Koronavirus, COVID-19

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Deleted member 43228
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%

Rokotepassi?

• Kyllä

Votes: 88 27,4%
  • Ei

Votes: 233 72,6%

• Total voters
    321
Varmaan sillä on jotain yhtäläisyyksiä siihen mekanismiin, mikä aiheuttaa long covid- tapauksia. Siis niitä harvinaisia, vakavia tapauksia joita ymmärtääkseni myös on aivan kuten influenssakin.

Nythän sä olet osa sitä ihmisryhmää jolla tulevaisuudessa saattaa olla mahdollista auttaa tutkijoita vastaamaan juurikin noihin kysymyksiin - onnittelut siitä.
Mä oon ymmärtäny, että nää longcovid jutut on tosiaan vaan sitä samaa mitä normiflunssankin jälkeen voi ilmetä. Eli kroppa ei ole vielä palautunut stressistä ja sitä rasitetaan, niin voi puhjeta ties ja mitä.
Mutta nyt kun jos tulee vaikkakin sitten parin päivän flunssan oireet tosta rokotuksesta ja ottaa leediä sit niin että on varmana palautunut niin mistä se salakavala tauti tulisi joka olisi rokotteen aiheuttama.

Joo ei tartte vittu onnitella ku isolla miehellä on pikkutytön keuhkot. :LOL:

Malonekin puhuu ihan höpöjä kun kertoo, että ne lipidiprtikkelit kulkee lihaksen lisäksi verenkierron kautta myös ympäri kehoa. Mm nämä sukupuolihormoneista vastaavat elimet on ihmeissään kun nämä lipidipartikkeleiden mukana kulkevat viestit menee sinne. Ihan folio juttuja. Ihmiset vaan kuvittelee ne ylimääräiset tai puuttuvat menkat. Menisivät ammattiauttajan pakeille.
Rokottamattomat ne vaan varmaan stressaa ja aiheuttaa kroppaan muutoksia. Joillakin voi tulla jopa rytmihäiriöitä näistä stresseistä.

Screenshot_20220114-100913.png

Terve, täällä 2 vuotta eikä rokotteen rokotetta, ei maskeja, ei desiä. Loistava olo. Onnea vaan immuniteettiin jatkossa kun sairastat normaalia enemmän kaikenalaista pientä. Ilman rokotteita olisit terve.
Saako haistattaa vitut tämmöselle kommentille?
Tai vaihtoehto luovutatko mulle terveet keuhkot?

Rokotteiden ottajia varmaan vituttaa melkoisesti kun tää loppuu ja monet meni ilman rokotteita tän läpi. Ei huvittais olla niiden saappaissa ja ymmärrän hyvin miten innolla ne rokotteita puffaa että muutkin olis samassa ripulissa.

En tätä keissiä ole juurikaan seurannut. Siis miksi tää tennispelaaja heitetään bussin alle joka paikassa? Koska ei ole ottanut rokotetta?
Antanu väärää tietoo käsittääkseni mm. lentoreiteistä, sairastetusta koronainfektion ajankohdasta jne.

Tää ei suoranaisesti liity edes täysin koronaan. Ei oo koskaa kannattanu australian viranomaisille puhua paskaa.

Rokotteiden ottajia varmaan vituttaa melkoisesti kun tää loppuu ja monet meni ilman rokotteita tän läpi. Ei huvittais olla niiden saappaissa ja ymmärrän hyvin miten innolla ne rokotteita puffaa että muutkin olis samassa ripulissa.
Selvästi. Miten mäkin autoimmuunisairas olen vielä hengissä näiden vuosien jälkeen vaikka elän ilman maskia normaalisti ja emäntä rahtaa sairaalasta päivittäin pöpöjä kotio asti. Hänkään ei ole covid rokotettu tietenkään.
Miten me ollaan viel hengissä?? Miks ei edes kovaa flunssaa ole? Nenä vuotaa välillä mut mitäs sitten.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
No joo, suurimmaksi osaksi tuo nyt lienee vain ärsyttävä vaiva, molemmille osapuolille. Rouva takakireä ja valittelee kipuja, minä olen sit taas 4-5 päivää poskihoidon varassa.
Kyllä laittaisin omissa nimissä haittavaikutusilmoituksen menee FIMEAlle. Luokitus vakava, ellei jopa hengenvaarallinen.

On ne hyviä ja luotettavia. Töissäki yleensä hymy hyytyy ennen puolta päivää

Ai että vihaan tuota tikkua. Kerran kävin testauttamassa itseni viime vuoden kesän paikkeilla. Oli eka ja viimenen kerta. Tuli mukavat fläshbäkit lapsuuden nenäletku kokemuksiin, kun testaaja henkilö työnsi tuon tikun oikein syvälle. Mitään kotitestejä en ikinä tule tekemään.

Jään vaan kotiin, jos tulee mitenkään outo olo.

Estääköhän sairastettu korona omikronin tarttumisen? 2 vuotta sitten 3 päivää kuumeessa,viime kesänä papulaarinen ihottuma(koronan oire,ei ollut muita oireita).Nyt nainen oli koronassa,eikä tarttunut minuun.Molemmat testattu.

Ai että vihaan tuota tikkua. Kerran kävin testauttamassa itseni viime vuoden kesän paikkeilla. Oli eka ja viimenen kerta. Tuli mukavat fläshbäkit lapsuuden nenäletku kokemuksiin, kun testaaja henkilö työnsi tuon tikun oikein syvälle. Mitään kotitestejä en ikinä tule tekemään.
Tuo kotitesti on samalla sekä lepposampi että epämiellyttävämpi. Pumpulipuikolla vaan kevyesti kutitellaan sieraimia vajaan 3cm syvyydestä, eli ei ole raiskattu olo sen jälkeen eikä mitään kipua. Silti itse valitsisin ehkä sen PCR-puikotuksen ennemmin kun tuo kotitesti kutitti paljon pahemmin, aivastelin raivolla 10 minsaa sen jälkeen 😁

En mä tiiä, ei mua ainakaan vituta.. se on otettu ja enää sille ei voi mitään, oikeastaan en edes ajattele enään koko asiaa.. se vitutti ku en ois halunnut ottaa mutta oli vähä niinkuin pakko töiden puolesta.. tai ois pystynyt varmasti olemaan ilman mutta hankaloittanut liian paljon elämää..

Estääköhän sairastettu korona omikronin tarttumisen? 2 vuotta sitten 3 päivää kuumeessa,viime kesänä papulaarinen ihottuma(koronan oire,ei ollut muita oireita).Nyt nainen oli koronassa,eikä tarttunut minuun.Molemmat testattu.

On mahdollista että sulla on elinikäinen immuniteetti.

Antanu väärää tietoo käsittääkseni mm. lentoreiteistä, sairastetusta koronainfektion ajankohdasta jne.

Tää ei suoranaisesti liity edes täysin koronaan. Ei oo koskaa kannattanu australian viranomaisille puhua paskaa.
Miksi hän on antanut "väärää tietoa" lentoreiteistä jne.

Mitäs vitun paskaa nyt selität? On täysin selvää miksi ajojahti on päällä häntä kohtaan. Liittyy suoraa siihen ettei hän ole saanut piikistä hanuriin ja on liian näkyvä stara kertomaan tätä ilosanomaa.

Tuo kotitesti on samalla sekä lepposampi että epämiellyttävämpi. Pumpulipuikolla vaan kevyesti kutitellaan sieraimia vajaan 3cm syvyydestä, eli ei ole raiskattu olo sen jälkeen eikä mitään kipua. Silti itse valitsisin ehkä sen PCR-puikotuksen ennemmin kun tuo kotitesti kutitti paljon pahemmin, aivastelin raivolla 10 minsaa sen jälkeen 😁
Pakko kysyä, en ole kertaakaan joutunut Suomessa testiin, mutta tungetaanko puikko vielä niin syvälle (siis virallisessa testauspaikassa) kuin alkuaikoina uutisissa nähdyissä "kauhuvideoissa"?

Itse käyn noin 5krt viikossa testissä, mutta en ole kertaakaan vielä joutunut siihen videoissa nähtyyn lobotoimiseen vielä, onneksi.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom