Koronavirus, COVID-19

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Deleted member 43228
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%

Rokotepassi?

• Kyllä

Votes: 88 27,4%
  • Ei

Votes: 233 72,6%

• Total voters
    321
En mä tiiä, ei mua ainakaan vituta.. se on otettu ja enää sille ei voi mitään, oikeastaan en edes ajattele enään koko asiaa.. se vitutti ku en ois halunnut ottaa mutta oli vähä niinkuin pakko töiden puolesta.. tai ois pystynyt varmasti olemaan ilman mutta hankaloittanut liian paljon elämää..
Enemmän se hankaloittaa elämää jos vastaava meno tulisi uudeksi normaaliksi.
Tehty mikä tehty joo mutta koskaan ei pidä alistua järjettömään kiristämiseen. Se johtaa vain saman uusiutumiseen.

Pakko kysyä, en ole kertaakaan joutunut Suomessa testiin, mutta tungetaanko puikko vielä niin syvälle (siis virallisessa testauspaikassa) kuin alkuaikoina uutisissa nähdyissä "kauhuvideoissa"?

Itse käyn noin 5krt viikossa testissä, mutta en ole kertaakaan vielä joutunut siihen videoissa nähtyyn lobotoimiseen vielä, onneksi.

Tungetaan. Se keppi mikä tuol pcr testis on käytös ni varmaa puolet pidempi. Kerran oon käyny ja se vaan kutitti et silmästä alko valuu vettä

Enemmän se hankaloittaa elämää jos vastaava meno tulisi uudeksi normaaliksi.
Tehty mikä tehty joo mutta koskaan ei pidä alistua järjettömään kiristämiseen. Se johtaa vain saman uusiutumiseen.
Ei pitäisi ei, ehkä jos tilanne ois ollut toinen.. tässä kuitenkin avioero yms. meneillään nii ei riittänyt energia tähän korona touhuun

Tuo kotitesti on samalla sekä lepposampi että epämiellyttävämpi. Pumpulipuikolla vaan kevyesti kutitellaan sieraimia vajaan 3cm syvyydestä, eli ei ole raiskattu olo sen jälkeen eikä mitään kipua. Silti itse valitsisin ehkä sen PCR-puikotuksen ennemmin kun tuo kotitesti kutitti paljon pahemmin, aivastelin raivolla 10 minsaa sen jälkeen 😁

Voi jumaliste. Next level sadism. 🤣🤣🤣😭😭😭😭Kutian aivan äärettömän helposti.

Sormet ristiin, ettei Kiuru pimahda vielä lisää ja määrää pakko kotitestejä, jotka täytyy suorittaa valvonnan alla. 😹

Estääköhän sairastettu korona omikronin tarttumisen? 2 vuotta sitten 3 päivää kuumeessa,viime kesänä papulaarinen ihottuma(koronan oire,ei ollut muita oireita).Nyt nainen oli koronassa,eikä tarttunut minuun.Molemmat testattu.

Ei kaikilla. Tuttavaperheen miehel korona vaikka sairastanu edellisen vuos sit ja 1 tai 2 piikkii alla

C51A5180-25A5-41B3-A015-00CAA4E8A53E.jpeg

Kyllä laittaisin omissa nimissä haittavaikutusilmoituksen menee FIMEAlle. Luokitus vakava, ellei jopa hengenvaarallinen.
Kyllä tässä kieltämättä on nyt mielenterveys, fyysinen jaksaminen ja luultavasti talous vaarassa. Eli perin vakavasta asiasta kyse.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Rouva sai tuossa marraskuussa kolmannen rokotteen, oli silloin 4päivää saikulla ja kuume kävi korkeimmillaan 40 asteen yli.

Nyt tuossa aamun kunniaksi ihmetteli, et miten hällä on taas menkat menossa, ku edelliset oli reilu 2vkoa sitten. Tämähän toki voi aina olla vain sattumaa. Aika näyttää, et tuleeko tästä ongelma.
Tästähän on tehty paljon haittailmoituksia. Joillain kuukautiset ovat kadonneet kokonaan, joillain vuotaa koko ajan. Taas yksi syy miksi en piikitä itseäni, ihan tervettä touhua tuollainen.
Tästä aiheesta oli hyvä linkkikin jo täällä kun tätä asiaa on alettu NYT tutkia jossain (USA?). Joku varmaan löytää linkin vielä.

En toki semmoista toivo, enkä usko että immuniteetti nyt pysyvästi mitenkää aleenee jos sitten alkaa kohtaamaan taudit kuten ne on aina kohdattu.
Ei nää parit rokotteet mitään immuniteettiä vielä ole laskenut.
Jos 3kk:n välein ottais 2 vuotta putkeen niin varmasti sitten tai jos altistus suoraan kaikille kokoajan niin varmasti pukkais lenssua.
Niin eiköhän se oma immuniteetti hiljalleen sieltä palaudu ku sitä ei myrkytetä. Voi ottaa aikansa
Tossa pari sivua sitten mä linkkasin videon immuniteetistä. Kannattaa katsoa - neutraalilla mielellä.

Ei nää parit rokotteet mitään immuniteettiä vielä ole laskenut.
Jos 3kk:n välein ottais 2 vuotta putkeen niin varmasti sitten tai jos altistus suoraan kaikille kokoajan niin varmasti pukkais lenssua.

Tossa pari sivua sitten mä linkkasin videon immuniteetistä. Kannattaa katsoa - neutraalilla mielellä.
Kattele sä vaan. Mä kattelen mitä 2v aikana tapahtunut ja totean että toimii

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom