Koronavirus, COVID-19

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Deleted member 43228
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%

Rokotepassi?

• Kyllä

Votes: 88 27,4%
  • Ei

Votes: 233 72,6%

• Total voters
    321
Nyt kun tosiaan jo ihan ylhäältä on julkisesti epäilty noiden "rokotteiden" antamista niin en voi välttyä ajatusleikiltä jossa piikitetyt onkin niitä levittäjiä.
En nyt oikeasti usko moiseen mutta ajatusleikkinä, onko sitten niin että se 20% rokottamaton väestö pitää suojella heiltä ja baarit vain auki niille joilla ei kannassa merkintää piikeistä?
Ois aika siistii! Tosin kyllä se estettäisiin, ihan kostoksi.

Pelkkää äänien keräilyä, ei mitään muuta.
Onhan se piikkiproteiinin levittyminen ihan vaihtoehto mitä on väläytelty. Sitähän tuottaa juuri mRNA-rokotetut ja se sama asia aiheuttaa ne rokotehaitat.

Pakko ihan mielenkiinnosta vittuilematta kysyä tähän tarkennusta?

E: muistelen et ihan joku päättäjä/asiantuntijakin on sen mennyt möläyttämään. En tosin oo varma.
Kyllä me voidaan toi Themappa julistaa täydelliseksi idiootiksi jos hänen mielestään passi ei ole piikille painostamista. Täydellinen vitun idiootti. Ja tosiaan Sanna Marin itse sanonut että passin yksi tarkoitus on nostaa rokotuskattavuutta.

Kyllä me voidaan toi Themappa julistaa täydelliseksi idiootiksi jos hänen mielestään passi ei ole piikille painostamista. Täydellinen vitun idiootti. Ja tosiaan Sanna Marin itse sanonut että passin yksi tarkoitus on nostaa rokotuskattavuutta.
Ok.
Olin tossa vastaamassa miksa666:lle mutta jääköön.

Mä nyt kysyn sulta, että mitä vittua sä pelle multa mitään suoraan kyselet jos mun vastaus on aina kuitenkin "eipä kelpaa mulle" tasoa sulle?

Kyllä me voidaan vaan mielummin todeta, että mappa on persoona, joka ei ole omasta mielestään ikinä ollut väärässä. Joka kerta, kun lukee tämän veijarin kirjoituksia paistaa sieltä läpi aivan uskomaton besserwisser tyyppi. Ei millään pahalla mappa, mut suosittelen ottamaan sitä hattua käteen välillä vaikka se onkin vaikeaa.
Sinä et ole aina oikeassa ja sillä vitun selvä. Kukaan meistä ei ole.
Toisaalta voit jatkaa omassa fantasia maailmassa, jossa vain sinä näet miten asiat on, mutta ikävä kyllä se tie ei johda mihinkään.

Edit. Ja taas alettiin haukkumaan muita, vaikka itketään itse, kun joku sanoo pahasti itse herralle takaisin

Media ja asiantuntijat täysin hiljaa vaikka EMA varoitti boostereiden voivan heikentää immuunijärjestelmää. Pitäisihän tästä edes keskustella!
Täällä tai muualla kun tuollaisen päästäät suustasi, niin paskaista naurua tulee päälle ja liitteeksi joku THL kuvasto missä näytetään että rokottamattomat syypää kaikkeen :sneaky:

Kyllä me voidaan vaan mielummin todeta, että mappa on persoona, joka ei ole omasta mielestään ikinä ollut väärässä. Joka kerta, kun lukee tämän veijarin kirjoituksia paistaa sieltä läpi aivan uskomaton besserwisser tyyppi. Ei millään pahalla mappa, mut suosittelen ottamaan sitä hattua käteen välillä vaikka se onkin vaikeaa.
Sinä et ole aina oikeassa ja sillä vitun selvä. Kukaan meistä ei ole.
Toisaalta voit jatkaa omassa fantasia maailmassa, jossa vain sinä näet miten asiat on, mutta ikävä kyllä se tie ei johda mihinkään.

Edit. Ja taas alettiin haukkumaan muita, vaikka itketään itse, kun joku sanoo pahasti itse herralle takaisin
???

Mä olen ollut väärässä monasti ja sen kyllä täälläkin kirjoittanut ihan suoraan. Olin väärässä siinä esim., että tämä boosteri tuli näin nopeasti. Päättelin ensirokotteen tietämillä, että olisi hypännyt ns. vuosittasolla annettavaan influenssarokotteen kaltaisesti. jne.

Mä en ole nähny kertaakaan tän ns. foliohattu- porukan myöntyvän edes ilmiselvyyksiin vaan aihetta vaihdetaan aina ku sukkaa jos ollaan väärässä.
Ootko sä? (edit. siis nähny tommosta)

Onhan toi idiootiksi mollaaminen haukkumista. Ja mä vastasin siihen ihan samalla mitalla. Että enemmän mä oisin oudoksussissani siitä, että joku mulkku haukkuu mua idiootiks ainoastaan kun vastasin hänen kysymyksiin.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Hetken näytti siltä, että THL olisi tullut tolkkuihinsa ja vastustanut STM:n massiivisia ylilyöntejä. Kommentoivat myös, että ravintoloiden sulkemisilla ei olisi tässä vaiheessa enää mitään käytännön merkitystä.

Nyt kuitenkin sitten tänään THL ehdottaa, että ravintolat kolmeksi viikoksi kokonaan kiinni. Poliittinen ohjaus taisi ottaa taas vallan.

Hetken näytti valoisammalta, nyt taas ei pysty yhtään sanomaan, mihin tämä teatteri lähitulevaisuudessa kääntyy.

Joo todella hyvältä näyttää..
Eiku oikeesti. Tää on vaa tällänen 6-10vkon pikku ryöpsähdys omikronin osalta. ;) 2-3 vkoa takana jo tätä.

edit. mä perustelen:

SA:ssa on tietenkin paljon suurempi määrä jo aikasemmin sairastunut koronaa sekä briteissä. Niissä on käsittääkseni jo tartunta huippu nähty. Suomessa ei ole niin paljoo aikasemmin(suhteessa) olli tartuntoja. Noissa tämä omikron kesti 3-5vkoa. SUomessa alko viikkoa ennen joulua kasvaa huimasti. Eli tohon jos laittaa sen puolet lisää niin 6-10vkoa niin ollaa ihan hyvissä. :) Toki jos lasse lehtosta uskominen niin me saadaa tällä hetkellä 1/1000-1/5000 tartunnasta kiinni. Mutta en ehkä ihan tuohon usko.

Hetken näytti siltä, että THL olisi tullut tolkkuihinsa ja vastustanut STM:n massiivisia ylilyöntejä. Kommentoivat myös, että ravintoloiden sulkemisilla ei olisi tässä vaiheessa enää mitään käytännön merkitystä.

Nyt kuitenkin sitten tänään THL ehdottaa, että ravintolat kolmeksi viikoksi kokonaan kiinni. Poliittinen ohjaus taisi ottaa taas vallan.

Hetken näytti valoisammalta, nyt taas ei pysty yhtään sanomaan, mihin tämä teatteri lähitulevaisuudessa kääntyy.
Sen verran täytyy ilakoida, että tällä hetkellä nuo on kurmottamassa lähinnä anniskeluravintoloita. Mikä sekin on totta kai liikaa, mutta ruokaravintolat taidettiin nyt jättää rauhaan, paitsi että niissä anniskelun pitää päättyä klo 18.

Itsekkäästi jos ajattelen niin mulle on aivan sama mitä kaljakuppiloille ja yökerhoille tapahtuu - ne nyt on muutenkin lähinnä tappion ja nollatuloksen rajamailla hytkyviä kansanterveydentuhoajia, enkä niiden toimintaa ole ollut tukemassa enää vuosikausiin. MUTTA en silti kannata että niiden liiketoimintaa haitataan yhtään enempää.

Jälleen huonoa kokemusta kilpirauhas ongelmaisille, kun ystäväni työkaverilla seilannut arvot miten sattuu rokotusten jälkeen. Ennen näitä piikkejä oli tasapainossa. Kolmatta ei kuulemma enää ota. Ei jaksa leikkiä enää terveydellä ja saikuttaa kun elimistö on vituillaan noista.

Itsellä asenne että saavat tappaa minut ennenkuin mitään vastaavaa otan ja tai teen pakosta ilman järkeä... olen ilmeisesti ylikoulutettu ja kasvatettu uuteen normaaliin.
Viekööt omaisuuteni ja rahani jos siihen lähdetään tai voivat uhata sillä aivan sama. Omaa terveyttä ei korvaa yhtään mikään. Laitetaan OKT myyntiin tai viedäänkö se kohta? Aivan vitun sama.
Syökööt paskaa vitun sekopää kommarit. Onneksi emäntä aivan samoilla linjoilla ja parhautta kyllä.

Eiku oikeesti. Tää on vaa tällänen 6-10vkon pikku ryöpsähdys omikronin osalta. ;) 2-3 vkoa takana jo tätä.

edit. mä perustelen:

SA:ssa on tietenkin paljon suurempi määrä jo aikasemmin sairastunut koronaa sekä briteissä. Niissä on käsittääkseni jo tartunta huippu nähty. Suomessa ei ole niin paljoo aikasemmin(suhteessa) olli tartuntoja. Noissa tämä omikron kesti 3-5vkoa. SUomessa alko viikkoa ennen joulua kasvaa huimasti. Eli tohon jos laittaa sen puolet lisää niin 6-10vkoa niin ollaa ihan hyvissä. :) Toki jos lasse lehtosta uskominen niin me saadaa tällä hetkellä 1/1000-1/5000 tartunnasta kiinni. Mutta en ehkä ihan tuohon usko.

Niin en minä koronasta ole huolissaan nyt enkä koko aikana vaan tämä muu touhu tässä koronan ympärillä. Sen suunta on ollut koko ajan pahempaan eikä loppua vielä näy. Seuraavat 1-2kk varmasti näyttää mihin tämä tulee menemään.

Niin en minä koronasta ole huolissaan nyt enkä koko aikana vaan tämä muu touhu tässä koronan ympärillä. Sen suunta on ollut koko ajan pahempaan eikä loppua vielä näy. Seuraavat 1-2kk varmasti näyttää mihin tämä tulee menemään.

Tällasta tiedossa tänään. Uskon hyvin että joissain kouluissa tilanne on pelattu sellaiseen pisteeseen, mistä on tosi vaikea palata.

???

Mä olen ollut väärässä monasti ja sen kyllä täälläkin kirjoittanut ihan suoraan. Olin väärässä siinä esim., että tämä boosteri tuli näin nopeasti. Päättelin ensirokotteen tietämillä, että olisi hypännyt ns. vuosittasolla annettavaan influenssarokotteen kaltaisesti. jne.

Mä en ole nähny kertaakaan tän ns. foliohattu- porukan myöntyvän edes ilmiselvyyksiin vaan aihetta vaihdetaan aina ku sukkaa jos ollaan väärässä.
Ootko sä? (edit. siis nähny tommosta)

Onhan toi idiootiksi mollaaminen haukkumista. Ja mä vastasin siihen ihan samalla mitalla. Että enemmän mä oisin oudoksussissani siitä, että joku mulkku haukkuu mua idiootiks ainoastaan kun vastasin hänen kysymyksiin.
Ok.

Harmi, että et voi nähdä omaa touhuasi täältä toiselta puolelta. Tottakai jos joku haukkuu idiootiksi, aikuinen ihminen lähtee naama punaisena haukkumaan takaisin. Sillä se selviää.
Kyllä sä olet huudellut aika antaumuksella, kuinka jengi on "vitun idootteja" milloin minkäkin vertauksen takia ilman mitään sinuun kohdistuvia avautumisia.
Eri mieltä saa olla ja pitääkin välillä olla, mutta en mä vaan käsitä tapaa, jolla sä käyt tätä keskustelua. Myönnetään, että on täällä muutama muukin, jonka touhuja tulee ihmeteltyä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom