Koronavirus, COVID-19

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Deleted member 43228
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl

Rokotepassi?

• Kyllä

Votes: 88 27,4%
  • Ei

Votes: 233 72,6%

• Total voters
    321
Iso kyynel :( Ota se piikki niin ei tarvi itkeä niinku joku pikkutyttö netissä
Katohan!

Ei muutakun ihan helvetisti tervetuloa trollailemaan TAAS... teihin onkin jo aika hyvin totuttu. Ei muutakuin suoraan ignoreen tämäkin kaveri vain niin voidaan keskutella asiallisesti jatkossa.

Oisit vaan pitänyt sanasi niinku sanoit aiemmin tässä ketjussa 22.10.2021:
"Joo pahoittelut lähti kommentit laukalle. En kommentoi tähän ketjuun enää mitään (kun siitä ei ole mitään hyötyä kenellekään). Toivon kaikille kanssaeläjille hyvää terveyttä ja pitkää ikää oli heillä rokote tai ei"

Pysyisit siellä kädenvääntö alueella minne oot tähänkin asti kirjoitellut, ettei tartteisi täällä alkaa vääntää.. huoh..

Pitäisköhän sun käydä ottaas lobotomia et saat passis vihreelle.

Eiku ei mitää, vaikutat jo otetaan sen.
Kyllä, olen idiootti kun uskon siihen mitä koko tiedeyhteisö ja 99,99% lääkäreistä suosittelee. Mutta sinä taas olet NERO kun uskot mitä tokentuben ruplarahoitteiset foliohatut kertovat :D

Katohan!

Ei muutakun ihan helvetisti tervetuloa trollailemaan TAAS... teihin onkin jo aika hyvin totuttu. Ei muutakuin suoraan ignoreen tämäkin kaveri vain niin voidaan keskutella asiallisesti jatkossa.

Oisit vaan pitänyt sanasi niinku sanoit aiemmin tässä ketjussa 22.10.2021:
"Joo pahoittelut lähti kommentit laukalle. En kommentoi tähän ketjuun enää mitään (kun siitä ei ole mitään hyötyä kenellekään). Toivon kaikille kanssaeläjille hyvää terveyttä ja pitkää ikää oli heillä rokote tai ei"

Pysyisit siellä kädenvääntö alueella minne oot tähänkin asti kirjoitellut, ettei tartteisi täällä alkaa vääntää.. huoh..
No tarkastipa olet lukenut, täytyy nostaa hattua. Ja näköjään söin sanani, pahoittelut siitä. Poistun taas, rauhaa ja rakkautta kaikille.

Kyllä... siihen ei välttämättä isoa "tönäisyä" tartteisi. Sehän tässä on, että suomessa varmasti vielä aika pitkä matka moiseen mellakointiin. Tavallaan hyvä, tavallaan ei... mutta täällä ei asiat vielä niin pahasti...VIELÄ! Mutta se, että kun saisi nyt vaan eskaloitua niin helvetin pahaksi tämä kapinointi muualla maissa ainakin, että suomen media ei enään voisi olla hiljaa.
Tiedän... hyvä täältä kotoa on huudella, mutta jos ei olis omia lapsia niin oisin itse ainakin täysin valmis olemaan jossain vastarinnassa jos siihen pisteeseen menisi. Se on sit muutenkin jo eri aihe alkaa keskustella niin ei siitä nyt sen enempää..
Jos sulla on omia lapsiakin niin eihän sulla ole vaihtoehtoa kuin olla vastarinnassa vielä paremmalla syyllä kuten muillakin. Mutta varsinkin silloin.

Kyllä, olen idiootti kun uskon siihen mitä koko tiedeyhteisö ja 99,99% lääkäreistä suosittelee. Mutta sinä taas olet NERO kun uskot mitä tokentuben ruplarahoitteiset foliohatut kertovat :D
Ei. Tuo sinun ulosantisi osoittaa sinun olevan idiootti, uskot sitten mihin tahansa.

Missä asiassa olen viitannut tokentubeen? (mikä lie edes on, en tiedä) En ole ikinä kirjoittanut kyseisestä tubesta, miksi väität minun uskovan siihen? No, vastaus on yllä..

Jos sulla on omia lapsiakin niin eihän sulla ole vaihtoehtoa kuin olla vastarinnassa vielä paremmalla syyllä kuten muillakin. Mutta varsinkin silloin.
Kyllä... totta helvetissä! Olisi pitänyt tarkentaa, että minä en lähde metsiin asti oleilemaan lasteni kanssa tai muutenkaan tee mitään "järjetöntä" koska lasten huostaanotto ei ole mikään "MacGyver" juttu suomessa...se kyllä tapahtuu aika heppoisinkin perustein.

"Iskä vie meidät välillä tuonne telttailemaan muka karkuun poliiseja ja sit se huutaa ja hajoittaa paikkoja tuolla kylillä... mut silti iskä on paras, en mä haluu minnekään muualle.. telttailu on sitäpaitsi kivaa ja iskä varastaa aina kaikkee herkkuja mitä vaan me halutaan ja kertoo hauskoja vitsejä iltaisin jostain hallituksesta!"

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ei. Tuo sinun ulosantisi osoittaa sinun olevan idiootti, uskot sitten mihin tahansa.

Missä asiassa olen viitannut tokentubeen? (mikä lie edes on, en tiedä) En ole ikinä kirjoittanut kyseisestä tubesta, miksi väität minun uskovan siihen? No, vastaus on yllä..
Elä elä elä elä... elä nyt kun se lähti jo :barefoot:

Pahoittelut paskasta ulosannista. Niputin sut tokentubefoliohattujen kanssa samaan kastiin. Mutta samanlaista retoriikkaa tää koko ketju on täynnä, puhutaan "aivottomista lampaista vaipat naamalla" yms. En nyt koe ihan hirveän pahasti ketjun keskimääräistä keskustelun tasoa laskeneeni. Mutta tosiaan noi trolli-viestit ois saaneet jäädä kirjoittamatta, pahoittelut tosiaan kaikille niistä! Mutta se joka ei koskaan ole kirjoittanut nettiin tyhmästi heittäköön ensimmäisen kiven.

Pahoittelut paskasta ulosannista. Niputin sut tokentubefoliohattujen kanssa samaan kastiin. Mutta samanlaista retoriikkaa tää koko ketju on täynnä, puhutaan "aivottomista lampaista vaipat naamalla" yms. En nyt koe ihan hirveän pahasti ketjun keskimääräistä keskustelun tasoa laskeneeni. Mutta tosiaan noi trolli-viestit ois saaneet jäädä kirjoittamatta, pahoittelut tosiaan kaikille niistä! Mutta se joka ei koskaan ole kirjoittanut nettiin tyhmästi heittäköön ensimmäisen kiven.
tyhmä.jpg

Kun näköjään pystyt järkeväänkin keskusteluun, niin pari kysymystä:
Kokonaiskuolleisuus koronassa on noin 0,23% ja alle 70-vuotiaan todennäköisyys kuolla koronaan on noin 0,05%. Kuolleiden mediaani-ikä Suomessa on ollut 84 vuotta. Vertailun vuoksi kausi-influenssassa kuolleisuus on noin 0,1% ja se aiheuttaa Suomessa vuosittain 500-2000 ylimääräistä kuolemaa.

Ovatko mielestäsi nuo luvut sellaisia että se oikeuttaa kaikki nämä toimet mitä täällä on tehty viimeiset 2 vuotta? Jos oikeuttaa, mutta toisaalta kausi-influenssaan me suhtaudutaan lähestulkoon täydellisellä välinpitämättömyydellä, niin miten vaarallinen taudin täytyy mielestäsi olla että me voidaan siirtyä välinpitämättömyydestä täydelliseen, vuosia kestävään hysteriaan?

Toinen kysymys koskee Fimeaan tehtyjä haittavaikutusilmoituksia. Oletan että tiedät että rokotteeseen on ilmoitettu kuolleen 139 ja vakavia haittavaikutusilmoituksia on tehty noin 4800 Suomessa. Ja kyllä, tiedän että nuo ovat pelkkiä ilmoituksia eivätkä kaikki niistä pidä paikkaansa mutta osa varmasti pitää. Koetko että on olemassa joitakin moraalisia, eettisiä ja juridisia ongelmia siinä että valtio painostaa, jopa pakottaa lääketieteelliseen toimenpiteeseen mikä on pahimmillaan tappava? Tämän hetken tiedon valossa rokotteista on kyllä enemmän hyötyä kuin haittaa, mutta oletko itse valmis hyväksymään sen että valtio tappaa ja vammauttaa ihmisiä niin sanotusti suuremman hyvän eteen?

"aivottomista lampaista vaipat naamalla"
No minkä muun kuvan saa kun aikuinen mies istuu autossa yksin maski naamalla? Jos Antarktiksella 23 tutkijaa saa supereristetyssä paikassa kaikki tartunnan, niin mitä sä luulet, että täällä maskit auttaa? Ei vitun mitään, se on pelokkaan pikkukakaran hommaa pitää sitä yksin autossa.

Kun näköjään pystyt järkeväänkin keskusteluun, niin pari kysymystä:
Kokonaiskuolleisuus koronassa on noin 0,23% ja alle 70-vuotiaan todennäköisyys kuolla koronaan on noin 0,05%. Kuolleiden mediaani-ikä Suomessa on ollut 84 vuotta. Vertailun vuoksi kausi-influenssassa kuolleisuus on noin 0,1% ja se aiheuttaa Suomessa vuosittain 500-2000 ylimääräistä kuolemaa.

Ovatko mielestäsi nuo luvut sellaisia että se oikeuttaa kaikki nämä toimet mitä täällä on tehty viimeiset 2 vuotta? Jos oikeuttaa, mutta toisaalta kausi-influenssaan me suhtaudutaan lähestulkoon täydellisellä välinpitämättömyydellä, niin miten vaarallinen taudin täytyy mielestäsi olla että me voidaan siirtyä välinpitämättömyydestä täydelliseen, vuosia kestävään hysteriaan?

Toinen kysymys koskee Fimeaan tehtyjä haittavaikutusilmoituksia. Oletan että tiedät että rokotteeseen on ilmoitettu kuolleen 139 ja vakavia haittavaikutusilmoituksia on tehty noin 4800 Suomessa. Ja kyllä, tiedän että nuo ovat pelkkiä ilmoituksia eivätkä kaikki niistä pidä paikkaansa mutta osa varmasti pitää. Koetko että on olemassa joitakin moraalisia, eettisiä ja juridisia ongelmia siinä että valtio painostaa, jopa pakottaa lääketieteelliseen toimenpiteeseen mikä on pahimmillaan tappava? Tämän hetken tiedon valossa rokotteista on kyllä enemmän hyötyä kuin haittaa, mutta oletko itse valmis hyväksymään sen että valtio tappaa ja vammauttaa ihmisiä niin sanotusti suuremman hyvän eteen?

Tuossa tutkimuksessa on hieman eri luvut mitä aiemmin olen lukenut (kuolleisuus noin 1%, tietty vanhoilla selkeästi isompi ja nuorilla pienempi). Ja olen ollut uskossa että rokotekuolleisuus olisi noin 1 / miljoona. Tietty jos noi 139 kuolemaa pitää paikkaansa, niin tämän hetkisen annettujen rokoteannoksien perusteella kuolleisuus rokotteisiin olisi 0,0032%. Noin 72-kertainen kuolleisuus itse taudissa siltikin jos toi 0,23% kuolleisuus koronassa ja 139 kuolemaa rokotteisiin pitää paikkaansa. Vähän epäilen ainakin tota 139 kuolemaa. Ainakin minun matematiikalla helppo valinta kuitenkin kumpi riski kannattaa ottaa.

Ja eihän meillä ole rokotepakkoa, eikä kai kukaan ole sellaista ajamassakaan? Jotain yksittäisten ihmisten huuteluja on saattanut olla.

Ja olen sitä mieltä, että noi rajoitukset olleet ylimitoitettuja ja ehkä aiheuttaneet enemmän haittaa kuin hyötyä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom