Koronavirus, COVID-19

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Deleted member 43228
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl

Rokotepassi?

• Kyllä

Votes: 88 27,4%
  • Ei

Votes: 233 72,6%

• Total voters
    321
Mutta kerro sä MÖYKKYNEN tai ihan kuka vaan, koska me rokotetut alamme kuolemaan tai tulee se "The Great Reset"? tai edes se "social credit-passi? On tässä jo odotettukin.
Missä olen väittänyt, että rokotetut alkaa kuolla? Social credit -passi on valmistella todella monessa maassa koronapassin työnimellä. Monessa maassa työnteko on jo estetty ilman passia.

Kerro sinä, milloin me rokottamattomat alamme kuolla?

Viimeksi muokattu:
Missä olen väittänyt, että rokotetut alkaa kuolla? Social credit -passi on valmistella todella monessa maassa koronapassin työnimellä. Monessa maassa työnteko on jo estetty ilman passia.

Kerro sinä, milloin me rokottamattomat alamme kuolla?
Komentaja Turtiainen on monesti puhunut tulevista rokotettujen massakuolemista. Vaikea tietää mihin kaikkiin salaliittoteorioihin rokotekriittisten kuplassa uskotaan, kun jokainen teoria on toinen toistaan järjettömämpi.

Teistä kuolee lähinnä vanhat ja riskiryhmiin kuuluvat, niistäkin tosin harvemmat omikron-variantin ollessa lievempi.

Siis jääkö toi social credit -passi käyttöön pandemian päätyttyä?

Komentaja Turtiainen on monesti puhunut tulevista rokotettujen massakuolemista. Vaikea tietää mihin kaikkiin salaliittoteorioihin rokotekriittisten kuplassa uskotaan, kun jokainen teoria on toinen toistaan järjettömämpi.
Newsflash: Kaikki kriittiset ei usko kaikkiin juttuihin. Eiköhän ne oikeesti hullut oo pieni riskiryhmä.
Toivottavasti ei. Sannukkahan siitä totesi että sitä saatetaan tarvita jatkossa.

Teistä kuolee lähinnä vanhat ja riskiryhmiin kuuluvat, niistäkin tosin harvemmat omikron-variantin ollessa lievempi.

En ole Turtiainen mutta en ole varma tarkoititkokaan niin, kun teistä flunssahysteerikoista ei koskaan tiedä milloin puhuu itse ihminen ja milloin mt-ongelmat.

Siis jääkö tuo hysteria teille päälle myös plandemian päätyttyä?

Huonoa provoa öyh turtiainen. Edelleen olen terve ilman piikkejä, onneksi en ole turhaan lääkinnyt itseäni

En ole Turtiainen mutta en ole varma tarkoititkokaan niin, kun teistä flunssahysteerikoista ei koskaan tiedä milloin puhuu itse ihminen ja milloin mt-ongelmat.

Siis jääkö tuo hysteria teille päälle myös plandemian päätyttyä?
Ei mulla ole minkäänlaista hysteriaa koronaa kohtaan. Mutta sulla taitaa olla piikkikammo?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

Mistähän nämä nyt kumpuaa, vaikka on todettu laki- ja terveysalojen asiantuntijoiden toimesta hyvin selkestästi, että ko. passi olisi perustuslain vastainen ja lisäksi terveydellisesti täysin hyödytön?

Kokoomus on aloittanut anäkyvän rokotepassikampanjan Orpon johdolla, EK on lobannyt vimmalla jo pitkään ja nyt vielä Suomen Yrittäjät.

Taustalla täytyy olla jotain poliittisia diilejä.

Jotenkin niin tuttu rimpsu suoraan jostain kaaviosta.
Puuttuu vaan iskulause "Ja tämähän on rokottamattomien pandemia".
Ei voi olla sattumaa, että ensin Kokoomus aloitti rokotepassipropagandansa viime viikolla ja nyt heti perään Suomen Yrittäjät peesaa. Vaikka Kokkarit on oppositiossa (onneksi) niin alan pitää sitä yhtä vaarallisena Suomelle, kuin sosialistipuolueita.

No ei kai se yksin autossa mitään autakaan :D Mutta ei se nyt iso vaiva ole pitää sellaista jossain missä on paljon ihmisiä ja sellaista oletetaan. Ne paperiset on kyllä perseestä, mutta kangasmaski semi-ok. En kyllä pitäis missään ellei vaadittais. Mut joutuu tässä maailmassa tekemään muitakin juttuja huomaavaisuudesta muita kohtaan.

Kangasmaskit voivat ihan todistetusti olla haitaksi sekä itselle, että muille. Niissä ole mitään semi-ok hommaa.

Jos joku haluaa omasta tahdosta kulkea maskin kanssa niin ihan vapaasti. Vaikka painehegityslaitteen kanssa, niin ei tarvi muiden hengittämää ilmaa hengittää.

Kangasmaskit voivat ihan todistetusti olla haitaksi sekä itselle, että muille. Niissä ole mitään semi-ok hommaa.

Jos joku haluaa omasta tahdosta kulkea maskin kanssa niin ihan vapaasti. Vaikka painehegityslaitteen kanssa, niin ei tarvi muiden hengittämää ilmaa hengittää.
Nuo maskithan ovat vain visuaaliseen koronan ylläpitämiseen. Kun miettii vaatimuksia niin joku rätti naaman edessä on ok.
Millä ei ole mitään väliä. Ei ole edes virallisemmilla, mutta se absurdius tässäkin on käsinkosketeltava. Porukka unohtaisi koko loronan jos maskeja ei näkyisi.

Nuo maskithan ovat vain visuaaliseen koronan ylläpitämiseen. Kun miettii vaatimuksia niin joku rätti naaman edessä on ok.
Millä ei ole mitään väliä. Ei ole edes virallisemmilla, mutta se absurdius tässäkin on käsinkosketeltava. Porukka unohtaisi koko loronan jos maskeja ei näkyisi.
Just joku mummeli näytti keskisormea kun oltiin siinä mielenosoituksessa, sillä oli maski naamalla niin että nenä näkyi ja siinä suun kohdalla oli jotain ruskeaa. Eli ei varmasti mitään hyötyä mutta silti hän oli "hyvä ihminen"

Tuossa tutkimuksessa on hieman eri luvut mitä aiemmin olen lukenut (kuolleisuus noin 1%, tietty vanhoilla selkeästi isompi ja nuorilla pienempi). Ja olen ollut uskossa että rokotekuolleisuus olisi noin 1 / miljoona. Tietty jos noi 139 kuolemaa pitää paikkaansa, niin tämän hetkisen annettujen rokoteannoksien perusteella kuolleisuus rokotteisiin olisi 0,0032%. Noin 72-kertainen kuolleisuus itse taudissa siltikin jos toi 0,23% kuolleisuus koronassa ja 139 kuolemaa rokotteisiin pitää paikkaansa. Vähän epäilen ainakin tota 139 kuolemaa. Ainakin minun matematiikalla helppo valinta kuitenkin kumpi riski kannattaa ottaa.

Ja eihän meillä ole rokotepakkoa, eikä kai kukaan ole sellaista ajamassakaan? Jotain yksittäisten ihmisten huuteluja on saattanut olla.

Ja olen sitä mieltä, että noi rajoitukset olleet ylimitoitettuja ja ehkä aiheuttaneet enemmän haittaa kuin hyötyä.
Tapauskuolleisuus on noin 1% Suomessa. Tapauskuolleisuudessa on se ongelma että siihen lasketaan vain varmennetut tapaukset suhteessa koronaan kuolleet. Tapauskuolleisuus riippuu siitä miten paljon ihmisiä testataan. Esimerkiksi influenssassa tapauskuolleisuus voi olla vaikka 10% koska ihmisiä testataan niin vähän. Infektiokuolleisuus on arvio siitä miten paljon todellisuudessa on koronan sairastaneita mutta joita ei ole testillä varmennettu. Infektiokuolleisuus koronassa on siis tuo 0,23%. Media haluaa jostain syystä näyttää meille vain tuon tapauskuolleisuuden.

Jos yksikin ihminen kuolee otettuaan painostuksen tai pakon sanelemana lääkkeen, on kyseessä henkirikos. Sinun mielestäsi tässä ei ole mitään ongelmaa koska se tehdään suuremman hyvän eteen.

Filosofiassa tämä ongelma tiivistyy niin sanottuun trolley problemiin jossa kysytään ihmisen moraalisia ja eettisiä valintoja: https://en.m.wikipedia.org/wiki/Trolley_problem

Ihmisten tappaminen suuremman hyvän eteen on erittäin järkevää ja loogista (niin kuin sinä tuossa matemaattisilla laskuillasi todistit). Sitä ei kukaan kiellä. Se on samalla moraalitonta, epäeettistä ja länsimaissa täysin laitonta.

Kannattaa huomata että ne ihmiset jotka ovat koska tahansa valmiita tappamaan suuremman hyvän eteen, ovat yleensä psykopaatteja: https://www.huffingtonpost.co.uk/en...sychopathic-trait_uk_59ef06d9e4b03535fa93ad3e

Psykopatia ei välttämättä ole sellainen ominaisuus josta kannattaa olla erityisen ylpeä.

Rokotekuolemissa ei olisi mitään moraalisia tai juridisia ongelmia jos rokotteet olisivat täydellisen vapaaehtoisia ja jos kaikille rokotettaville kerrottaisiin ennen rokotusta todelliset riskit kuolla ja sairastua vakavasti itse tautiin sekä näytettäisiin hyvin selvästi esimerkiksi Fimeaan tehdyt haittavaikutusilmoitukset (ja niistä pitäisi aina totuudenmukaisesti myös sanoa että ne ovat pelkkiä ilmoituksia eivätkä välttämättä pidä paikkaansa).

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom