Koronavirus, COVID-19

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Deleted member 43228
  • Aloitettu Aloitettu
3 kpl Basic Nutrition EAA -25%

Rokotepassi?

• Kyllä

Votes: 88 27,4%
  • Ei

Votes: 233 72,6%

• Total voters
    321
Toivottavasti koronarokotteen väliin jättävä hoitohenkilöstö nyt ymmärtää olla itse irtisanoutumatta vaan tekee töitä tai saikuttaa siihen asti, että heitä kielletään tulemasta töihin. Tämän jälkeen pitää odottaa, että heidät irtisanotaan. Tällä saavutetaan myös maksimaalinen infosotavoitto vihollista vastaan, kun irtisanotaan työtekijöitä pahimman sairaalakuorman aikaan ja vielä sen takia, etteivät he ota lääkettä, joka ei edes estä tartuntoja.

Lisäksi on täysin mahdollista, että irtisanomiset todetaan tulevaisuudessa laittomiksi, jonka jälkeen työntekijät voivat lähteä porukalla käräjöimään korvauksista.
Nimenomaan. Tällä omatoimisella irtisanomisella tahot väistäisi ison luodin, koska voivat taas vääntää työntekijöiden itse lähteneen, mutta kun ollaan kirjoilla on heidän kädet sidottu ja nimenomaan jatkossa tapahtuvat toimet ovat realiteettia kun laittomuuksia katsotaan. Sekä työnantajat eivät voi korvata täysin henkilöitä lomilla, koska kun plandemia hiipuu on heidän annettava työt näille takaisin mikä estää tehokkaan rekryn vaikka tuskin tekijöitä edes löytyy muutenkaan... siitä huolimatta. Tämä on cluster fuck
Eli kukaan ei irtisano itseään hoitoalalta eikä muiltakaan aloilta jos levittävät tämän paskan sinnekin mikä on ilmoilla.

Tässähän on todella alhainen kiristys käynnissä, missä luotetaan joko piikki kankkuun tai menet "lomalle" ilman mitään rahaa mistään... oikeasti tuntuu oudolta kirjoittaa tämä, että ihmiseltä viedään elanto TÄYSIN. Ei mistään mitään. Jopa kallion kusinarkkari joka ei ole koskaan tehnyt mitään oikein on kunniakansalainen hoitajaan verrattuna, joka valitsee oman terveytensä hoidosta....

Sankarihoitajat vuosi sitten ovat nyt alhaista tiedevastaista paskaa... Suomi 2022
Ketkä seuraavaksi?

Viimeksi muokattu:
Kyllä itseä ainakin mietityttäis, miksi eniten terveydenhuollon alalla rokotteista ymmärtävät ottavat niitä eniten ja vähiten ymmärtävät taas ottavat vähiten.

Mä ihmettelen miks noin 25% sotealan porukasta on jättäny ottamatta tuplapiikit? Näkeekö porukka siellä sairaalassa ketä sinne teholle joutuu ja puntaroi sitte omia todennäkösyyksiä vakavalle taudille ja ymmärtää et homma on liiottelua?

Mä ihmettelen miks noin 25% sotealan porukasta on jättäny ottamatta tuplapiikit? Näkeekö porukka siellä sairaalassa ketä sinne teholle joutuu ja puntaroi sitte omia todennäkösyyksiä vakavalle taudille ja ymmärtää et homma on liiottelua?
Näinpä juuri. Mitä itse kuullut niin itse pandemia tussu ja ne ketkä rahdataan sinne on monesti lisäyksellä "covid rokote otettu xxx" erinäisiä jänniä ongelmia. Toki hoidossa on flunssan takia porukkaa, mutta niin on ollut aina ennenkin. Itse koronabyrokratia sotkee asioita pahemmin ja aiheuttaa poissaoloja sekä ongelmia.

Näinpä juuri. Mitä itse kuullut niin itse pandemia tussu ja ne ketkä rahdataan sinne on monesti lisäyksellä "covid rokote otettu xxx" erinäisiä jänniä ongelmia. Toki hoidossa on flunssan takia porukkaa, mutta niin on ollut aina ennenkin. Itse koronabyrokratia sotkee asioita pahemmin ja aiheuttaa poissaoloja sekä ongelmia.

Samaa oon kuullu etulinjassa olevalta työntekijältä. Hänen ei tarvi keksiä mitää juttuja

M-Nutrition juomat hurjassa alessa, jopa puoleen hintaan

BCAA / EAA / PWO

TILAA TÄSTÄ
Samaa oon kuullu etulinjassa olevalta työntekijältä. Hänen ei tarvi keksiä mitää juttuja
Parhaita on nämä covid epäilyt kun nenä vuotaa ja työntekijät sitten 2pv pois tulosten ottoon/tulosten saapumiseen. Negatiivinen.
Tuollainen kuormittaa ja aiheuttaa jo pirusti ongelmaa ja samalla osastolla jos sattuu joku olemaan kipeänä tai jo muu poissaolo niin ai että kun on kuulemma kivaa. Siellä sitten painetaan menemään ja hermot kiristyy.
Sitten päälle tämä sote "uudistus" eli potkitaan ihmiset vittuun. alkaa olemaan aika loppu...

Pointti on nyt se että jos ei olisi rokotettu niitäKIN olisi vitusti enemmän. Oli määrä mikä tahansa niin voisin kuvitella että sinuakin vituttaisi kamppailla elämästäsi siellä kun sitä se on jos asiat menee huonosti! Ja ilman sitä tehohoitoa valtaosa olisi menehtynyt! Ja niitä paikkoja ei ole 100 päin per sairaala vaan kaikkiaan tehopaikkoja isoissa sairaaloissa on parikymmentä ja siinä kaikki! Tarvittaessa hengityskoneita on enemmänkin mutta jos siihen joudutaan niin kaikki leikkaustoiminta lähes pysähtyy jne lumipallo efektinä. Syövät on pakko leikata heti! Pumput traumat neurologiset jne on kiireellisiä niin mitäs sitten niille tehdään?
Suattaa olla että olisi ollut enemmän. Mua nyt vaan ihan aidosti kiinnosti tietää suunnilleen suuruusluokkaa et kuin paljon noita alle 50v on tosissaan ollut teholla. Mun mututuntuma on et ne on ollut aika korkeeta riskiryhmää. (Tiedän itsekin erään 50v hyvin korkeeta riskiryhmää olleen joka kuoli viime keväänä)

Aletaan pian olemaan kusetuksen vaiheessa: ”mehän ollaan aina oltu tätä mieltä…”

Koska saadaan lukea että Rämet sanoo: ”boosterit eivät annakaan pitkää suojaa, eikä niiden ottaminen ole järkevää..”
Aivan.. tää on aina ollut tällästä ja eihän täs oo mitään uutta...

Ei vittu kauan tää roihuava korttitalo pidetään pystyssä tai siis kulissit että tää olis pystyssä?
Kyllä osa rotista alkaa väkisin jättämään laivaa pikkuhiljaa. Ihan kuin alkaisi kokoajan tulemaan kriittisempiä ulostuloja ja mediassakin jotain neutraalimpaa mietintään aina välillä.

Kirjoita vastaus...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom