Koronavirus, COVID-19

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Deleted member 43228
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%

Rokotepassi?

• Kyllä

Votes: 88 27,4%
  • Ei

Votes: 233 72,6%

• Total voters
    321
Jälleen huonoa kokemusta kilpirauhas ongelmaisille, kun ystäväni työkaverilla seilannut arvot miten sattuu rokotusten jälkeen. Ennen näitä piikkejä oli tasapainossa. Kolmatta ei kuulemma enää ota. Ei jaksa leikkiä enää terveydellä ja saikuttaa kun elimistö on vituillaan noista.

Itsellä asenne että saavat tappaa minut ennenkuin mitään vastaavaa otan ja tai teen pakosta ilman järkeä... olen ilmeisesti ylikoulutettu ja kasvatettu uuteen normaaliin.
Viekööt omaisuuteni ja rahani jos siihen lähdetään tai voivat uhata sillä aivan sama. Omaa terveyttä ei korvaa yhtään mikään. Laitetaan OKT myyntiin tai viedäänkö se kohta? Aivan vitun sama.
Syökööt paskaa vitun sekopää kommarit. Onneksi emäntä aivan samoilla linjoilla ja parhautta kyllä.

Jeps. Tästähä mä just laitoin vähä aikaa sit. Myös rokotteet voi puhkasta täysin terveelle kilpirauhasen autoimmuunitulehduksen

Tällasta tiedossa tänään. Uskon hyvin että joissain kouluissa tilanne on pelattu sellaiseen pisteeseen, mistä on tosi vaikea palata.

Mahtaa olla yhtä helvettiä koko koulunkäynti tällä hetkellä niillä, jotka joutuvat elämään tämän hetkisen rokotuspainostuksen alla.

Niin en minä koronasta ole huolissaan nyt enkä koko aikana vaan tämä muu touhu tässä koronan ympärillä. Sen suunta on ollut koko ajan pahempaan eikä loppua vielä näy. Seuraavat 1-2kk varmasti näyttää mihin tämä tulee menemään.
Sama juttu. Itse virus tai korona, miksi sitä nyt halutaan kutsua, ei jännitä. Vaan se mihin tämä kaikki johtaa. Selvää on että paljon asioita muuttuu lähitulevaisuudessa. Keskitysleirit, pakkorokotukset ja ihmisten sairastelut. Ei tunnu hääviltä.

5 piikki.
Onko kukaan kiinnittänyt huomiota että kukaan ei missään puhu millään tavalla viidennestä shotista?
Israelissa on menty nopealla tahdilla neljättä jota myös Suomessa tykitetään riskiryhmiin mutta kukaan ei missään puhu viidennestä, onko se jotenkin arka aihe vai onko vain jo tavallaan päätetty mielissä ja ehkä muuallakin että sitä ei enää tule?
Sen aikahan alkaisi olemaan jo keväällä?

Vielä muuten jaksaa tavalliset ihmiset intoilla että koronapassi on tosi hyvä juttu kun ihmiset ei joudu teholle kun ottaa rokotteet...
Tosin on niitäkin joille toi kolmas on viimeinen, tosin epäilen että hekin antautuu piikille kun passi helähtää punaiselle.

Veikkaan, että se tulee ku maaliskuussa saadaan omikron muunnokselle oma piikki. Siihen mennessä on taas jo uus variantti.

Tänää käytetty teini testis, 1,5 tuntia meni varausajasta yli saatana

Ok.

Harmi, että et voi nähdä omaa touhuasi täältä toiselta puolelta. Tottakai jos joku haukkuu idiootiksi, aikuinen ihminen lähtee naama punaisena haukkumaan takaisin. Sillä se selviää.
Kyllä sä olet huudellut aika antaumuksella, kuinka jengi on "vitun idootteja" milloin minkäkin vertauksen takia ilman mitään sinuun kohdistuvia avautumisia.
Eri mieltä saa olla ja pitääkin välillä olla, mutta en mä vaan käsitä tapaa, jolla sä käyt tätä keskustelua. Myönnetään, että on täällä muutama muukin, jonka touhuja tulee ihmeteltyä.
Sen myönnän täysin, että olen lähtenyt lähes aina tuohon leikkiin mukaan.
Ja luultavasti tulen aina lähtemäänkin.

Jeps. Tästähä mä just laitoin vähä aikaa sit. Myös rokotteet voi puhkasta täysin terveelle kilpirauhasen autoimmuunitulehduksen
Joo niin laitoit. Kävi kans mielessä tuo ja sitä laiton taas että jälleen yksi esimerkki. Koskee meitä molempia täälläkin.

Aattele tässä me kaks vitun autoimmuunisairasta taistellaan ettei jouduta ottamaan paskapiikkiä mikä tekee huonoa terveydelle.

#clownworld

Nyt kun vähän rauhoituin niin ei pitäisi haukkua ketään mielipiteensä takia. Siitä pahoittelut. Asiat riitelee, ei ihmiset.

Jotenkin sitä vaan ihmiset tuntuu elävän jossain ihan toisessa maailmankaikkeudessa välillä. Mun on ihan mahdoton kuvitella miten jonkun mielestä rokotepassi ei olisi rokotteeseen painostamista. Mutta kai sen voi sitten niin nähdä.

Joo niin laitoit. Kävi kans mielessä tuo ja sitä laiton taas että jälleen yksi esimerkki. Koskee meitä molempia täälläkin.

Aattele tässä me kaks vitun autoimmuunisairasta taistellaan ettei jouduta ottamaan paskapiikkiä mikä tekee huonoa terveydelle.

#clownworld

Tuolla yks laitto et t4 oli ennen lääkityksellä jotain 18 ni rokotuksen jälkee 30. Sehän vaan kertoo et piikit toimii

Nyt kun vähän rauhoituin niin ei pitäisi haukkua ketään mielipiteensä takia. Siitä pahoittelut. Asiat riitelee, ei ihmiset.

Jotenkin sitä vaan ihmiset tuntuu elävän jossain ihan toisessa maailmankaikkeudessa välillä. Mun on ihan mahdoton kuvitella miten jonkun mielestä rokotepassi ei olisi rokotteeseen painostamista. Mutta kai sen voi sitten niin nähdä.
Toki voi nähdä mutta se ei looginen näkökulma. Onkin kysymys miten ihmiset voivat nähdä se edes noin. Mikä mennyt pieleen

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Toki jos lasse lehtosta uskominen niin me saadaa tällä hetkellä 1/1000-1/5000 tartunnasta kiinni. Mutta en ehkä ihan tuohon usko.
Oon varmaan lukenu päin helvettiä. Kun tässä rupesin pohtimaan ja laskemaan sekä käyttämään sormet apuna toi ei voi mitenkään pitää paikkaansa.

JOka tapauksessa, pirusti enemmän on kun raportoituja.
------------

Varhila STT:lle: Uudenmaan kuntien linjauksissa kyse tartuntatautilain noudattamatta jättämisestä​

Sosiaali- ja terveysministeriön (STM) kansliapäällikkö Kirsi Varhila ei lämpene vaatimuksille koronastrategian päivittämisestä nykyistä epidemiatilannetta vastaavaksi. Varhila sanoo STT:lle, ettei koronastrategian päivittäminen auta tilanteeseen, josta on säädetty lain tasolla.

Hän viestitti sähköpostilla, että Uudenmaan kuntien linjauksissa ei ole kyse hallituksen koronastrategiasta irtautumisesta, vaan tartuntatautilain mukaisen menettelyn noudattamatta jättämisestä.

-----

Meillekki tuli maskipakko. Jippii.

Oma äärimmäisen asiantunteva psykologin lausuntoni on ääritottelevaisuus/aggressiivinen tottelevaisuus. Nämä ihmiset ovat synnynnäisesti luotu tottelemaan kaikkia käskyjä kyseenalaistamatta ja he vaativat myös muilta samaa. He pitäivät siitä, että joku ohjaa heitä ylhäältäpäin, joku jolle voi ulkoistaa kaiken vastuun omasta elämästä. Ulospäin se tietysti näyttä idiotismilta.

Oon varmaan lukenu päin helvettiä. Kun tässä rupesin pohtimaan ja laskemaan sekä käyttämään sormet apuna toi ei voi mitenkään pitää paikkaansa.

JOka tapauksessa, pirusti enemmän on kun raportoituja.
------------

Varhila STT:lle: Uudenmaan kuntien linjauksissa kyse tartuntatautilain noudattamatta jättämisestä​

Sosiaali- ja terveysministeriön (STM) kansliapäällikkö Kirsi Varhila ei lämpene vaatimuksille koronastrategian päivittämisestä nykyistä epidemiatilannetta vastaavaksi. Varhila sanoo STT:lle, ettei koronastrategian päivittäminen auta tilanteeseen, josta on säädetty lain tasolla.

Hän viestitti sähköpostilla, että Uudenmaan kuntien linjauksissa ei ole kyse hallituksen koronastrategiasta irtautumisesta, vaan tartuntatautilain mukaisen menettelyn noudattamatta jättämisestä.

-----

Meillekki tuli maskipakko. Jippii.
On kyllä just niin virkamies tai -nainen kuin nyt vaan voi olla. Tuon voin tulkita

- joko niin, että vittuako hallitus menitte säätämään lait, jotka ei sovi tilanteeseen, tai
- laki on hyvä ja kaikki rikkojat vastuuseen

Toivoisin että tässä nyt viestittäisiin siitä että lainsäädäntö ei välttämättä ole se oikea keino vastata tällaisiin nopealiikkeisiin tautitilanteisiin, mutta pahoin pelkään että viittaus osuu tuohon jälkimmäiseen tulkintaani..

3F88EE08-8229-4C5A-953D-D195F5A8C303.jpeg

Kuvakaappaus Iltalehti. TAYS johtajaylilääkäri Juhani Sand

Tällä hetkellä ei oikein tiedä mitä ajatella. Viime päivinä on tullut aivan päinvastaisia lausuntoja kuin aiemmin liittyen taudin vakavuuteen, rokotteisiin ym. Mutta samaan aikaan meillä ajetaan pakkorokotuksia sairaalakapasiteetin tuhoamiseksi.
Ruotsissa myös aggressiivinen rokotuksiin kiristäminen, tämä tosi ei selity millään muulla kuin pääministerin WEF-kytköksillä. Mietinkin että voiko Suomessa käydä vähän vastaavaa? Marin on ollut hiljaa ja Kiuru on nolannut itsensä, vai onkohan hänestä tehty tässä se syntipukki että saadaan hänet ulos? Voisiko olla mahdollista että Marinin tai Kiurun tilalle tulee vastaavaa asiaa ajava henkilö kuin Ruotsissa? Tosin eikö Marinillakin ole suhteita WEF:iin?
Vähän hämmentävä tilanne nyt.

Onko muuten kukaan meistä ROKOTTAMATTOMISTA käynyt Ruotsissa lähiaikoina? Luulin tähän päivään asti että siellä ei tämä poliittinen pandemia juuri näy mutta taitaa olla muuttunut toiseksi ääripääksi. :LOL: Ensi viikon perjantaina olisi lento Tukholmaan mutta perun kyllä koko reissun jos meitä rokottamattomia ei sinne haluta eikä edes negatiivinen testi riitä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom