Koronavirus, COVID-19

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Deleted member 43228
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL

Rokotepassi?

• Kyllä

Votes: 88 27,4%
  • Ei

Votes: 233 72,6%

• Total voters
    321

Terveiset Jepeltä, 55. Mun terveiset Jepen suuntaan alkusyksystä 2021 olisivat olleet, että harkitse nyt ainakin sitä rokotetta. Ikävä sanoa, mutta onneksi olen vielä nuorehko. Jos olisi itse yli viisikymppinen ja mitenkään edes "rotevassa" kunnossa, kuten Jeppe oli niin oma päätös rokotteen suhteen voisi hyvin olla myönteinen.
Tuossapa omakin kanta hyvin. Jos olisin 20 vuotta vanhempi ja 20kg lihavempi, niin varmasti olisin ainakin pari ekaa rokotetta hakenut.

Surullinen esimerkki tämä Rafaelin tapaus. Edustaa täydellisesti sitä kun on ulkoistanut kokonaan oman ajattelun terveytensä suhteen.

On normaalia, että australialaiset ovat turhautuneita tällaisen taphtuessa, koska he ovat joutuneet käymään läpi tiukkoja sulkutiloja. Moni ei ole voinut matkustaa takaisin kotiin, Nadal sanoi.
– Minä uskon siihen, mitä lääketieteen asiantuntijat sanovat. Jos he sanovat, että meidän pitää ottaa rokotus, silloin me tarvitsemme rokotuksen. Se on minun näkemykseni.
Kovin on uskon asioita tämä homma.
Sana "usko" tulee jatkuvasti esiin.

Surullinen esimerkki tämä Rafaelin tapaus. Edustaa täydellisesti sitä kun on ulkoistanut kokonaan oman ajattelun terveytensä suhteen.

On normaalia, että australialaiset ovat turhautuneita tällaisen taphtuessa, koska he ovat joutuneet käymään läpi tiukkoja sulkutiloja. Moni ei ole voinut matkustaa takaisin kotiin, Nadal sanoi.
– Minä uskon siihen, mitä lääketieteen asiantuntijat sanovat. Jos he sanovat, että meidän pitää ottaa rokotus, silloin me tarvitsemme rokotuksen. Se on minun näkemykseni.
"Heitti piikin karkotusta odottavan serbin suuntaan"

Onko sulla muuten tietoa tai @mikasa90, että mistä nää ikärajat on revitty?
Miksi >40v? Miksi ei 35? tai 45?
MÄ en oo ihan varma, näin ton twiitin mut en oikee jaksanu ruveta tutkii tarkemmin.
Kyseessä näköjään siis tartuntojen osalta. En tiiä onko kuinka pitkä aika piikkien otoista kelläkin.

Mitä nopeesti katoin EI ole kyse vakavammasta infektiosta. Vain positartunnoista. Omikron aika vtumainen. Kiertää rokotusta että aikasempaa infektiota.

EI noi boosteritkaan estä tartunnan saamista kovin pitkään näköjää. Teho vähenee sen osalta loppuu sen 3-6kk päästä.

Vakavaa tautia estämäänhän tuosta merkittävin hyöty on. En mäkää noista boostereista kauheen innostunu ole. Vanhuksilla se immuniteetti on heikompi. Toisaalta ehkä se hyötykin on sit suurempi.

MÄ en oo ihan varma, näin ton twiitin mut en oikee jaksanu ruveta tutkii tarkemmin.
Kyseessä näköjään siis tartuntojen osalta. En tiiä onko kuinka pitkä aika piikkien otoista kelläkin.

Mitä nopeesti katoin EI ole kyse vakavammasta infektiosta. Vain positartunnoista. Omikron aika vtumainen. Kiertää rokotusta että aikasempaa infektiota.

EI noi boosteritkaan estä tartunnan saamista kovin pitkään näköjää. Teho vähenee sen osalta loppuu sen 3-6kk päästä.

Vakavaa tautia estämäänhän tuosta merkittävin hyöty on. En mäkää noista boostereista kauheen innostunu ole. Vanhuksilla se immuniteetti on heikompi. Toisaalta ehkä se hyötykin on sit suurempi.
Onko vanhuksilla entistä huonompi immuniteetti boosteriesi takia?

Mikähän siinä on kun kukaan asiantuntija ei sano että ”rokotteiden teho tartuntaa vastaan on surkea, tai peräti negatiivinen”? Aina sanotaan että ”rokotteiden teho tartuntaa vastaan ei ole täydellinen tms”

Jos se on paska niin se on paska eikä ei-täydellinen.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€

Jeps.
En tiiä mitenköhän moni, kun esim. itsellä nyt se 3 rokotetta niin, sairastaa tietämättään sen koronan?
Tätä ei varmaan ees pysty tietty tutkimaan edes jos rokote mahdollistaa sen sairastamisen entistä miedompana.
Ja jos käy testissä ja on posi, niin menee tilastoihin posina rokotettuna vaikka ei ois oireita ku todella mietona. Mielenkiintonen siis kokonaisuudessaan vieläkin koko aihe.

Onko vanhuksilla entistä huonompi immuniteetti boosteriesi takia?
Eikö se tee kaikkille ihmisille saman ikään katsomatta, että oma immuniteetti huononee
Miksi se olisi huonompi kun se estää vakavaa tautia tehokkaasti koronaa vastaan? Ainakin sen reilun puolisen vuotta. Oireellista tartuntaa vastaan heikommin.

Mistä toi heikentynyt immuniteetti rokotuksilla juttu on lähteny?

EI korona muita juttuja ja tauteja estä.

Miksi se olisi huonompi kun se estää vakavaa tautia tehokkaasti koronaa vastaan? Ainakin sen reilun puolisen vuotta. Oireellista tartuntaa vastaan heikommin.

Et sinä tiedä estääkö se vakavaa tautia. Sinä vain hoet mitä paskaa muukin porukka hokee, kun lobbaa tätä roskaa.

Mikähän siinä on kun kukaan asiantuntija ei sano että ”rokotteiden teho tartuntaa vastaan on surkea, tai peräti negatiivinen”? Aina sanotaan että ”rokotteiden teho tartuntaa vastaan ei ole täydellinen tms”

Jos se on paska niin se on paska eikä ei-täydellinen.
Jep. On ihan selvää tässä vaiheessa, että mitään hyväksi sanottavaa eivät ole.
Silti robottimainen mantra vaan kuuluu toistuvasti. Säälittäviä suorastaan. Mennyt koulutukset ja kasvatukset roskiin täysin näillä. Aikaa ja rahaa.

OAS on ainakin yksi seikka, mitä tässä viimeaikoina on "ääriajattelijoiden" toimesta puntaroitu kaikenlaisissa oikeistopainotteisissa podcasteissa..

Eli teoriassa rokotetut voisivat olla alttiimpia uusille covid19-muunnoksille, koska heidät on rokotettu sitä ensimmäistä kantaa vastaan.

Enpä tiedä tuosta, tiedepuoli menee tässä kovasti yli oman ymmärryksen! Täytynee turvautua tilastodataan joskus vuoden päästä.

Tällä hetkellä kolmannesta boosterista saa EHKÄ sen 70% suojaa ja 10 viikon jälkee siitäki on hävinny 1/3 aineki ku kusi lumeen. Mistä sitä tietä alkujaan edes kuka saa minkäki verran. Siellä nää vanhukset ja sairaat voi olla max 50% ja 10vk jälkee vaikka 20% jäljellä. 6kk jälkee varmaa enää juurikaa mitää jäljellä. Sen sijaan siel sairastetun taudin tutkimusryhmäs oli et sairastetusta taudista parhaimmat oli viel 1v7kk hyvin vasta-aineita jäljellä

Ajattelin et ois menny santa fe express syömää avokin kans mut ei tarvi sinnekkää ku passi. Vissii sitte mäkkärin drive in tappelee kiurun ja salmisen kans

Miksi muuten nyt ihmiset jotka lähtisi crazy trainiin joutuu muuten ottamaan 3 piikkiä? Mihin vittuun ne kaksi ensimmäistä olikaan tässä vaiheessa vai pitääkö suonet saada täyteen tätä paskaa tavoite?
Eli miksi heille ei riitä tämän hetken hoax-variantin piikki? Eli 1kpl?

Suositut

Back
Ylös Bottom