 16h päivässä niin kyllä nää sketsi-uutiset saa mut välillä räjähtämään nauruun 🤣
Samat sanat! Odotan innolla kuinka tästä muunnoksesta saadaan povattua niin vaarallinen, että siihenkin on otettava rokote.

PS. Anteeksi tuplat edellisessä viestissä. En tiedä mitä tapahtui. 😭

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

Vähän ku lääkärien rokotehaitta diagnoosit. Taikurin hatusta vedetää sydänlihastulehdukseen ripuli syyks. Tai ehkä jos niilt kysyy voiks johtua rokotteesta ni ne vastaa et ”en mä mikään houdini ole”

Onneksi tuli tuo houdini-uutinen. Alkoikin ihmetyttämään, että on pieni kyseenalaistus ja järjen ääni nostanut päätään viime aikoina. Nyt jengi saa taas hyvällä omatunnolla taantua paniikkiin ja joukkopiikkihysteriaan.

Onneksi tuli tuo houdini-uutinen. Alkoikin ihmetyttämään miten on pieni kyseenalaistus nostanut päätään. Nyt jengi saa taas hyvällä omatunnolla taantua paniikkiin ja joukkopiikkihysteriaan.

Let the fun continue! \💩/

Veli on lomalla ruotsissa. Täytyy kysyä mikä meininki siellä oli kun palaa takaisin.

Ne heittää tikkaa seinään missä sanoja ja muodostavat näistä uudet jutut

Faija on aina ottanu suoraa jauheena jos alkanu tuntuu jotain flunssan tynkää ja sanonu et toimii. Tietysti se on vain sillain kuureittain käytössä. Todennäkösesti joku 1-2g max/vrk kun tlusikkaan ottaa päähän
Itsekin olen jo aikuisen lapsen faija ja otan myös jauheena 2-3g päivässä C-vitaminiinia. Joku meissä yhdistää 😃 Käytän myös suuria määriä muitakin humpuukia sisältäviä tuotteita kuten NAC, alfalipoeenihappo, K2-mk7, D3, sinkki, magnesium, Q10, niasiini, EPA+DHA, beta-alaniini, berberiini ja muutama muu mitä en nyt varmaan muista. Valkosipuli, inkivääri ja kurkuma myös tuoreena päivittäin. En ole onnistunut näillä vielä tappamaan itseäni, mutta liekö tuuria koska näitähän ei suositella missään virallisessa lähteessä.

View: https://youtu.be/25-iJKPA1CA

Luonnollinen immuniteetti tarjoaa vähintään yhtä hyvän suojan kuin rokotteet. Voiko joku rokotekiimailija nyt kertoa minulle miksi minun on aivan pakko ottaa rokotus kun olen jo koronan sairastanut??

View: https://youtu.be/25-iJKPA1CA

Luonnollinen immuniteetti tarjoaa vähintään yhtä hyvän suojan kuin rokotteet. Voiko joku rokotekiimailija nyt kertoa minulle miksi minun on aivan pakko ottaa rokotus kun olen jo koronan sairastanut??

Koska päteviksi julistetut auktoriteetit sanovat niin, vaikka luonnollinen immuniteetti monen tätä tautia tutkineen ihmisen mukaan on yhtä hyvä diili, ellei jopa parempi.

Suositut

Back
Ylös Bottom