Ja Miks terveitä lapsia rokotetaan ?ZeroHedge
ZeroHedge - On a long enough timeline, the survival rate for everyone drops to zerowww.zerohedge.com
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ja Miks terveitä lapsia rokotetaan ?ZeroHedge
ZeroHedge - On a long enough timeline, the survival rate for everyone drops to zerowww.zerohedge.com
Reptiliaanien johtaman NWO:n globaali mielenhallintakone meni uutena vuonna rikki liian paksujen folioiden vuoksi. Tai sitten yksinkertaisesti Omikronin myötä saadaan tämä sirkus taputeltua ennen kesää - kunhan poliitikot saavat likaiset pelinsä valmiiksi eikä luonto tee mitään isompaa kepposta. Syksyllä sitten taas uudestaan. Lisäksi sanon vielä for the records, että ensi joulunakin nähdään lunta. Voitte tarkistaa sitten, että olin oikeassa.Katsokaapa hesarin uutisen suosituimpia kommentteja:
https://www.hs.fi/politiikka/art-2000008532832.html
Ihan ällistyttävä muutos mielipiteissä muutamassa päivässä. Nyt tuolla peukutetaan kommentteja, joiden mukaan korona on verrattavissa influenssaan. Hesarin tilaajistakin tullut foliohattuja
Reilu vuosi sitten piti käydä tuollaisessa.Onks täältä kukaan käyny ottamassa sitä vasta-aine testiä onko sairastanu koronan tai koronan jälkeen?
Mitä tarkoittaa, kun sain vasta-ainetestistä arvon 0,08 (verikoe, immunoglobulin total)? Lapussa lukee, että 1 olisi raja reagentille tapaukselle. Onko tämä todiste siitä, että minulla on ollut kauan sitten korona vai voiko tämä antaa pieniä lukemia, vaikkei koronaa olisi ollutkaan? Sikaflunssa mulla oli useita vuosia sitten ja helmikuun lopulla oli flunssa, jonka kaltaista mulla ei koskaan ole ollut.
Reilu vuosi sitten piti käydä tuollaisessa.
Mitä helvettiä?– Mielestäni siinä on juuri nyt kyse oikeudenmukaisuudesta sitä 90 prosentin väestöosuutta kohtaan, joka on tehnyt uhrauksia. Mielestäni me olemme heille tällaisen toimenpiteen velkaa, Legault totesi.
Mitä helvettiä?
Siis jokainen joka ottanu piikin ni tehny ison uhrauksen? Eikö se piikki ollutkaan hyvä juttu..
Ja Miks terveitä lapsia rokotetaan ?