Koronavirus, COVID-19

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Deleted member 43228
  • Aloitettu Aloitettu
3 kpl Basic Nutrition EAA -25%

Rokotepassi?

• Kyllä

Votes: 88 27,4%
  • Ei

Votes: 233 72,6%

• Total voters
    321
2 vuotta menny ja mitään huolta lasten koronatartunnoista ei ollu. Nyt ku alko lasten rokotukset niin lussumasta viruksesta tuli muka ongelma. Vittu jengi on sekasin jos tää uppoo niihi

Hehe, sakeusaste 100

New York Timesin haastattelemien lääkäreiden mukaan lähes kaikki sairaalahoitoon joutuneet lapset olivat rokottamattomia tai he eivät olleet saaneet täyttä rokotussarjaa.

Täällä suurin ongelma on ihmisillä hyväksyä se että nopeaan tahtiin on tullut tilanne johon on ollut pakko regoida ja hyvää oikeaa vaihtoehtoa ei ole. Jos passi poistuu jne niin samat ihmiset nillittää täällä tästä korona hommasti siltikin kun joku seuraava asia ei mene niinkuin itsestä parhaalta tuntuu.
Jos kulkulupien kyseleminen loppuu ni loppuu mun ruikutukset. Jos terveydenhuolto kyykkää niin se tuskin meidän vika on? Tarttee vissiin kehitellä joku parempi tuote ettei misään nimes kukaan joudu sairaalahoitoon tai varsinkaan teholle tän koronan takia. Sitte vois viel sen jälkeen entisestään laskee kapasiteettia ja resursseja.

Emännän työkaveri, noin kolmekymmentä vuotias naisihminen ottanut kaikki kolme piikkiä ja ihan helvetin kipeä koronasta. Joutunut jo soittamaan lekuriin et ei saa happea, oli annettu ohjeistusta et kuumaan suihkuun mennä. Joku voisin tietysti tähän tuumata et jos ei olisi piikkejä ottanut olisi jo varmaan kuollut ja kuopattu minä en siihen usko vaan uskon siihen ettei nämä piikitkään suojaa kaikkia. Ei ne piikitkään välttämättä mitään kunnollista suojaa anna kaikille.

JA tähän todettakoon etten ole mitenkään noita piikkejä vastaan enkä puolesta, olen itsekkin ottanut kaksi annosta ilman mitään oireita, kolmatta en ajatellut ottaa koska en näe sitä tarpeelliseksi. En myöskään yritä puhua ketään ympäri et piikki kannattaa ottaa, jokainen tekee sen päätöksen itse eikä niin et jonkun painostamana menee piikille.

Siis eikö se riitta 200kg ole ottanut rokotetta vai kenelle sitä rokotetta nyt meinasit tässä tilanteessa? Eikö Riitta 200kg huolehdi itsestään tässä vai miten se nyt hoitajaan liittyy edes?
Se kun ei ihan noin yksinkertaista ole tuon ylipainon kanssa. 🤣 paljon on vikaa syöjässä mutta ei niiden kehot ole lähtöjäänkään toimineet ihan täysin joten älä (hoikkana?) paasaa mitenkä helppoa se on jos et itse ole isoa painon pudotusta tehnyt elämäsi aikana!

Emännän työkaveri, noin kolmekymmentä vuotias naisihminen ottanut kaikki kolme piikkiä ja ihan helvetin kipeä koronasta. Joutunut jo soittamaan lekuriin et ei saa happea, oli annettu ohjeistusta et kuumaan suihkuun mennä. Joku voisin tietysti tähän tuumata et jos ei olisi piikkejä ottanut olisi jo varmaan kuollut ja kuopattu minä en siihen usko vaan uskon siihen ettei nämä piikitkään suojaa kaikkia. Ei ne piikitkään välttämättä mitään kunnollista suojaa anna kaikille.

JA tähän todettakoon etten ole mitenkään noita piikkejä vastaan enkä puolesta, olen itsekkin ottanut kaksi annosta ilman mitään oireita, kolmatta en ajatellut ottaa koska en näe sitä tarpeelliseksi. En myöskään yritä puhua ketään ympäri et piikki kannattaa ottaa, jokainen tekee sen päätöksen itse eikä niin et jonkun painostamana menee piikille.

Siinähä se onki ettei nuo ole mikään takuu millekkään. Kuka saa kolmannesta sen 75% ja kuka ei. Ihmettelen, että 30-vuotias menny jo ottamaan kolmannen? Riskiryhmää? Muistaakseni oli joku video ku joku ei saanu mitää suojaa rokotuksesta

Se kun ei ihan noin yksinkertaista ole tuon ylipainon kanssa. 🤣 paljon on vikaa syöjässä mutta ei niiden kehot ole lähtöjäänkään toimineet ihan täysin joten älä (hoikkana?) paasaa mitenkä helppoa se on jos et itse ole isoa painon pudotusta tehnyt elämäsi aikana!
Niin miten Riitta oli nyt vaarassa jos hoitaja ei ole ottanut covid rokotetta?

Siinähä se onki ettei nuo ole mikään takuu millekkään. Kuka saa kolmannesta sen 75% ja kuka ei. Ihmettelen, että 30-vuotias menny jo ottamaan kolmannen? Riskiryhmää? Muistaakseni oli joku video ku joku ei saanu mitää suojaa rokotuksesta
Hoitohenkilökuntaa jotka saaneet ensimmäisinä kolmannen rokotteen

Jos kulkulupien kyseleminen loppuu ni loppuu mun ruikutukset. Jos terveydenhuolto kyykkää niin se tuskin meidän vika on? Tarttee vissiin kehitellä joku parempi tuote ettei misään nimes kukaan joudu sairaalahoitoon tai varsinkaan teholle tän koronan takia. Sitte vois viel sen jälkeen entisestään laskee kapasiteettia ja resursseja.
Toivotaan että sellainen joskus löytyy. Sitäkään ei moni tunnista että kyseinen virus muoto on pohjaltaan sellainen että se huonosti häviää kun se on isosti päässyt aikanaan leviämään. Samaa pohjaa kausi influenssat yms ja vuodesta toiseen ne täällä kiertää. Tuskin tämä enää maailmasta häviää ja jos ei lääketiede keksi ratkaisua ilman rokotetta niin ne rokotukset valitettavasti vaan jatkuu koska se on ainoa keino. Jos olisi parempia konsteja ne varmasti otetaan käyttöön heti.

Toivotaan että sellainen joskus löytyy. Sitäkään ei moni tunnista että kyseinen virus muoto on pohjaltaan sellainen että se huonosti häviää kun se on isosti päässyt aikanaan leviämään. Samaa pohjaa kausi influenssat yms ja vuodesta toiseen ne täällä kiertää. Tuskin tämä enää maailmasta häviää ja jos ei lääketiede keksi ratkaisua ilman rokotetta niin ne rokotukset valitettavasti vaan jatkuu koska se on ainoa keino. Jos olisi parempia konsteja ne varmasti otetaan käyttöön heti.
Samaa sanottiin varmasti natsisaksassakin kun uuneja täytettiin.

M-Nutrition juomat hurjassa alessa, jopa puoleen hintaan

BCAA / EAA / PWO

TILAA TÄSTÄ
? Ne on molemmat vaarassa sairastua ihan niinkuin tässä olisi JOKO/ tai vaihtoehtoja. Ei ihan niin mustavalkoista ole ihmiskeho ja elämä.
Niin? Kaikki on aina vaarassa sairastua. Mitä ihmettä sä horiset?

Liitteet

• 3. piikki hoitaja.JPG
    3. piikki hoitaja.JPG
    124,3 KB · Katsottu: 83
Niin? Kaikki on aina vaarassa sairastua. Mitä ihmettä sä horiset?
Kukaan ei ole sanonut että rokote estää levittämistä! Se on ollut selvää ihan rokotuksen alku ajoista asti! Se antaa suojan taudin vakavaa muotoa vastaan.

Edit tässä sen huomaa että kun tiedot kerätään sosiaalisesta mediasta ja valta medioista niin takerrut sitten niiden suoltamaan vääristelevään tietoon. Edelleen kerää lähteesi jostain muualta jos haluat olla kartalla mitä tuolla tapahtuu ja netistä sinä sitä huonosti löydät kun thl on sinun mielestäsi täynnä valheellista tietoa mutta sitten twitteristä joku nobody kertoo miten asiat todella ovat. 😁

No miten on mahdollista että tehohoidossa on täysin rokotettujakin sitten?

Kasvavissa määrin jopa
No eihän se nyt mikään 100% suoja ole! 🤣 mutta helvetin korkea kuitenkin verrattuna rokottamattomaan. Eihän meillä tätä tautia olisi enää jos se suoja olisi 100% koska silloin ei edes taudin lievää muotoa olisi!

No eihän se nyt mikään 100% suoja ole! 🤣 mutta helvetin korkea kuitenkin verrattuna rokottamattomaan. Eihän meillä tätä tautia olisi enää jos se suoja olisi 100% koska silloin ei edes taudin lievää muotoa olisi!
Sä itse myös tiedostat siis ettei tämä zerotus onnistu ja oikeastaan kaikki mitä haet ei toteudu

A leviämistä ei voi pysäyttää rokottamalla
B vakavempia tapauksia ei voi pysäyttää rokottamalla
C rokottaminen ei siis takaa yhtään mitään

Joten miksi puhut koronapassien ja muun kiristämisen puolesta?
Ei mitään järkeä

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom