Koronavirus, COVID-19

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Deleted member 43228
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl

Rokotepassi?

• Kyllä

Votes: 88 27,4%
  • Ei

Votes: 233 72,6%

• Total voters
    321
10 MILJOONASTA rokotetusta lapsesta jo otos koko jenkeissä. Huolisignaalia ei ole. Ainakaan vielä tossa otoskoossa.
1000 (kuolleen) lapsen otoskoko on jo miten vaarallinen pahimmillaan saattaa olla lapsille korona. Sekä satoja mis-c tapauksia.
olettaisin että CDCn keräämästä datasta.. ilman mitään foliohattuilua/salaliittoja tuo lafka vaan on kykenemätön tarjoamaan luotettavaa dataa, esimerkkejä löytyy useita jos jaksaa kaivella..

Todettu että rokotteesta johtu varmasti? Vai oliko ajallinen yhteys?
Eikö lasten kohdalla olisi tärkeää olla erityisen varovainen rokotusten kanssa? Heti kun tulisi yksikin ajallinen yhteys haitan ja rokotteen välillä niin rokotus seis kunnes on 100% varmaa, että haitta ei rokotteesta johtunut. Sen sijaan, että piikkikiimassa pistetään jokaista joka liikkuu. Yksikin lapsen rokotehaitta on liikaa!

Mikasan puolustukseksi sanon kyllä, että hänellä on ollut suht neutraali suhtautuminen asiaan koko ajan ja on johdonmukaisesti vastustanut koronapassia ja pakkorokotuksia. Ei ole pahaa sanottavaa miehestä vaikka itse olenkin suunnilleen tän palstan pahin foliohattu :D
Alussa olin samaa mieltä, mutta sitten huomasin mitä tuo tekee täällä. Roolitus on "ovela" tällä kaverilla. Ei siinä että tykkää piikittää jne.
Mutta se on sellaista käärmetouhua missä toisella kädellä ollaan vähän vastaan muka tätä ja toisella sitten lobataan taas roinaa torveen ja rokote hyvä+muu paska ja epäillään "folioiden" juttuja vaikka esittää loogista olematta looginen kuitenkaan epäkohdissa.

Concern trolling involves someone opposing an idea or viewpoint, yet acting like they’re an advocate for the cause. A concern troll offers undermining criticisms under the guise of concern. Their goal is to sabotage the cause being discussed, and to inspire doubt among group members. This occurs in groups rallied around a particular issue, especially in political parties, and the goal of concern trolling is to cause dissent within a community.

Eikö lasten kohdalla olisi tärkeää olla erityisen varovainen rokotusten kanssa? Heti kun tulisi yksikin ajallinen yhteys haitan ja rokotteen välillä niin rokotus seis kunnes on 100% varmaa, että haitta ei rokotteesta johtunut. Sen sijaan, että piikkikiimassa pistetään jokaista joka liikkuu. Yksikin lapsen rokotehaitta on liikaa!
Ja näinhän on tehtykkin astrazenecankin kohdalla aikuisillakin.

Porukka on superhuolissaan sydänlihastulehduksistakin joiden ilmaantuvuus mrna rokotteen kohdalla on 1/3k-1/6k joista 98% on hyvin lieviä mutta ei paljoo mieltä paina esimerkiksi mis-c syndrooma joka aiheuttaa käytännössä kerran kerrasta sairaalaan teho-osastolle 1/2000-1/3000 ilmaantuvuudella.
Ei taida olla omia mukuloita niin ei tarvi miettiä tälläsiä asioita
SIllä ei ole merkitystä onko mulla omia lapsia. Huomasitko, en ottanut kantaá lasten rokottamiseen. Mainitsin vain että turvallisuusdataa on 10miljoonan lapsen osalta. 1000 lasta kuollu, 8000 lasta sairaalaan ja mis-c syndroomaa 1/2000-1/3000 ilmaantuvuudella. Täysin vaarattomaan tautiin.

Nämä ainakin herättää mulla aiheen ainakin kysyä; pitäiskö lapset rokottaa.

Nyt menee ihmisillä tunteet datan edelle.

Mä oon koska tahansa valmis tekemään virheen tekemällä ratkasun sen hetkisiin faktoihin perustuen kuin olla tuurilla oikeessa.

Porukka on superhuolissaan sydänlihastulehduksistakin joiden ilmaantuvuus mrna rokotteen kohdalla on 1/3k-1/6k joista 98% on hyvin lieviä mutta ei paljoo mieltä paina esimerkiksi mis-c syndrooma joka aiheuttaa käytännössä kerran kerrasta sairaalaan teho-osastolle 1/2000-1/3000 ilmaantuvuudella.

SIllä ei ole merkitystä onko mulla omia lapsia. Huomasitko, en ottanut kantaá lasten rokottamiseen. Mainitsin vain että turvallisuusdataa on 10miljoonan lapsen osalta. 1000 lasta kuollu, 8000 lasta sairaalaan ja mis-c syndroomaa 1/2000-1/3000 ilmaantuvuudella. Täysin vaarattomaan tautiin.

Mä oon koska tahansa valmis tekemään virheen tekemällä ratkasun sen hetkisiin faktoihin perustuen kuin olla tuurilla oikeessa.
Sulla alkaa ääni väpättämään, kun ei kukaan ota enää tosissaan sun piikkiproteiini paskakaavioita.

Lapset vaan pitäs laittaa piikille T: "looginen" mikasa

Kai sä nyt loogisena näet, että sun covid talo on jo romahtanut?

Mä oon kanssa 2 vuotta katellu kaikenlaista dataa ja tästä ei saa vaarallista ku marginaaliosalle. Odotan vieläkin, että kuulisin täysin terveen joutuneen edes sairaalahoitoon mut ei näy eikä kuulu jossei mediaa lasketa. Sen sijaan pelkkää paskaa ja kusetusta tulee joka tuutista. Long covid ja muut. Mut piikkihaitat, miks niitä riittää sen sijaan?

Mä oon kanssa 2 vuotta katellu kaikenlaista dataa ja tästä ei saa vaarallista ku marginaaliosalle. Odotan vieläkin, että kuulisin täysin terveen joutuneen edes sairaalahoitoon mut ei näy eikä kuulu jossei mediaa lasketa. Sen sijaan pelkkää paskaa ja kusetusta tulee joka tuutista
Käykö tämä:

Käykö tämä:

Siis tätä en ymmärrä. Pitää ulkomailta hakea joku sattuma. Influenssaan kuolee myös sattumia eikä asettanu minkäänlaista haloota, rokotepakkoja tms paskaa. Joku terve kompastuu ja lyö päänsä. Kuljetko kypärä päässä, koska se voi myös tapahtua sulle?

Jos lapset rokotetaan tän hetkisen tiedon mukaan mikä on ja ummistetaan silmät pitkänajan haittavaikutuksille ja sille faktalle ettei tietoa näistä ole, ei vain ole, silloin nimenomaan tehdään päätös toivoen olla tuurilla oikeassa.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Siis tätä en ymmärrä. Pitää ulkomailta hakea joku sattuma. Influenssaan kuolee myös sattumia eikä asettanu minkäänlaista haloota, rokotepakkoja tms paskaa. Joku terve kompastuu ja lyö päänsä. Kuljetko kypärä päässä, koska se voi myös tapahtua sulle?

mutta eipähän ollu mikään vtun lammas. siskon kommentti.

tärkeintä oli ettei ainakaan rokotetta ottanu..

ja ei ole ainutkertanen. Kyllä noita samoja on satoja. mutta näistä tarinoista ei oikein pidetty pari päivää sitten.
1642677806759.png

Tässä on kans yks näistä lukemattomista linkeistä mihin Covid fanbase täällä jättää vastaamatta tai reagoimatta mitenkään. Me kyllä tartumme heidän kikkailtuihin värikynäpalkki kaavioihin, mutta he vain ohittavat kaiken. Kuten nytkin taas.

Tuo on niin kertovaa. Miksi ette osaa argumentoida yhtään mitään tämänkään linkin sisältöön?

ja ei ole ainutkertanen. Kyllä noita samoja on satoja. mutta näistä tarinoista ei oikein pidetty pari päivää sitten.
katso liitettä 238409

Jokasen taudin kanssa tulee sattumia ja sille ei voi yhtään mitään. Siltikin nää toimet mitä tehään on täyttä paskaa tälläsen varjolla. Jos meillä ois oikeesti vaarallinen ja tappava tauti niin meillä olis jo rokotepakko ollu aikoja sitte eikä vasta ku tauti hiipuu ni aletaan ajamaan porukkaa piikille. En ole koskaan tiedostaen influenssaa sairastanu enkä saanu edes koronaa. Mitä tämä on?

Jos lapset rokotetaan tän hetkisen tiedon mukaan mikä on ja ummistetaan silmät pitkänajan haittavaikutuksille ja sille faktalle ettei tietoa näistä ole, ei vain ole, silloin nimenomaan tehdään päätös toivoen olla tuurilla oikeassa.
Mille pitkänajan haittavaikutuksille?

Sulla alkaa ääni väpättämään, kun ei kukaan ota enää tosissaan sun piikkiproteiini paskakaavioita.

Lapset vaan pitäs laittaa piikille T: "looginen" mikasa

Kai sä nyt loogisena näet, että sun covid talo on jo romahtanut?
Eilen ihmettelinkin kun piiitkästä aikaa tätä keskustelua oli suht tolkullista seurata. Sitten hoksasin että ketjun #1 "keskustelija" oli poissa. Hyvä juttu että keräsit voimia ja palasit entistä ehompana 💪

katso liitettä 238409

Jokainen voi etsiä sellaisia uutisia kuin haluaa.

En nyt näe itse ainakaan järkeä näiden linkittelyissä.

Itse olin kuolla nielurisaleikkaukseen, kun verta tuli niin perkeleesti, että loppui sairaalasta punasolut. Mutta en näe mitään syytä uutisoida moista, koska kyseessä varmasti harvinainen tilanne.

Jokainen voi etsiä sellaisia uutisia kuin haluaa.

En nyt näe itse ainakaan järkeä näiden linkittelyissä.

Itse olin kuolla nielurisaleikkaukseen, kun verta tuli niin perkeleesti, että loppui sairaalasta punasolut. Mutta en näe mitään syytä uutisoida moista, koska kyseessä varmasti harvinainen tilanne.
Ei se rokote tee kuolemattomaks, se leikkaa sitä riskiä merkittävästi mikä mahdollisesti koronaan liittyy.
En minäkään koko väestöä olisi rokottamassa. Rokote toimii koronaan liittyvissä vakavissa tapauksissa hyvin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom