Kuka yrittää pakottaa?? Kerro minullekinEi, mutta se on fetissi tai ehkä mt-ongelma, jos yrittää pakotta myös ne ottamaan, jotka sitä ei tarvitse.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kuka yrittää pakottaa?? Kerro minullekinEi, mutta se on fetissi tai ehkä mt-ongelma, jos yrittää pakotta myös ne ottamaan, jotka sitä ei tarvitse.
Mitähän olisi jos yhteiskunnassa sataisiin pidettyä toiminnat yllä ja estettyä sen minkä pystyy…noin lyhyestiKerrotko miksi kaikkien pitäisi aloittaa säännöllinen lääkitys flunssan kaltaiseen tautiin?
Voi vittu mitä sä katot
Kyyl ainakin nois mitä itsellä onkatso liitettä 237841Oliks tää yks viiva nyt se negatiivinen?
Esimerkiksi sinä mutta en usko, että minulla on sinulle enempää asiaa.Kuka yrittää pakottaa?? Kerro minullekin
SinäKuka yrittää pakottaa?? Kerro minullekin
Toiminnat saataisiin pidettyä yllä jos ne vaan pidettäisiin yllä.Mitähän olisi jos yhteiskunnassa sataisiin pidettyä toiminnat yllä ja estettyä sen minkä pystyy…noin lyhyesti
Missä pakottanut?? Hyvä jos ei asiaa.Esimerkiksi sinä mutta en usko, että minulla on sinulle enempää asiaa.
Jullille joutuu kyllä nyt vääntämään sen verran kireällä ratakiskolla, että ehkä parempi antaa olla.Esimerkiksi sinä mutta en usko, että minulla on sinulle enempää asiaa.
Tais pojilta loppua argumentit. Alettiin väittää asioita joilla ei pohjaa.Jullille joutuu kyllä nyt vääntämään sen verran kireällä ratakiskolla, että ehkä parempi antaa olla.
katso liitettä 237841Oliks tää yks viiva nyt se negatiivinen?
Voi vittu mitä sä katot
Aa ok sori väärin ymmärrysMinä? Mulle yks naispuolinen lähetti ton kuvan. Ei löydy noin pitkiä ja paskasia kynsiä millä vois kiivetä vaikka puuhun
Hyvä kun tää julliboy puhu juuri että ei täällä ketään olla pakottamassa ja nyt tällainen artikkeliKommentti: Uudet koronarajoitukset olivat viimeinen niitti – meidän pitää alkaa keskustella rokotepakosta
Onko ihmisten oikeus olla rokottautumatta suurempi kuin ihmisen oikeus päästä kouluun tai harjoittaa elinkeinoaan, kysyy uutispäällikkö Teemu Kuusijoensuu.
Kommentti: Uudet koronarajoitukset olivat viimeinen niitti – meidän pitää alkaa keskustella rokotepakosta
Onko ihmisten oikeus olla rokottautumatta suurempi kuin ihmisen oikeus päästä kouluun tai harjoittaa elinkeinoaan, kysyy uutispäällikkö Teemu Kuusijoensuu.www.is.fi
Aika sakeaa on.Kommentti: Uudet koronarajoitukset olivat viimeinen niitti – meidän pitää alkaa keskustella rokotepakosta
Onko ihmisten oikeus olla rokottautumatta suurempi kuin ihmisen oikeus päästä kouluun tai harjoittaa elinkeinoaan, kysyy uutispäällikkö Teemu Kuusijoensuu.
Kommentti: Uudet koronarajoitukset olivat viimeinen niitti – meidän pitää alkaa keskustella rokotepakosta
Onko ihmisten oikeus olla rokottautumatta suurempi kuin ihmisen oikeus päästä kouluun tai harjoittaa elinkeinoaan, kysyy uutispäällikkö Teemu Kuusijoensuu.www.is.fi